Az az orr azzal a remek kis lépcsővel nagyon szép részlet. Azon biztos sokat gondolkodtak. A fejlesztési cél valami olyasmi lehetett, hogy az amúgy összességében egészen jó autót valamivel rondává, de minimum nevetségessé kéne tenni.
Persze nyilván szélcsatorna eredménye, és biztos nem olyan rossz mint amilyennek kinéz, meg azt is el tudom képzelni, hogy funkciója van, mondjuk így tudják olyan magasra rakni a felső lengőkarokat, de akkor is...
Amúgy amit az orrkúp aljából látok kijönni, és a kerék közepéhez csatlakozik az már az alsó lengőkar? Vagy valamit még találni kellene lentebb?
Mert ha az akkor fékezéskor igen komoly nyomtáv növekedést csinál. Akkor ehhez képest ami majdnem vízszintesen áll az lenne a nyomórúd, ami megy a rugóhoz, lengéscsillapítóhoz.. vagyis az mostmár húzórúd. Gondolom erről beszéltek új első futóműnél. Vagy nem.:D
Na mindegy, ha nincs az a lépcső semmi baj nem lenne vele.
zolee1452012-02-03 11:41:36 // 98405
Kazes☻2012-02-03 11:25:29 // 98404
Kazes☻2012-02-03 11:20:04 // 98403
Érdekes, az biztos! De mindegy is, csak hozza az eredményeket vele a két pilóta. :)
Grando2012-02-03 10:57:39 // 98402
Diny2012-02-03 10:53:50 // 98401
most mutatták be az új Ferrarit.
hááát... csúf az orra nem kicsit :)
hááát... csúf az orra nem kicsit :)
Kazes☻2012-02-03 10:04:07 // 98400
Mily megható ez a szerénység! :D
Buksi2012-02-02 23:36:57 // 98399
Konkrétan ezt így nem akartam leírni, mert túl nagyképűnek tűnt volna! :-D
Tommi2012-02-02 21:47:35 // 98397
Aszongya: "tifuzzi"
E? Amúgy a többi duma jó :)
E? Amúgy a többi duma jó :)
Kazes☻2012-02-02 18:16:41 // 98396
Jaaa, akkor azért marad el?!Ahhhaaaaaaaaaaaaaa...?! :D
Buksi2012-02-02 18:13:34 // 98395
Kár, de egyébként sem tudtam volna ott lenni! :-))))
Buksi2012-02-02 18:09:48 // 98394
Szívet melengető és a Ferrari drukkereket büszkeséggel eltöltő sorok ezek! ;-)
Kazes☻2012-02-02 15:50:23 // 98393
Ja..., hát reméljük! :)
GT Ɨ|ѯ2012-02-02 15:48:37 // 98392
OZ csodát tesz:-)
Kazes☻2012-02-02 15:28:08 // 98391
csak a ...féle emberkék hiányoznak, de biztos van olaszban is, csak meg kéne má' találni! :)))
Azért remélem Domi is fejlődik és most már majd virít! :)
Azért remélem Domi is fejlődik és most már majd virít! :)
Ferke2012-02-02 15:24:05 // 98390
Így magunk között azért megjegyzendő, hogy az olasz vezetéssel mostanában még nem sikerült villantani:) Hiányoznak a Zsántott meg rosszbráun féle emberkék kicsit:)
Ferke2012-02-02 15:22:16 // 98389
Ne vicceljünk már, bohócverda:))))
Kazes☻2012-02-02 15:04:08 // 98388
Nap képe, gridgirl-ök. :)
Kazes☻2012-02-02 14:42:48 // 98387
Kazes☻2012-02-02 14:40:32 // 98386
Blade2012-02-02 14:27:26 // 98385
"A Ferrari szó egyet jelent a családdal, a gyökerekkel és a hagyományokkal. A tifuzzik messze földön híresek az összetartásról, gondoljunk csak a Ferrari-szívre, amelyet tavaly Silverstone-ban láthattunk, mikor Alonso végre nyerni tudott.
Gyári csapat. Kevés ilyen van a Forma-1-ben, ahol minden hazai. Mára már szinte az összes istálló úgy legózza össze az autóját, hol ebből, hol abból a márkából választva alkatrészt hozzá. Pedig az lenne az igazi, ha egy McLarenben minden McLaren lenne, de legalább brit. Nézzük például a Red Bullt. A semmiből pakolták össze, és vitték sikerre, de tudjuk jól, a csillogás alatt egy nagy űr van, mert akinek nincs múltja, annak bizonytalan a jövője is. Nincs mire támaszkodniuk, csupán az elmúlt pár év tapasztalatára és sikereire.
A Ferrarinak viszont van. Van múltja, van jelene és van jövője. Mert olasz. Mindene. Olasz márka, olasz vezetéssel, olasz kasztnival, olasz motorral és most már olasz felnikkel. Azok a felnik, amelyekkel az új Ferrari pénteken pályára gurul, már az OZ cég által készítettek lesznek. Ez az olasz gyártó a világ legjobb alufelnijeit szállítja úgy a versenyekre, mint a hétköznapi autókhoz. "
Cikk
Gyári csapat. Kevés ilyen van a Forma-1-ben, ahol minden hazai. Mára már szinte az összes istálló úgy legózza össze az autóját, hol ebből, hol abból a márkából választva alkatrészt hozzá. Pedig az lenne az igazi, ha egy McLarenben minden McLaren lenne, de legalább brit. Nézzük például a Red Bullt. A semmiből pakolták össze, és vitték sikerre, de tudjuk jól, a csillogás alatt egy nagy űr van, mert akinek nincs múltja, annak bizonytalan a jövője is. Nincs mire támaszkodniuk, csupán az elmúlt pár év tapasztalatára és sikereire.
A Ferrarinak viszont van. Van múltja, van jelene és van jövője. Mert olasz. Mindene. Olasz márka, olasz vezetéssel, olasz kasztnival, olasz motorral és most már olasz felnikkel. Azok a felnik, amelyekkel az új Ferrari pénteken pályára gurul, már az OZ cég által készítettek lesznek. Ez az olasz gyártó a világ legjobb alufelnijeit szállítja úgy a versenyekre, mint a hétköznapi autókhoz. "
Cikk
Kazes☻2012-02-01 18:41:55 // 98384
Ha...? Ha-ha-ha...! :)))
szasza(SW)2012-02-01 18:32:58 // 98383
Ha olyan jó amilyen csini,akkor minden lehet:)
Buksi2012-02-01 18:28:00 // 98382
Naa, ez így azért elég kemény! :-DD
Kazes☻2012-02-01 18:26:41 // 98381
Álmodban mennydörgés! :)))
szasza(SW)2012-02-01 18:25:53 // 98380
Bemutatták
a Ferrari verőt:))))
a Ferrari verőt:))))Xixo2012-02-01 17:00:55 // 98379
Azért Newey önmagában nem biztos, hogy akkora zseni. Neki is volt asszem 12 éve, amikor nem sikerült győztes autót terveznie, pedig előtte 6 évig verhetetlen volt. Brawn is csak szenved a mercinél, pedig a saját csapata bőven verte a mezőnyt.
Pénz, szakemberek, jó versenyzők, szerencse és még egy csomó minden kell a vb címhez szerintem.
Pénz, szakemberek, jó versenyzők, szerencse és még egy csomó minden kell a vb címhez szerintem.
Buksi2012-02-01 16:46:42 // 98378
Áhh... túl van ez bonyolítva! 36-os csillagvillás oszt' jóvan! :-D
Kazes☻2012-02-01 13:53:36 // 98377
Kazes☻2012-02-01 13:32:01 // 98376
Ez mind szép és jó, de a szabály az legyen szabály mindenkire egyformán (nembelepofázokahogynekemjócsak) érvényesen, a verseny meg legyen verseny előzésekkel, csatákkal és ne autókímélési verseny legyen és a 'só't majd a kicsik csinálják. :)
SZVSZ. :)
SZVSZ. :)
zolee1452012-02-01 12:59:26 // 98375
Ne akarj összezavarni.:D
Valami olyasmi, hogy itt a sok nagy gyár, jósok pénzzel, és a verseny a rajzasztalon dől el. Ezek a nagy gyárak a szabályokba is beleszólnak, nemcsak versenyezni jönnek, hanem irányítani is. Ugyanakkor egyszer egy szám nem stimmel és pikk-pakk kivonultak, a sok igénnyel szemben maga a sport nem kap a gyár részéről egy elkötelezettséget.
Közben tized ennyi pénzből (per csapat) lehet, hogy kisebb csapatok akár még jó versenyeket is csinálnának.
Valami olyasmi, hogy itt a sok nagy gyár, jósok pénzzel, és a verseny a rajzasztalon dől el. Ezek a nagy gyárak a szabályokba is beleszólnak, nemcsak versenyezni jönnek, hanem irányítani is. Ugyanakkor egyszer egy szám nem stimmel és pikk-pakk kivonultak, a sok igénnyel szemben maga a sport nem kap a gyár részéről egy elkötelezettséget.
Közben tized ennyi pénzből (per csapat) lehet, hogy kisebb csapatok akár még jó versenyeket is csinálnának.
Grando2012-02-01 12:43:07 // 98374
Nagyjából fingom sincs most már, hogy mire szeretnél kilyukadni. :DD
De ha arra, hogy kell egy mérnökisten, és minden oké, akkor képzeld el Newey-t mondjuk a Hispania-nál. ;)))
De ha arra, hogy kell egy mérnökisten, és minden oké, akkor képzeld el Newey-t mondjuk a Hispania-nál. ;)))
zolee1452012-02-01 12:20:38 // 98373
Szerintem a nagy cégeket már mindenhol gazdasági szakemberek irányítják, akik negyedéves számok alapján döntenek. A cég érdekeit tekintva az a legjobb, ha kizárnak minden körülményt a döntésből, még akár a saját F1 szurkolói mivoltukat is. "A" oszlop a terv, "B" oszlop a tény, ha B kisebb mint A akkor nem jó, ha B nagyobb/egyenlő A akkor jó.
Ebbe a dologba nem fér bele az, hogy versenyezni márpedig jó, meg a dicsőség stb.
Plusz a másik dolog, hogyha valaki jön, és nagy pénzzel jön akkor valmi fura okból kifolyólag a szabályzatba is bele akar szólni. Ez nemcsak az F1-nél, pl a VW. A BMW ugyanezt találta ki a V8 Supercars csatlakozás kapcsán. Ha úgy változnak a szabályok, hogy tudják ott használni a DTM-ben használandó autójukat akkor beszállnak. Mivel bemutatták az új autót a V8-ban és annak köze nincs egy DTM autóhoz gondolom a BMW is megkapta a választ.
Nem mondtam, hogy a RB kicsi, de semmiképpen nem nevezhető nagy gyártónak, legalábbis nem autós témakörben. A licenszelt cukrosvízben nagyok, de az egy másik történet.
Az a lényeg, hogyha nálad van a legjobb mérnök akkor nyertél. Lényegtelen, hogy mennyit lehet maximálisan költeni. Persze tudom, ebben az is benne van, hogy az F1 technikai fölényét meg akarják őrizni a többi szériához képest, de ez sem feltétlenül pénz kérdése.
Mondjuk ha kevés a szabály tényleg kevés a kiskapu, de mondjuk egy olyan szabály is megoldás lenne, ahol nincs ennyi lehetőség mérlegelni.
Az, hogy ki mit látna szívesen egy sorozatban meg tényleg ízlés dolga.:) Én a legszívesebben versenyt néznék, de ez már megint egy másik téma.
Ebbe a dologba nem fér bele az, hogy versenyezni márpedig jó, meg a dicsőség stb.
Plusz a másik dolog, hogyha valaki jön, és nagy pénzzel jön akkor valmi fura okból kifolyólag a szabályzatba is bele akar szólni. Ez nemcsak az F1-nél, pl a VW. A BMW ugyanezt találta ki a V8 Supercars csatlakozás kapcsán. Ha úgy változnak a szabályok, hogy tudják ott használni a DTM-ben használandó autójukat akkor beszállnak. Mivel bemutatták az új autót a V8-ban és annak köze nincs egy DTM autóhoz gondolom a BMW is megkapta a választ.
Nem mondtam, hogy a RB kicsi, de semmiképpen nem nevezhető nagy gyártónak, legalábbis nem autós témakörben. A licenszelt cukrosvízben nagyok, de az egy másik történet.
Az a lényeg, hogyha nálad van a legjobb mérnök akkor nyertél. Lényegtelen, hogy mennyit lehet maximálisan költeni. Persze tudom, ebben az is benne van, hogy az F1 technikai fölényét meg akarják őrizni a többi szériához képest, de ez sem feltétlenül pénz kérdése.
Mondjuk ha kevés a szabály tényleg kevés a kiskapu, de mondjuk egy olyan szabály is megoldás lenne, ahol nincs ennyi lehetőség mérlegelni.
Az, hogy ki mit látna szívesen egy sorozatban meg tényleg ízlés dolga.:) Én a legszívesebben versenyt néznék, de ez már megint egy másik téma.
Grando2012-02-01 11:56:23 // 98372
Értem mit mondasz. Nyilván megvannak az okok és a hátterek. ;)))
De:
Attól, hogy egy gyártó nagynak mondható (ez is relatív), még nem feltétlenül biztos, hogy nem "lelkes" - jelentsen ez bármit is egy olyan csúcskategóriás sportban, mint az F1 (vagy bármilyen nagy költségvetésű sport projekt). A pénz és a "lelkesedés" pedig nem zárja ki egymást feltétlenül.
A Red Bullt meg kicsinek mondjuk nem nevezném. Az az osztrák manus eszméletlen lóvékat "szór el" különböző sportokban. Az F1-be már 1995 óta tolta a lóvét két kézzel. Épp ideje lehetett, hogy egy kicsit fürödjenek a dicsőségben is, ne csak a nagyok mögött kullogjanak. Csak egy kicsit túltolták Börni papával. :DDD
Persze nyilván egyéni preferencia kérdése, de én szívesebben látnék az F1-ben autógyárakat. Kevesebb szabállyal - és ebből következően kevesebb kiskapuval. ;)))
De:
Attól, hogy egy gyártó nagynak mondható (ez is relatív), még nem feltétlenül biztos, hogy nem "lelkes" - jelentsen ez bármit is egy olyan csúcskategóriás sportban, mint az F1 (vagy bármilyen nagy költségvetésű sport projekt). A pénz és a "lelkesedés" pedig nem zárja ki egymást feltétlenül.
A Red Bullt meg kicsinek mondjuk nem nevezném. Az az osztrák manus eszméletlen lóvékat "szór el" különböző sportokban. Az F1-be már 1995 óta tolta a lóvét két kézzel. Épp ideje lehetett, hogy egy kicsit fürödjenek a dicsőségben is, ne csak a nagyok mögött kullogjanak. Csak egy kicsit túltolták Börni papával. :DDD
Persze nyilván egyéni preferencia kérdése, de én szívesebben látnék az F1-ben autógyárakat. Kevesebb szabállyal - és ebből következően kevesebb kiskapuval. ;)))
zolee1452012-02-01 11:22:02 // 98371
Amennyire fel tudom idézni az elmúlt éveket ezek itt voltak.:) Csak elmentek. (Most egy kicsit úgy csináltam mintha te nem tudnád:D) Egy kis csapat hiába lelkes, hiába akar versenyezni pont a nagy gyárak jelenléte miatt fullad ki, nincs annyi pénze. A nagy gyár viszont nem lelkes, és pláne nem elkötelezett az F1 iránt. Pénz ugyan lenne, de a számok beszélnek. Ha egy gyártó nem értékeli pozitívumként az F1-ben való szérvételt kiszáll.
Ha várnak tőle x% növekedést, de mondjuk x-1 akkor már jobban megéri golf meccsen hirdetni, vagy vitorlás versenyt támogatni, vagy éppen egy rekámkampány Uma Thurmannel is jobb lehet eladás/befektetés arányban mint mondjuk egy WTCC projekt.
Kevés olyan gyár van ahol az eladás nem cél, hanem egy szükséges rossz. Hacsak meg nem halt ez a szemlélet is a szóban forgó emberrel együtt, mert akkor egy se.
Mindenki nyüszített a költségplafon miatt, mert akkor ugyan miből csinálnánk autót, ha nem költhetnénk évi 400 milkót. Persze ezzel a kis csapatoknak eleve annyi. Ugyanakkor az a vicc az egészben, hogy mivel mindenki az elején 400-at költ így a meccset mégiscsak a nagy koponyák döntik el, ugyanúgy mintha mondjuk 100 milkót tapsolhatnának el. Itt vannak a nagy gyárak, aztán jön egy osztrák a hülye cukrosvizével, leigazolja Newey-t és már jódeje csak a rajtnál látják őket a többiek, meg este sporthírekben.
Ha várnak tőle x% növekedést, de mondjuk x-1 akkor már jobban megéri golf meccsen hirdetni, vagy vitorlás versenyt támogatni, vagy éppen egy rekámkampány Uma Thurmannel is jobb lehet eladás/befektetés arányban mint mondjuk egy WTCC projekt.
Kevés olyan gyár van ahol az eladás nem cél, hanem egy szükséges rossz. Hacsak meg nem halt ez a szemlélet is a szóban forgó emberrel együtt, mert akkor egy se.
Mindenki nyüszített a költségplafon miatt, mert akkor ugyan miből csinálnánk autót, ha nem költhetnénk évi 400 milkót. Persze ezzel a kis csapatoknak eleve annyi. Ugyanakkor az a vicc az egészben, hogy mivel mindenki az elején 400-at költ így a meccset mégiscsak a nagy koponyák döntik el, ugyanúgy mintha mondjuk 100 milkót tapsolhatnának el. Itt vannak a nagy gyárak, aztán jön egy osztrák a hülye cukrosvizével, leigazolja Newey-t és már jódeje csak a rajtnál látják őket a többiek, meg este sporthírekben.
Buksi2012-02-01 00:52:10 // 98370
Szinte sejtettem! :-)
Buksi2012-02-01 00:50:35 // 98369
Nem fog visszajönni nyugi! ;-)
GT Ɨ|ѯ2012-01-31 20:43:30 // 98368
Ezzel sokan vagyunk így.......
Kazes☻2012-01-31 18:48:23 // 98367
Aztán majd visszajön, mint Sumi! Amúgy nekem sem. Sem ez, sem az. :)
Buksi2012-01-31 16:58:58 // 98366
Nekem személy szerint nem fog hiányozni a F-1-ből! ;-)
Buksi2012-01-31 16:55:40 // 98365
Csak maradjon is így! ;-)
Kazes☻2012-01-31 15:23:46 // 98364
GT Ɨ|ѯ2012-01-31 15:20:07 // 98363
Maximum kacérkodik..max:-)
Gerion2012-01-30 22:22:11 // 98362
Szerintem is jöjjenek! Egy nagy autógyárnak sokkal több értelme van, mint évente nevetváltó, szezon felére kifulladó kis alakulatoknak, beleértve az egykori Renaultot is.
Kazes☻2012-01-30 21:34:45 // 98361
TATA, stb... :)))
Kazes☻2012-01-30 21:33:34 // 98360
Inkább ne. Bele se kezdjenek! :)))
Grando2012-01-30 21:33:22 // 98359
Ehh, jó jó. De azért inkább autógyártók jöjjenek az F1-be, mint mindenféle jöttmentek. Honda, BMW, Toyota... Ezeknek lenne itt a helye. ;)))
Kazes☻2012-01-30 21:32:42 // 98358
El fér az. Nekik úgy sem kell szponzor, olyan nagyok má'! :)))
vm2012-01-30 21:19:14 // 98357
Azért megnéznék egy prototípust.
20 centis embléma, másfél nm-nyi krómcsík, zakótartó, szóval minden, amitől egy Fauvé elegáns ;-)
20 centis embléma, másfél nm-nyi krómcsík, zakótartó, szóval minden, amitől egy Fauvé elegáns ;-)
Grando2012-01-30 21:14:20 // 98356
Nincs a fenét! Szégyenszemre még üdítőital márkák emblémái is odaférnek. :DD ;)))
Online tag
0
Vendég0
542
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Adok-veszek
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth






