Fórum >> Típusok >> Giulia

1 db csevegős hozzászólás elrejtve
pettinke2019-06-24 11:04:34 // 9910
"a gombsort meg fogja még két csavar alulról amit takar a kormány hátsó takarója"
na, hát ezt nem mondtad eddig :D
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2019-06-24 10:28:28 // 9907
Nem biztos. 159-nél is macerás volt. A légzsák kiszedéséhez 90 fokkal el kellett fordítani a kormányt, úgy lehetett a két műanyagfülhöz hozzáférni hátulról bedugott csavarhúzóval és kipattintani. Nem volt egyszerű elsőre. A többi művelethez meg már tényleg le kellett szedni a kormányt. Ezen három csavar van, nem biztos, hogy van olyan pozíciója a kormánynak, ahol mindhárom hozzáférhető jól.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
pettinke2019-06-24 10:20:14 // 9905


ezzel a lépéssel oldod ki a csavarokat, amik a gombokat tartják. ezt szerintem hátulról is meg lehet tenni, a kerék leszedése nélkül
pettinke2019-06-24 10:17:39 // 9904
igen, leszedi, és ott sem értem, hogy - a kényelmesebb szerelésen kívül - miért teszi.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-24 10:17:31 // 9903
de érthetően olvastad a kormány 3 részből áll + a légzsák, a takaró lemezből elől, a középső rész ami a gombsorokat tartalmazza és a hátsó fedő rész ...majd vasárnap lövök képeket akkor lesz szétbombázva... jah akkusaru levét után minden hibát bedob a comp ami csak létezik egy rövid kör, újraindítás és mindent kitöröl ....
RomeoOne2019-06-24 10:02:53 // 9902
Lehet nem olvastam elég értően, csak átfutottam, de ez a leírás is leszedeti a kormányt.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
pettinke2019-06-24 00:02:56 // 9900
eszerint nem vágom, miért kell magát a volán leszedni. Oké, van hátul 3 csavar, de azt ki tudom tekerni.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
pettinke2019-06-23 21:19:08 // 9898
? szerintem hátul van csavar lyuk a kapcsolók mögött, amihez fent hagyott kormánnyal is hozzáférsz egy tömzsi csavarhúzóval.
RomeoOne2019-06-23 20:42:30 // 9897
Kötekedő haverjaim erre mondanák nekem: Na nézd meg, megint felnyitott motorháztetővel állnak az Alfák, ezek már megint elromlottak :D
Bilux2019-06-23 19:59:58 // 9895
csak egy kapcsoló kérdése itt is?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-23 19:54:00 // 9894
Nincs rajta adaptív tempomat :)))
Ákos912019-06-23 19:52:36 // 9893
😪 Majd legközelebb
Bilux2019-06-23 19:37:56 // 9892
köszönöm.
Mi a baj a kapcsolóval?
Chabbi2019-06-23 19:15:43 // 9891
Éppenhogy csak lemaradtatok Zoli fehér QV-janak érkezéséről. Pedig jól mutattatok volna mellette is 😊
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-23 19:14:34 // 9890
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-23 19:10:59 // 9889
no nekiláttunk lebombázni a kormányt de elakadtunk mivel kell csőkulcs a kormánycsavar leszedéséhez hogy egy imbusszal ellen lehessen tartani... a kapcsoló cseréhez mindent szét kell szedni a kormányon amit csak hátulról lehet megbontani... folyt köv a jövő 7en vasárnap
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-23 18:10:34 // 9888
Dexron 6os olaj vagy ag55, ag60 igen a teknő egyben a szűrő is 8l megy bele
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Bilux2019-06-21 05:21:38 // 9886
Köszönöm. Költsége egy ilyen cserének? Mennyi liter megy bele milyen olajból? Ha jól láttam műanyag olajteknője van amiben benne van a szűrő?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-20 22:34:57 // 9885
Sok várossal 40-60e...én 40e nél ledobatom
Bilux2019-06-20 22:24:15 // 9884
ZF 8 mikor kell cserélni az olajat? Vagy ebben is örökéletmegegy a gyártói ajánlás?
RomeoOne2019-06-20 11:36:33 // 9883
Lehet, hogy már régebben is linkeltem ide, mindegy, most biztosan: How it's made - Alfa Romeo Giulia
RomeoOne2019-06-18 10:46:22 // 9882
Végigdörrentesz a kertvárosi részen RACE-ben, aztán 10 év múlva PTSD-vel diagnosztizálják az akkor ott élő gyerekeket :DDD
4 kipufogóvég -> az apokalipszis 4 lovasa :DDD
Liquid2019-06-18 10:41:18 // 9881
úgy-úgy az nem feltétlenül hátrány :)
Imádtam, amikor a 156 TS brutál sportkidörgős hangjára mindenki felkapta a fejét :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2019-06-17 22:04:44 // 9879
Annyi hátránya azért van, hogy így viszont tényleg nagy feltűnést kelt az autózás.

Már akinek ez hátrány :DDD
R33Z2019-06-17 21:48:31 // 9878
Váltó mindenhez képest brutál, és annyira faszagyerekek voltak, hogy ezt a váltásminőséget mindegyik verzióba odatették, nem csak a QVbe.

Múlt héten voltam Olaszországban, mennyi Stelvio van tavalyhoz képes :O nagyon veszik, Giu viszont kevés van továbbra is.
R33Z2019-06-17 21:41:03 // 9877
Ésszerű határokon belül ;)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212019-06-17 19:49:15 // 9875
ez a gerilla marketing nem?😀
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
R33Z2019-06-17 18:28:48 // 9873
Hétvégén micsoda tapadás volt, végre rendesen ragasztotta a 600Nm-t az útra, szinte ki sem vettem RACE-ből. ....hogy divatosan fogalmazzak, most voltak működési tartományban a gumik :) Ez a differenciálmű pedig megér egy külön fejezet az autó dicshimnuszában, azta de kitalálták ezt.

Race-ben van egy pont, kb. 50-70% gázállás, 3500-4500 közt elváltva 1-2-3-4, olyanokat durran, mintha puskából lőnének. Mutasson valaki még egy széria autót, amiből ilyen gyönyörű hangok jönnek elő.
Annyi hátránya azért van, hogy így viszont tényleg nagy feltűnést kelt az autózás.
RomeoOne2019-06-17 17:51:03 // 9872
Inkább úgy mondanám, hogy vannak az izzadságszagú német tesztek, ahol görcsösen próbálják bizonygatni, hogy csak azért is a BMW a jobb, meg van a világ többi része, aki elmondja, hogy igen, az Alfa jobb.

A Bimmerfest-es videók közül ez a kedvencem: Prove me wrong

Az Alfa reklám topikba dobtam még be párat, azokat is érdemes megnézni :)
R33Z2019-06-17 17:35:49 // 9871
Más tollából meg a Giu a jobb:

motortrend.com 2019-bmw-3-series-vs-2018-alfa-romeo-giulia-comparison-test

Az mekkora már, hogy az amerikai Bimmerfest-et nem támogatta a BMW, erre az Alfa beszállt a buliba, ráadásul vitte tesztelni a QV-kat BMW tulajoknak :)
Giuntini2019-06-17 14:05:26 // 9870
Ma az újságosnál láttam az Auto Magazin legújabb számát, benne.a Giulia Veloce TI a BMW 330i ellen. Minő meglepetés, Jurgen természetesen a bajort hozza ki jobbnak. A Giuliának tök szar a féke, mellette biztonságban is alulmarad. Menjenek a pic....ába!
RomeoOne2019-06-13 10:44:53 // 9869
Jól van az, nem kell tornádót csinálni a kocsiban. Ültem hétvégén Chabbi QV-jában, pont miután megnéztem a Vályis Stelvio QV tesztet. Odaraktam a kezem a légbeömlőhöz, majdnem úgy jártam mint a Terminátor 2-ben a T-1000-es, miután ráborult a folyékony nitrogénes kamion. Nagyon hideg volt. Hasta la vista, baby!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-13 09:57:36 // 9868
megnéztem ha felére van állítva a venti akkor szinte nem érzékelhető a légáramlás, maxon kb olyan mint más autónál a fél állás :DDD
Giuntini2019-06-13 09:10:17 // 9867
Igen, ezt már írták előttem...
Giuntini2019-06-13 09:08:25 // 9866
Érdemes megnézni Vályi Pista legújabb tesztjét a Stelvio QV-ről. Ő is a klíma "hatásosságára" panaszkodott.
G-MANN2019-06-13 08:55:33 // 9865
Hideget fúj, :-) de pl. Giuliában szélvédőnél olyan pici résen, hogy (magasabb embereknél zavaró, pl nálam) a fejtérnél az átmelegedett autóból nem tudja igazán eltűntetni a meleget, csak nagy fokozaton, az még picit már zavaró nekem. Garázsból indulva valóban jó, ott ezt én nem tapasztaltam, ilyenkor jobban tartható a kellemes hőmérséklet. Giuliettában nem volt ilyen. Árnyékban szabad megállni :-):-):-)
egyébként összefoglalva az eddigi pár ezer km-t, ez az autó egy álom, főleg ezekkel a P Zero gumikkal :-):-):-) egy sinautó
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-13 08:18:04 // 9864
Nem tudom de a fokozat 2/3-ig szinte alig fújja a levegőt ez tényleg ilyen... amúgy hűt rendesen azzal nincs gond
zgi5212019-06-13 06:47:58 // 9863
nem igazán értem, nekem auto -ra van állítva soha nem nyúlok hozzá. magától szabályozza a fordulatot. egyébként én inkább olykor erősnek is érzem a ventit, pl. ha érzésre 4-esen megy, elég lenne a 2-es, mikor már sztem a kabin hőmérséklet vélhetően szinten van. (télen nyáron igaz)

mi lehet az oka? nem hiszem, hogy a nagyobb beltér, vagy más lenne a csővek átvezetése..
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-13 06:17:48 // 9862
A venti tényleg halovány szinte maxon kell járatni...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.