Fórum >> Típusok >> Giulia

zümi1662020-07-11 14:45:06 // 16254
Remélem nem sokáig fog a nagy placcon ácsorogni, hamar felkéredzkedik egy felénk induló kamionra :-)
Ha jól tudom Győrbe viszik, ott van egy regionális elosztó központ, s onnan kerül le Kecskemétre.
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
G-MANN🍀2020-07-10 21:43:10 // 16249
Álom!!👍👍🍀🍀😁😁
Fornitore2020-07-10 21:01:24 // 16248
Ez az! Megy ez.
zümi1662020-07-10 19:13:12 // 16247
Köszi, most azért lennék egy hónappal idősebb :-)
RomeoOne2020-07-10 17:58:50 // 16246
Na grat! Ez már semmi a februártól eddig eltelt időhöz képest.
zümi1662020-07-10 17:45:04 // 16245
Üdv Mindenkinek!
Ma délután szólt a szalonos emberem, legyártották a Juliskám. Meglepődtem, nem számítottam rá, hogy ilyen hamar sorra kerülök, de persze nagy az öröm. Kb. egy hónap kell mire ideér, meg honosítás stb., de remélem még aug. 20 előtt elhozhatom.
Rohadt hosszú lesz ez az egy hónap!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-10 16:30:05 // 16243
Elfogyott a festék...a ződ a kerítésre, az arany a szűz marisra :))))
RomeoOne2020-07-10 15:34:11 // 16242
Számomra egyébként érthetetlen, hogy miért nem elérhetőek az új színek?
Hergelik a népet az arannyal már mióta, bedobták ezt az új zöldet is. Miért nem lehet rendelni ezeket?
Tegyük fel, hogy valakiket pont ez fog meg és ezért mennek be érdeklődni az autó után a kereskedésbe. Megmondják nekik, hogy majd valamikor? Ez marketing-stratégia? Szerintem ez igazán kontraproduktív. Olyat reklámoznak, ami nincs. Ez pont azt erősíti, hogy az olaszok megint csak képtelenek megcsinálni valamit rendesen.
Nem is látom, hogy mi a taktika emögött. Mit remélnek, mi ebből a haszon?
Giuntini2020-07-10 14:31:01 // 16241
Ezek azok a dolgok, amiket német oldalról sohasem értettem meg! Azt tudom, hogy felsővezetőnél a Mercit, és a BMW-t fogadják el, az Audi A8-ast már lenézik.
Olaszoknál ilyen soha nem volt. Annak idején egyik olasz barátom (Trentói igazgató, aki a Cassa Ruralék teljes elektronikai, számítógéprendszerért felelt, ő irányított), Alfa 164 V6 turbóval járt mindenhová tárgyalni. Ahol viszont sofőr kellett, akkor az egyik alkalmazott állt ilyen szolgálatba. Még én is volt, hogy elvittem, aztán hazavittem az autót.
Olaszoknál ez a kifelé mutatás sohasem volt olyan mértékű, mint a németeknél.
Miniszterek annak idején Fiat Cromákkal jártak.
6 db csevegős hozzászólás elrejtve
R33Z2020-07-10 12:12:17 // 16234
Németeknél azért van annyi Sparco + CCB Giu, mert állítólag a kereskedőknél 20%-ot lehetett alkudni, egy full felszerelt kocsi értékéből. Az alapfelszereltségből pedig alig engedtek.

CCB normál használtban kompromisszumos, melegíteni kell. Nem vészes, csak megszokást igényel. Emlékeim szerint a Sparco beállítási spektruma jóval kisebb a normál ülésétől és nyekergősebb is, de tény, hogy qrvaszép extra mindkettő.

Sajna hordják be a szemetet én is láttam már párat, megy már a tákolás. Egy 100 lóerős autót összeszögelni OK, de egy olyat ami 300+ megy... életveszély.
Selmak2020-07-10 12:08:53 // 16233
Stella is a Borsodinál készül Bőcsön. Olyan is. Bár a Hoppy és az IPA jó lett a Borsoditól, de Stella egy moslék.
7 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-07-10 10:16:46 // 16225
Nem tudom, hogy próbáltad-e már a Sparco ülést. Én leteszteltem egyszer és nem azt mondom, hogy csalódás, de elmaradt a tüzijáték. Az alap Q ülés sokkal jobban körbeölel és satuba fog. Megkockáztatom, hogy kényelmesebb is. Jó a Sparco is, csak nem az van, mint amit 1,19 vagyis most már 1,4M-ért várna az ember. És bárkivel beszéltem, ugyanezt mondta, nem csak én éreztem ezt. A Sparco kétségkívül sokkal jobban néz ki, meg könnyebb, ami előny, ha körrekordot akarsz menni. De úgy igazából itt véget is ért az előnyök listája.
Giuntini2020-07-10 10:07:31 // 16224
Anélkúl például tényleg el lehet lenni! Akkor már Sparco ülés!
Giuntini2020-07-10 10:06:23 // 16223
Csak mondom! De én úgy érzem, ha autóra van 26 millió, akkor 30 is van:)
Az egesz egy drasztikus áremelés, hiszen alapból karbontetővel volt, olcsósítanak az előállítási költségeken, és alapból hozzájön még a plusz 800 ezer. Lehet hogy karbon fék nélkül lehet élni, de emlékszem a VTT-n, pár próbakör után, Tomi autóján kezdtek a fékek elmelegedni. Nem hülyeség, ha valaki pályanapokon is meg akarja kergetni!
Ha brutál kinézetű QV-t akarsz, akkor lehet költeni. Fényezés, karbon tükrök, karbon pajzs keret. Tökéletesen igazad van, hogy ezek nélkül is el lehet lenni, de ha lenne autóra 35 millióm, ezekre nem sajnálnám a pénzt.
RomeoOne2020-07-10 10:03:22 // 16222
Mondjuk kiválasztottad kb. a 3 legdrágábbat :D
Na jó, az Akrapovic lett a 2. legdrágább, mióta megjelent.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2020-07-10 08:59:17 // 16220
Én azt számoltam, hogy csak három extrát rendelsz a QV-hez, és bőven 30 millió felett vagy: karbontető, karbon fék, sportülések. És akkor még ott van a rengeteg csemegéznivaló...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-07-10 08:39:23 // 16219
fain nagyon, mizano kék dipó rendszám nagyon adja... szerintem emberünk a rendszámhoz választott színben autót :DDD
G-MANN🍀2020-07-09 23:00:47 // 16218
Valaki már átvette az újat 😉🍀
zümi1662020-07-09 21:25:44 // 16217
Egyenlőre semmi infó, a szalonos emberem folyamatosan figyeli, mikor kap alvázszámot a Julisom, ez lesz az első amit megtud, s akkor azonnal szólni fog. Ez lehet akár még ebben a hónapban is, de lehet hogy csak szeptember, még nagy a bizonytalanság.
Fornitore2020-07-09 21:11:59 // 16216
Nekem is volt agoddalom de nem változott semmi a leírtakhoz képest.Pedig ahogy már mondtam 15% áremelkedést kötelező elfogadni a szerződésben meghatározott összeghez képest ez benne van.Van valami infód mikor lép be az országba egy újjab giulia😉?
zümi1662020-07-09 20:32:12 // 16215
Vannak rémképeim valami hasonló szövegről... :-))
zümi1662020-07-09 20:31:20 // 16214
Lehet keverem a sima meg a Ti Veloce árakat. Csak itt az Amorén olvastam hogy mi a helyzet, s nem részletezi hogy pontosan melyik mennyi.
Sok múlik azon, ki mit pakol még bele, s nagyon nem mindegy hogy a végéből mennyi kedvezményt lehet kicsikarni :-)
R33Z2020-07-09 20:25:52 // 16213
Mit is mondtam? Ejjj, mar le is maradtal a 20" kerekrol🙂.
RomeoOne2020-07-09 20:10:53 // 16212
Aminek a rendelésedkor 14.970.000 volt az ára, annak most 15.170.000 HUF

Ami most 16.990.000, annak a rendelésed idején 17.290.000 forint volt az ára ;)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
zümi1662020-07-09 19:13:13 // 16210
Amikor rendeltem a Juliskát (február 22.-én), 14.970.000 volt az alapára, most 16.990.000. Nagyon remélem hogy a szerződésben foglaltakhoz tartják magukat, s nem fognak meglepni ekkora áremeléssel... de leginkább semekkorával sem! Épp elég büntetés nekem, hogy ilyen sokat kell rá várni.
De legalább már elindultak a gyártósorok, már ez is öröm a köbön...:-))
RomeoOne2020-07-09 18:16:12 // 16209
Azóta javították és eltűnt a 20"-os felni az árlistáról. Valószínűleg elírás volt.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-07-09 15:20:08 // 16206
Jó, értsd jól :D
Azért nagyon durva különbség, hogy németben 14,6%-al, az olaszoknál meg 25,7%-al drágább a kocsi. Ráadásul úgy, hogy nálunk a legmagasabb az áfa. Kb. úgy hozzák ide a kocsit, hogy "nesztek beszer. áron, úgysem vesztek annyit, hogy ez gond legyen profit szempontjából, de legalább lesz mutatóban".
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.