Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2021-06-29 10:50:52 // 20319
No skacok, vezettem végre benzines Giulia Supert XD A 2018-as dízelhez képest amit volt alkalmam kipróbálni, mintha nem is ugyanaz az autó lenne. Eszméletlenül Super! És simán befér a három gyerek, ezt is kipróbáltuk. ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-29 10:43:13 // 20318
meguntam... jöhet egy elektromos dácsia ami nem megy többel, mint 120 :DDDD
leopop32021-06-29 10:05:35 // 20317
Viszont láttam tiédet hirdeted.
Hogy hogy?
leopop32021-06-29 10:04:19 // 20316
Még nem jött ki a matek pontosan :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-29 10:02:51 // 20315
nem jön ki a matek.... a dízelre lenne pénz ami 5-6 milla, az USA-ból nincs annyiért benya??? mi a tököm van? :DDDDDDD
leopop32021-06-29 09:38:31 // 20314
Arra is még gyűjteni kéne :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-29 09:27:12 // 20313
na hogy hogy nem USA-ból, ott minden qrva occsó :DDD
samu1262021-06-29 08:24:04 // 20312
Infotainment rendszerből csak a MY20 óta van érintőképernyős? Vagy felárasként volt 2020 előtt is ?
leopop32021-06-28 23:05:07 // 20311
Haver szerintem Giuliából csak is benzin még akkor is ha tudom hogy sokat mész.
Race mode dizelen? 🤣🤣
Csak ne kormoljon majd az utálom.
Dízel nálam is köjönne már árban de inkább gyűjtők még a benzinesre 😁
leopop32021-06-28 22:58:42 // 20310
Same here :)
Bár amúgy ha 2500-3500 között váltogatok el akkor amúgy pont nekem is 8.3 a vegyes.
Kicsit jobban forgatva viszont 10 és a csillagos ég között 🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-28 13:57:57 // 20309
jah nálam is 10 ez most csak így jött ki, mert elindulásnál megint kinullázta magát a trip ... na hogy ez mitől van ... örök rejtély marad :DDDD
R33Z2021-06-28 13:10:08 // 20308
Fasza! Veloce-val nem nagyon volt ilyen. Széles spektrumban 10-12, de jellemzően az utóbbihoz közelít.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-28 10:02:53 // 20307
már azzal is bünti kint a 110-120-as tempóval a 90 helyett ... szóval mivel még 90-nel sosem mentem lehet tudja a gyári adatot :DDD
Liquid2021-06-28 09:44:31 // 20306
még az is kb. 2-vel kevesebb mint az enyém :)
G-MANN🍀2021-06-28 09:37:30 // 20305
:-) és 72-es átlaggal :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-28 09:11:58 // 20304
amúgy csak nyáron ennyi, kicsi a forgalom a városban teljesen kiürül... amúgy simán 10L :DDD
szelod92021-06-27 22:02:46 // 20303
Sziasztok!

Pár infóra lennék kíváncsi a 2.2 dízelekkel kapcsolatban.
- Van közöttük hardwares különbség? Vagy az összes ugyanaz, csak más szoftverrel?
- Halogén lámpa mennyire vállalható? (Most a Giulietta bixenonos, imádom.)
- Kézi váltóval van esetleg probléma? Mekkora nyomatékot bír el?
- Magasabb, 150 ezer körüli futásnál mire lehet számítani?
- DNA kapcsoló Race móddal beépíthető utólag, proxy rendezéssel? Ily módon kikapcsolható lenne az elektronika?

Tervben van a Giulietta cseréje, de előtte erre a pár dologra azért kíváncsi lennék.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-27 21:17:33 // 20302
A váltó és a multiair...
Liquid2021-06-27 21:16:18 // 20301
A Tibor nálam még akkor is többet eszik, ha csak motorfékkel gurulok :)
Jól fogyaszt a Stelvio / Giulia.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-27 20:55:12 // 20300
A mai vegyes város és Balaton etap nem sietve, 110-120...
R33Z2021-06-24 23:25:39 // 20299
Majd figyelmeztess, ha elfelejtém🙂 Hidd el, hogy qrvajo. Nem kellene ide kis motor és nem is főként az Alfa-ra gondoltam, hanem az 1.0 turbo 3henger és társaira... Van ebből egyébként plug in hybrid is, olvastam fórumokon, hogy 6-7L körül elvan, gondoltam persze... Mostmár elhiszem. Azt nem mertem venni, mert USA import, nincs garancia és vannak még velük megbízhatósági gondok. Sima szívó lett, fel is voltam készülve a nagy fogyasztásra. Meglepett.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-24 23:17:19 // 20298
Egyébként egyre több Acura SUV is van itthon elég pofás, hasonló mint a Stelvio az is 2.0 VTech turbó 275 nyiha...a Honda meg az euban szenved a fos 1.5 turbóval vicc...az usaban meg szakít..
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-24 23:13:47 // 20297
A többivel egyet értek, jó is az usaban ott még mindig sok minden V6... fillérekért
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-24 23:12:03 // 20296
Majd szeptemberben is linkelj be képet 🤣
R33Z2021-06-24 22:59:27 // 20295
Tévedsz, ennek legalább a fele város, ~300km autópálya😉 Start-Stop megy benne végig, mert ebben nagyon kulturáltan működik.
Éppen ezért írtam,mert én is meg vagyok döbbenve mennyivel jobb ez a 2.0 turbótól, minden tekintetben.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-24 22:50:57 // 20294
Na jah városban meg 20l ami az átlagnak csőd 😁
R33Z2021-06-24 21:02:07 // 20293
Elgondolkodtató a downsizing őrület...főleg amikor saját bőrén tapasztalja az ember. Inkább extra szemétgyártásnak nevezném.
OFF autó, FCA termék, 2200kg 7 ülés 3.6 V6 300HP ZF9HP.

Itt tart most a technika egy rendes szívó V6 start-stop rendszerrel, oszt jo'van. Gyönyörű hang, változó szelepvezérlés, örömmel forog 7000be.
Bárcsak a Stelvioba is ez a motor került volna. Így is qrvajo autó, de ezzel lenne kerek.
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-23 14:36:51 // 20292
Hát ez nagyon nagy XD Tényleg így megy.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 14:09:47 // 20291
:DDD
Csináljunk egy elektromos autót piros, kékes, ződ szinben, átlátszó extrakönnyű akkuval amit 1 perc alatt fel lehet tölteni, menni fog? persze a szagértő megcsinálja :DDDD
RomeoOne2021-06-23 12:22:23 // 20290
Ezt meg birom, így számokban, pár év, és majd kitalálják. Mintha magától értetődő lenne. Mintha nem is emberek agyalnának, kisérleteznének rajta éveken keresztül. hanem csak úgy egyszer lesz, mert eljön az ideje, hogy kitalálják azt, amit mi elvárunk.

Ez így van, hát nem tudtad? :DDD

A szakértő
(magyar felirat is beállítható rá, ha valakinek kellene)
leopop32021-06-23 11:56:58 // 20289
Szerintem ezt a teljesen elektromos dolgot el kéne engedni de nagyon.
Hosszútávon csak a hibridnek van értelme kb úgy mint a Masernal most.
Ezt a Teslás dolgot is mert amíg 17-18 éves voltam és elvittek hogy csináljak videót róluk fuuu de elhittem én is de közel nem a Tesla az életszerű példája az autózásnak. 22 éves fejjel látom ezt sokan meg azt hiszik tényleg ez a jövő.
Budapest-Miskolc távot nem lehet megtenni egyikkel sem. Ha igen 100x megállva tölteni. Pont előző hétvégén mentem versenyre edzőtársam vitt offos Volvoval 1.6 dízel és röhögve néztük ahogy mi a belső sávban 170-180 al mentünk Tesla külső sávban 80 al kamion mögött. Ez nekem nem életszerű egy 1.2 skodával gyorsabban leért az ember.
Kurva menő a gyorsulása az elektro motornak köszönhetően és ennyit itt véget is értek a pozitív dolgok. Pályán egyszerűen meghal.
leopop32021-06-23 11:35:12 // 20288
Aztakurva 😱👌
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 11:34:12 // 20287
nem értelek áram van a vezetékben, mindig is ott volt, olyan, mint a levegő meg a víz... van és kész, akkor tőtés is lesz, mint a kóbásznál az is van és kész :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-23 11:25:07 // 20286
200kW veszteséggel számoltál nagyvonalúan. Egy autó töltésére. Mekkorát fűt az? XDDD Nekem kicsit úgy tűnik, hogy ilyen "apróságokon" nem nagyon gondolkoznak. SiC IGBT-kkel a veszteség egyébként lényegesen kisebb lesz a teljes töltési folyamatra, de még mindig egy komolyabb villanykályha fűtőteljesítményéről van szó. Sok autó töltésénél a hűtés fog egy komolyabb problémát felvetni még.
Ezt meg birom, így számokban, pár év, és majd kitalálják. Mintha magától értetődő lenne. Mintha nem is emberek agyalnának, kisérleteznének rajta éveken keresztül. hanem csak úgy egyszer lesz, mert eljön az ideje, hogy kitalálják azt, amit mi elvárunk. Nem az van, mint 100 éve, hogy valamit kitaláltak és annak örülünk, felhasználjuk, hanem toporogva várjuk, amíg a hülye tudósok kifejlesztik, aztán szarunk mi rá, hogy hogy működik, csak működjön. El se romoljon, sőt olcsó is legyen. Már a tudomány eredményeit is csak fogyasztjuk..
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 11:13:37 // 20285
de nekünk az Amperát is 2x16A-ről 4 óra volt feltölteni amivel maximum 80km-et lehetett menni nulla előzéssel, gyökkettővel, max 2 személlyel, szél és esőmentes napon, 14 és 24 fok között, szóval eléggé korlátozottak a lehetőségek mint láthatjuk :DDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 11:08:59 // 20284
nekem ez mond valamit: "Teccenek tudni, mennyi idő alatt tölt fel az autó egy otthoni átlagos, 16 amperes 230 voltos konnektorról? Nos: a maximális teljesítmény, amit erről a dugaljról le lehet venni, 3,68 kW. És erről még lejön a töltési veszteség, ami a külső hőmérséklettől és egyéb dolgoktól függően 10-20%. Vagyis ha szeretnénk mind a 64 kWh-t beletenni a Konába, alsó hangon 16 óra töltéssel kell számolnunk. "
na azért ez így elég vicces és nem tudom mennyit bír el a trafóház az utcánkban lehet ha 3 autót felraknának tölteni akkor ingyé tűzijáték lenne :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 11:05:38 // 20283
kb 2010 óta ezt mondják, hogy kb 10 év, most 2021 van ugye ha nem csalódok és erre még 10 évet mondanak, kb hasonló, mint a magyar jólét csak azt már 40 éve mondják :DDDDDD
TtK2021-06-23 10:54:51 // 20282
Hipotetikus számítás: legyen az energiaszükséglet 30 kWh 100 km-re. Ennek elégnek kell lennie egy autópályás etaphoz. Azaz 500 km-re kell 150 kWh. Ezt 15 perc alatt betölteni 600 kW teljesítményt jelent. Legyen 800, hogy a veszteségeket is figyelembe vegyük. Most 350-nél tartanak (max. 500 A és 920 V, ami névleg több is), nincs már olyan messze a 800, alig több, mint kétszeres a szorzó. Nem a töltő az igazi kihívás, hanem az aksi ami bírja is ezt. Még pár év szerintem. Ahogy az egyszeri vak is montda: meglátjuk.. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 10:46:03 // 20281
az áram meg a medve nem játék de minél több amper kell annál vastagabb a betápkábel azt látom a szememmel egyéb iránt hülye vagyok hozzá :DDD
TtK2021-06-23 10:41:25 // 20280
P=U*I. Nem az I-t kell növelni, hanem az U-t. Akkor nem kell karvastagságú draút ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 09:55:14 // 20279
most is bele lehetne 15 perc alatt varázsolni az áramot, csak kell hozzá 5 paks, kb olyan vastag töltőkábel, mint a bicepszem na meg némi szárazjég a hűtéshez :DDDDDDD
TtK2021-06-23 09:51:20 // 20278
Hát az kb. akkor lesz, ha kijön a villany Giulia, ami elmegy a pályán 130-as átlaggal 500 km-t és 15 perc alatt bele lehet az ehhez szükséges töltést varázsolni. Tíz éven belül lesz ilyen autó. Vagy, nem, de akkor Alfa se lesz.. Akkor megtartom veteránnak (bár a rengeteg elektronika 30+év utáni életben tartása ma elég kétesélyesnek látszik)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 09:32:38 // 20277
ejh...
800 hp
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-23 09:03:09 // 20276
spórolnak a drága festéssel, drááága kenyér :D :D :D
RomeoOne2021-06-22 23:51:34 // 20275
Amúgy a magyar Stelvio árlistában már a Montreal zöld sincs benne. Jelenleg csak a Giulia Q-ra elérhető az árlista szerint. Vannak itt variálások...
RomeoOne2021-06-22 23:42:58 // 20274
Az még az áprilisi emelés, amikor minden modell árát 1M-val emelték. Azóta ez már a 2. árlista, nem változtak az alapárak.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-22 21:52:29 // 20273
Gondolom a bünti miatt...
Kazes☻2021-06-22 21:41:41 // 20272
Meglehet, hisz onnan van... de mégsem önvezető! ;)
:D
zgi5212021-06-22 19:37:29 // 20271
a super szinten ujra dragabb a diesel. erdekes
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-22 17:02:14 // 20270
Semmi, máshol vannak színek ott nem fogyott el a festék? sajnos ennyi az Alfa nem lesz ebből semmi...pedig a faúvé is megvette volna lehet jobb lett volna na persze nem a TFSI 🤣🤣🤣
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.