WarbiRunner (Gyuri)2025-11-12 16:22:47 // 40591
És csak komplett kardánnal együtt cserélhető? Vagy nem is próbálkoztál szétszedni a csuklót?
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-12 16:21:53 // 40590
Szerintem is :-)
Kazes☻2025-11-12 15:26:19 // 40588
És a búra alatt van a kardánkereszt? Gondolom...
Kazes☻2025-11-12 15:25:53 // 40587
No, de egy kombi, azaz SW Q...! ;)
:D
:D
Shadin2025-11-12 15:15:07 // 40586
RomeoOne2025-11-12 15:14:55 // 40585
Hát, kinek mi :) Nekünk ezt jelenti ez az életérzés, másnak meg mást. Na nem mintha egy 100% nyomatékot hátratoló összkerék hajtás nem rázná ugyanúgy a seggét. És a neten fellelhető számtalan eldobott M3/M4 sem arról tanúskodik, hogy hülyebiztos lenne egy AWD setup :D
Aztán, hogy egy Q4 Giulia Q megdobta volna-e annyira az eladásokat, hogy megérje a többlet fejlesztési- és gyártási költségeket, azt senki sem tudja. De simán elképzelhetőnek tartom.
Aztán, hogy egy Q4 Giulia Q megdobta volna-e annyira az eladásokat, hogy megérje a többlet fejlesztési- és gyártási költségeket, azt senki sem tudja. De simán elképzelhetőnek tartom.
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-12 11:37:49 // 40584
Ezt értem, de a Giulia az életérzésről szól. Nem közlekedni akarunk, autózni :-)
Számomra egy kis küzdős fishtailing elinduláskor ezerszer többet ér mintha kilőne és kész. Gyorsabb autó mindig van. Mókásabb nem mindig :-)
Tudom, elmúlt az idő, amikor az autóval kicsit küzdeni az jelentett valamit. A Giulia Q biztosan de még az én kis béna 200 lovasom is ad még ebből valamit.
Van olyan hétköznapi helyzet, ahol egy 130-140 lovas öreg elsőkerekes hotheccs kikerül. Mert a sávomban nem bírok bennemaradni. Ő azért vigyorog, mert megelőzött egy Giuliát, én meg azért mert így lekorlátozva, kvázi biztoságossá elektronikázva is jól esett.
Számomra egy kis küzdős fishtailing elinduláskor ezerszer többet ér mintha kilőne és kész. Gyorsabb autó mindig van. Mókásabb nem mindig :-)
Tudom, elmúlt az idő, amikor az autóval kicsit küzdeni az jelentett valamit. A Giulia Q biztosan de még az én kis béna 200 lovasom is ad még ebből valamit.
Van olyan hétköznapi helyzet, ahol egy 130-140 lovas öreg elsőkerekes hotheccs kikerül. Mert a sávomban nem bírok bennemaradni. Ő azért vigyorog, mert megelőzött egy Giuliát, én meg azért mert így lekorlátozva, kvázi biztoságossá elektronikázva is jól esett.
RomeoOne2025-11-12 10:14:47 // 40583
Erről azokat kellene kérdezni, akik ilyet szeretnének. De akik nagyobb mennyiségben adnak el hasonló autót (pl. BMW), azok is összkerékkel árulják inkább. Van persze csak RWD is az M3/M4-ből, de csak kézi váltóval. Egyszer néztem, azt hiszem, kb. minden 10 eladott példányból 1 volt ilyen, szóval az eladások 90%-a az AWD volt.
Egyébként hétköznapi helyzetek túlnyomó részében gyorsabb és biztonságosabb. Lámpánál bőgetve jobban megindul, ha elöl is kapar. Nem is kell mindig olyan durván elvennie a teljesítményt hátulról, mnit amit Te is tapasztalsz, ha elölre tudja tolni egy részét. Kvázi az átlagfelhasználó kevésbé fogja darabosnak érezni.
Így belegondolva, igazából elég kevés dolog szól a csak RWD mellett, az életérzést leszámítva.
Egyébként hétköznapi helyzetek túlnyomó részében gyorsabb és biztonságosabb. Lámpánál bőgetve jobban megindul, ha elöl is kapar. Nem is kell mindig olyan durván elvennie a teljesítményt hátulról, mnit amit Te is tapasztalsz, ha elölre tudja tolni egy részét. Kvázi az átlagfelhasználó kevésbé fogja darabosnak érezni.
Így belegondolva, igazából elég kevés dolog szól a csak RWD mellett, az életérzést leszámítva.
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-12 09:50:43 // 40582
Na akkor...nem úszod meg XDD
Szóval Uno:
A keskenyebb 225-ös gumi érintkezési felülete hosszabb és keskenyebb, a 255-ös gumié rövidebb és szélesebb. Rövidebb, mert a rá eső tengelyterhelés változatlan, tehát kevésbé "nyomódik be". Ebből következik a különbség.
A szélesebb gumival alapvetően gyorsabb leszel pályán. Negyobb tapadást ad oldalirányban is, viszont hirtelen enged el a keskenyhez képest. Ergo Neked kell hozzá sokkal gyorsabbnak lenni :-)
Ha mechanikus sperr lenne (pl. torque sensing - Torsen), kevésbé lenne ez kihívás, mert az a valós tapadás (átvitt nyomaték) arányában osztja a megcsúszó kerékre a nyomatékot. És ez "Limited" slip, nem pedig No slip. Az elektronikai megoldás kb. No Slip. És nem a valós tapadás arányában dolgozik. Az elektronika semmit nem tud a tapadásról az elindulás, kipörgés és "összezárás" pillanatában, csak a kerekek fordulatszámát ismeri egymáshoz képest. Tehát az eleve hirtelenebb módon tapadást vesztő kerék tapadását konkrétan neked kell érezni a gázpedállal. Vagy hogy mondjam. Az összes érzékednek ott kell lenni, és egyszerűen érezni, hogy mekkora gázt adhatsz.
Ad Due:
A szélesebb gumi nagyobb belső térfogatú. Vagyis nehezebben melegíted meg. Márpedig amíg nem üzemmeleg, pláne egy high performance gumi, addig ne várj sok tapadást. Addig pontosan azt érzed, mintha mekis tálca lenne hátul.
Ad Tre:
Ugyanez valószínűleg igaz a nyomás függésre, érzékenyebb lesz a korrekt nyomásra. Ami ugye a hőmérséklettel még változik is.
Szumma, a szélesebb lesz gyorsabb, ha te is elég gyors vagy hozzá. :P
Szóval Uno:
A keskenyebb 225-ös gumi érintkezési felülete hosszabb és keskenyebb, a 255-ös gumié rövidebb és szélesebb. Rövidebb, mert a rá eső tengelyterhelés változatlan, tehát kevésbé "nyomódik be". Ebből következik a különbség.
A szélesebb gumival alapvetően gyorsabb leszel pályán. Negyobb tapadást ad oldalirányban is, viszont hirtelen enged el a keskenyhez képest. Ergo Neked kell hozzá sokkal gyorsabbnak lenni :-)
Ha mechanikus sperr lenne (pl. torque sensing - Torsen), kevésbé lenne ez kihívás, mert az a valós tapadás (átvitt nyomaték) arányában osztja a megcsúszó kerékre a nyomatékot. És ez "Limited" slip, nem pedig No slip. Az elektronikai megoldás kb. No Slip. És nem a valós tapadás arányában dolgozik. Az elektronika semmit nem tud a tapadásról az elindulás, kipörgés és "összezárás" pillanatában, csak a kerekek fordulatszámát ismeri egymáshoz képest. Tehát az eleve hirtelenebb módon tapadást vesztő kerék tapadását konkrétan neked kell érezni a gázpedállal. Vagy hogy mondjam. Az összes érzékednek ott kell lenni, és egyszerűen érezni, hogy mekkora gázt adhatsz.
Ad Due:
A szélesebb gumi nagyobb belső térfogatú. Vagyis nehezebben melegíted meg. Márpedig amíg nem üzemmeleg, pláne egy high performance gumi, addig ne várj sok tapadást. Addig pontosan azt érzed, mintha mekis tálca lenne hátul.
Ad Tre:
Ugyanez valószínűleg igaz a nyomás függésre, érzékenyebb lesz a korrekt nyomásra. Ami ugye a hőmérséklettel még változik is.
Szumma, a szélesebb lesz gyorsabb, ha te is elég gyors vagy hozzá. :P
Shadin2025-11-12 09:37:44 // 40581
Nagyun mélyen van, ill., fent a hajtás az aljához képest. Képtelenség felütni odáig, ill. azt GTK-nak hívják :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-12 09:18:45 // 40580
A kérdés, hogy mi értelme lenne? Valahogy az én szememben a Giulia Q az végképp csakis RWD, egy vérbeli hagyományos autó amivel meg kell küzdeni. A szememben vesztene a különlegességéből egy összkerékhajtással.
RomeoOne2025-11-12 08:59:16 // 40579
Ebben a thread-ben elmélkednek róla. A Stelvio Q az összkerék, de nem hallottam róla, hogy valaki tudott volna belőle AWD Giulia Q-t építeni. Talán pont a linken leírtak miatt:
It would be very hard to make an all wheel drive Giuila QV because there’s such a little room in the fender wells especially in the front.
A Veloce-t is meg kellett emelni a Super-hez képest, hogy elférjen az AWD.
It would be very hard to make an all wheel drive Giuila QV because there’s such a little room in the fender wells especially in the front.
A Veloce-t is meg kellett emelni a Super-hez képest, hogy elférjen az AWD.
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-11 21:56:16 // 40578
Ilyen sejtésem van nekem is 😆
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-11 21:54:25 // 40577
Na végre jó hír 😀
Liquid2025-11-11 19:22:54 // 40576
áldassék az Úr neve :)
Szóval kardáncsukló...
Szóval kardáncsukló...
SD2025-11-11 19:00:23 // 40575
Vagy a Stelvio is "csak" hátsókerekes?
SD2025-11-11 18:58:23 // 40574
Hogy lehet hogy még senki nem épített egy Q4 QV-t:) elvileg stelvio-ból pikk-pakk össze lehetne rakni Giuliába nem?:)
SD2025-11-11 18:57:33 // 40573
Én azt a jelleget próbálom leírni hogy az egyszélessel sokkal inkább előre fele indul meg.
Kétszéelesel meg kifordítja magát.
Nagy sebességnél már kijön a különbség mert ott a virsligumi bizonytalanságot ad.
A széles hátsó meg támasz még a puha futómű ellenére is.
De egy normális gumi is segíthet:D
Kétszéelesel meg kifordítja magát.
Nagy sebességnél már kijön a különbség mert ott a virsligumi bizonytalanságot ad.
A széles hátsó meg támasz még a puha futómű ellenére is.
De egy normális gumi is segíthet:D
SD2025-11-11 18:55:34 // 40572
NA ez egy hír, emlékszem mennyit szenvedtél vele meg mondtad hogy ránt. Gratula!
Esetleg felakadhatott valahol és megütötte a hajtást? Mi okozhatja?
Esetleg felakadhatott valahol és megütötte a hajtást? Mi okozhatja?
Shadin2025-11-11 17:12:39 // 40571
Egyszerűbb volt a kardán felől megközelítenem a hibát, itt volt nagyobb esély gibára ill. a lógás is onnan jött a csukló felől, ha nem jön össze, akkor mentem volna a féltengelyek felé, de a srác Érden azt mondta, hogy az is csak cserével lett volna ellenőrizhető, kézzel nem sokat tudnak nézni rajta.
Shadin2025-11-11 17:09:44 // 40570
Nem tudom hogy lehet elbaxni egy ennyire hülyebiztos autóban :-(
És ez az issue azóta konstans amióta 47e km-re megvettem az autót.
És ez az issue azóta konstans amióta 47e km-re megvettem az autót.
szana82025-11-11 17:07:04 // 40569
Én hétfőn rakom le a szerelőnél. Remélem kiderül nálam is mi a gond. A féltengelyeket hogyan ellenőrízték hogy jó vagy nem?
Kazes☻2025-11-11 17:06:34 // 40568
Az előző tulaj biztos sokat racingolt, burningolt... ;)
:D
:D
Shadin2025-11-11 16:35:16 // 40567
Ott van azért 6.-ban 1300-nál N-ben (köszi Luigi!) a rántási probléma, csak most sokkal gumisabban oldja meg, szemben a korábbi eskü fémes csattanás helyett. Egyébként kézzel hibátlannak tűnik a csukló, dehát nem tudok sok Nm-rel tekerni rajta :-)
Shadin2025-11-11 16:32:50 // 40566
Komplett kardán, ill a hardy a sajátom ment vissza rá mert nem bíztam az új am. MAXGEAR 49-1045 hardy-ban. Csukló kb úgy néz ki mint egy GT belső féltengelycsukló, de nem pattintottam szét.
Kazes☻2025-11-11 16:01:08 // 40565
Az még mindig hihetetlen mázli... de jó! :D
Látod, kimaradtak a régi rendes Alfák... ;)
Látod, kimaradtak a régi rendes Alfák... ;)
szana82025-11-11 15:54:18 // 40564
Na az jo hir. Csak a kardan csuklót vagy az egész kardant kellett cserélni? Lehet azt javitani egyáltalán ?
Shadin2025-11-11 15:17:04 // 40563
Update!
Rossz volt a kardán csuklóm.
Cseréltem egy használtra amit az Allegro-ról 20e Ft-ért vettem.
Megszűnt a vibráció és megszűnt a csattogás is, ez utóbbit lehetett hallani/érezni gyors váltásnál ill. alacsony fordulaton 6-osban N módban.
Rossz volt a kardán csuklóm.
Cseréltem egy használtra amit az Allegro-ról 20e Ft-ért vettem.
Megszűnt a vibráció és megszűnt a csattogás is, ez utóbbit lehetett hallani/érezni gyors váltásnál ill. alacsony fordulaton 6-osban N módban.
RomeoOne2025-11-11 15:04:08 // 40562
Nyilván, szélesebb kerék több tapadást jelent. Hátsó kerék hajtáshoz ajánlott a hátul szélesebb, főleg, ha nagy a teljesítmény. Lehet kéne egyszer rendes gumikat venned a kétszélesre és máris világos lenne :DDD
SD2025-11-11 15:01:14 // 40561
Ha lenne szép 18" felni ami gyári én lehet azt tennék:D
Tudom van szép nekem egyik sem tetszik:D
Tudom van szép nekem egyik sem tetszik:D
SD2025-11-11 14:59:42 // 40560
JÓ a nagy hátsó kerék nagy sebességnél ad plusz stabilitás talán.
SD2025-11-11 14:59:10 // 40559
Igen figyeli a kormányszöget és a gázt, a kerék fordulatot ha ügyes vagy nem is pofázik bele. De sajnos gyorsabb mint te:D
Viszont nekem az a tapasztalatom hogy egy széles kerékkel sokkal kiszámíthatóbb, úgy viselkedik mint a villamos. Ha eléred a határt 4 kerékkel csúszik le az ívről, ha nagyon barom vagy meg lehet csúsztatni, de pálya autózásra az egyszéles a jó..
A két széles egy régi mítosz szerintem egyelőre optikán túl nem tudom mi az igazi előnye:D
Ha ugyan azt az erőt nagyobb felületen osztom el.. elkapar, keresztbeáll, baromkodni jó, de ha gyorsan akarsz menni akkor 4 egyenlő gumi kell:D
Nem nagy amúgy a különbség, és meg is tanulható, de pont ez a szép ebben az autóban hogy mások már brown kódot kapnak de meg válogatsz a lehetőségek közül, kicsit ússzon, vagy hagyjam csak sodródni, keresztben vagy hoszában?:D Kanyarba belefékezni, simán:D Amit ez az autó tud:D:D:D
Viszont nekem az a tapasztalatom hogy egy széles kerékkel sokkal kiszámíthatóbb, úgy viselkedik mint a villamos. Ha eléred a határt 4 kerékkel csúszik le az ívről, ha nagyon barom vagy meg lehet csúsztatni, de pálya autózásra az egyszéles a jó..
A két széles egy régi mítosz szerintem egyelőre optikán túl nem tudom mi az igazi előnye:D
Ha ugyan azt az erőt nagyobb felületen osztom el.. elkapar, keresztbeáll, baromkodni jó, de ha gyorsan akarsz menni akkor 4 egyenlő gumi kell:D
Nem nagy amúgy a különbség, és meg is tanulható, de pont ez a szép ebben az autóban hogy mások már brown kódot kapnak de meg válogatsz a lehetőségek közül, kicsit ússzon, vagy hagyjam csak sodródni, keresztben vagy hoszában?:D Kanyarba belefékezni, simán:D Amit ez az autó tud:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-11 14:50:50 // 40558
Nálam ez a határ vizes aszfalton a nullához konvergál. Egy pici pöcc a gázon, és megy keresztbe. Csak D-módban ismerem, lehet hogy N-ben kultúráltan viselkedik vizes úton is. Nem alattomos megúszásnak hívják, hanem szerintem eLSD-nek. Erről beszélek mióta. Bármikor, bárhol összefékez. Aztán megment, és te hálálkodsz az elektronikának. Miközben eleve az elektronika tette keresztbe alattad XD És ezt megcsinálja úgy, hogy 100-zal mész az íven, picit megléped, és már megy el a fara. Hűvös vizes időben egy lámpától nagy íven balra kanyarodós gyorsítás hideg gumival kb lehetetlen kategória. Nulla fok, téli gumi, ugyanez. Kanyarban ne érj a gázhoz. De semennyire. Nem tudom más hogy nem tapasztalja ezeket.
Az alattomos megúszás és a tockos közti szűk tartomány az amit egész ki lehet tolni különböző módokon. Pl váltó kézi mód, gáz pumpálás (így kijátszod a nyomaték elvételt), és nagyon nagyon gyors ellenkormányzás.
Az alattomos megúszás és a tockos közti szűk tartomány az amit egész ki lehet tolni különböző módokon. Pl váltó kézi mód, gáz pumpálás (így kijátszod a nyomaték elvételt), és nagyon nagyon gyors ellenkormányzás.
SD2025-11-11 12:30:21 // 40557
néztem:D csak nem kell:D meg nincs méret:D szerencsére:D de akkor barumot is vehetnék na azért:D
SD2025-11-11 12:29:27 // 40556
Igen az íven gyorsításnál van egy olyan határ amikor még nem veszi el a tüzet a gép és az elektronika ad tockost, ez többször engem is megilyesztett.. ez valami alattomos megúszás lehet.. De ilyenkor mindig hálát adok az elektronikának:D Hogy nem seggel az árólból húznak ki:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-11 10:11:41 // 40555
Akkor lehet az én vezetési stílusommal van baj XD Amíg hideg a gumi, vagy ha vizes az út, akkor szerintem nagyon odafigyelős. Tipikusan ez a 15 fok körüli hőmérséklet, pláne nedves körülmények, amikor hajmeresztő dolgokat tud művelni ha nincs rendesen bemelegítve. De lehet ez a rwd sajátossága is részben. Beveszi a kanyart, csak gázt ne nyomj közben semennyit se. :-) Ha üzemmeleg, akkor viszont nagyon nagyon jó, és úgy nagyjából lehet neki nyomni már kanyar kijáraton.
Shadin2025-11-11 09:43:56 // 40554
Giulia-n még nincs tapasztalat mert arra PS5 ment, de egyéb autóimon volt GY és nagyon jó guminak tartom.
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-11 09:21:40 // 40553
Mi a tapasztalatod vele? Nekem Assy. 5 van, szerintem kicsit szélsőséges gumi, de ha üzemi hőfokon van, akkor nagyon bír tapadni.
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-11 09:13:20 // 40552
Ugye? Ezen a gondolatmeneten végigmész, és máris a négyévszakosokat nézed XD
Shadin2025-11-11 08:29:15 // 40551
GoodYear Eagle Assymetric 6!
SD2025-11-10 21:30:53 // 40550
Ma elgondolkoztam megér-e 30% plusz-t a Pirelli gumi amit úgy is 3-4év alatt ledobok tuti..
Akkorát mentem ma a Hankook-kal:D volt vagy 10 fok se és olyan szépen betapadt… kellett is neki:D hmm
Akkorát mentem ma a Hankook-kal:D volt vagy 10 fok se és olyan szépen betapadt… kellett is neki:D hmm
SD2025-11-08 11:39:11 // 40549
Nekem, a conti eco contact amit kapott ahhoz képest még mindig jó.. de ugye nagy elvárás nem volt vele, de mégis..
A pirelli minden formájával eddig elégedett vagyok, régi és újabb állapotában is kiszámítható. Pirelli P-Zero Zselé edition teljesen jó, eleje még fog is:D
Pirelli Sotto Zero elég régi téli, és még mindig puha a tésztán, most lesz cserélve.
Pirelli P-Zreo Corsa, 3-4 évesen már kicsit ki van keményedve, de mégis kiszámíthatóan viselkedik.
Hakook Ventus Tészta nyári normálisan tart hidegebb időbe meg meg csúszik néha nagy terhelésre el-el bizonytalanodik egyensfutás és kanyarterhelésnél is de ez lehet az autó futómű geometriája is.
Bridgestone téli 3 évesen 20k km után már olyan mint a radirgumi.. nyálasidőben össze vissza mászkál, kanyarstabilitás csak dísznek van, haladásra alkalmas, de nem 3 éves gumihoz méltó..
Bridgestone Potenza még a 155-ön ezzel el is estem, egy dilatáció megdobott és nem bírtam összeszedni az autót:P Jó hülye is voltam meg 7 éves gumival...
Barum, Kleber ha nincs elvárás, jobb mint a semmi:) utazni jó.
A pirelli minden formájával eddig elégedett vagyok, régi és újabb állapotában is kiszámítható. Pirelli P-Zero Zselé edition teljesen jó, eleje még fog is:D
Pirelli Sotto Zero elég régi téli, és még mindig puha a tésztán, most lesz cserélve.
Pirelli P-Zreo Corsa, 3-4 évesen már kicsit ki van keményedve, de mégis kiszámíthatóan viselkedik.
Hakook Ventus Tészta nyári normálisan tart hidegebb időbe meg meg csúszik néha nagy terhelésre el-el bizonytalanodik egyensfutás és kanyarterhelésnél is de ez lehet az autó futómű geometriája is.
Bridgestone téli 3 évesen 20k km után már olyan mint a radirgumi.. nyálasidőben össze vissza mászkál, kanyarstabilitás csak dísznek van, haladásra alkalmas, de nem 3 éves gumihoz méltó..
Bridgestone Potenza még a 155-ön ezzel el is estem, egy dilatáció megdobott és nem bírtam összeszedni az autót:P Jó hülye is voltam meg 7 éves gumival...
Barum, Kleber ha nincs elvárás, jobb mint a semmi:) utazni jó.
WarbiRunner (Gyuri)2025-11-07 21:26:56 // 40548
Én maradok a Goodyear Eagle -nél 😄 Amit tud, azt szétnyúzva kb 35e km-rel is tudja. Szóval ha végképp elpusztítom, szerintem megy fel az Assymetric 6.
A téli Vredestein kiesett a pixisből, már tavaly télen is csúszott nagyon fagypont körül. És a Giuliettán sem vagyok vele elégedett. 3 év és kuka, mintamélységtől függetlenül.
A téli Vredestein kiesett a pixisből, már tavaly télen is csúszott nagyon fagypont körül. És a Giuliettán sem vagyok vele elégedett. 3 év és kuka, mintamélységtől függetlenül.
Zselé2025-11-07 18:49:26 // 40547
Ezzel szemben a szintén 20k-t futott Dunlop Wintersport meg zseniális… :)
SD2025-11-07 18:27:55 // 40546
A bridgestone nekem is azt mutatja hogy egyre jobban csúszkál, morzsolódik, nekem téli. Idénre már nem is nagyon akarom nyúvasztani bár minta még van rajta..
Már tavaly is az egyenesfutás sem volt totál stabil..
olyan 20k lehet benne?
Már tavaly is az egyenesfutás sem volt totál stabil..
olyan 20k lehet benne?
Zselé2025-11-07 17:51:15 // 40545
Kb 30000 km
Bridgestone Potenza volt
Bridgestone Potenza volt
SD2025-11-07 16:57:07 // 40544
Hirtelen felcsillant a szemem, de annyi szar gumim van hogy most már kénytelen leszek vennei jót:D
Mennyit mentél ezzel a szettel, akkor két év alatt nullázod a gumit?:)
Mennyit mentél ezzel a szettel, akkor két év alatt nullázod a gumit?:)
Zselé2025-11-07 11:18:36 // 40543
Ma felrakattam a téli gumikat. A nyári megint megy a lecsóba, már éreztem SD körforgalmaiban, hogy nagyon nyúlik-csúszik az autó. Leszerelve látszik is, hogy bár barázdamélység még van, a felülete nagyon dörzsi :D A gumis megjegyezte, hogy "látszik rajta az autó képességeinek megfelelő használat!" :) Ráadásul egy szög is van az egyik hátsóba, igaz pont a közepén, tehát ezt még javítani is lehetne..
Viszont most szembesültem vele, hogy 4db Falken/Fulda/Firestone vagy Bridgestone, nem emlékszem 18-as (egyszéles) téligumit fogalmam sincs milyen DOT számmal, kopásjelző + 1mm állapotban itt kerülgetjük a raktárba..
El kéne vinnem most már hulladék telepre - tényleg nem kell senkinek ingyér'? Tartaléknak, vagy bohóckodni? Bp. IX. kerület, Nemzeti Színháznál vannak..
Még 1-2 hét mire ráveszem magam, hogy elvigyem. Szóljatok, ha kell valakinek!
Viszont most szembesültem vele, hogy 4db Falken/Fulda/Firestone vagy Bridgestone, nem emlékszem 18-as (egyszéles) téligumit fogalmam sincs milyen DOT számmal, kopásjelző + 1mm állapotban itt kerülgetjük a raktárba..
El kéne vinnem most már hulladék telepre - tényleg nem kell senkinek ingyér'? Tartaléknak, vagy bohóckodni? Bp. IX. kerület, Nemzeti Színháznál vannak..
Még 1-2 hét mire ráveszem magam, hogy elvigyem. Szóljatok, ha kell valakinek!
SD2025-11-06 20:39:13 // 40542
Úgy értettem hogy az enyim dobta a farát mert kigyorsítottam előle a kanyar végén, erre lemaradt nagy ilyedten:D most már nem érzem a logikai láncot:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
285
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 159
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
