A Bravo villogtatja az ESP-t, ha pörög a kerék, de beavatkozás annyira nem érződik, csak villog a sebességmérőben a piktogram.
Lehet a Giulia is, de annak nem merek a műszerfalára nézni, ha már tapadáshatár közeli állapotban van, az nem bocsátja meg a bámészkodást akció közben :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-12-02 13:56:38 // 37964
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 13:01:06 // 37963
Amúgy a Giuliettánál nem kéne a kipörgésgátlónak dolgozni? Hogy lehet az, hogy hármasban pörgő kerékkel gyorsít masodperceken keresztül, miközben lelkesen csúszkál az orra jobbra-balra? 😄 Az esp-t már éreztem dolgozni pár éve hóban, de a kipörgésgátló az valahogy mintha nem lenne. Kanyarban orrtolást is kiharcoltam nála, ott is egyértelműen beavatkozott ív külső első keréken fékkel, ropogott is a talpam alatt. Ha viszont gázzal veszít tapadást, szarik rája.. Mondjuk nem baj 😁
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 12:46:07 // 37962
Szerintem valami adalék távozik az évek alatt, hiába hibátlan a minta a gumin. Tavaly még a télivel jó volt a Giulia oldaltartása. Most az Eagle F1-nél nem éreztem jobbnak semmivel. Sőt, jobban eldobja magát amikor a tapadás határt eléri. 5e km lehet a téli szettben kb..
G-MANN🍀2024-12-02 11:52:37 // 37961
De szépen írtad! 😊 +1
(télinél a kontrollálható csúszás fontosabb szempont mint a maximális tapadás)
Egyetértek.
Istenhegyi-Németvölgyi kanyar mindig nagy mosollyal!😁
(télinél a kontrollálható csúszás fontosabb szempont mint a maximális tapadás)
Egyetértek.
Istenhegyi-Németvölgyi kanyar mindig nagy mosollyal!😁
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
carver2024-12-02 10:48:03 // 37959
Olvastátok hogy Tavares lapátra került?
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
G-MANN🍀2024-12-02 06:49:38 // 37956
Érdekes amit írsz, mert itt a mi környékünkön is többször tapasztaltunk ilyet. Giuliaval is, de jobban érezhető feleségem Abarthjával, azon Vredestein téli van😉
G-MANN🍀2024-12-01 23:01:09 // 37955
Én azt írtam, hogy merész lenne Q-val nyárigumival télen. 😉
Jó, hogy le tudod rakni. 👌
Viszont találkoztam egy-két vadabb géppel, ők nyárival használják egész télen. Gondolom ők nem akarnak "banánra" költeni. Furcsa...
Jó, hogy le tudod rakni. 👌
Viszont találkoztam egy-két vadabb géppel, ők nyárival használják egész télen. Gondolom ők nem akarnak "banánra" költeni. Furcsa...
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-12-01 08:59:57 // 37952
Nem azt mondtam, hogy télen nyári gumival kell menni, hanem hogy a téli nem tudja azt télen, amit a nyári nyáron. Ezért, ha nem muszáj használni a gépet télen, akkor inkább lerakom és nem költök rá egy csomó pénzt azért, hogy úgyse nyújtsa azt az élményt. De ma gurulok vele kicsit, hogy megmozduljon. lesz 10+ °C és már vagy 3 hete mozdítottam meg utoljára. Gyuri litániája után végül mégsem mentem vele, mert ránéztem az időjárásra és láttam, hogy még hétvégén is jó lesz :D
G-MANN🍀2024-11-30 21:14:23 // 37951
Merész lenne Q-val télen nyári gumival. Inkább csak tavasszal használd legközelebb 😁 és akkor tényleg felesleges a téli gumi👍
Nyári gumi most kb mint egy darab kemény műanyag. Sztm életveszélyes. (főleg a sportosabb gumik)
Az igaz, hogy a nedves nyálkában mostanában tényleg nem volt komfortos a téli sem, de nem azért mert téli, hanem azért mert ezen az útburkolaton minden is csúszik. Contidential téli egyébként sztm zseniális. Tudom ajánlani.
Nyári gumi most kb mint egy darab kemény műanyag. Sztm életveszélyes. (főleg a sportosabb gumik)
Az igaz, hogy a nedves nyálkában mostanában tényleg nem volt komfortos a téli sem, de nem azért mert téli, hanem azért mert ezen az útburkolaton minden is csúszik. Contidential téli egyébként sztm zseniális. Tudom ajánlani.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-11-30 18:24:48 // 37949
Én ezért sem költök téli garnitúra. Minek 700 ezerért felgumizni, mikor úgyis szar lesz a nyári teljesítményhez képest.
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2024-11-29 10:08:35 // 37943
az A Selénia Rally-n tökéletes, úgyis mindig túl gyorsak vagyunk :)
SD2024-11-29 07:06:48 // 37942
Nekem amióta a sportkipuff rajta van sokkal vadorzóbban indul D-ben, másban meg nem használom. Olyan mintha nyomatékhegyek lennének elrjtve a kipu-ban.
Ami amúgy lehetséges mert ahogy néztem a részecskeszűrő után straight pipe, a végén egy perforált cső nem túl nagy dobbal:D
Még a magasabb fordulat tartományt kell megtámogatni egy csipszel, és gumi legyen a talpán:D
Gyári kipuval sokszor volt hogy letapostam és semmi... ezzel meg csak rápöcccintek és hörög mint a vaddisznó:D
Bár továbbra is mondom hogy szerintem a radarról is szed jeleket, és ha lát valamit az útban nem ad gázt:D
Ami amúgy lehetséges mert ahogy néztem a részecskeszűrő után straight pipe, a végén egy perforált cső nem túl nagy dobbal:D
Még a magasabb fordulat tartományt kell megtámogatni egy csipszel, és gumi legyen a talpán:D
Gyári kipuval sokszor volt hogy letapostam és semmi... ezzel meg csak rápöcccintek és hörög mint a vaddisznó:D
Bár továbbra is mondom hogy szerintem a radarról is szed jeleket, és ha lát valamit az útban nem ad gázt:D
G-MANN🍀2024-11-29 07:01:42 // 37941
MY19-nél ez lehet normális 😁 (bár én azt is csak egyszer raktam A-ba, hóban, kipróbálni)
zümi1662024-11-28 19:09:55 // 37940
Kár hogy a másik fül nem teszi hátramenetbe...🙂
RomeoOne2024-11-28 16:10:41 // 37939
Ez majd nekem is eszembe jut. Nálam még hasonlóbb az élmény, mert az indítógomb és az öv is piros :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-28 16:08:56 // 37938
Akkor ezen is sokat változtattak, nekem nem ilyen. N-ben pláne nem. D-ben azért kell a vezetős cipőm és a reggeli kávé, hogy szépen mozogjon az az autó a kanyaríven, ne kockán. :-) Az elindulással nekem végképp nincs gondom, a Giuliettával sokkal nehezebb abszolválni egy normális elindulást vizes úton. És az sem a gázedál hibája :-)
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Shadin2024-11-28 15:29:53 // 37936
Így "télen" egyre többször használom az A-t, sokkal finomabb a gázpedálkezelés. Vagy én öregszem, vagy megpöckölték a pedált már, de néha az N-ben történő indulás is túl digitális, vagy tojásgázozom és majd lesz valami, ha nem alsuok el míg elindul, vagy rálépek és akkor meg kontrollálatlanul indul mit az állat :-(
Shadin2024-11-28 15:26:03 // 37935
Egyébként a váltópöcköt nem pöcögtetném, de a fülek zseniálisak.
quash2024-11-28 15:16:42 // 37934
Pont ez miatt kb. csak hátramenethez kell a váltókar!
Persze ilyenkor télen néha jó lenne egy fűtőt váltófül! :D
Persze ilyenkor télen néha jó lenne egy fűtőt váltófül! :D
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-11-28 14:01:36 // 37930
Ha P-ben van, állsz a féken és felváltasz a füllel, akkor átteszi D-be.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
381