Fórum >> Típusok >> Giulia

Peti16V2025-07-08 22:42:57 // 39547
Esztétikailag ez a legjobb megoldás.
Peti16V2025-07-08 22:35:42 // 39546
Egy 308-nak jobban örültem volna :DD
Peti16V2025-07-08 22:11:42 // 39544
Ez volt az eredeti terv, de végül nem volt szívem újabb lukakat fúrni a lökhárítóba. De majd lehet, hogy később megcsinálom :)

SD: a csavar a legbiztosabb, de ez is elég stabil.
Kazes☻2025-07-08 22:02:02 // 39543
Nincs kifogás... semmi mellébeszélés...! :P Van, vagy nincs... akko'...?! :D
RomeoOne2025-07-08 20:21:04 // 39542
Írtam, hogy még nincs nálam 😆 De ha gondolod, gurulj arra, nézd meg, hogy megvan-e még 😅
Kazes☻2025-07-08 19:36:14 // 39541
Niccs blog, niccs fénykép, el se nem hisszük... biztos lezúztad kicsit, vagy eladtad... vagy elvitte a navocska, vagy izé...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-08 19:02:06 // 39540
Porsches hangulatot Peti16v kapott ahogy nézem a rendszámát 😀
Én csak annyit tudok, hogy pont olyan színű az autóm amilyen a Porschém is lenne, csak a másik végében van a motor. 😄
RomeoOne2025-07-08 18:11:39 // 39539
Ahogy egy barátom fogalmazott: "Kaptál egy kis Ferraris meg Porsches hangulatot."
Még ma is ott alszik, mert műszakiztatást is kértem (eljött az első így 4 évesen) és azzal későn végeztek. Mondták, hogy beálltak vele a műhelybe, nehogy jöjjön egy tegnapihoz hasonló vihar éjszaka :D
Zselé2025-07-08 09:41:28 // 39538


Az enyém ma nagy lány lett :)
Liquid2025-07-08 08:56:22 // 39537
az szép :) a 2.0-n egy kicsit könnyebb ez a művelet

"Nem lehet egyszerre szép is, jó is, nagyteljesítményű is, minden is férjen el a motortérben és még könnyen is lehessen szerelni, nem igaz? :D"

Ez így igaz :)
SD2025-07-07 14:56:33 // 39536
az azért picit többnek tűnik, mert szerintem ott nem csak egy CAN jelet kell beküldeni hanem magát a vezérlő elektronikát kéne átbabrálni..

De mondjuk ha kitúrnánk hol van a kódban az kipörgésgától vezérlése, és mondjuk össze vissza hasonlítanánk egy QV-vel maga a szoftver hasonló kell legyen, csak a eszközök mások.. gondolom nem több félét írtak..

De ezt visszafejteni öhömmm, meg is kérdezem hogy is kéne neki kezdeni:D
SD2025-07-07 14:53:45 // 39535
Szerintem jól néz ki, nekem van ez a fixa ideám ha valami müxik nem szedem szét míg nem kell:D A pappas nekem is felrakta, de egész normálisan szóval úgy is maradt egyelőre, de ez a megoldás amúgy tetszik.

A kék és fehér csavaros tetszik még, ez mennyire stabil?
SD2025-07-07 14:32:41 // 39534
Kivenni könnyű a régit:D Kiskés, mondjad nekik úgy már csak fele óradíj mert nekik csak felszerelni kell az újat:D
RomeoOne2025-07-07 10:37:24 // 39533
4 éves szervizre, ékszíjcserére leadva az autó Érden... Azóta már lehet le van bontva az eleje. Amikor megláttam, hogy mennyibe kerül maga az ékszíj (pitiáner összeg) és hogy ezért kell 12 óra munkadíjat kifizetni, mert annyira lehetetlen helyen van... Na mindegy. Nem lehet egyszerre szép is, jó is, nagyteljesítményű is, minden is férjen el a motortérben és még könnyen is lehessen szerelni, nem igaz? :D
RomeoOne2025-07-07 10:33:18 // 39532
Sokkal jobb, bár azért én megpróbáltam volna a konzol nélkül :D Gondolom az fúrva lett. Ha levennéd a rendszám takarná a nyomát?
Peti16V2025-07-06 22:16:14 // 39531
Megigazítottam a rendszámot, hogy ne bántsa a szemedet 🤪



Akit érdekel, részletek itt.
Peti16V2025-07-06 22:08:05 // 39530
Köszönöm! 
Shadin2025-07-05 12:07:03 // 39529
Nem igazán, a LED stripe az fw kiinduló alapja volt a hw-val együtt és az lett egyéni igények alapján CAN nyelvre fordított rutinokkal kiegészítve bőven.
Teljesen változatosan lehet konfigurálni, 1-2 v 3 canable eszközzel, attól függően hogy miket szeretnél használni. Egy kütyü elég a S/S deaktiválásához, a rablásgátlóhoz és a shift warning kijelzéshez. LED nem kell, arra csak épül, kb. senki nem használja.
Bővíthető 2 v. 3 canable-ös konfigra, ezekkel már lehet dyno mode on, vdc off, rajtautomatika, ill. paraméterek kijelzése stb. Fél éve használom amióta kb használható állapotra hozták az egy kártyás projektet és egyszer volt csak egy beta fw-vel gondom ami kimerítette az aksit reggelre.
RomeoOne2025-07-04 21:04:35 // 39528
Akkor GPT-vel programozd le a ESP off-ot, de e-diff ON-t, és kész a gép :D
SD2025-07-04 14:41:52 // 39527
Ja igen bemelegítésnek én is megcsináltam előtte egy html, js, css weboldalt amin funkcionális GUI fombok is voltak saját fejleszésűek..

Ez volt a kickstart, a video illesztőre már csak azért mentem ár hogy komolyan vegyenek:D:D:D

tehát a fél éves muinkájukat kipipáltam 3 nap alatt:D Jó én nem illesztettem rá a backendre, de onnan kb. csak ctrl C, V és megy:)

Ha megtalálod a rendes moduláris lebontását, gyakorlatilag bármit meg tudsz csinálni, ez óriási dolog:)))
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-04 14:27:34 // 39526
Én honlapot építettem így. Már három körön voltam túl webdesign cégekkel, és még nem is az ár volt ami nem tetszett, hanem igazából az, hogy a tartalmat nekem kellett volna végül úgyis megszerkeszteni. Ja, és mindenféle Pixabay, Shutterstock egyen képekkel dolgoztak volna. Vagyis, állandóan konzultálni kellett volna, előkészítenem a tartalmakat, és a képeket is. WordPressel már dolgoztam, azt tudnam, hogy nem akarom. A Wix-et megnéztem, azt sem akartam megtanulni, hóót agymenés a logikája. Úgyhogy szépen rávettem ChatGPT-t, hogy HTML-ben (igen...XDD) írjunk meg egy weblap motort.
Néha korábbi verziókkal megetetve újra kellett kezdeni, mert elszállt a fantáziája, de kb 6 óra munkával kész lett egy html-ben megírt weboldal váz. Formázásokkal, felugró szövegmezőkkel, menüpontokkal, témakör ikon helyekkel.
Ezután a Bing AI képszerkesztőt kezdtem gyötörni, és készültek ingyen nem jogdíjas képek, amik pont oda valók.
Mikor összeállt a szerkezete az egésznek, akkor nekiálltam a telefonommal fotókat készíteni, majd az ősrégi Paintshop Pro-mmal kicsicsázni, méretezni, stb. Pár nap alatt összeállt. Rendesen tesztelve lett laptopon, telefonon, és GPT folyamatosan küldte a kódrészleteket, hogy milyen elhelyezési hibát, hogy javítsak.
Végül írt egy kontakt formot, egy komplett Pricacy Policy-t egy megadott hasonló tematikájú weboldal alapján, megírta a contact form e-mail küldő részét.
Aztán javasolt cookie consent managert, és el is mesélte, hogy hogy tegyem rá a kész weblapra.
Még rádobtunk egy Analytics-et, és tádámm, az lett amit szerettem volna.
SD2025-07-04 13:29:52 // 39525
Szóval akkor ez egy LED driver, ami végülis gyors impulzusokat tud bedobálni a CANbus-ra, ezzel gyakorlatilag szimulálja egyes hardwerek ott létét, vagy nem ott létét:))

Elsőre egy kicsit kockázatosnak tűnik egy nem erre készült prottal rámenni az autó hálózatára, ha netán elereszt ott egy erősebb jelet.

Egy ESP32 vagy hasonló chip aminek van i2C portja is alkalmas lehet ilyenre és az erre is való:D

persze lehet ez a chip olcsóbb nemtom.
SD2025-07-04 13:27:01 // 39524
Na ezt megnézeketem, én sem tudok C-ül:)

De azt tudom hogy amióta haverok lettünk a ChatGPT-vel, a céges programozókat már egyszer megfenyítettem:D:D:D Úgy hogy egy kódsort nem tudnék gépelni:)
Pytihon, OpenCV stb. csináltam egy olyan video összeillesztő toolt !1 óra alatt! képernyő felvétellel bizonyítva:D:D:D aminek ők neki sem kezdenének:D:D:D

Mert fél éve xarakodtak az egyik GUI design-om megalkotásán:D
És mondom akkor kicsit odacserdítek, fogd meg a söröm, azóta csend van:D
Shadin2025-07-04 09:56:27 // 39523
Nyitott kapukat döngetsz, de nem én programozom, tököm se' tud C++-ul :-)
Baccable
SD2025-07-04 07:08:06 // 39522
Ha megmondod mit kell programászni megirazom a chatgpt-vel:)))
SD2025-07-04 05:04:15 // 39521
De neked kell kérni, vagy automatán kiírja, mondjuk indítózáskor, gyújtás után?:)

Annak mondjuk lenne értelme hogy, power-re a Voltage-t írná ki meg az Akku %-ot, és frissítené míg mondjuk elindult a moci:)

Úgy mint ahogy középen az olajat rakja ki:)
Shadin2025-07-03 21:36:27 // 39520
Bármilyen MES által is lekérdezhető paraméter kiíratható
SD2025-07-03 21:12:00 // 39519
elég pöpec:)
voltage, feszültséget tudna?:)))
vagy én ráirányítanám a brake, vagy gaspedal értékre is:)))
egyik legyen voltage a másik megőőő monjduk.. az mi legyen:))
Shadin2025-07-03 16:49:59 // 39518
szüvegmező==szövegmező
Shadin2025-07-03 16:46:36 // 39517
Tulképp igen, ez egy 26 karakterig címezhető szüvegmező a BH-CAN-on keresztül, viszont a C1-CAN-ről szipkázott adatokat lehet kiíratni ide.
SD2025-07-03 14:44:49 // 39516
A rádió neve helyett beküldi RDS-ba az info-t?:)
Shadin2025-07-03 14:21:31 // 39515
A középső a current, csak épp váltott :-)
Shadin2025-07-03 14:19:19 // 39514
A modifikációé :-)
zgi5212025-07-03 14:01:28 // 39513
az elmult 8-9 evben lett volna esely megtanuli egy optimalis poziciot nahh😳
zgi5212025-07-03 13:59:52 // 39512
ez mar az elektrifikacio resze?🫠
Shadin2025-07-03 12:42:27 // 39510
Nem baxtatják szervizben, adja a feszültséget, ill. áramerősséget járó motornál. Egy reset ill. lecsatlakoztatást követően úgy kalibrál, hogy az ismert A és V adatok mellett a 4 óra nyugalmi időszakban milyen mértékű a V esése. Amint ezt betanulta és az akku is megfelelő töltöttséggel bír, (vissza)engedélyezi az S/S-t ill. még rosszabb esetben az ablak ill. tükörfűtést...
SD2025-07-03 11:45:42 // 39509
na ez egy jó alap: tehát anglikán barátainkat nem annyira értelmező cartársaknak.

ha leszedet a powert az IBS elfelejti az akksi paramétereit, ha egyszer elindítod és használod, utána legalább 4 órát békénhagyod, megtanulja és ez alapján dönt a start/stop deaktiválása felől

ez alapján viszont nem látom hogy ezt kellene még szervízben is baxtatni?
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-03 09:33:14 // 39508
Csatlakozom az előttem szólókhoz, gratula! :-)
Shadin2025-07-03 09:14:06 // 39507
"When the IBS is powered up for the first time or is powered after a power disconnection, it enters a “recalibration” phase,
where the IBS must recognize the type of battery and its characteristics and state. In this phase the tolerances on the state
functions (SOC, SOF) are greater than in normal working condition. When IBS is disconnected from the battery, the device
loses its stored memory. When power is restored, the IBS starts a relearn process. Until the relearn process is complete,
accurate battery state information is unavailable to other vehicle systems. The IBS relearn process requires one start and
at least 4 hours with the vehicle off, electrical system asleep. Remember, the relearn process is restarted every time power
is reconnected to the IBS. This has a major effect on the stop/start feature."
SD2025-07-03 07:18:12 // 39506
Láttam én Competiziona felszereltségű autón is ilyet:)))
Bevallom én szeretem ezt a felnit nyilván mokányabb a széles hátsó kerék.
Deha igazán szeretnéd van egy téli szettem Tonale-ról az 7,5” széles :))))
Peti16V2025-07-03 00:15:12 // 39505
Köszönöm srácok!

Romeo: előbb volt meg a Plexiclick, mint az autó 
Még nem szereltem fel, remélem azzal normálisan fog állni a rendszám.

SD: mehet a csere, de engem csakis az Ampera garnitúra érdekel 🤪
Kazes☻2025-07-02 23:33:57 // 39504
Grat! Sok boldog km-t kívánok...! :)
RomeoOne2025-07-02 20:46:03 // 39503
Gondolom így nem csipog miatta a radar. Csak hát egy olasznál az esztétikát ne áldozzák már fel ilyen gagyi megoldással.
zgi5212025-07-02 19:37:34 // 39502
ilyen otrombán csak ôk teszik fel😬
SD2025-07-02 17:55:12 // 39501
MI alapján méri az IBS a %-ot veszültség?:)
Vagy kijött és bemenő áram, meg merülési karakterisztika?
Ha xar az akksi lehet meg sem tudja mérni?
SD2025-07-02 17:53:09 // 39500
Nekem azt mondták a szervízben adoptálni kell még az új akksit a rendszer megtanul róla valamilyen paramétereket.

De mondjuk ha megbírnám csinálni magamnak az új kütyüvel?:)
szana82025-07-02 17:28:57 // 39499
A hétvégén megyek egy kicsit hosszabbat vele meglátjuk. Ha nem akkor a jövő héten Tirol-ig lesz ideje feltölteni.
Shadin2025-07-02 17:25:11 // 39498
Az IBS ~65-70% körüli töltöttségi értéknél engedi az S/S-t.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.