Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2025-03-26 14:58:53 // 38752
jaigen:)
Shadin2025-03-26 10:03:37 // 38751
Vagy még megy felfelé vagy megszakadt, érvénytelen (és kicsi) a zip :-(
Shadin2025-03-26 10:01:25 // 38750
Köcce! Csomagolva csak 3.3 GB-nek írja.
SD2025-03-26 06:37:19 // 38749
majd valamikor leszedem mert tetemes méretű:) 11Gb
SD2025-03-26 06:36:37 // 38748
meg :)
grandios2025-03-25 18:34:50 // 38747
Sziasztok
2021es Giuliához keresnék 156135664 cikkszámú jobb oldali külsö visszapillantó tükröt. A kábelek 9-2 osztásban vannak, összesen 11. (Nem füthetö, nem holttér-figyelös) Köszönöm
SD2025-03-25 18:13:03 // 38746
Bizonyos linkek hiányoznak, de valamiféle rendszer van benne, leginkább ilyen rakjuk össze jelleggel, így sikerült:D
Shadin2025-03-25 17:42:33 // 38745
ez valami béta cucc, nem az éles...
Minden típusra IS lejött minden IS?
SD2025-03-25 13:13:02 // 38744
Perszefel:)
Minnyá:D 2 nap és felmegy:D:D:D
vagy becsomagoljam?

Aztán visszaküldjük a fiat-nak a linket hogy már itt is fent van:D

Egyébként hogy mekkora amatőr egy weboldal ez:D:DD
Pedig mennyi munkaóra és tudás van benne..

Olasz:P
Shadin2025-03-25 10:36:15 // 38743
Király vagy! Felteszed valahova? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-25 09:43:49 // 38742
Húú de király vagy. Akkor nálad meg lesz minden offline?
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-25 09:41:52 // 38741
Én konkrétan így használom, nem piszkálom a választókart, csak a hátramenethez és a P-hez. :-)
SD2025-03-25 09:17:26 // 38740
75 db. pdf
4174 db. jpeg
841 db. .image rajz

487.231 letöltött fájl
321.437 hiba
11.93Gb

Maga a HTML verzió működőképes kattintható.
A kapcsolási rajzok turkálósak mert a .image fájlt nem fogja megnyitni semmi, hanem az azonos számó svg-t kell megkeresni.

Átkonvertáltam..

Van sok autóra vetített kapcsolási rajz és van sok csak 1-1 csatlakozó helyét mutató.

SD2025-03-24 20:15:53 // 38739
szerintem lehalt a gép indexelési szolgáltatása semmit nem találok azóta a fájlrednszerben:D:D:D 320 ezer új fájl:D lehet kikacspcsolom az indexelést nem is rossz ötlet:D:D:D
SD2025-03-24 20:14:15 // 38738
elvileg excludoltam feles linkeket de mivel java at egész oldal lehet hogy kb. leszarja.. 8 mélységig tölt.. kezdem elveszettnek érezni magam:D
SD2025-03-24 20:13:28 // 38737
ráeresztettem a sitesucker nevü programot a fiat rendszerre, 320 ezer letöltött fájlnál tart egész nap megy, már kezd megmakkani egy M1max gép 64GB rammal:P:D:D:D

Lehet letöltni mellé a google-t is?:D
Meddig tart ez, 6.8Gb jelenleg..:D
SD2025-03-24 20:11:25 // 38736
ezt átírogatom és lesz sávtartom?:D
meg a kúszás funkció érdelelne még ezt valami driver assist + csomagnak árulták, de elvileg minden benne van az enyémben is hozzá...

Kérdés hogy a kormányban van-e érzékelő hogy fogod vagy a kormány mozdításokat vizsgálja az autó... ?

Ha enablelném.... max vissza kell írni?
Kb amúgy nem is kell, de mégis jó buli lenne.

A 300 lovat hol kell beleírni?:D
Azt is megsasolnám:)
B3WiN2025-03-24 19:53:19 // 38735
Igen ez alapján néztem. Pontosabban az alábbi pdf szerint: Proxi tábla

Bár találtam már benne érdekességet, mert a sávtartó esetében a 166 byte 4,5 bit helyen nálam xx10xxxx érték szerepel, ami a leírás szerint LKA, viszont nálam tuttira ALM van, mert az infotainment is így nevezi, illetve a használati útmutató (mondjuk ebbe ne menjünk bele, mekkora kagyvasz, főleg a magyar fordítással...) leírása szerint is ALM van jelen az én esetemben.
Shadin2025-03-24 19:24:54 // 38734
Enable EU Paddle Shifters Logic
- Body → CAN Setup (ctrl+alt+c)
- byte 156, bits 4-5:
xx00xxxx - (EU version - shift from P/R to D with [+] paddle, [-] together with [+] shifts to N)
xx01xxxx - (US version)
- PROXI alignment needed

Ez alapján nézted te is?
B3WiN2025-03-24 17:57:45 // 38733
Eddig még csak álló autónál próbáltam, de majd megnézem menetközben is, bár a proxi kód alapján disabled az értéke. Részemről annyi lenne a gyakorlati haszna, hogy piros lámpánál ne a féken állva kelljen várakozni a mögöttem lévőt kivakítva, hanem mikor már gurulok a lámpához kiveszem üresebe, majd ha sárgára vált akkor mehet is D-be. Persze a váltókarral is el lehetne ugyanezt játszani, de ez valjuk be egyszerűbb és menőbb lenne ;)
SD2025-03-24 17:01:48 // 38732
az egész kormányváltó haszna most az hogy a sprokipuff elhangolta az autót és én most kormányváltóval hangolom számomra kedves módozatúra, illetve mondjuk úgy hogy így már hallom mi történik a motorban és be tudok avatkozni, mert a gyári rendszerrel városban nem is hallottam mit csinál az autó, ergo beavatkozni sem tudtam volnA:D
SD2025-03-24 17:00:24 // 38731
menet közben nem tudod vagy álltában a két füllel üresbe tenni? és utána egy húzással visszatenni? :O mondjuk én is vagy 2x kipróbáltam aztán gyakorlati haszna nincs is:D
B3WiN2025-03-24 15:46:23 // 38730
Na akkor majd jobban szemügyre veszem a lábtérnél lévőt, hátha megúszom ennyivel. A kormányváltos N-be és D-be rakós móka nem működik nálam és proxy szerint valóban nincs engedélyezve, pedig úgy tudtam, hogy ez csak a NAFTA verzióknál van letiltva.
SD2025-03-24 14:01:00 // 38729
Tényleg azon is kell.. ááááá
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-24 12:22:56 // 38728
És kereket is cserélhetsz :-)
SD2025-03-24 12:05:57 // 38727
Ez eddig is így volt:D
De az arányokon még változtathatunk talán:D
Takaríthatom is:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-24 11:55:13 // 38726
Önvezetős mi? Ön vezet XD
SD2025-03-24 11:38:10 // 38725
Nagy volt a kísértés hogy felpattintsam a nyárikereket én is a hétvégén:D
De kimaradt:D

Továbbra is billegek hogy akkor idénre maradjon még a két kvázi játszós nyári, vagy elszánjam magam és megvegyem végre a QV méretet:D:D:D

Összesen az IKEA-ig sikerült eljutni, jelentem a család nehéz, sokkal nehezebb így az autó:D
Asszony meg kérdezte minek brummogtatom? Mondom így vált vissza:D Ez nem villany:D
Szerintem ő csenben örül hogy az övén nem is kell váltani:D
Főleg ha még vezetem is helyette a mindenségit hát nem elvittem ma reggel is dolgozni, igaz szakadt az eső, na így kell elkapatni..:D
RomeoOne2025-03-24 10:46:38 // 38724
Még én sem tudtam, hogy ott leszek. Felébredtem reggel Egerszalókon és vakargattam a fejemet, hogy hogy jutok haza. Aztán úgy döntöttem, menjünk akkor a hegyen keresztül :D
Jorjie2025-03-24 10:23:13 // 38723
Ha tudtam volna, hogy itt vagy a közelben, összefuthattunk volna egy kávéra :-)
SD2025-03-24 10:21:29 // 38722
Enyém 2022-es és a lábtér felől lett bontva mikor bekerültek a váltófülek.
Lehet hogy csak a Stelvio-ban került föl?
B3WiN2025-03-24 09:12:04 // 38721
Na ezt jó tudni. 2024-es Giulián idővel én is tervezem beiktatni az SGW-t de eddig minden infó a lábtérről szólt (giuliaforums, google). Mikor megvettem gyorsan be is néztem a kormányburkolat alatt és láttam is a kormányoszlop mögött jobbra egy két csatis fekete dobozt, de akkor ezek szerint az nem az? Ha nem akkor pontosan hova tették át és mit kell lebontani hozzá?
RomeoOne2025-03-23 20:51:14 // 38719
Ennek az időjárásnak is megvan az előnye.
- Könnyebben megindul oldalra a gép,
- Nem kell kerülgetni a motorosokat.
:D

SD2025-03-21 13:50:09 // 38718
azzeg lehidalok, ez a chatgpt a haverom :)
SD2025-03-21 13:44:53 // 38717
megvan chat-GPT meg mondta hogy a .image file-ok valójában .gz zipek, és utána pedig SVG lesz belőle ha kitömöríted:)

Ha megvan a pakk szívesen exportálom amibe akarod:)
pl. pdf?
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-21 12:02:42 // 38716
Gondolom túl egyszerű volt hozzáférni. Én simán a kormány alatt benyúlva "vakon" húztam ki, és raktam bele a hosszabbító szettet. Semmiféle bontás nem kellett hozzá, és innentől egy 10 másodperces feladat széthúzni és rátenni a bridge-t.
RomeoOne2025-03-21 10:45:39 // 38715
Ha leállítás előtt kiveszed üresbe, akkor is gyújtás rajtamarad. Ez párszor megviccelt még az első évben. Én úgy emlékszem, hogy akkor is, ha ezzel az üresben maradós leállítással csinálod, akkor is. Akkor csináltam, amikor futóműbeállításon voltam. Odébb gurítottuk, aztán kicsit később megint gurítani kellett volna és akkor már be kellett indítanom újra hozzá, mert levette a gyújtást és reteszelt.
Shadin2025-03-21 08:30:39 // 38714
Nem marad gyújtáson, hogy idővel visszaáll-e normál állapotba azt nem néztem.
pettinke2025-03-21 08:01:48 // 38713
nem, az csak azért kell, hogy ki tudjad húzni a műszeregységet a helyéről, mert mögött van az SGW.
(korábban a lábtér fölött volt, de "kedves ajándékként" átrakták oda fentre)
RomeoOne2025-03-21 07:53:30 // 38712
De nem marad úgy. Ha jól emlékszem, ha így állítod le, akkor rajtamarad a gyújtás. Ha nem történik semmi, elveszi a gyújtást egy idő után és akkor reteszel a váltó.
SD2025-03-21 07:45:15 // 38711

az a csati, mi köze ennek a SGW?
SD2025-03-21 07:42:36 // 38710

wattafakk, ezt kell csak lekaccsolni és kész? vagy akkor semmisem megy?
SD2025-03-21 07:41:31 // 38709
wow!! akkor alfi is egyedül ki tud állni?:D más kérdés hogy akarom-e mert van vagy 2cm a tükrök mellett, csukva:D:D:D
Shadin2025-03-20 14:51:53 // 38707
1. - Connect the bleed pipe to the internal valve of the front left brake calliper. Open the valve, slowly press the brake pedal down fully three or more times, until there are no more air bubbles in the hose through which the oil flows into the container. Close the bleed valve to the prescribed torque.
Shadin2025-03-20 14:07:40 // 38706
Na de a kérdés, hogy kell benne a nyergek cseréje után folyadékot cselélni és légteleníteni? :-)
SD2025-03-20 13:40:36 // 38705
vajon akkor mikor ki van kapcsolva az autó van fékerő?:)

illetve... ami régi vágyam ha megcsinálnám a váltó reteszelő kioldó mechanikát az utastérből oldhatóra, és ki tudnám lökni a garázsból az autót motor indítás nékül..
persze akkor a kézit sem rakhatom automatára mert azt sem lesz addig hajlandó oldani..

vagy ugye ezt a vágyat el is lehet ereszteni:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-03-20 12:50:42 // 38704
Igen, pont azt mondja amit írok. Ha normál módban működik, akkor nincs összeköttetés. Ha hiba van, összenyit és lábbal fékezel, amihez jó nagy pedálerőre lesz szükség. Normál üzemben nincs közvetlen visszajelzés a fékköröktől, csak a szivattyú nyomását modulálj a talpad alá egy szolenoid program függvényében.
SD2025-03-20 11:33:09 // 38703
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.