mesa2006-08-29 23:15:18 // 14635
Persze ezt így le lehet vezetni, mégha fele sem igaz, hiszen feltételezéseken alapul :))
Egyértelmű, hogy ha nem lesz VB MS, azt csakis saját magának köszönheti!
Tavaly a Bridgestone-nak köszönhette, idén csak magának.
Ebből is látszik, hogy Schumacher legyőzhetetlen. Csak saját maga vagy a technika tud kifogni rajta. :P
:DDDDDD
Inner Circle2006-08-29 23:05:07 // 14634
2003-ban, miután Kimi kevés híján, de elvesztette a VB-t, olvastam egy cikket arról, hogy Kimi és a McLaren hány pontot dobott el az idény folyamán. Egészen sok jött ki; vagyis Schumacher ide vagy oda, ha Kimi hibátlanul teljesít, az bőven elég lett volna a VB-hez.
Hasonló gondolatokkal ültem le a 2006-os évad eddigi része fölé. Nézzük csak meg, hol vétett Schumacher és a Ferrari olyan hibákat, amik védhetőek lettek volna és sokba kerültek nekik...
Sakhir: MS az időmérőn fut egy túlságosan lassú kört, így egy körrel kevesebb benzint kap. Szerintem ezzel se nyerhetett volna, de a tifosik szerint ezen múlt. Tehát MS itt 4 pontot bukott (Alonso -2, MS +2)
Sepang: MS taktikája állítólag rossz volt; tegyük fel hogy anélkül megelőzte volna Massát. +1 pont.
Melbourne: MS falra keni a kocsit. Mondjuk +4 pont.
Imola, Nürnburgring 10 pontos, Barcelonára már nem is emlékszem.
Monacóban MS mindenképpen hibázik az időmérőn, az első vagy a második hely meglett volna neki, aztán a futamon - a látottak alapján - a győzelem is. Plusz 6 pont és Alonsónak mínusz kettő: plusz 8.
Silverstone-t, Montreal-t a jóég tudja, Indy, Magny-Cours, Hockenheim 10 pontos.
A Hungaroringen hibázik az edzésen, de a +2 mp a versenyen szinte mindegy. Azonban fölöslegesen emberkedik De la Rosával, így kb. a negyedik helyet bukja; plusz négy pont.
Isztanbulban a saját hibájából nem kerül Alonso elé az utolsó boxnál: 2+2 pont.
A kápráztató végösszeg 25, azaz HUSZONÖT pont! (Ehhez képest mennyit hibázott Alonso, illetve a Renault? Sepangban rosszul tankoltak, a Hockenheimen állítólag rosszul állították be az autót, és van még a hungaoringi leeső kerék, ami vitatható, hogy csapathiba lett volna.) Ha csak a felét is megfogják, már vezetne Schumacher... Amikor világbajnok volt, akkor is követett el ő és a csapat hibákat, de ilyen drámai állásra nem emlékszem. Múlik az idő... erre kell figyelni, nem a Renault-t szidni.
mesa2006-08-29 22:14:23 // 14633
Whiteskull2006-08-29 22:02:52 // 14632
Sanyi2006-08-29 21:50:54 // 14631
Hú!
Ez tényleg eredeti!
Whiteskull2006-08-29 21:50:19 // 14630
Grando2006-08-29 21:48:11 // 14629
Az eleje télleg más. Na bogozzátok ki gyorsan, mostmár érdekel. :DD
Sanyi2006-08-29 21:47:16 // 14628
a tiéd csak utánzat!!
:-D
Whiteskull2006-08-29 21:46:03 // 14627
Te! Ez a kettő nem ugyan az. Pedig az enyém is F310-es. :-O
Sanyi2006-08-29 21:44:24 // 14626
Véletlenül mi????
:-D
Whiteskull2006-08-29 21:42:58 // 14624
Ja és véletlenül van 2 pioneer kazettás deckem, és az alfán is Good Year van. :))
mesa2006-08-29 21:42:43 // 14623
Nekem is van 1/24
Whiteskull2006-08-29 21:31:02 // 14622
Inner Circle2006-08-29 21:27:57 // 14621
Hála Istennek! Az egyik legócskább pálya.
Sanyi2006-08-29 21:21:18 // 14620
Hát most már nagyon kíváncsi lennék én is az igazságra!
mesa2006-08-29 21:16:13 // 14619
Tommi2006-08-29 20:56:21 // 14618
Sanyi!
Én ezekkel a pletykákkal már úgy vagyok, hogy hiszem, ha látom :))) Annyi mindent mondanak állandóan, de eccer majd csak megtudjuk a frankót :)
Sanyi2006-08-29 19:20:01 // 14617
Sanyi2006-08-29 19:19:21 // 14616
http://automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=3184&fr=hk
Sanyi2006-08-29 19:18:43 // 14615
Tedi2006-08-29 14:47:46 // 14613
Ki fog kerülni, nyugi ;)
Tommi2006-08-29 14:46:33 // 14612
Remélhetőleg ma este felkerül a Terra di motori cikksorozatom utolsó, ötödik része, ami teljes egészében Maranelloról szól. Ott lesznek még érdekes képek :)))
Inner Circle2006-08-29 14:44:49 // 14611
Te minek szólsz bele a nagyok dolgába? Menj vissza hűtőmaszkot ragasztani! :PPP
Inner Circle2006-08-29 14:44:16 // 14610
Meg a kőbaltával faragott aerodinamika is gyanús :D ja, korai Irvine-korabelinek tűnik a hátsó szárny előtti brutális hosszanti függőleges lemez.
Tommi2006-08-29 14:42:54 // 14609
Asszem a 96-os vagy a 97-es, mert utána már jöttek a barázdált gumik.
Wickey2006-08-29 14:32:25 // 14608
így a kép alapján Peugeot-nak tippelem a cicás lámpái miatt.... :-)
mégis milyen autó. he. szerinted. :PPPPPPPPPPP
Inner Circle2006-08-29 14:10:32 // 14607
Amúgy ez milyen autó?
Tommi2006-08-29 12:10:05 // 14606
Mi már nagyon előre készülünk a jövőre, azt mondta a Mosley, hogy 2008-tól vissza akarják hozni a slick gumikat :)))
SzJ2006-08-29 12:05:28 // 14605
Azért nem szép dolog szabálytalan gumikkal tesztelni:)
Tommi2006-08-29 12:03:42 // 14604
Jaja, de azért bevállaljuk a siker érdekében :)))
Amúgy nagyon furi érzés volt beleülni a kocsiba, én alig fértem el benne a 177 centimmel és 75 kilómmal. Apám a 193/90 paraméterekkel meg szépen kilógott belőle, amint az a képen is látszik :))) A mérnököknek sokat kell majd barkácsolni, hogy rendes cockpit-et tudjanak neki csinálni :)))
Grando2006-08-29 12:01:18 // 14603
Hát igen a reprezentációs kötelezettségek... Fárasztó meló lehet! :DDD
Tommi2006-08-29 11:59:22 // 14602
Egyik sem :) Csak már a tökük tele volt a sok hülye ússágíró kérdésekkel és inkább mentek volna a fioranoi pályára tesztelni :)))
Grando2006-08-29 11:57:43 // 14601
A rezzenéstelen arcból ítélve vagy nagyon meg vannak illetődve, vgy finnek. :)))
Tommi2006-08-29 11:54:58 // 14600
Whiteskull2006-08-29 11:03:27 // 14599
SzJ2006-08-29 09:30:55 // 14597
Rajkó ajándékot kapott a Ferraritól?
http://forma1.vezess.hu/hir.php?idx=8486
mesa2006-08-28 20:45:48 // 14596
Aaaaaaaaaaaaa, vazze ne fárassz ezzel ! :DDD
Inner Circle2006-08-28 18:52:56 // 14595
Én mára kimerítettem a népművelő keretemet. További matematika-, módszertan- és filozófia-órákat majd csak később fogok adni :D
Kuci2006-08-28 18:44:49 // 14594
Itt a pont Grando!
A lényeg, hogy nem oltod szegényt! :D :)
Grando2006-08-28 18:00:49 // 14593
Ez a képlet nyilván új dimenziókat nyit a tudománytörténetben, sőt magában az egyetemes emberi történelemben. Már csak azt nem értem, miért nem a Ferrari nyert? Ők voltak a leglassabbak, ha a három csapatot vesszük. Viszont azt megbízhatóan tudták! Lehet, hogy még rontani kellett volna rajtuk, és akkor elképzelhetetlen sebességre, vagy akár interplanetáris sebességre is képesek lettek volna. :DD
Az axiómádra azért ne építs várat! ;))
Kuci2006-08-28 16:46:12 // 14592
No komment...pfff... :D
Schumachernek kellett volna kijönnie végső győztesnek mindenhol!!! :)
Inner Circle2006-08-28 16:43:13 // 14591
Jaj, ne legyetek már ilyenek! Ilyenkor tényleg azt hiszem, hogy SZÁNDÉKOSAN adjátok a hülyét! :P
Tehát:
Az autók megbízhatatlanul nagyobb sebességre képesek, mint megbízhatóan. (Ez axióma.)
McLaren általában gyorsabb, mint Renault, de megbízhatatlan. (Ez tény.)
Leírva:
Renault megbízhatóan képes X1 sebességre.
McLaren megbízhatatlanul képes X2+Y2 sebességre.
(Eddig megvan?)
Ebből adódóan Renault a technika túlhajtásával, megbízhatatlanul képes lett volna X1+Y1 sebességre, ami a versenyekből ítélve kb. azonos lehet McLaren (ugyancsak megbízhatatlan) X2+Y2 sebességével
McLaren ugyancsak képes lehetett volna megbízhatóan X2 sebességre, ami kb. azonos Renault X1 (megbízható) sebességével.
Vagyis a választék:
Lassabb Renault, gyors McLaren: VB Alonso, Raikkönnen meg "az igazi világbajnok" a szurkolók körében
Lassabb Renault, lassabb McLaren: nyitott küzdelem lett volna
Gyorsabb Renault, gyorsabb McLaren: örüljünk együtt Schumacher 8. VB címének :DDD
Lassabb McLaren, gyorsabb Renault: Kimi lett volna a bajnok és Alonsóról mondanák, hogy "az igazi világbajnok"
Kuci2006-08-28 16:42:14 // 14590
Jajj...nee! :D
Ökölsztón mi?...hmmm :D
Grando2006-08-28 15:46:39 // 14589
Akkor miért a retyót és a mekit hasonlítottad össze?
Inner Circle2006-08-28 15:44:13 // 14588
Állítólag még akár vissza is jöhet, ezt Ökölsztón bácsi mondta.
Inner Circle2006-08-28 15:43:10 // 14587
Vártam már, hogy kinek a kockalogikája akad majd meg a forgásban :D Akkor kifejtem a ki nem mondott, de magától értetődő gondolatot: természetesen egy adott konstrukción belül érvényes a dolog. Minél nagyobb teljesítményű, annál megbízhatatlanabb. Természetesen nem egy Midland és egy Ferrari összehasonlításáról van szó.
És épp ezért írtam, hogy Alonsonak azért volt mákja, mert az egyik legjobb autóban ült; de hát ki nyerhet VB-t úgy, hogy nem az egyik legjobb autóban ül?
(Ui: a pont nálam van :D )
Inner Circle2006-08-28 15:40:19 // 14586
"Jah...és miért "füstölt" a bal elsőnél a gumi minden fékezésnél?"
Szerintem a fék füstölt, egyértelműen a kerék közepéről jött a füst, amit az is alátámaszt, hogy kifelé áramlott az autó közepe felől.
Szinte minden futamon láthatunk egy-egy "elfékezést", most pl. Alonso mutatott be egyet az üldözés közben (reménykedtetek is, mi? :-) ), akkor láthatóan a kerék alól, az érintkezési felületről indul ki a füst és szépen húzza maga után (és sokszor a kerék forgása is láthatóan megáll).
Vagyis se a füstölés helye, se az iránya nem utal gumihibára.