Shadin2025-01-30 20:54:00 // 38340
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-30 20:53:46 // 38339
A maximumból saccoltam én is, hogy kb 400-nál lenne érdemes "lelapítani" a görbét.
Shadin2025-01-30 20:52:01 // 38338
Az a dizel.
RomeoOne2025-01-30 20:23:19 // 38337
Mondjuk a nyomaték skálával kapcsolatban azért felmerül néhány kérdés bennem. Az értékek a bal oldalon nem igazán követik a beosztást. Akkor most hol van a 400 Nm?
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-30 20:15:00 // 38336
A saját hülye mániám szerint én ezt a tuningot 400Nm maximummal kérném, 2300-4500-ig. 😄
Egyébként úgy tűnik, hogy kb megvannak a pacik ezek szerint.
Egyébként úgy tűnik, hogy kb megvannak a pacik ezek szerint.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-30 20:10:44 // 38335
Na, lett hsz. Pedig annyira azt hittem, hogy pontot tettem a Giulia topic végére 🤣
Amúgy változott, igen. A My21 áttételezéae hosszabb. Erről találtam is anno doksit, amit most nem találok. Talán az alfaromeousa oldalon is lehet találni ilyen adatokat.
Amúgy változott, igen. A My21 áttételezéae hosszabb. Erről találtam is anno doksit, amit most nem találok. Talán az alfaromeousa oldalon is lehet találni ilyen adatokat.
Shadin2025-01-30 17:54:30 // 38334
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-29 21:34:48 // 38333
Zselé2025-01-29 18:41:10 // 38332
Az lesz az egyik vége, a “suvosított” karosszéria Giulia felirattal meg a másik vége…
Giuntini2025-01-29 17:13:39 // 38331
Tökéletesen igazad van! Olaszországban is a hibrid Juniort veszik és nem az elektromost. Az a húzómodell! Ha lenne eszük, megcsinálnák az új Giuliából a plug-in hibridet a 2,0 motorral. De félek hogy elkaszálják és 1,6-0s PSA motorral társítják. Az lesz az Alfa vége....
SD2025-01-29 17:08:07 // 38330
Még gondolkoztam azóta ezen a mindig késve reagálnak..
Aztán meglátok tegnap este egy Tonale-t és jó volt ránézni..
Meglátok egy Junior-t és az is szép..
Akkor lehet mégis az van hogy előbb lekésik a vonatot, xarrá vágják a költségvetést a teszetosza fejlesztés miatt.. vagy emiatt teszetosza a fejlesztés...
De a mérnökök kemény tökkel mégis végig csinálják..
Erre kiderül hogy nem jön be a számítás, mert már egy teljesen más piac van mint amire terveztek, ezt csapásként azonosítják behúzzák fülüket farkukat, besózzák a projektet...
Közben az autóipar kompenzál és kiderül hogy az eredeti terv működött volna:D:D:D
De már minden be van sózva...
Mondok pár példát...
- Giulietta mellé a Mito készült el a Kamal már nem...
- Giulia, Stelvio nem kapott érdemi faceliftet simán benne lenne egy Tonale lámpás fronttal csak V6-al vinnék amcsiban és az úgy már prémium..
- Juniort is gyártósor miatt átnevezni Milano-ról lealább egy 2L hibridet kaphatott volna..
Persze ez utólagos okoskodás.. de mégis azt jelenti az irányvonal jó volt.. de nem elég hogy lekésték, aztán meg nem tartottak ki mellette..
És akkor hol a Spider? hol a Kombi? Hol a szupersport, na az lehetne villanyos ott úgy is csak 1000ló felett van már élet..
De menjünk korábbra.. 159-ből volt V8 koncepció..
Hátt...
Most azonnal:) Giulia V6 az amcsi piacra.. Lehet ott gyártani, csak át kell vinni a gépeket..
Tonale kapjon már valami faceliftet meg egy hibrid rendszert..
Junior rendes motort..
Ne vicceskedjünk már.. Hogy a 33 dísznek és a Stelvio meg a Junios és kész?:????
Aztán meglátok tegnap este egy Tonale-t és jó volt ránézni..
Meglátok egy Junior-t és az is szép..
Akkor lehet mégis az van hogy előbb lekésik a vonatot, xarrá vágják a költségvetést a teszetosza fejlesztés miatt.. vagy emiatt teszetosza a fejlesztés...
De a mérnökök kemény tökkel mégis végig csinálják..
Erre kiderül hogy nem jön be a számítás, mert már egy teljesen más piac van mint amire terveztek, ezt csapásként azonosítják behúzzák fülüket farkukat, besózzák a projektet...
Közben az autóipar kompenzál és kiderül hogy az eredeti terv működött volna:D:D:D
De már minden be van sózva...
Mondok pár példát...
- Giulietta mellé a Mito készült el a Kamal már nem...
- Giulia, Stelvio nem kapott érdemi faceliftet simán benne lenne egy Tonale lámpás fronttal csak V6-al vinnék amcsiban és az úgy már prémium..
- Juniort is gyártósor miatt átnevezni Milano-ról lealább egy 2L hibridet kaphatott volna..
Persze ez utólagos okoskodás.. de mégis azt jelenti az irányvonal jó volt.. de nem elég hogy lekésték, aztán meg nem tartottak ki mellette..
És akkor hol a Spider? hol a Kombi? Hol a szupersport, na az lehetne villanyos ott úgy is csak 1000ló felett van már élet..
De menjünk korábbra.. 159-ből volt V8 koncepció..
Hátt...
Most azonnal:) Giulia V6 az amcsi piacra.. Lehet ott gyártani, csak át kell vinni a gépeket..
Tonale kapjon már valami faceliftet meg egy hibrid rendszert..
Junior rendes motort..
Ne vicceskedjünk már.. Hogy a 33 dísznek és a Stelvio meg a Junios és kész?:????
cspbravo2025-01-29 13:26:22 // 38329
Sajnos a láncos 1,2-es sem Alfa átdolgozás! A Peugeot már legalább 1 éve a módosított láncos motorral szereli az autóit. Ezt Peugeot szalonban dolgozó haveromtól tudom illetve Anyám PUG2008-a is kb 8 hónapos és már láncos motoros.
Nincs itt semmi különbség! Még arra sem vették a fáradtságot (vagy nem engedték), hogy a DNA kapcsoló ne a PUG drive mod kapcsolója legyen, de még a kulcs is ugyanaz! Csak a logó más rajta!
Egyébként a Peugoeot-os haver szerint ezzel sem sokkal jobb a helyzet, ezzel is vannak már gondok. Ez a szalon már ott tart, hogy megunta a szar lapátolást és január 1-től SsangYong képviselet lett.
Nincs itt semmi különbség! Még arra sem vették a fáradtságot (vagy nem engedték), hogy a DNA kapcsoló ne a PUG drive mod kapcsolója legyen, de még a kulcs is ugyanaz! Csak a logó más rajta!
Egyébként a Peugoeot-os haver szerint ezzel sem sokkal jobb a helyzet, ezzel is vannak már gondok. Ez a szalon már ott tart, hogy megunta a szar lapátolást és január 1-től SsangYong képviselet lett.
leopop32025-01-29 12:18:18 // 38328
Teljesen egyet értek veled Halesz ugyanezeket a kérdéseket kapom meg mindig az ismeretségi körömből de ha nem is a teljesből egy nagy százalékától mindig.
És szerintem sem lesz nagy motor a következő Giulia/Stelvio párosban. Max 1.6 Peugeot Pure-Tech megint hibridesen. 180 ló a leggyengébb szintje kíváncsi vagyok melyik teljesítményű szinttel fogják beszerelni.
Illetve kapcsolódva Warbihoz és Zseléhez valamint Emilhez nem gyárthatnának ilyen dolgokat mert ez nem Alfa Romeohoz méltó. Kis közösködés lehet de a motoroknak sajátnak kéne lennie vagy legalább átdolgozottnak. (Juniornál sikerült ez legalább, hogy egy óriási típushibát javítva adták ki, mert igazán az lett volna a blama ha az amúgy is sajnos mindig szarolaszozott alfánál a vez. mű szíj is széthullik)
De nagyon jól látja a lényegét Warbi, hogy túl sok olyan márkát akarnak most megmenteni ami az Alfa Romeo hátrányát hozhatja. Főleg ha a 600 Abarthot nézzük. Ugyanekkora öngól volt a Stellantis részéről a Dodge Hornet. Amerikában cikizik a Tonalét emiatt, hogy Hornet copy pedig nem így van, pont fordítva van, csak a buta amerikaiak nem tudják és nagy hangot adnak a social médiában és ez terjed el.
Tehát külön Alfa Romeonak szánt termékek kellenének nem ugyanúgy száz márka által kiadva ugyanazok a termékek, így nincs identitás. VW is ezt éli most csak őket most érte utol.
És szerintem sem lesz nagy motor a következő Giulia/Stelvio párosban. Max 1.6 Peugeot Pure-Tech megint hibridesen. 180 ló a leggyengébb szintje kíváncsi vagyok melyik teljesítményű szinttel fogják beszerelni.
Illetve kapcsolódva Warbihoz és Zseléhez valamint Emilhez nem gyárthatnának ilyen dolgokat mert ez nem Alfa Romeohoz méltó. Kis közösködés lehet de a motoroknak sajátnak kéne lennie vagy legalább átdolgozottnak. (Juniornál sikerült ez legalább, hogy egy óriási típushibát javítva adták ki, mert igazán az lett volna a blama ha az amúgy is sajnos mindig szarolaszozott alfánál a vez. mű szíj is széthullik)
De nagyon jól látja a lényegét Warbi, hogy túl sok olyan márkát akarnak most megmenteni ami az Alfa Romeo hátrányát hozhatja. Főleg ha a 600 Abarthot nézzük. Ugyanekkora öngól volt a Stellantis részéről a Dodge Hornet. Amerikában cikizik a Tonalét emiatt, hogy Hornet copy pedig nem így van, pont fordítva van, csak a buta amerikaiak nem tudják és nagy hangot adnak a social médiában és ez terjed el.
Tehát külön Alfa Romeonak szánt termékek kellenének nem ugyanúgy száz márka által kiadva ugyanazok a termékek, így nincs identitás. VW is ezt éli most csak őket most érte utol.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-29 11:04:07 // 38327
Nem tudnak konszernben gondolkodni, és a Stellantis ebben az értelemben csak rontott a helyzeten. Miért kell egy Alfa Romeo-t ide-odaa rángatni, pozícionálgatni, átfedéses műszaki tartalmakat kiadni, csak prémium felárral? A Giorgio platform is kijött Alfaként, aztán húú ez drága, legyen Maserati. Azzal a lendülettel az Alfa lényegében a Giulietta platform utódját (Tonale) visszakapta, és mára elvesztette a Giorgio-t.
Bűvészkednek a platformokkal, de Emilnek igaza van, ez nem is identitás zavar, egyszerűen nem definiálta magát az Alfa Romeo megfelelő képpen. Az hogy szép, attól nem lesz prémium, és nem fizetik meg. A konszern részeként kellene hogy legyen egy határozott pozíciója, amin belül mozog. Nincs neki, mert a Fiat és a Maser közt lebeg az egész, és visszakapja nehezítésnek a Lancia-t is. És még a nyakába az Abarth-ot sportosnak XD A szívem szakad meg bármelyikért, de fölösleges ennyi, ugyanoda nagyjából belőtt, identitásvesztett "prémium" márka. A közös konszernes cuccokat lerakni a fiat-hoz, a különlegesebbeket valamelyik márka alá egyben betenni. Itt kezdeném. persze nem bánnám, ha pont az Alfa Romeo lenne az az egy :-) Már rég itt kezdtem volna, és a Fiat 124/Abarth 124 ma Spider lenne pl.
Bűvészkednek a platformokkal, de Emilnek igaza van, ez nem is identitás zavar, egyszerűen nem definiálta magát az Alfa Romeo megfelelő képpen. Az hogy szép, attól nem lesz prémium, és nem fizetik meg. A konszern részeként kellene hogy legyen egy határozott pozíciója, amin belül mozog. Nincs neki, mert a Fiat és a Maser közt lebeg az egész, és visszakapja nehezítésnek a Lancia-t is. És még a nyakába az Abarth-ot sportosnak XD A szívem szakad meg bármelyikért, de fölösleges ennyi, ugyanoda nagyjából belőtt, identitásvesztett "prémium" márka. A közös konszernes cuccokat lerakni a fiat-hoz, a különlegesebbeket valamelyik márka alá egyben betenni. Itt kezdeném. persze nem bánnám, ha pont az Alfa Romeo lenne az az egy :-) Már rég itt kezdtem volna, és a Fiat 124/Abarth 124 ma Spider lenne pl.
Zselé2025-01-29 10:53:03 // 38326
Teljesen egyetértek veled!
Én csak azt mondom: arra a 2%-ra kéne összpontosítani (vagy legalább 50%-ban), hogy az itt hagyja a pénzét, ne másnál. Abból akár lehetne rentábilisan működni is...
Dehát beszélhetünk mi itt akármit, a vízfej Stellantis nem így fog gondolkodni sajnos...
Úgy is reklámozták a Giuliát, hogy "last chance to drive..."
Én ezt éreztem is, azért martam rá egy újra (épp vasárnap volt 3 éves...).
Tehát nagyon nem lep meg az irány, de a gyász azért fájó...
Én csak azt mondom: arra a 2%-ra kéne összpontosítani (vagy legalább 50%-ban), hogy az itt hagyja a pénzét, ne másnál. Abból akár lehetne rentábilisan működni is...
Dehát beszélhetünk mi itt akármit, a vízfej Stellantis nem így fog gondolkodni sajnos...
Úgy is reklámozták a Giuliát, hogy "last chance to drive..."
Én ezt éreztem is, azért martam rá egy újra (épp vasárnap volt 3 éves...).
Tehát nagyon nem lep meg az irány, de a gyász azért fájó...
Halesz2025-01-29 10:36:00 // 38325
Az a baj, srácok, hogy az emberek 98%-a nem a vezetés élményéért vesz autót. Az én ismeretségi körömben rengeteg ember nem érti az autómániámat, nem is tudom nekik elmagyarázni (pedig 25 éve próbálom...) A 145 projek kapcsán tegnapi beszélgetés:
- mennyibe kerül? Mennyibe fog kerülni a végén?
(elmondom nagyjból)
- és mire fogod használni?
- évente párszor előveszem és autózom vele
- hova?
- bárhova
- és abban mi a jó?
Amikor vettem az Abarthtot, megkérdezték, hogy akkor eladtam a Giuliát? Amikor mondtam, hogy mindkettő megvan, akkor csodálkoztak és nem értették, mi ebben a jó, hogy x db autóm van...
A többségnek az autó egy közlekedési eszköz, ami arra kell, hogy bejusson dolgozni, elvigye a gyereket suliba és hazahozza az ikeából a bútort, meg évente egyszer elmenjen vele nyaralni. Az, hogy a vezetés örömfaktor lehet, azt egy nagyon szűk, egyre szűkülő kör értékeli csak...
És ezt teljesen jól látják az Alfánál is, csak lekésik az összes vonatot. Mert mire SUV-osítják a palettát, már mindenkinek SUV-ja van, és iszonyat nagy a verseny. Nem hiszem el, hogy nem látják, hogy megint elkezdték a kisebb autókat vásárolni az emberek (lásd Clio sikere)... de lehet látják, csak azzal nem lehet akkora pénzt keresni :(
Vagy nem látják a Macan-sztorit? Úgy volt, hogy az új generáció már csak elektromos lett, de kiderült, hogy rendes motort akarnak bele az emberek és most visszakoznak.
Az Alfánál nem látják, nem mondja nekik senki, hogy srácok, ne akarjátok elveszíteni a maradék autórajongó vevőiteket, igenis tegyetek rendes belsőégésű motorokat is az új Giulia/Stelvio párosba!
Tudjátok mi lesz? szerintem kapunk egy (jó esetben) 1,6-os hibridet a két-háromféle elektromos változat mellé. Nekem most ez a tippem. És a legtöbben az hibridet veszik majd, hiszen az lesz belőle a legolcsóbb.
Mint a Juniornál. Ott erre a mixre számítanak:
Elektromos 20%
Q4: 15%
Hibrid: 65%
Nem kéne megnézni, hogy az utolsó 2-3 évben milyen volt a Quadrifoglio modellek aránya? És nem kellene ennek a vásárlóközönségnek utódmodellt biztosítani, ha nem is V6-tal, de hathengeres motorral?
- mennyibe kerül? Mennyibe fog kerülni a végén?
(elmondom nagyjból)
- és mire fogod használni?
- évente párszor előveszem és autózom vele
- hova?
- bárhova
- és abban mi a jó?
Amikor vettem az Abarthtot, megkérdezték, hogy akkor eladtam a Giuliát? Amikor mondtam, hogy mindkettő megvan, akkor csodálkoztak és nem értették, mi ebben a jó, hogy x db autóm van...
A többségnek az autó egy közlekedési eszköz, ami arra kell, hogy bejusson dolgozni, elvigye a gyereket suliba és hazahozza az ikeából a bútort, meg évente egyszer elmenjen vele nyaralni. Az, hogy a vezetés örömfaktor lehet, azt egy nagyon szűk, egyre szűkülő kör értékeli csak...
És ezt teljesen jól látják az Alfánál is, csak lekésik az összes vonatot. Mert mire SUV-osítják a palettát, már mindenkinek SUV-ja van, és iszonyat nagy a verseny. Nem hiszem el, hogy nem látják, hogy megint elkezdték a kisebb autókat vásárolni az emberek (lásd Clio sikere)... de lehet látják, csak azzal nem lehet akkora pénzt keresni :(
Vagy nem látják a Macan-sztorit? Úgy volt, hogy az új generáció már csak elektromos lett, de kiderült, hogy rendes motort akarnak bele az emberek és most visszakoznak.
Az Alfánál nem látják, nem mondja nekik senki, hogy srácok, ne akarjátok elveszíteni a maradék autórajongó vevőiteket, igenis tegyetek rendes belsőégésű motorokat is az új Giulia/Stelvio párosba!
Tudjátok mi lesz? szerintem kapunk egy (jó esetben) 1,6-os hibridet a két-háromféle elektromos változat mellé. Nekem most ez a tippem. És a legtöbben az hibridet veszik majd, hiszen az lesz belőle a legolcsóbb.
Mint a Juniornál. Ott erre a mixre számítanak:
Elektromos 20%
Q4: 15%
Hibrid: 65%
Nem kéne megnézni, hogy az utolsó 2-3 évben milyen volt a Quadrifoglio modellek aránya? És nem kellene ennek a vásárlóközönségnek utódmodellt biztosítani, ha nem is V6-tal, de hathengeres motorral?
Giuntini2025-01-28 21:40:03 // 38324
Itt már óriási identitás zavar van. Csinálnak egy hypercart, limitált példányszámban, ami megvalósít mindent ami az Alfa Romeo és mellette kihozzák a Juniort, ami nem lenne baj, ha lennének sportos modellek. De nem lesznek, mert az új Giulia inkább crossover lesz. Ez vicc!
Piritu - 1.000.0002025-01-28 20:09:03 // 38323
"Elektromosból meg csak kis gyöszt csinálnak :/" amivel nincs is baj, mert a villany élettere a város. Mondjuk ahhoz képest meg nem kicsi és még hatótávja sincs.
Nézegetem a Peugeot modelljeit 600+ km-es villany hatótávval és akár 5-7 személlyel, csak ne lennének olyan rondák :-(
Nézegetem a Peugeot modelljeit 600+ km-es villany hatótávval és akár 5-7 személlyel, csak ne lennének olyan rondák :-(
Piritu - 1.000.0002025-01-28 20:05:14 // 38322
"A Giulia Stelvio páros is egy nagy terv része..." lett volna ha a bejelentés és a vásárlási lehetőség közt nem teltek volna el ÉVEK. Nekem a várakozás közben sikerült egy Giuliettába bő 180ezret beletekerni mert addig is kellett egy Alfa.
Más meg átült más márkába, azokat örökre elveszítettük.
Más meg átült más márkába, azokat örökre elveszítettük.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-28 16:19:24 // 38321
Ha lendületből semmi nem fogja meg, akkor rossz a féked hátul :-)
Pont az a legkellemetlenebb beavatkozás, amikor lendületből túltolod, és álló kerékkel csúszik oldalra. Az olyan meh...:-S
Olyankor már lehet tudni, hogy amúgy eldobtad volna :-) Ami az arany középút lenne a fun factor és a nem fára feltekerés között, az az Eurocompulsion féle Dynamic+ mód.
Kiiktatja a motor nyomaték elvételét, de a fék beavatkozásokat nem kapcsolja ki, tehát ESP, ABS van. Egy ilyen mód pályán full jó lenne pl., kanyarból lehetne rendeset kigyorsítani.
Az számomra egyértelműnek tűnik, hogy kézzel beleváltva többet enged kicsit, de nagyon gyorsnak kell lenni a kormánnyal . Addig eljutottam már a lelkivilágával, hogy az ESP mint fék beavatkozó baromira ritkán lép be, lényegében csak a motor nyomaték elvételével küzdök állandóan. Igazából nincs ez rosszul hangolva, ha a cél közúton, szerpentinen tempósat, jót menni, a leesés minimális kockázatával.
Lehetne lightosabb az eLSD, és akkor lehetne lightosabb a nyomaték elvétel is. Ez valószínűleg szándékosan ilyen ultra agresszív. Kicsit olyan feltartott középső ujj ez... vagy nem tudom. Én vezettem open diff BMW-t, lamellás sperres sorhat dízel tuning bömöst...és annak el is rúgtam tisztességgel. Ilyet egyik sem csinált..
Városi kis utcás kanyargásokban egyszerűen mintha virtuális hegesztett difit lökne az ember alá minden kerezteződésben, aztán fogd meg ahogy tudod, közben elveszegeti a gázt. Na de amikor elkezded tempósan csűrni bele a kanyarokba, akkor ez az egész állatság elkezd gyönyörűen működni. Ahogy belefordít a kanyarba, az mese.. vagy ÁLOM :-))
Pont az a legkellemetlenebb beavatkozás, amikor lendületből túltolod, és álló kerékkel csúszik oldalra. Az olyan meh...:-S
Olyankor már lehet tudni, hogy amúgy eldobtad volna :-) Ami az arany középút lenne a fun factor és a nem fára feltekerés között, az az Eurocompulsion féle Dynamic+ mód.
Kiiktatja a motor nyomaték elvételét, de a fék beavatkozásokat nem kapcsolja ki, tehát ESP, ABS van. Egy ilyen mód pályán full jó lenne pl., kanyarból lehetne rendeset kigyorsítani.
Az számomra egyértelműnek tűnik, hogy kézzel beleváltva többet enged kicsit, de nagyon gyorsnak kell lenni a kormánnyal . Addig eljutottam már a lelkivilágával, hogy az ESP mint fék beavatkozó baromira ritkán lép be, lényegében csak a motor nyomaték elvételével küzdök állandóan. Igazából nincs ez rosszul hangolva, ha a cél közúton, szerpentinen tempósat, jót menni, a leesés minimális kockázatával.
Lehetne lightosabb az eLSD, és akkor lehetne lightosabb a nyomaték elvétel is. Ez valószínűleg szándékosan ilyen ultra agresszív. Kicsit olyan feltartott középső ujj ez... vagy nem tudom. Én vezettem open diff BMW-t, lamellás sperres sorhat dízel tuning bömöst...és annak el is rúgtam tisztességgel. Ilyet egyik sem csinált..
Városi kis utcás kanyargásokban egyszerűen mintha virtuális hegesztett difit lökne az ember alá minden kerezteződésben, aztán fogd meg ahogy tudod, közben elveszegeti a gázt. Na de amikor elkezded tempósan csűrni bele a kanyarokba, akkor ez az egész állatság elkezd gyönyörűen működni. Ahogy belefordít a kanyarba, az mese.. vagy ÁLOM :-))
SD2025-01-28 15:19:07 // 38320
Szerintem a 8C és a Giuliette páros egy valid elképzelés volt, mint most a 33 stradale is...
A Giulia Stelvio páros is egy nagy terv része..
Csak mivel nem tudta fogadni a villany hajtást ki kellett nyírni..
Most mire kiderül hogy amcsiban már mindent lehet, meg pont kivonulnak a Giuliával és a Stelvioval..
Elektromosból meg csak kis gyöszt csinálnak :/
Mindig fáziskésésben vannak. .és ezt azért van mert ide-oda rángatják őket..
Mindig nulláról kell nagyot alkotni, a termékfejlesztés pedig nem így működik.. vagyis így qvva drága...
A Giulia Stelvio páros is egy nagy terv része..
Csak mivel nem tudta fogadni a villany hajtást ki kellett nyírni..
Most mire kiderül hogy amcsiban már mindent lehet, meg pont kivonulnak a Giuliával és a Stelvioval..
Elektromosból meg csak kis gyöszt csinálnak :/
Mindig fáziskésésben vannak. .és ezt azért van mert ide-oda rángatják őket..
Mindig nulláról kell nagyot alkotni, a termékfejlesztés pedig nem így működik.. vagyis így qvva drága...
Zselé2025-01-28 12:50:38 // 38319
Kisebbségbe vagyok a véleményemmel, tehát nem is válaszolok név szerint senkinek, csak leírom:
Én - és még sokan - azért veszünk Alfát, mert más. Mi kevesen vagyunk, igen.
El lehet dobni ezt a szűk, de lelkes vásárlóközönséget annak reményében, hogy a divatot követve több lesz az eladás - szerintem nem lesz több...
Megint egy identitászavar, megint útkeresés... egyfelé kéne menni, azt építeni, ez nem megy.
Mi lett volna, ha 2003-ban kidobják a Kamal-t?? Már a 6. generációnál tartana, és vinné a márkát... a sportos modellek mellett. E helyett volt egy Mito meg egy Giulietta 2010-2016 között, innen kéne újraépíteni a sportszedán szegmenst - hát, egy modellel, egyféle karosszériával - és igen, sajnos az elavult kijelzővel meg tolatókamerával, ami az FL-ben már sokkal jobb - nem ment. "Akkor legyen suv ez is! :D"
A BMW vásárlót sem lehetetlen elcsábítani, de nem megy egyik napról a másikra, mert ő annak a márkának hiszi el, hogy fog kapni egy fasza sport szedánt. Az Alfának kevesebben hittük/hisszük ezt el... az Alfának brandet kéne építeni. Ezért fehér holló a Kia Stinger is.. .egyszer kipróbáltam, szerintem tök jó kis autó! De nem vesznek az emberek ilyet KIA emblémával.
Ezek a SUV-ok, PSA alapokon... semmi közük ahhoz, amiről ez a márka (nekem) szólt.
Logikus piaci lépésnek tűnhet arra építeni kínálatot, ahol nagyobb a vásárolóerő - csak ott verseny is van ám, nem is kicsi! Akkor mi fogja megkülönböztetni az Alfát - nem csak a versenytársaktól, hanem konszernen belül is - azoktól, akiktől eddig különbözött?
Karórás példát szoktam hozni:
Egy Casio nagyon jó, megbízható, 20 dollár. Egy Rolex fele annyit tud, de elegáns, iparművészet, tradíció: 20000 dollár. Ha a Rolex vergődik, hogy keveset ad el, akkor nekiáll a Casioval versenyezni? Nem hiszem... amint kidobná a 30 dolláros Rolexet, a felső kategóriás vevőköre menne máshova. Mert ő nem akar olyat, mint ami minden jött-menten ott lóg...
Én - és még sokan - azért veszünk Alfát, mert más. Mi kevesen vagyunk, igen.
El lehet dobni ezt a szűk, de lelkes vásárlóközönséget annak reményében, hogy a divatot követve több lesz az eladás - szerintem nem lesz több...
Megint egy identitászavar, megint útkeresés... egyfelé kéne menni, azt építeni, ez nem megy.
Mi lett volna, ha 2003-ban kidobják a Kamal-t?? Már a 6. generációnál tartana, és vinné a márkát... a sportos modellek mellett. E helyett volt egy Mito meg egy Giulietta 2010-2016 között, innen kéne újraépíteni a sportszedán szegmenst - hát, egy modellel, egyféle karosszériával - és igen, sajnos az elavult kijelzővel meg tolatókamerával, ami az FL-ben már sokkal jobb - nem ment. "Akkor legyen suv ez is! :D"
A BMW vásárlót sem lehetetlen elcsábítani, de nem megy egyik napról a másikra, mert ő annak a márkának hiszi el, hogy fog kapni egy fasza sport szedánt. Az Alfának kevesebben hittük/hisszük ezt el... az Alfának brandet kéne építeni. Ezért fehér holló a Kia Stinger is.. .egyszer kipróbáltam, szerintem tök jó kis autó! De nem vesznek az emberek ilyet KIA emblémával.
Ezek a SUV-ok, PSA alapokon... semmi közük ahhoz, amiről ez a márka (nekem) szólt.
Logikus piaci lépésnek tűnhet arra építeni kínálatot, ahol nagyobb a vásárolóerő - csak ott verseny is van ám, nem is kicsi! Akkor mi fogja megkülönböztetni az Alfát - nem csak a versenytársaktól, hanem konszernen belül is - azoktól, akiktől eddig különbözött?
Karórás példát szoktam hozni:
Egy Casio nagyon jó, megbízható, 20 dollár. Egy Rolex fele annyit tud, de elegáns, iparművészet, tradíció: 20000 dollár. Ha a Rolex vergődik, hogy keveset ad el, akkor nekiáll a Casioval versenyezni? Nem hiszem... amint kidobná a 30 dolláros Rolexet, a felső kategóriás vevőköre menne máshova. Mert ő nem akar olyat, mint ami minden jött-menten ott lóg...
SD2025-01-28 12:02:53 // 38318
És így az oppen diff sem akadály, mert ha állóból padlózod egyrészt hülyeségnek veszi és tilt, ha pedig már csúszol nem fog engedni gázt adni.. De ha minden rendben van kerékfordulat, akkor a séggét fogja dobni és mire tilt már keresztben mész:)))
Gyakorlatilag :D
Gyakorlatilag :D
SD2025-01-28 11:38:05 // 38317
Amúgy kezdem kitapasztalni, úgy lehet D-ben kijátszani az elektronikát, manual váltóval nagyobb fordulat, kiteszed kanyarban ívre, tapadás határra, és ott megléped, és közben szűkítesz a kanyaríven, azt semmi nem fogja meg, de utána észnél kell lenni, meg legyen azért hely :D:D:D
Persze beavatkozik de így már van egy kis íze:D:D:D
A tanpályán így sikerült elektronikával is elsokkalnom 180°-ra, na ezt úton nem kéne:D
Most pont ezen gondolkozom ha ennyire játékos lehet kezd elmenni a hátsó fékem?:P
Megy most ez egy évig utána totál megfingik és csere?:)))
Valahogy így emlékszem nálad is a fejleményekre:)
Persze beavatkozik de így már van egy kis íze:D:D:D
A tanpályán így sikerült elektronikával is elsokkalnom 180°-ra, na ezt úton nem kéne:D
Most pont ezen gondolkozom ha ennyire játékos lehet kezd elmenni a hátsó fékem?:P
Megy most ez egy évig utána totál megfingik és csere?:)))
Valahogy így emlékszem nálad is a fejleményekre:)
leopop32025-01-28 11:35:51 // 38316
Ezt nagyon pontosan megfogalmaztad 👌
Sajnos teljesen ez a helyzet, illetve a Renault nagyon ráérzett a dolgokra mármint trendekre :DD
Sajnos teljesen ez a helyzet, illetve a Renault nagyon ráérzett a dolgokra mármint trendekre :DD
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-28 11:23:58 // 38315
Te is fijam blútusz? XDDDD
Hát nem ezt mondom? De ne aggódj, ez nem bug, feature :-)
Mondjuk nekem az orrát aligha tolja, olyat az M-Ring óta nem tapasztaltam, a fék csere megszüntette, vagy a zabszem limitem fölé tolta ezt a lehetőséget. Állandóan seggel akar a bokorba esni XDD Na de azt nagyon lelkesen próbálja. Eskü nem merném kikapcsolni most az elektronikákat, mert ez completo idiota.
Néha megkísért, hogy drifteltessem meg a drágát. Olyankor megnézek egy BMW padkatelibeverős rövid videót, kedélyek lenyugtatása végett. Majd beülök, és pont úgy élvezem vezetni mint mindig.
Hát nem ezt mondom? De ne aggódj, ez nem bug, feature :-)
Mondjuk nekem az orrát aligha tolja, olyat az M-Ring óta nem tapasztaltam, a fék csere megszüntette, vagy a zabszem limitem fölé tolta ezt a lehetőséget. Állandóan seggel akar a bokorba esni XDD Na de azt nagyon lelkesen próbálja. Eskü nem merném kikapcsolni most az elektronikákat, mert ez completo idiota.
Néha megkísért, hogy drifteltessem meg a drágát. Olyankor megnézek egy BMW padkatelibeverős rövid videót, kedélyek lenyugtatása végett. Majd beülök, és pont úgy élvezem vezetni mint mindig.
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-28 11:05:45 // 38314
Erről van szó, a flotta eladásokat kellene célkeresztben tartania az Alfa Romeonak is. Prémium szegmensből nem lehet megélni, telített az is. Így bármit gyártanak, rétegmodell lesz. Európában a Renault csinálja jól szerintem. Mi volt az Eu három legnépszerűbb flottaautója 2024-ben? Dacia Sandero, Renault Clio, VW Golf. Értem én, hogy SUV, csak ezt mondom, hogy pont addigra SUV-osítják el az Alfa Romeot, mire megint lekésik a vonatot. Mert nem ide-oda ugrálni kell, hanem értelmezhető termékpalettát fenntartani. És előre készülni a trendekre. A Renault hozza az R5-öt, jön a Clio, egyik sem SUV. És van nekik Alpine, ahol autók is készülnek. De az Alfa Romeo biztosan tudja, hogy semmi szüksége egy Giuliettára. És sedan sem kell, hiszen.. na várjunk csak? A Toyota Camry világszinten az egyik legnépszerűbb flottaautó. XDD
Egyszerűen csak simán a káosz van. Van egy Fiat, Abarth-al a hátán, van egy Lancia, egy Maserati, egy Alfa Romeo, és ezek totál káoszban azt illetően, hogy milyen célközönséget, és pénztárcát szeretnének megcélozni.
Egyszerűen csak simán a káosz van. Van egy Fiat, Abarth-al a hátán, van egy Lancia, egy Maserati, egy Alfa Romeo, és ezek totál káoszban azt illetően, hogy milyen célközönséget, és pénztárcát szeretnének megcélozni.
SD2025-01-28 10:57:35 // 38313
jó kérdezzük meg azt is:D
SD2025-01-28 10:56:44 // 38312
Nálunk toyota corolla-kat osztanak a népnek a vezetők vettek a feleségnek teslat-t és volvo-val járnak:D:D:D
amikor beállok ebbe a bagázsba a piros alfával?:D
amikor beállok ebbe a bagázsba a piros alfával?:D
RomeoOne2025-01-28 10:56:38 // 38311
Le vagy kicsit maradva, már a DeepSeek-et kell kérdezni :DDD
RomeoOne2025-01-28 10:56:23 // 38310
Volvo... Ez meglepett, hogy felfért a dobogóra.
SD2025-01-28 10:55:22 // 38309
Megkrédeztem még a chat-gpt-t hogy akkro mégis miért vackokat vesznek az emberek?:)
és leírta.. és ebből azt látom a Giulia pont ezt a szerepet töltötte be hogy emlékeztesse az embereket nem csak szürke fostartályokkal lehet autózni... de valahogy a másik oldal hangosabb, ezzel megválaszoltam az eredeti kérdést miér kapja az alfa mindig a pofonokat
Chat-GPT:
Ez egy mély és nagyon gondolatébresztő kérdés. Talán azért, mert sok ember a praktikumot és a hatékonyságot helyezi előtérbe a szépséggel, az érzelmekkel vagy az esztétikával szemben. A modern világban az idő, a költségek és a rövid távú eredmények sokszor fontosabbak, mint a kreativitás vagy az élmény. De nézzük meg közelebbről:
1. Félelem a kilógástól
Sokan félnek attól, hogy ha valami egyedi vagy túl kreatív dolgot csinálnak, akkor kilógnak a sorból, és emiatt kritikát kapnak. Az uniformizált környezet és az "elvárt normák" kényelmesebbnek tűnhetnek, mert kevesebb konfliktust és kockázatot jelentenek.
2. Az anyagi szempontok dominanciája
Az egyszerű, olcsó és tömegesen gyártott dolgok könnyen hozzáférhetővé teszik az életet, de sajnos elvesznek belőle a részletek és az emberi érintés. A szépség gyakran többletköltséggel jár, amit sokan nem engedhetnek meg maguknak, vagy nem látnak benne értéket.
3. A gyors életmód hatása
Az emberek rohanó életet élnek, és az idő szűkössége miatt inkább a gyors megoldásokat választják, mintsem hogy időt és energiát szenteljenek a kreatív vagy esztétikus alternatívákra.
4. A technológia uniformizáló ereje
Ironikus módon a technológia, amely a kreativitás motorja lehetne, gyakran uniformizálja a világot. Gondolj például az autókra, amelyek egyre hasonlóbbak egymáshoz, mert az aerodinamika és a hatékonyság minden más szempontot felülír.
5. Az inspiráció hiánya
Ha az emberek nem találkoznak szépséggel és kreativitással, akkor nehezebb nekik elképzelni, hogy máshogy is lehetne. Egy szürke környezet könnyen önbeteljesítő jóslattá válik.
6. A fogyasztói kultúra eluralása
A "vegyél többet, élj gyorsabban" szemlélet nem bátorítja az embereket arra, hogy megálljanak, élvezzék a pillanatot, és értékeljék az esztétikai szépséget.
DE!
Az emberekben ott van a vágy a szépségre, az izgalmas dolgokra és az élet örömeire, csak néha emlékeztetni kell őket arra, hogy ezek az értékek fontosabbak, mint a mindennapi rohanás. Az olyan pillanatok, amikor például egy Alfa Romeo grillejének ívét csodálják, vagy egy festmény vagy zenemű megérinti őket, esélyt adnak arra, hogy újra rátaláljanak a lényegre.
Lehet, hogy nem mindenki, de sok ember egyszerűen csak elfelejti, hogy a világot mi magunk színezzük meg. És az olyan emberek, mint te, akik a szépséget keresik és terjesztik, segíthetnek ebben! 😊
és leírta.. és ebből azt látom a Giulia pont ezt a szerepet töltötte be hogy emlékeztesse az embereket nem csak szürke fostartályokkal lehet autózni... de valahogy a másik oldal hangosabb, ezzel megválaszoltam az eredeti kérdést miér kapja az alfa mindig a pofonokat
Chat-GPT:
Ez egy mély és nagyon gondolatébresztő kérdés. Talán azért, mert sok ember a praktikumot és a hatékonyságot helyezi előtérbe a szépséggel, az érzelmekkel vagy az esztétikával szemben. A modern világban az idő, a költségek és a rövid távú eredmények sokszor fontosabbak, mint a kreativitás vagy az élmény. De nézzük meg közelebbről:
1. Félelem a kilógástól
Sokan félnek attól, hogy ha valami egyedi vagy túl kreatív dolgot csinálnak, akkor kilógnak a sorból, és emiatt kritikát kapnak. Az uniformizált környezet és az "elvárt normák" kényelmesebbnek tűnhetnek, mert kevesebb konfliktust és kockázatot jelentenek.
2. Az anyagi szempontok dominanciája
Az egyszerű, olcsó és tömegesen gyártott dolgok könnyen hozzáférhetővé teszik az életet, de sajnos elvesznek belőle a részletek és az emberi érintés. A szépség gyakran többletköltséggel jár, amit sokan nem engedhetnek meg maguknak, vagy nem látnak benne értéket.
3. A gyors életmód hatása
Az emberek rohanó életet élnek, és az idő szűkössége miatt inkább a gyors megoldásokat választják, mintsem hogy időt és energiát szenteljenek a kreatív vagy esztétikus alternatívákra.
4. A technológia uniformizáló ereje
Ironikus módon a technológia, amely a kreativitás motorja lehetne, gyakran uniformizálja a világot. Gondolj például az autókra, amelyek egyre hasonlóbbak egymáshoz, mert az aerodinamika és a hatékonyság minden más szempontot felülír.
5. Az inspiráció hiánya
Ha az emberek nem találkoznak szépséggel és kreativitással, akkor nehezebb nekik elképzelni, hogy máshogy is lehetne. Egy szürke környezet könnyen önbeteljesítő jóslattá válik.
6. A fogyasztói kultúra eluralása
A "vegyél többet, élj gyorsabban" szemlélet nem bátorítja az embereket arra, hogy megálljanak, élvezzék a pillanatot, és értékeljék az esztétikai szépséget.
DE!
Az emberekben ott van a vágy a szépségre, az izgalmas dolgokra és az élet örömeire, csak néha emlékeztetni kell őket arra, hogy ezek az értékek fontosabbak, mint a mindennapi rohanás. Az olyan pillanatok, amikor például egy Alfa Romeo grillejének ívét csodálják, vagy egy festmény vagy zenemű megérinti őket, esélyt adnak arra, hogy újra rátaláljanak a lényegre.
Lehet, hogy nem mindenki, de sok ember egyszerűen csak elfelejti, hogy a világot mi magunk színezzük meg. És az olyan emberek, mint te, akik a szépséget keresik és terjesztik, segíthetnek ebben! 😊
pettinke2025-01-28 10:44:24 // 38308
"Csak közben megszűntek az autózni vágyó emberek...
Pedig ez az autó orvosság, tényleg amit ma is művelt!!!"
senki marhára nem tudja, aki nem próbálta, hogy milyen kib. jó autót dobtak össze. nekem is ott maradt benne a szívem, mikor megváltam tőle.
de értsétek meg, zárt körben mozgunk, imádjuk az autót meg a márkát, de nem kell ez már senkinek. finanszírozni is drágább, nálunk a cégben látom mi megy, BMW-t sem vesznek a népek céges autónak. ez egy nagy iparági multi, többszázas flottával, 2024-es beszerzési számok alapján az 1. három hely: Skoda, VW, Volvo
Pedig ez az autó orvosság, tényleg amit ma is művelt!!!"
senki marhára nem tudja, aki nem próbálta, hogy milyen kib. jó autót dobtak össze. nekem is ott maradt benne a szívem, mikor megváltam tőle.
de értsétek meg, zárt körben mozgunk, imádjuk az autót meg a márkát, de nem kell ez már senkinek. finanszírozni is drágább, nálunk a cégben látom mi megy, BMW-t sem vesznek a népek céges autónak. ez egy nagy iparági multi, többszázas flottával, 2024-es beszerzési számok alapján az 1. három hely: Skoda, VW, Volvo
SD2025-01-28 10:36:04 // 38307
Egy olyan világban, ahol az Alfa Romeo a domináns autómárka, szerintem a legfontosabb momentum a szenvedély és az esztétika elsődlegessége lenne, nemcsak az autógyártásban, hanem az élet szinte minden területén. Ez a világ azt közvetítené, hogy a funkcionalitás és hatékonyság mellett a szépség, az érzelmek és a személyes kapcsolódás is központi szerepet játszik.
Kulcselemek:
Formatervezés és művészet dominanciája: Az Alfa Romeo ikonikus formatervezése az utcák és városok dizájnját is áthatná, legyen szó építészetéről, közlekedési eszközökről vagy mindennapi tárgyakról. Az emberek jobban értékelnék a művészi részleteket, és az esztétikai szempontok dominálnának.
Olasz életérzés globalizálása: Az Alfa Romeo világuralma a dolce vita kultúra globális terjedését is jelentené. Az emberek nagyobb hangsúlyt fektetnének az élet élvezetére: kávézók, hosszú ebédek, utazás, és az a fajta szenvedély, amit az olaszok annyira jól megtestesítenek.
Autók és technológia érzelmi kapcsolata: Az autók nemcsak közlekedési eszközök lennének, hanem a személyes identitás és érzelem kifejezői. Alfa Romeo-modellek között válogatva az emberek nemcsak technikai specifikációk, hanem a stílus és az általuk közvetített érzelem alapján döntenének.
A sebesség és az elegancia harmóniája: A dominancia nemcsak a tömeggyártásban jelenne meg, hanem a motorsportokban is. Ez a világ a versenysportban a Ferrari és a McLaren helyett Alfa Romeo által diktált szabványokat látná, ahol a győzelem stílusosan, elegánsan érkezik.
Társadalmi filozófia: Egy Alfa Romeo-vezérelt világban az emberek talán lassítanának, élveznék a pillanatokat, és a pragmatikus, gyors eredményekre törekvő megközelítés helyett egy életstílus-orientált, élvezetekkel teli filozófia uralkodna.
Ez a világ az érzékeinkre és a lelkünkre hatna, emlékeztetve minket arra, hogy a technológia és a funkcionalitás csak akkor ér valamit, ha mögötte ott van a szenvedély és az emberiesség. Te mit gondolsz, melyik elem lenne a legfontosabb? 😊
HA ez a chatgpt is ilyen jól tudja akkor?? hol megy ez félre?:D

Kulcselemek:
Formatervezés és művészet dominanciája: Az Alfa Romeo ikonikus formatervezése az utcák és városok dizájnját is áthatná, legyen szó építészetéről, közlekedési eszközökről vagy mindennapi tárgyakról. Az emberek jobban értékelnék a művészi részleteket, és az esztétikai szempontok dominálnának.
Olasz életérzés globalizálása: Az Alfa Romeo világuralma a dolce vita kultúra globális terjedését is jelentené. Az emberek nagyobb hangsúlyt fektetnének az élet élvezetére: kávézók, hosszú ebédek, utazás, és az a fajta szenvedély, amit az olaszok annyira jól megtestesítenek.
Autók és technológia érzelmi kapcsolata: Az autók nemcsak közlekedési eszközök lennének, hanem a személyes identitás és érzelem kifejezői. Alfa Romeo-modellek között válogatva az emberek nemcsak technikai specifikációk, hanem a stílus és az általuk közvetített érzelem alapján döntenének.
A sebesség és az elegancia harmóniája: A dominancia nemcsak a tömeggyártásban jelenne meg, hanem a motorsportokban is. Ez a világ a versenysportban a Ferrari és a McLaren helyett Alfa Romeo által diktált szabványokat látná, ahol a győzelem stílusosan, elegánsan érkezik.
Társadalmi filozófia: Egy Alfa Romeo-vezérelt világban az emberek talán lassítanának, élveznék a pillanatokat, és a pragmatikus, gyors eredményekre törekvő megközelítés helyett egy életstílus-orientált, élvezetekkel teli filozófia uralkodna.
Ez a világ az érzékeinkre és a lelkünkre hatna, emlékeztetve minket arra, hogy a technológia és a funkcionalitás csak akkor ér valamit, ha mögötte ott van a szenvedély és az emberiesség. Te mit gondolsz, melyik elem lenne a legfontosabb? 😊
HA ez a chatgpt is ilyen jól tudja akkor?? hol megy ez félre?:D

SD2025-01-28 10:29:09 // 38306
pettinke2025-01-28 10:10:20 // 38305
Igen - nem fogod a BMWs embert átcsábítani Alfára, ahogy ez 2016 óta kiderült elég jól.
forrasr2025-01-28 09:44:32 // 38304
ez alapján lehetséges a PUG408-al lesz rokon...new giulia typ408
Zselé2025-01-28 06:40:20 // 38303
Aham… 3-as BMW-ből egy rosszul sikerült negyedévben fogy annyi, mint Giuliából összesen…
SD2025-01-27 23:19:37 // 38302
Majd a Giulia gyártósorát átteleportálják Amerikába, ott szabad még gyártani ilyet a legújabb hírek szerint:D
Amúgy meg az egész Giulia vonalat az elektromos őrület ölte meg.
Amikor én vettem is már nagyon közel volt az ára ma meg már nem is versenyképes vele :/
A Giulietta-val anno megmutatták hogy igen is tudnak bármely prémium gyártóhoz mérten jó autót gyártani.
A Giulia, Stelvio páros lett volna a megmutatása hogy na ez az autó.
Csak közben megszűntek az autózni vágyó emberek...
Pedig ez az autó orvosság, tényleg amit ma is művelt!!!
Felveszi a versenyt egy ferrari-val élményben::)))
Nyilván abban minden 2x ekkora, de az élmény nem:)
Amúgy meg az egész Giulia vonalat az elektromos őrület ölte meg.
Amikor én vettem is már nagyon közel volt az ára ma meg már nem is versenyképes vele :/
A Giulietta-val anno megmutatták hogy igen is tudnak bármely prémium gyártóhoz mérten jó autót gyártani.
A Giulia, Stelvio páros lett volna a megmutatása hogy na ez az autó.
Csak közben megszűntek az autózni vágyó emberek...
Pedig ez az autó orvosság, tényleg amit ma is művelt!!!
Felveszi a versenyt egy ferrari-val élményben::)))
Nyilván abban minden 2x ekkora, de az élmény nem:)
SD2025-01-27 23:13:41 // 38301
Ülésfűtést kapcsolt rá nyáron is a derekadra ha nem annyira fain:)
Ha nem akasz több gyereket bajod nem lesz tőle egy kis zacsi melegítés, de jut legalább hátra is:D Én orvostechnikailag használom amikor kell és nagyon jó:)))
És igen inkább megyek négykézláb de nekem SUV nem kell:D
Ha nem akasz több gyereket bajod nem lesz tőle egy kis zacsi melegítés, de jut legalább hátra is:D Én orvostechnikailag használom amikor kell és nagyon jó:)))
És igen inkább megyek négykézláb de nekem SUV nem kell:D
SD2025-01-27 23:10:22 // 38300
MI a szösz történt a télikerekemmel???
Elindulok hogy mondom ónoseső előtt csak lemosom:D 6.5 fok..
Első körforgalom melegítősen óvatosan megyek erre nézem tolja az orrát, mondom mivan olaj?
Aztán csak odalépkedek, hát ez mindenfele csúszik, jó akkor már bulira vettem, de ezzel így gyorsan menni kizárt, ez életveszély..
Minden kanyarba belelódítottam:D De hát ez nem normális:D jobban csúszott mintha eső lenne... full száraz volt minden.. majdnem mint havon... vagy valmi zúzmarás reggelen:D
Hát óriási buli hogy 3 gázzal kell bevenni egy körforgalmat, a végén már bele se nagyon tiltott:D:D:D
Ennyi volt vehetek télikereket is??? Bridgestone 3 éves kuka?
Elindulok hogy mondom ónoseső előtt csak lemosom:D 6.5 fok..
Első körforgalom melegítősen óvatosan megyek erre nézem tolja az orrát, mondom mivan olaj?
Aztán csak odalépkedek, hát ez mindenfele csúszik, jó akkor már bulira vettem, de ezzel így gyorsan menni kizárt, ez életveszély..
Minden kanyarba belelódítottam:D De hát ez nem normális:D jobban csúszott mintha eső lenne... full száraz volt minden.. majdnem mint havon... vagy valmi zúzmarás reggelen:D
Hát óriási buli hogy 3 gázzal kell bevenni egy körforgalmat, a végén már bele se nagyon tiltott:D:D:D
Ennyi volt vehetek télikereket is??? Bridgestone 3 éves kuka?
Piritu - 1.000.0002025-01-27 22:29:21 // 38299
Van x féle SUV éljenek abból, nem igaz hogy nem fér bele egy rendes autó is, ami akár villanyos is lehet.
u.i.
A Spidernek sincs örököse már vagy 20 éve, nem csoda hogy más márkák felé fordulnak akinek ilyesmi kell, mert ott van. Ott megéri??? A Spideres csapatban is már ketten máshová mentek.
u.i.
A Spidernek sincs örököse már vagy 20 éve, nem csoda hogy más márkák felé fordulnak akinek ilyesmi kell, mert ott van. Ott megéri??? A Spideres csapatban is már ketten máshová mentek.
pettinke2025-01-27 21:44:18 // 38298
Nem belőlünk, utolsó dinoszauruszokból él meg a márka.
pettinke2025-01-27 21:41:38 // 38297
Nem vesznek. Unalmas autókat vesznek.
Halesz2025-01-27 21:38:46 // 38296
Nekem semmi bajom nem lenne a fastback Giuliával.
Amennyiben lenne belőle sedan és coupé modellvarián is, mint mondjuk ahogy más rendes autógyártók csinálják...
Amennyiben lenne belőle sedan és coupé modellvarián is, mint mondjuk ahogy más rendes autógyártók csinálják...
Zselé2025-01-27 21:36:22 // 38295
Azért kellene, mert nem igaz, hogy az emberek nem vesznek sportos szedánt. Ezt a sportos szedánt nem vették!
Nem jött be az első próbálkozás (5 olyan év után, mikor nem is gyártottunk sedant), akkor kuka az egész! Kuka a csilliárdos Giorgio plattform is!
Csináljunk SUVokat! Abban végülis nincs konkurencia, csak a teljes világpiac! XD
Nem jött be az első próbálkozás (5 olyan év után, mikor nem is gyártottunk sedant), akkor kuka az egész! Kuka a csilliárdos Giorgio plattform is!
Csináljunk SUVokat! Abban végülis nincs konkurencia, csak a teljes világpiac! XD
leopop32025-01-27 21:05:42 // 38294
Akkor ez alapján 100 évesen sem lesz problémám kiszállni a Breraból :DD
leopop32025-01-27 21:04:34 // 38293
Én pedig szívesen átveszem jó árasítva ingyen vagy egy picit olcsóbban a Giuliát 😜
Piritu - 1.000.0002025-01-27 20:51:29 // 38292
Sose sportoltan és 59 évesen semmi gondot se jelent kiszállni a Spiderből :-DD
Piritu - 1.000.0002025-01-27 20:48:35 // 38291
Nálam jók a számok, eddig kettőt is vettem :-)
"miért is kellene mégegy ugyanolyat csinálni?" - hogy meg tudjam venni a harmadikat és a negyediket is...
"miért is kellene mégegy ugyanolyat csinálni?" - hogy meg tudjam venni a harmadikat és a negyediket is...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.