Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212018-08-17 09:12:22 // 5470
sziasztok, most megnéztem, mert érdekelt hogy mekkora a különbség pl. egy octavia kombi és a Giulia tengelytávja között. nos a skoda 2686 , míg a Júlia 2820 mm. szóval ezért fér el kevésbé egy mélygarázsban és csapja oda az ember a szűk fordulókban a felnit q.rva padkához.. 😞 nem beszélve a sokkal szélesebb kerékről/gumiról és hátsó nyomtávról.. aJúlis hátul szélesebb jóval, pont ellentéte a RWD kapcsán a normál FWD autókkal szemben. Nyomtávja elöl/hátul a Julisnak: 1557/ 1625 mm, addig a Skodri 1549/1520 ez a jóval nagyobb különbség 🙂 f@ck padka !
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Haddel2018-08-16 21:40:26 // 5468
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Haddel2018-08-11 20:36:23 // 5466
Haddel2018-08-11 20:34:52 // 5465
Én anno mikor az automata Giuliát kipróbáltam,akkor kuplungoltam egyet ,magyarán satufékeztem,még jó ,hogy mögöttem kellő követési távolságot tartottak.
Pedig vezettem már előtte pár automata váltós autót.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Jani72122018-08-08 23:00:44 // 5462
Multkor engem is kinevettek amikor a rezsoban elkezdtem a vàltòfület huzogatni :)
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-08 19:45:57 // 5458
elhiszem csak azért osztom meg, mert szerintem a tulajok 90%-nak automata az autója :)
Szabolcs 1592018-08-08 19:17:57 // 5457
Zf váltó honlapjáról van az infó
Szabolcs 1592018-08-08 19:17:13 // 5456
Automata sebességváltókban magas hőmérséklet esetén (például erősen sportos vezetési stílus vagy utánfutók gyakori használata) az olaj gyorsabban fárad ki, mint normál körülmények között. Ezért a vezetési stílustól függően a ZF legkésőbb 100.000 futott kilométer után vagy nyolc év elteltével ajánlja az olajcserét.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Jani72122018-08-08 16:25:53 // 5454
Egyèbkènt van erre az autòmata váltòs tèmàra egy topic, ha jòl emlèkszem
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-08 16:10:27 // 5453
22-én az első olajcsere, rákérdeztem az váltó olajcserére semmit nem írnak elő... az automata váltós emberem azt mondta 60-80e-ként cseréljem ...
zgi5212018-08-08 09:46:50 // 5452
érdemes emgnézned, mert az olasz csak a 17 colos kerekhez adja -gyárilag. ha 18 colos kereket kap/ott az autó, ahhoz alapból nem jár -mondván az úgyis defekttűrő abroncs.

érdekes hozzáállás egyébként, egy bőven 10+ millás autónál.
Jani72122018-08-08 08:24:52 // 5451
Megvan, köszönöm! Eszembe sem jutott megnèzni :/ nem tudom, hogy van-e defektjavìtòm, de ma megnèzem :)
zgi5212018-08-08 05:34:58 // 5450
Gondolom defektjavito szetted is van, azt is ide kell..;/)
WebM2018-08-07 22:50:24 // 5449
Jah, egy szögletes fedél alatt az USB-k mellett.
Jani72122018-08-07 21:56:53 // 5448
Rendes szivargyujtos?
WebM2018-08-07 18:58:16 // 5447
A könyöklőben nálam van egy csatlakozó.
Jani72122018-08-07 18:25:09 // 5446
Bakker, akartam venni 12v-os matracpumpat, de tajottem, hogy a Julisba nem tudom hova dugni :(
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212018-08-07 15:18:00 // 5444
ahelyett, hogy kiraknád N -be és gurulnál? :)))))
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 14:22:11 // 5439
a kúszással sincs semmi probléma nem kell gázt adni csak a fékkel játszani :) Engem sokkal jobban zavar, mikor az előttem lévő nem a féket tapossa, ha nem behúzott kézifékkel várja a zöldet, na mire kioldja a kéziféket közben hátragurul 15-20cm-et amivel az ideget már beléd rakja és kb 5 autó lemarad a zöldről a reakcióideje miatt :DDD
zgi5212018-08-07 14:14:51 // 5438
sztem a dugóban "kúszás" ennél sokkal nagyobb problematika. mint N vs. D :)
zgi5212018-08-07 14:12:46 // 5437
mondjuk arra nem találtam utalást, a csipogási tapasztalaton kívül, ha vki bepattana miközben Te kint vagy zsebedben a kulccsal el tud indulni? max. az első leállításig
az amcsi verziókon tán van vmi pánik gomb is..
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 14:10:54 // 5436
Tudom, hogy Te bírod a savazást :) Csak a Te kedvedért felhívtam az automata váltós szerelőmet és azt mondta az a baj az N-be való kapcsolással, hogy megszakítja a váltónak az olajjal való hűtési folyamatát szóval károsítja a váltót az új váltók D-nél kiteszik üresbe pár másodperc múlva de az még sem ugyan az a folyamat... na ha többre vagy kíváncsi megadom a számát beszélgess vele :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212018-08-07 14:08:03 // 5434
a UM lényegében ennyit említ :

Üres (N)
113)
Egy manuális sebességváltó üres
fokozatának felel meg. Az N (Üres)
üzemmód kijelölésével beindíthatjuk a
motort. Aktiváljuk az N üzemmódot
hosszú megállások esetén, járó motornál.
Működtessük az elektromos
rögzítőféket is.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212018-08-07 13:58:10 // 5432
jahh, ez a másik. :)

elég bolondbiztos cucc, hisz Ámerikában is forgalmazzák :P
zgi5212018-08-07 13:57:12 // 5431
manuális váltónál is álltam a féken :) igen ritka helyzet az, hogy üresben, lámpánál nem gurul el az autó.. :)

Júlia, ha kinyitom a bal oldali ajtót már P-be dobja..

ennél már csak a start.stop érdekesebb, mikor leáll.. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-07 13:55:34 // 5430
Automatán ráhúzza P-nél gyári beállításban a kéziféket nem kell aggódnod a kis retesz megbízhatóságán :DDD
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212018-08-07 13:50:23 // 5425
én ezt az N dolgot még mindig nem érem :( , mivel soha nem használom., gondolom ekkor elgurul az autó, ha üresben van.. ezért én kizárólag P -be rakom kapunyitogatáskor, vagy ha vki kiszáll stb..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.