Selmak2011-07-02 20:49:14 // 96735
Selmak2011-07-02 19:24:34 // 96734
McLaren MP4/4 ben már 14000-t.
Gerion2011-07-02 19:21:01 // 96733
A Honda RA167-E V6-os turboja a Williams FW11-ben "csak" 12ezret tudott pörögni.
Gerion2011-07-02 19:14:32 // 96732
Ez a V12-es, 3.5L-es 1994-es motor (Ferrari 043-as) egyébként 15.500-as fordulatot tudott.
Kérdés, a 15.000-es tervezett fordulatszám V6-tal előadva milyen lesz. A belinkelt Honda V6 turbo anno messze nem tudott 15ezret.
Kérdés, a 15.000-es tervezett fordulatszám V6-tal előadva milyen lesz. A belinkelt Honda V6 turbo anno messze nem tudott 15ezret.
Gerion2011-07-02 19:08:36 // 96731
Buksi2011-07-02 17:05:40 // 96730
Én már meg is szoktam! :-DD
Szép! :-))
Szép! :-))
Kazes☻2011-07-02 11:22:37 // 96729
Selmak2011-07-02 09:12:34 // 96728
GT Ɨ|ѯ2011-07-01 07:42:44 // 96727
Szerencsére kopp:-)
Buksi2011-06-30 20:04:20 // 96726
És remélem fel is törnek! ;-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-06-30 20:03:25 // 96725
és? más tucat autót gyártani meg más az F1...lásd Jaguár, BMW, Toyota, Honda....a Ferka sem áll a helyzet magaslatán sajnos de jönnek fel mint a higany :P
Satti2011-06-30 19:29:37 // 96724
Rászorulva még nincsenek sztem, bár, a VW a világ legnagyobb autógyártó konszernje lett.
Tommi2011-06-30 18:04:48 // 96723
Ennyire rá van szorulva a Forma-1 a VW Gruppe-ra???
Blade2011-06-30 15:49:29 // 96721
Na a kommersz gyártó akarta kommerszesiteni a forma1-et... Jó hogy nem dizelt akart...
Satti2011-06-30 07:47:50 // 96720
Miért is?? :) Ja, hogy azért......, ezt én is tudtam, akkor oké. :)
Tommi2011-06-29 22:15:24 // 96719
Maranelloban járt John Surtees - klikk
Gondolom senkinek nem kell elmagyarázni, hogy ő miért is egyedülálló a világon :)
Gondolom senkinek nem kell elmagyarázni, hogy ő miért is egyedülálló a világon :)
Buksi2011-06-29 16:22:29 // 96718
Ötletes, de sajna igaz! :-/ :-)))
Buksi2011-06-29 16:22:01 // 96717
Ötletes, de sajna igaz! :-/ :-))
Kazes☻2011-06-29 13:11:07 // 96716
Kazes☻2011-06-29 13:04:40 // 96715
Blade2011-06-29 10:12:13 // 96712

GT Ɨ|ѯ2011-06-29 08:22:04 // 96711
tiszta óvoda...:-(
Buksi2011-06-28 16:52:26 // 96710
Biztos megkapta már érte a magáét! :-D
Selmak2011-06-28 11:06:45 // 96709
Kazes☻2011-06-27 20:00:13 // 96707
Akkor csá, aztán jól dolgozz! :)))
Kazes☻2011-06-27 19:50:58 // 96705
Ej, be kár...! :(((
Buksi2011-06-27 19:47:38 // 96704
Me' mennem kell mindjárt melózni! :-((
Kazes☻2011-06-27 19:46:22 // 96703
Me'? Mégis a paplant választod?! :DDD
Buksi2011-06-27 19:43:55 // 96702
Nincs rá időm! :-DDD
Kazes☻2011-06-27 19:43:06 // 96701
Jahogy-jahooogy...?! ... akkó' gondokkoggyá, teee...!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Buksi2011-06-27 19:38:47 // 96700
Nekem nincs papom, azt neked szántam! :-DD
Kazes☻2011-06-27 19:36:08 // 96699
Okés, de akkó' meg mit jössz itt a papoddal?! :DDD
Buksi2011-06-27 19:34:09 // 96698
Eszedbe se jusson ilyesmi! :-D
Kazes☻2011-06-27 19:33:26 // 96697
Na, azé'! Már majdnem 'más'ra gondoltam! :DDD
Buksi2011-06-27 19:30:51 // 96696
Nem kell, elég ha csak a haverom lesz! :-D
Kazes☻2011-06-27 19:29:31 // 96695
Inkább a lánya, de ha neked Sumi kell... ?! :DDD
Buksi2011-06-27 19:24:40 // 96694
Kinek a pap, kinek a paplan! :-D
Kazes☻2011-06-27 18:12:50 // 96693
Szerintem is és majdnem minden szavaddal egyetértek, kivéve az utolsót, mert hajrá Alo! :))))))
Selmak2011-06-27 15:07:55 // 96692
pl.: Bosch D15 ECUt hány autótípusban is használják? Elég sokban. MAP szabják az adott motorra, nincs ez másképpen a F1ben se.
mesa2011-06-27 13:33:22 // 96691
Te azt ugyan miből gondolod, hogy turbodiesel motorokat akarnának? Nekem csak lehetséges V6 turbo motorok jönnek át a szövegből. /A dízeleknek már leáldozott a versenysportban/
mesa2011-06-27 13:30:24 // 96690
Nekem csak az a fura, hogy évek óta "egységes" motorvezérlő elektronikát kell(ene) minden csapatnak használni, nem hogy időmérőn egyet, versenyen meg egy másikat ...
Magyarán van egy Microwsoft+McLaren egységcsomag, amit mindenki D-boxszal úgy b.sz át, ahogy akar. Legalább is, Silverstone-ig így volt :))
Magyarán van egy Microwsoft+McLaren egységcsomag, amit mindenki D-boxszal úgy b.sz át, ahogy akar. Legalább is, Silverstone-ig így volt :))
zolee1452011-06-26 20:13:29 // 96689
Szép lassan tisztul a kép. Viszont ha nőtt a fogyasztás akkor mégiscsak használják forró üzemmódban is. Nem lehet, hogy ez az egész csak duma, szóval megy a porhintés, hogy ez tulajdonképpen hűtés, nem mozgó aero elem, közben meg de?
Mondjuk már eleve az hülyén hangzik, hogy egy pillangószelep mozgó aero elemnek minősül.:)
Mondjuk már eleve az hülyén hangzik, hogy egy pillangószelep mozgó aero elemnek minősül.:)
Selmak2011-06-26 19:20:22 // 96688
Az eredeti pinalogós hűtés úgy működik hogy motorfék üzemben is nyit valamennyit a pillangószelepen, de ilyenkor csak levegőt szív nem fecskendez benzint és nem gyújt. A forróbefúváskor benzint is fecskendeznek be majd eltol kipufogószelep nyitás mellett eltolt időben begyújtják (utógyújtás). A begyulladó keverék nem végez érdemi munkát, hanem kisüvít az akkor már nyitva lévő kipufogó szelepen.
zolee1452011-06-26 18:32:11 // 96687
Most valamit nem értek: ha hűtésre fejlesztették ki akkor ez miért lenne rossz nekik? Kifejlesztenek valamit amit ha használnak az rossz?:O Lehet, hogy így van, csak nekem nem világos.
Ausztráliában írták, hogy tavaly 10%-kal többet evett futamon a kocsi mint tavaly előtt, vagyis egész futamon használták. Nyilván nem olyan mértékben mint mondjuk időmérőn, de használták.
Ez a vezérléshez nem nyúlhatsz dolog kb annyit jelenthet, hogy a futamra belőtt elektronika volt időmérőn is, ezért lassult valamennyit időmérőn, de a futamon ez már nem sokat jelentett, mert ott maradt az ami eddig volt futamokon.
Mivel a Renault nyitja legjobban a pillangószelepet ezért nekik a legnagyobb érvágás ennek a betiltása. Mármint a futamon, ezután.
Szerintem...
Ausztráliában írták, hogy tavaly 10%-kal többet evett futamon a kocsi mint tavaly előtt, vagyis egész futamon használták. Nyilván nem olyan mértékben mint mondjuk időmérőn, de használták.
Ez a vezérléshez nem nyúlhatsz dolog kb annyit jelenthet, hogy a futamra belőtt elektronika volt időmérőn is, ezért lassult valamennyit időmérőn, de a futamon ez már nem sokat jelentett, mert ott maradt az ami eddig volt futamokon.
Mivel a Renault nyitja legjobban a pillangószelepet ezért nekik a legnagyobb érvágás ennek a betiltása. Mármint a futamon, ezután.
Szerintem...
Buksi2011-06-26 18:13:04 // 96686
Jónak mondható a mai futam a Ferrari és Alonso szempontjából! Legalább az egyik RedBull-t megtudták verni! Szép volt Alonso előzése! ;-)
Vettel-t meg Schumi utódjának hívják és ha tényleg így van, akkor egy jó darabig senki nem fogja meg! Sajnos! :-/
Azért FORZA FERRARI és SChumi!!!!! :-))
Vettel-t meg Schumi utódjának hívják és ha tényleg így van, akkor egy jó darabig senki nem fogja meg! Sajnos! :-/
Azért FORZA FERRARI és SChumi!!!!! :-))