Fórum >> Típusok >> Giulia

Zolibácsi2021-10-28 21:53:33 // 22819
Részemről csak annyi, hogy román sofőrök, román utakon sokkal bátrabbak és jobban nyomják a kocsinak. Minden előítélet nélkül. Magyar rendszám meg inkább csak a rendőrségnek volt vonzó. Legutóbb 4 falun keresztül kísértek és várták mikor hibázok, aztán megunták :)
Fornitore2021-10-28 21:17:06 // 22818
Jó hogy írtad pont ezen variálltam hogy ott rossz az út Pásztó-Galyatető de így akkor arra csapatom holnap nem Gyöngyös felől támadók Mátraszentimrére .Köszi!!
Fornitore2021-10-28 21:10:21 // 22817
Erre mondták a Verdákba: mi nem le akarjuk tudni az utat ha nem megélni😀!!
VKG231!!! (156+75)2021-10-28 19:50:11 // 22816
Ok, kést rakatni a hátamba a Teleki téri lidl parkolóban is tudok ha kell :))))
A 9-es busz még közelebb van :-)))
Halesz2021-10-28 19:45:28 // 22815
Jó, ilyen helyet Budapesten is mutatok Neked.
Nem is laksz messze onnan :D :D :D
ystuc2021-10-28 19:40:03 // 22814
Én csak a határon tapasztaltam lehúzást. A kisasszony az útdíjért többet kért, mint a hivatalos összeg. Máshol nem volt nekem sem semmi.
VKG231!!! (156+75)2021-10-28 19:38:16 // 22813
A kék 156-ot anno (2007-ben) vagy 10 skinhead szlovák fiú állta körbe Zólyomban :-)

De biztos csak Alfások voltak :-)))))
Halesz2021-10-28 19:35:19 // 22812
Amúgy ezeket a sztereotípiákat honnan veszitek? Az elmúlt 4 évben évente 2x voltam Alfával, Jeepel Romániában/Erdélyben, egyszer sem tapasztaltam ilyet.
Piritu - 1.000.0002021-10-28 19:30:05 // 22811
Júliát oda vittem először :-)
Giuntini2021-10-28 18:45:53 // 22810
Képzeld el hogy milyen lehetett az út, mikor 1978-ban először voltunk kint, Édesapám kétütemű Wartburgjával! Felfelé felforrt a víz, lefelé meg elment a fék! De csodálatos út volt!
Nem a nagy kaland a mai modern autókkal ez az út, hanem azzal a technikával, amit akkor birtokolhattunk, és amiért hálásnak is kellett lenni! Csak ezt ma sokan elfelejtik!
forrasr2021-10-28 16:07:00 // 22809
Osztom a véleményed, de lehet mi győri lévén azért örülünk minden jóféle kanyargós szakasznak mert erre ritka :D meg a ritkás forgalom is...
R33Z2021-10-28 14:49:42 // 22808
Grossglockner panoráma út - kiváló, tökéletes aszfalt, és vannak olyan szakaszok ahol vissza lehet hűteni a fékeket. Közelben nyaraltunk, de ha már ott voltunk az OFF-os 2 tonnás családival sem hagytuk ki. Igaz 300HP az is és kiváló futóműve van, bizonyos szakaszokon meg is lendítettem, még sportkocsikat is előzgettünk :) csak qrvagyorsan elfogyott a fék :) Az tuti, hogy a vmelyik Alfát kiviszem még oda. Porsche, Ferrari, Lamborghini, McLaren, Corvette, minden volt, német prémium trió csúcstermékei említésre sem méltó, annyi volt belőlük. Rettentő hosszú az út, a látvány egyedülálló. Alapszabály, hogy nagyon ésszel kell bánni a fékkel. Vannak egyébként erre figyelmeztető táblák is.

Itthon is lehet azért jót autózni, de még milyet ;) Hétvégén kivittük a Q-t egy jó nagy körre a Mátrába. Pásztó-Hasznos - Galyatető közt majdnem végig új az aszfalt. Galyatetői elág - Galyatető közt szar a felület még mindig, cserébe üres volt és olyanokat fordult, hogy néha megdöbbentem. Itt konkrétan "hegyi felfutót" tudtam menni, két autó udvariasan elengedett az elején és Galyatetőig nem találkoztam kocsival. Giulia futóműve nagyon el van találva (nem csak a Q!!!), a legszarabb úthibás részeken is csak kissé patogott el, pedig egész szép értékeket mutatott a G-meter. Ezeken a szakaszon szinte semmi forgalom. Mátrafüred - Mátraháza jellemzően zsúfolt és csak közepes útminőség, élvezeti érték. Parádsasvár - Mátraháza a legjobb minden szempontból, egyben a legzsúfoltabb is. Nehéz olyan időablakot találni, hogy ezt lehessem élvezni...
Bevallom szidtam eddig a PS4S gumit, egyszerűen nyáron messze nem volt meg a Corsa-tól megszokott tapadás. Most viszont beírok egy jó nagy piros pöttyöt neki. Felmegítettem és teljesen jó tapadása volt, pedig hidegebb volt már a hegyekben, 8-12 fok közt. Élesebben kanyarogva pedig azt vettem észre, hogy olyan könnyed, légies és semleges az autó, mint annak idején a 2.0. Szóval nem rossz ez a PS4S, de ennek is jót tesz a gumimelegítés. Kihűlt állapotban néhányszor már csúnyán meglepett, még melegebb időben is.

Imádom ezt a kocsit még mindig, a motor erő és a nyers előadásmód még mindig megdöbbentő tud lenni, nagyon sok alázat kell hozzá, meg kell tisztelni. Az őszinte és változatos hangja pedig megszokhatatlan, a kipuff durrogása még mindig egyedülálló. R-ben nem egy cicababa na, nincs színház, nincs udvarias körítés, egy igazi monster. A erdei állatoktól ezúton is elnézést az átmeneti hangzavarért:)

WarbiRunner (Gyuri)2021-10-28 14:26:49 // 22807
Kinek hogy, én is szeretem, ha minden egyben van. Kellemes idő, leengedett ablak, és összhangban a látvány, a hangok, az illatok és az autózás. Nekem is az ilyen pillanatok a tökéletesek, bár ritkán adódik. Ilyenkor nem is számít, hogy mennyire gyors a gyors, a feeling a lényeg. Hogy kelljen kicsit küzdeni a technikával, halljam az autózás hangjait, közben szívjam magamba a látványt, az erdő illatát. Jó kis flow élmény tud ez lenni. Nem kell feltétlen szerpentin sem, csak egy szép kis forgalmú út, lehetőleg kanyarokkal. Legutóbb Edelény és Arnót közt rövidítettem, nulla forgalom, jó aszfalt, nagyon jól esett. :-) Én mondtam a többieknek is hogy arra tök jó jönni, de nekik nem jött át. Le lettem szólva, hogy a 26-oson gyorsabb és jobb az út, 2x2 sáv. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-28 14:09:06 // 22806
Ha magyar rendszámot látnak, a mai napig, mint a jó úttörő, ott segítenek ahol tudnak. Hogy ne éld túl XD
Liquid2021-10-28 13:22:26 // 22805
Én bárhol szeretek kanyarogni, tökmindegy hogy szerpentin, vagy csak simán kanyargós út. Fontosabb hogy jó legyen a burkolat, és ne legyen aki feltart :)
A táj nézése, krúzolás és a kanyarvadászat nagyon nem fér meg egymás mellett.
Jimmi T.2021-10-28 13:07:28 // 22804
Az élvezetes kanyargás nem a Stelvión kezdődik , kb alkalmatlan arra a sportra. (ahogy a Col de Turini is ) Hajtűkanyarok ,rossz burkolat , biciklisek, lakóautók leégett fékkel vagy és kuplunggal. ..... akiket ott láttam MX5 klub vagy Carrera klubos csapatok is inkább csak felvonultak.
Giuntini2021-10-28 12:59:49 // 22803
Szerintem ha igazi szerpentint nézünk egy alpesi hágóutat, mondjuk a Stelviót, ott kifejezetten hátrány a nagy tengelytáv! Ott egy 170 lovas MiTo QV-vel nem igazán lehet találni ellenfelet! Hogy ne beszéljünk a 4C-ről, de hát az már másik liga!
Azért arról ne feledkezzünk el, hogy a tájnak is van egy elragadó szépsége! Ha csak "csőlátással vezetünk, az előttünk lévő 50-100 méterre koncentrálunk, akkor mit ér az egész?! Vakok módjára vezetünk, mit ér az Alfás életérzés?
Zolibácsi2021-10-28 12:22:45 // 22802
Mosolyfej lemaradt hogy ne értsd félre :)