WarbiRunner (Gyuri)2025-02-10 21:56:54 // 38440
Értem én, de dühít az ilyen elfuserált design, hogy ha lemerül, kuka az egész szenzor. Nekem eddig szerencsém volt, egyszer volt defektem eddig. Mire hazaértem, leeresztett még a 146 hátsó kereke.
Piritu - 1.000.0002025-02-10 20:49:51 // 38439
Jó dolog az kár kiírni.
Nekem is utoljára bő 30 éve volt defektem még Trabanttal.
Most hazaindultam a gyárból és szólt, még semmit se lehetett észrevenni, de lett volna meglepi ha a következő 300 km-en veszem észre az autópályán az unokámmal a hátsó ülésen. Még a legjobb forgatókönyv esetén is egy autópályás gumijavítástól óvott meg...
Nekem is utoljára bő 30 éve volt defektem még Trabanttal.
Most hazaindultam a gyárból és szólt, még semmit se lehetett észrevenni, de lett volna meglepi ha a következő 300 km-en veszem észre az autópályán az unokámmal a hátsó ülésen. Még a legjobb forgatókönyv esetén is egy autópályás gumijavítástól óvott meg...
SD2025-02-10 20:46:15 // 38438
Van eladó sznezorom a használt szettből 3 működik rendesen egy ajándék:)
Piritu - 1.000.0002025-02-10 20:42:52 // 38437
Valami járvány lehet a levegőben.
Nemrégen nekem is a bal hátsó eresztett le :-(
Nemrégen nekem is a bal hátsó eresztett le :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-10 20:42:01 // 38436
Huhh, passz. Nekem 3.5 év alatt ez a szenzor még nem csinált semmit. Sose néztem az értékeit, és sose szólt még semmiért. Lehet hogy nálam a gyári nem run flat és nem XL gumik miatt alacsonyabb a treshold, de nekem ez így nagyon tökéletes. Ha lemerül.. kírom a proxyból XDDDD
SD2025-02-10 20:40:17 // 38435
ha pl: nincs szenzor azt 1-2 km alatt veszi észre, ha van jel de nem jó azt meg hülye jelek küldésével... volt egy szenzorom amibe defektjavító ment egy használt garniturában és az 0.3 bar-t mutatott.. pedig rendes volt a nyomás a kerékben
SD2025-02-10 20:39:01 // 38434
szerintem azért pár percenként updateli az biztos..
amikor hülyeséget mutat a szenzor akkor az azt jelenti hogy kezd lemerülni..
5-6 évesen jellemző kb.
amikor hülyeséget mutat a szenzor akkor az azt jelenti hogy kezd lemerülni..
5-6 évesen jellemző kb.
Fornitore2025-02-10 19:47:14 // 38433
A gumi nyomást szerintetek milyen sűrűn ellenőrzi. Mert azt vettem észre hogy nem folyamatosan mutatja ha enged , ha nem időnként bedobja hogy nem 2.5 ha nem 1.8 utána pedig hogy mondjuk 1.3. Indítás után pár méterrel az biztos na de menet közben?
SD2025-02-10 15:08:25 // 38432
Nekem most kicsit szúszós úton egyenesben gyorsításra sokkal életveszélyesebb mint kanyarban beletéve az ívbe:D
Rászoktam a 10" hátsóra:D:D:D Azt most a 17" télivel félelem, aggódás:D
Nagyon érzékeny most az útminőségre, ha koszos az út akkor nagyhalál.
Ha száraz tiszta akkor jön megy mint a villamos :)
Racemód ja:D Vankell baj?:D
Kereket kell lesz vegyek:P 3 év... meg kell nézzem a féket is:D
Lefutotta már a km-et a gép öreg:D
Rászoktam a 10" hátsóra:D:D:D Azt most a 17" télivel félelem, aggódás:D
Nagyon érzékeny most az útminőségre, ha koszos az út akkor nagyhalál.
Ha száraz tiszta akkor jön megy mint a villamos :)
Racemód ja:D Vankell baj?:D
Kereket kell lesz vegyek:P 3 év... meg kell nézzem a féket is:D
Lefutotta már a km-et a gép öreg:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-10 12:51:58 // 38431
Inkább csak jó a guminyomásom. :-) Amúgy meg hirtelen indíttatásból egy nagyon erősre sikerült kanyar marta fel még az M-ringes kopást. Csak bal elöl egy darabon kapta így le, kb megmentett a padkától. Megtolta az orrát, aztán átment riszába. Szoros volt.. #nemkellracemód
SD2025-02-10 12:07:24 // 38430
Nem használod eléggé az oldlát:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-08 12:53:05 // 38429
SD2025-02-07 21:35:14 // 38428
Nekem olyan érzés mintha néha megnéznék a központban hogy na mit művelt ez az SD gyerek megint, najó adjunk neki még pár lovat meg vegyük visszább a majom módot:)))
Másik megoldási elképzelésem hogy úgy paraméterezik a motort hogy a gari utánig bírja:D
De amúgy meg nézzék csak meg hogy kell menni:) LÁssák mit műveltek:D Bele a világba!
Másik megoldási elképzelésem hogy úgy paraméterezik a motort hogy a gari utánig bírja:D
De amúgy meg nézzék csak meg hogy kell menni:) LÁssák mit műveltek:D Bele a világba!
Piritu - 1.000.0002025-02-07 20:14:45 // 38427
Nekem telefoncserekor valahogy elmaradt az app login adatainak az átvitele. Azóta - lassan egy éve - nem használom. Nem hiányzik.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-07 19:40:09 // 38426
Eleinte szerettem, mert hajlamos vagyok elfelejteni, hogy lezártam e.az autót. Így bárhonnan utólag megtehetem, a magam megnyugtatása végett. Viszont az van hogy eleinte használtam, új autó volt, jobban aggódtam.. manapság már nem igazán. Szóval ha lejár a gyári 5 év supportja, kiírom a proxyból, aztán kihúzom a tápját. Remélem ennyi kiiktatni. Fizetni nem fogok a szolgáltatásért az tuti.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-07 19:34:54 // 38425
Shadin2025-02-07 19:07:40 // 38424
" telemetria doboza is van e-simmel "
Hát ez nagyon 21. századinak hangzik, az mi fene? :-)
Hát ez nagyon 21. századinak hangzik, az mi fene? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-07 18:12:33 // 38423
Az enyém garis még és telemetria doboza is van e-simmel, ki tudja milyen adatot ad/vesz. A kábel mostmár ott van, ha kell valamire, de egyelőre csak a lehetőséget éptettem ki :-)
Shadin2025-02-07 18:02:20 // 38422
Én feldugtam neki és azóta ott van köszöni, kutya sem vette észre a két szerviznél.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-07 16:00:14 // 38420
Neem.. Igazából ez ennyi, Semmi több. Még racse mód se.
SD2025-02-07 15:22:52 // 38419
CSippszagot érzek:)
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-07 14:33:36 // 38418
Na... ebben biztos voltam, hogy meg akarom csinálni:

Ez nekem fontos, hogy bármilyen hiba törléshez, szerviz nullázáshoz, akármihez ne kelljen többé vakon bűvészkedni a csatlakozókkal. Meglepő módon 5 perc alatt bent volt, bontás nélkül.. nyilván vakon. 😅
Szépen ki lehet húzni a kormány alatt, és rápattintani az SGW bridge-t ha kell.


Ez nekem fontos, hogy bármilyen hiba törléshez, szerviz nullázáshoz, akármihez ne kelljen többé vakon bűvészkedni a csatlakozókkal. Meglepő módon 5 perc alatt bent volt, bontás nélkül.. nyilván vakon. 😅
Szépen ki lehet húzni a kormány alatt, és rápattintani az SGW bridge-t ha kell.
Liquid2025-02-07 14:21:43 // 38417
hááát, ebben a mai világban bármi megtörténhet :)
RomeoOne2025-02-07 13:30:19 // 38416
Kivéve, ha vasfékként identifikálja magát :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-07 13:28:52 // 38415
Az ATE ennyiből nyerő, a Giuliettán napi használatban, másfél évesen teljesen patika. Pedig egy full tél benne van, és ami a mostaniból eltelt. És az nincs így kikímélve, hogy sózott úton nem megy egy métert sem. Ha lenne ATE mart változat, lehet hogy következőre kipróbálnám. De az is lehet hogy tavasszal majd leszedem a kerekeket és valóban a Hammerite lesz a jó megoldás.
Liquid2025-02-07 13:27:13 // 38414
najó nyertél :)
de ez is csak azért igaz, mert a fizika mai álláspontja szerint a karbon-kerámia nem rozsdásodik :D
de ez is csak azért igaz, mert a fizika mai álláspontja szerint a karbon-kerámia nem rozsdásodik :D
RomeoOne2025-02-07 12:39:10 // 38413
Az enyém bírja :D
Liquid2025-02-07 12:08:54 // 38412
én nem láttam még olyan tárcsát ami nem kezd rozsdásodni nagyon hamar
SD2025-02-07 09:07:33 // 38410
Nem lehet az hogy fékpor van ott megrozsdálva rajta?
Nagyonyomásúval kínáld meg és utána nézd meg!?:)
Nagyonyomásúval kínáld meg és utána nézd meg!?:)
Shadin2025-02-05 18:33:19 // 38409
Remek, akkor maradok majd a jól bevált Hammerite-nál :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-05 17:48:34 // 38408
A fékező felület egyelőre rendben, remélem vetemedni, tönkremenni nem akar idő előtt. Hogy mit tennék fel helyette, nem tudom. Ez a groove-olt felület facelift előtti nem eco betéttel hátra nagyon bejött, adott egy kis plusz agressziót az autónak, ami jól áll neki. Szóval egyelőre a fékteljesítmény az jó, de hogy egy esőtől így kijöjjön a rozsda.. és másnap még morgott is, azt hittem frászt kapok. Aztán elvittem egy körre, hogy kicsit gondolja át, hogy akar e még morogni. Hamar abbahagyta, ahogy megérezte a törődést. XD
Kócosw2025-02-05 17:15:45 // 38407
rotinger se a regi mar, cimbim egy offoson most dobta le őket,nagyon nem volt elszallva tőlük
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-05 12:29:02 // 38406
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:17:26 // 38405
Itt kb látszik az open vs lsd. Azért a nyitott difist rendesen nem könnyű megindítani.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:06:58 // 38404
Szerintem az elektronika miatt. A puha futómű pont azt okozná, hogy bebillen, ezáltal egy kerék kipörög, és mivel open diff, nulla nyomatékot tesz le az aszfaltra. Ez semmiképpen nem indítja meg semerre. Kipörög a kerék, és nem megy az autó. Ez volna az LSD szerepe, mint a nevében is latszik, hogy limited slip. Tehát nincs olyan, hogy az ívbelső kipörög, és az ív külsőn nulla a nyomaték. Általában 20-30% körüli zárást tudnak az utcaiak, vagyis ennyi nyomatékot átirányít az ív külsőre, így elérve, hogy a pörgős és szerencsétlenkedés helyett elinduljon az autó.
Na most az én véleményem az, hogy a Giulia az pont egyik sem. Open diff, vagyis a kipörgő kerékkel átellenben nulla lenne a nyomaték. Ezt azonban ő nem hagyja, hanem 50%-ot átirányít fékkel. Konkrétan egyformára hozza a kerekek fordulatát. Ha óvatos gázkezeléssel hagysz neki időt, hogy viszonylag kis fordulat eltérést egyenlítsen ki, akkor álom a slide. Ha nagyon alárúgsz eldobod, de dulván. Szerintem ez a helyzet, de bizonyítékom nincs, szóval barmi más logikus magyarázatra nyitott vagyok :-)
Na most az én véleményem az, hogy a Giulia az pont egyik sem. Open diff, vagyis a kipörgő kerékkel átellenben nulla lenne a nyomaték. Ezt azonban ő nem hagyja, hanem 50%-ot átirányít fékkel. Konkrétan egyformára hozza a kerekek fordulatát. Ha óvatos gázkezeléssel hagysz neki időt, hogy viszonylag kis fordulat eltérést egyenlítsen ki, akkor álom a slide. Ha nagyon alárúgsz eldobod, de dulván. Szerintem ez a helyzet, de bizonyítékom nincs, szóval barmi más logikus magyarázatra nyitott vagyok :-)
SD2025-02-04 19:43:31 // 38403
Én szerintem a puhára hangolt hátsó futómű az oka, nem lehet pontosan érezni mikor csúszik meg.
Kicsit alattomos:D Finoman indítja és már rég késő ha nem voltál nagyon észnél.
Biztos ki lehetne keményíteni, de az meg utazás komfortból és kanyarsebességből venne le de nagyon durván.
Mert akkor minden kis döccenőn eldobná magát, nem lehetne ilyen jótékonyan hintáztatni.
Kevés a visszajelzés a hátsó kormányzott kerékről:D
De az is lehet hogy az open diff miatt alattomosabb:)
Először félig veszíti el a tapadást megúszik utána nagyon:P
És ha nincs ott az ESP akkor viszont lehet tekerészni.
Én heccelve D-ben be tudtam forogni vele 180-at:P A körpályán :D
Kicsit alattomos:D Finoman indítja és már rég késő ha nem voltál nagyon észnél.
Biztos ki lehetne keményíteni, de az meg utazás komfortból és kanyarsebességből venne le de nagyon durván.
Mert akkor minden kis döccenőn eldobná magát, nem lehetne ilyen jótékonyan hintáztatni.
Kevés a visszajelzés a hátsó kormányzott kerékről:D
De az is lehet hogy az open diff miatt alattomosabb:)
Először félig veszíti el a tapadást megúszik utána nagyon:P
És ha nincs ott az ESP akkor viszont lehet tekerészni.
Én heccelve D-ben be tudtam forogni vele 180-at:P A körpályán :D
SD2025-02-04 19:39:20 // 38402
apróbb sérülések gondolom 10m kár?
G-MANN🍀2025-02-04 16:33:01 // 38401
viszont ami nagyon pozitív, hogy így az árok fölött is tökéletesen csukódott minden ajtó és a tetőablak is mm-re precízen a helyére bezárt nyitott állapotból
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-03 22:16:32 // 38400
Igen, az George :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-03 22:15:47 // 38399
Ez pontosan körforgalomból kifelé történt. Egy RWD-t varatlanul lehet dobni, ha kevesebb a tapadás mint gondoltuk. A Giulia valamiért hajlamos is. Nem hiszem, hogy a futóműve ilyen. Szinte kizárt, a rengeteg BMW az utcán miért tud vizes úton normálisan kanyarodni? Meg egyenesen elindulni?
Vizes.. igazából ma száraz uton is olyat riszált a csúcsforgalom közepén 🫣🤣. Úgy megnézném ezt egyszer kívülről. Mert valahogy más autók ilyet nem csinálnak az utakon.
Vizes.. igazából ma száraz uton is olyat riszált a csúcsforgalom közepén 🫣🤣. Úgy megnézném ezt egyszer kívülről. Mert valahogy más autók ilyet nem csinálnak az utakon.
SD2025-02-03 21:27:06 // 38398
Hát egy ilyenhez elég egy körforgalomból megúszás.
Amikor elindul a fara akkor nagyon, és puha a hátsó futómű nem csúszkálásra van hanem menésre.
Az a nagyon patika előre hátra súlyozás amit szokott nekem csinálni a kanyaríveken az jó játék de elektronika nélkül veszedelem
Amikor elindul a fara akkor nagyon, és puha a hátsó futómű nem csúszkálásra van hanem menésre.
Az a nagyon patika előre hátra súlyozás amit szokott nekem csinálni a kanyaríveken az jó játék de elektronika nélkül veszedelem
Liquid2025-02-03 21:20:36 // 38397
sztem konkrétan Ő áll ott, de nem ismerem a kép történetét
Piritu - 1.000.0002025-02-03 21:19:09 // 38396
Az a bal szélső emberke nagyon emlékeztet George-ra...
G-MANN🍀2025-02-03 20:52:52 // 38395
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-03 19:37:12 // 38394
Mindig is azt mondtam, hogy 200 ló nekem elég közútra :-). Mellé még ez a 200 ló kicsit több is , egyik autóm se ment így soha. A race módot szintén közútra nem tartom feltétlenül jó ötletnek. Pont azért mert ismerem magam, pont hogy öregebbnek kéne lenni hozzá, legalább lélekben, hogy ne rugdossam mindenhol keresztbe 🤣
Szóval nekem jó így. Kakucsra legközelebb viszont kéne a race mód.
Szóval nekem jó így. Kakucsra legközelebb viszont kéne a race mód.
SD2025-02-03 18:43:05 // 38393
Nekem nincs különösebb bajom a tempomattal, 2 egység alá nem szoktam venni és országúton felrakom max-ra.
Autópályán mikor még nem fékez csak elveszi a krafott akkor váltok legkésőbb sávot.
De igen bele bele szól.. de hát ez a dolga.
Normál használat esetén ha egy fél autónyi helyet lát akkor tuti gázt ad hogy elférsz ott ecsém:D Tiszta olasz:D
Nagyon ritkán rá tud parázni parkoló autóra, de talán 1-2 eset volt, ha senki nem megy előttem, és nem tudja mi a szitu.
Az álló tárgyakat alapvetően a radarok szűrik különben nagyon nagy lenne a káosz odabenn:)
Autópályán mikor még nem fékez csak elveszi a krafott akkor váltok legkésőbb sávot.
De igen bele bele szól.. de hát ez a dolga.
Normál használat esetén ha egy fél autónyi helyet lát akkor tuti gázt ad hogy elférsz ott ecsém:D Tiszta olasz:D
Nagyon ritkán rá tud parázni parkoló autóra, de talán 1-2 eset volt, ha senki nem megy előttem, és nem tudja mi a szitu.
Az álló tárgyakat alapvetően a radarok szűrik különben nagyon nagy lenne a káosz odabenn:)
Liquid2025-02-03 15:52:34 // 38392
"Na ilyen az amikor egy autó úgy jó ahogy van :-)))"
ez az öregedés jele :D
ez az öregedés jele :D
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-03 15:01:12 // 38391
Nekem eredetileg azért nem volt a Race bekapcsolva, mert macera volt az SGW bridge. Már van hosszabbító kábelem, SGW bridge, összes színű OBD illesztő, ajánlott típusú vezetékes OBD interfész és regisztrált MES. Na azóta sincs Race mód XD
A chip tuning meg pláne még évek kérdése, az autómra olyan megy fel csak amit láttam hogy hogyan és mi van átírva. De úgy igazán nem sürgős...
Na ilyen az amikor egy autó úgy jó ahogy van :-)))
A chip tuning meg pláne még évek kérdése, az autómra olyan megy fel csak amit láttam hogy hogyan és mi van átírva. De úgy igazán nem sürgős...
Na ilyen az amikor egy autó úgy jó ahogy van :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.