Fórum >> Típusok >> 159

mex862014-03-02 18:14:00 // 62


kieg. fűtés kábelről fotó.
úgy tűnik nálam van kieg.
van egy szép kis biztosítéka is :)
Ricsi 1472014-02-28 14:28:17 // 61
Igen, csak a beszelgetesbol nem derul ki, hogy most akkor melyik a releje a kieg futesnek... Shadin159 cartars is kerte, hogy linkejen valaki egy kepet arrol, hogy hogyan nez ki a kieg futes biztositek doboza! De koszi az epito jellegu es hasznos hsz-t ;).
droberto2014-02-28 13:59:41 // 60
Ezt a dolgot anno kiveséztük.
Javaslom a kereső használatát. :)
Ricsi 1472014-02-28 12:51:20 // 59
Üdvozlet! Multkor beszeltuk, hogy ha van kieg futesunk akkor annak a relei az aksi melletti biztositek dobozban vannak. Hajtott a kivancsisag ugyhogy csinaltam egy kepet az egysegrol: Ez alapjan nekem akkor van vagy nincs kieg futesem? :D
Giuntini2014-02-23 20:39:26 // 58
Nekem is van kieg. fűtés, a legvadabb minuszokban is szinte azonnal jön a meleg. Az enyém osztrák. Kérdésem van feléd. Nem tapasztaltad, hogy ha be van kapcsolva a fűtés, nehezen melegszik fel a motor? A kieg. fűtés miatt elvileg olyan 60 fok körüli vízhőmérsékletnél vált át a normál fűtésre, és akkor kapcsol ki a kieg. elektronikája. Azt veszem észre, hogy hirtelen visszaesik a vízhőfok. És ettől kezdve a motor nagyon nehezen melegszik fel. Dömpi car-társ azt mondja, hogy a termosztát a gond. Ebben lehet igaza, csak azt nem értem, hogyha felmelegszik hosszú idő után, a mutató nagyjából ott marad középtájon 90fok környékén. A múlt héten autópályán végig picivel a 90 fok alatt állt a mutató. Ma reggel direkt kipróbáltam teljesen kikapcsolt fűtés mellett, kb. 3 perc alapjárati melegítés után 3.5 km. után már 70 fokon állt a mutató. Utána le kellett állítani a motort. Vannak akik azt mondják a mai modern dízelek nagyon nehezen melegszenek fel. A régi autóimnál a minél gyorsabb melegedés elérése érdekében hidegen kikapcsoltam a fűtést. De ebben kiegészítő fűtés van, és nem lenne értelme.
Shadin2014-02-23 19:01:35 // 57
Hi! A kieg. fűtés reléje ill. doboza engem is érdekelne. Ha van kép róla pls. tedd közzé :-D Köszi
mex862014-02-23 18:26:39 // 56
asszem láttam a reléit a múltkor mikor még szó volt róla.
de mégnézem megint :D
amúgy ez kb 1 perc után fűt mint állat télen, hasonló a hatás mint a WEBASTO kályhás kieg fűtéses autóim voltak meg mint a nagyobb Audijaim amikben szintén volt villanyos kieg.
a 166nak a vize picit előbb felmegy mint ennek de ez meg azonnal fűt. abban nincs kieg, ugye ott még kályhás lett volna, de az olasz piacos.
a 159em német, ülésfűtés ilyesmik is vannak szóval télálló :D
le is kellett tekernem a megszokott hőfokról a klimát mert elviselhetetlen volt a 23 ebben :D
Csabi2014-02-23 18:11:32 // 55
Én nem tudok ilyenről.
Az enyém 'distinctive' és nincs benne kieg fűtés... szerintem nagyon ritka az akinek van... Jelentős teljesítmény igénye van(900W)...a reléi közvetlenül az akku mellett egy dobozban vannak...na nekem ez hiányzik...
Egyébként nagyon hamar nyomja a meleget...sokan ezért is gondolják, h ez a kieg fűtés...pedig nem.
Ricsi 1472014-02-23 17:59:38 // 54
Én úgy tudom, hogy kieg fűtés. a distinctive felszereltseghez alapbol jart, aztan, hogy a tobbi felszereltseghez felaras volt-e vagy azokhoz is alapbol jart azt nem tudom.
Csabi2014-02-23 17:51:21 // 53
"előző regenerálás óta eltelt: 290km és most 69%-on áll a telítettség.
ez most jó vagy nem?"


Az teljesen jó, majd 80%-nál fog regenerálni, ha megvan az üzemi hőfok...
A 9km-es etapok veszélyesek a DPF-re. Nem melegszik fel az autó, így nincs regen sem...de egy kis odafigyeléssel nincs gáz:)
Honnan tudod, h van kieg fűtésed?
mex862014-02-23 17:01:40 // 52
huhúú tiszta para lettem én is ettől a sok gondtól amiket írtok :D

ki is diagoltam a vasam ami már az általatok említett km állások felett jár (habár kitudja azok nem tekertek-e)

injektorok:
van amin a korrekció melegen 0,6 alatt van ugye ez párba
másik kettőn 2,6 ezt sokallom meg vmi 1,5et modntatok hogy az még jó
uccsóra nem emlékszem


de csak azért mert ez nem tűnik annyira jó értéknek nem fogom bántani amig indul jól, megy szépen meg nem füstöl (bár dpf-el nehéz lenne neki).
sokan beleesnek abba a hibába valami már picit rossznak tűnik nekiállnak csereberélni mindent aztán lehet fölöslegesen lett kicserélve fél autó, na ezt nem akarom főleg hogy más alkatrészeket sem biztos hogy megkímélek ezzel, bár pl az injektoroknál a dpf mehet idővel a levesbe.

bár nagy hidegben ez is picit mekegős de csak pár mp-ig ezer más dologtól is lehet.
ma 9 fok volt 4 nap állás után fele annyi tekerésre indult mint Ricsié, és nem mekegett abszolút, meg most a szíj sem sírt :D lehet megijedt.

pl 166om melegen kb 2-3x annyit teker (de elsőre indul mindig) mint egy átlag dízel vagy a 159, nekiállhattunk volna szétszedni de akkucsere generátorfelújítás ilyesmik nem befolyásolták, lehet csak valami testgond de volt aki egyszerre injektort vizionált. Azóta is ugyanúgy indul... lehet szétszedetem ráköltök egy vagyont aztán semmivel se lesz jobb.

DPF:

átlag regenerálási km: 390km
előző regenerálás óta eltelt: 290km és most 69%-on áll a telítettség.
ez most jó vagy nem?
hosszút nemigen mentünk ebben a 290km-ben.

Fogyasztás:

TRIP-A-m gyenge 2000 km után 7,8at mutat kinullázatlanul, főleg rövideket megyünk napi melóbajárás 2x9 km, épp bemelegszik.
viszont mentünk egy 40km-t falvak közt és falvakban itt a környéken, asszony is vezetett (most próbálta először) és 6,2 lett a TRIP-B-n.

Szóval tud ez enni jól is.

EGR-em ugye falazva ,egyenlőre hibát jelez, azt töröltem is de ugye visszajön mindig, majd kiiratom. Nem szeretnék vele szarakodni.
Más hibakódom nincs.

Hőfok:
a termoszom tuti jó, kieg. fűtésem van.
a hidegekben mikor kint minusz volt 9km nem volt elég a 90 fokhoz, ha már van plusz 2-3 akkor felmegy 90 fokra a 9km alatt ahol falvakon megyek át meg pár rövidebb külterületi szakasz.
Dömpi (il dottore)2014-02-22 22:23:42 // 51
Nekem 1.9 8V (igaz chippelt, bár ez valszeg nem módosítja a bemelegedési időt) és télen 0 fok alatt kb. 8 km kell neki, ha egyből kimegyek a főútra. De reggel a városban, mire széthordom a gyerekeket (ovi/suli) és elindulok dolgozni a szomszéd városba, már meleg.
Neked a kieg fűtés miatt még előbb kellene melegednie, mert az nemcsak az utastár fűtését melegíti elő, hanem a motort is - legalább is ha jól tudom.
Szóval termosztát lesz, az tuti.
De nézd meg úgy, hogy hidegen beindítod, majd a kezeddel tapintsd meg a termosztát után a csövet ami megy a hűtő felé. A kanyarulat külsején érzed először, ha kezd melegedni. Ha átereszt, még az előtt érzed a melegedést, mielőtt elérné a vízhőfok a 90-et.
mex862014-01-12 19:38:02 // 50
ponthegesztés gyári megoldás, nyilván utána megtörténik a lemez kezelése valamilyen formában (festés, viszolás vagy egyéb üregvédők), meg hát a cinkfürdőt is megkapja
egyébként rengeteg dolog ragasztva is van, teherhordó elemek is! (nem csak a szélvédő :D) és a ragasztott elemeknél is van hogy hegesztenek is, kiég körbe egy pici ragasztó de még mindig szilárdabb mint csak hegesztve.
érdekes megoldások vannak.

a merevségnek kván nem számít a külső küszöb, mégegyszer kihangsúlyoznám.
az "burkoló" elemnek számít.
David | Centocinquantanove2014-01-12 18:44:24 // 49
Kiég a szén?
Itt néhány mm2-nyi felületről beszélünk... Milyen szilárdságvesztéssel jár ez?
droberto2014-01-12 18:33:37 // 48
"A ponthegesztős módszernek még egy előnyös tulajdonsága van: mivel csak pici meleg pontokkal operál, nem melegszik fel a fém annyira, hogy megsérüljön az alvázvédelem." - Hegesztésnél, a fém megolvad, ha a pedig megolvad az azt jelenti, hogy 1500°C fölé emelkedik a hőmérséklete. Nincs az alváz és üregvédő ami nem sérül ekkora hőmérsékleten. (Megjegyzem, hogy így is sérült, mivel a lemez nyúlása következtében megsérült az üregvédő folytonossága.)
Egyébként meg hegesztés helyén kiég a szén, csökken az anyag szilárdsága.
A korrózióról már ne is beszéljünk.
droberto2014-01-12 18:32:42 // 47
"A ponthegesztős módszernek még egy előnyös tulajdonsága van: mivel csak pici meleg pontokkal operál, nem melegszik fel a fém annyira, hogy megsérüljön az alvázvédelem." - Hegesztésnél, a fém megolvad, ha a pedig megolvad az azt jelenti, hogy 1500°C fölé emelkedik a hőmérséklete. Nincs az alváz és üregvédő ami nem sérül ekkora hőmérsékleten. (Megjegyzem, hogy így sérült, mivel a lemez nyúlása következtében megsérült az üregvédő folytonossága.)
Egyébként meg hegesztés helyén kiég a szén, csökken az anyag szilárdsága.
A korrózióról már ne is beszéljünk.
droberto2013-12-28 18:09:24 // 46
"Gyanú esetén kontaktkorróziót kell legelőször keresni!" - Ezt osztom én is. Annyi kieg., hogy most már kontakt zsírt használnék.
Giuntini2013-12-14 22:21:13 // 45
Azt mondják, hogy időnként meg kell hajtani a gépet mint zinger a varrógépet, és akkor jobban kiég a DPF. Csak kérdem én: a 2.4-et hol a fenében lehet Magyarországon meghajtani főbelövés nélkül. Holnap megyek a Balatonra, az autópályán egyenletes tempó jót tesz neki. Mondtam a szerelőmnek, hogy nekem 3-400 km-enként regenerál. Azt mondta örüljek neki, ez mutatja hogy jól működik a rendszer. Mostanában OMV prémium gázolajat tankolok, ez állítólag kevesebb lerakódást okoz. És import gázolaj.
mex862013-12-12 21:25:10 // 44
ülésfűtés javítás 1 óra próbaüzem alatt szuperül működik :D meg kiderült az is hogy brutál fűtése van a kieg.fűtéssel :)
adok neki 1 hónap tesztidőszakot aztán jöhet a jobbos javítása is, az is elég gyengén szuperál valszeg már csak néha-néha érintkezik valahol ahol megtört mert melegit valamicskét de nagyon gyenge a javított balhoz képest.

a módszert is megosztom ha tartós lesz és nem hal meg hamar.

ja mégegy tanulság, meleg motornál mérjetek töltést, valszeg a kieg fűtés és egyéb nyalánkságok miatt mértem alacsony töltést múltkor, most melegen is mértem, alapjáraton 14. emelt fordulaton is, fogyasztókkal is.
ezt jónak ítélem már.
akku is bírta kb 4 hete áll a vas igaz le volt véve a saru de akár lemerülhetett volna.
érdekes módon most a szíjcsicsergés is elég lájt volt

a pótkereket elfelejtettem megnézni, de legutobbrol az rémlik hogy sűrűküllős alu, van abból keskeny változat? mert ha nme akkor az a gyári 17es lesz ami látható is a fotóim közt mint nyárifelni.
mex862013-12-02 19:33:34 // 43
enyém alapjáraton 13,2
fordulaton még nem mértem
lehet nem jó így már többen is írták hgoy ez kevés
majd megmérem picit felpörgetve is meg meleg motornál, lehet lehúzza a kieg.fűtés meg a többi

kollega 156 1,9jtdm-je 14.0-t tölti alapjáraton
a 166osom 14.0-14,1 ott 30e km van a generátorban felújítás óta
mex862013-11-29 13:49:26 // 42
ahogy irod.
viszont a kieg megléte esetén is picit elöbb melegszik be a motor mert nem a motortol vonod el a fütésre szänt höt.

ällofütéssel eleve meleg autoba szällsz be, motor is meleg meg fütés is van.

beszereltetni lehet ältaläban ällót is utólag, de nem oco.
tippre egy tävos rendszer kb 150e lehet de ez csak tipp
amugy van oylan kieg fütés amit ki lehet böviteni ällofütésre, ami eleve gäzolajjal megy, de a 159é sztem villanyos.

meg vannak ilyen egyszerübb ällofütések is amik csak a vizkört melegitik és 220ba kell otthon bedugni, ezt fagydugo helyére teszik. ez olcsobb megoldäs de ettöl még az utastered nem lesz fütve bär azonnal füt ha indulsz a kocsi ha mär fel van melegitve a hütövized.
vzolee2013-11-29 13:22:48 // 41
Olvastam itt nemrég kieg. fűtésről és álló fűtésről. A kieg. fűtés rövid időn belül meleg levegőt fúj az utastérbe, de a motor ettől függetlenül ugyanolyan lassan melegszik be, az állófűtés viszont a motor bemelegedését segíti elő, ha jól értelmezem. Álló fűtést lehet utólag beszerelni?
mex862013-11-28 09:06:00 // 40
Osramot mäsik topicban ajänlottam én is, sztem patent.
kär hogy viszonylag sürün kell cserélni.

mäsik téma: ällofütés nem egyenlö kieg fütéssel!
mex862013-11-27 21:27:39 // 39
a 166-omról tudok nyilatkozni
olasz piacos, gyárilag nincs kieg fűtés, és bőrös volt ülésfűtés nélkül...
első extrája lett kb az ülésfűtés hogy hozzám került azután :)

cimbim (forrasr) egy osztrákot vett, abban gázolajos Webasto kieg fűtés volt és elvileg az összes osztrákban is van (nem állófűtés!)
mex862013-11-27 11:30:11 // 38
hähä az én német piacos 2.4em is kieg.fütéssel dolgozik szal lerohad a gatya rólad pär perc utän oylan meleget tol :)

de amugy ha nem nyomatom magas fordulaton a ventint a kieg nélküli 166osom is 4km utän mär megmozditja a vizet és mär langyosat fúj -2 fok kinti höm. mellett.
Lexlutor2013-11-21 18:44:43 // 37
Ledes helyzetjelzőm hamar kiég, nincs kedvem állandóan cserélgetni.
mex862013-11-18 20:56:32 // 36
ja amúgy pörgök itt annyira az ülésfűtésen :D
van kieg fűtés a vasban (német piacos) lerohadt tegnap is a gatya rólam 3 perc után úgy fűtött pedig kint 5 fok volt :D

nem ám mint az olasz piacos 166 :D mindenféle kieg cucc nélkül, bőrrel, télen megvéve rossz termosztáttal... :D első dolgaim egyike volt az ülésfűtés bele, aztán a termosztát :) mondjuk abban még működik az ülésfűtés, pedig az is gyári egy 2000es autóból :)
Csabi2013-10-17 21:43:43 // 35
Ha az akksi mellett van egy dobozka, amiben van két biztosíték (B098) akkor van kieg fűtésed...Többnyire nincs
mex862013-10-17 13:46:10 // 34
köszi a välaszokat!

hät akkor a sinnel nemtom mi lesz bär ha lesz hozzä hozzäértö, aki leszedi nekem, akkor azért ez nem lesz kizäró ok. vagy lefestetem ezüstre vagy valami krómszerüre, úgy még bejön.
holnapra van idöpontom is az embernél, kiv. leszek mit fog mutatni élöben a vas. csak akkor hozom el úgyis ha beleszeretek, van igy is több autó a háznál (eladni szoktam hazavinni ezt-azt M.o.-ra), meg a 166 is ittvan még, és télen ezt fogom hasznälni akkor is ha elhozom az újat.

fogyasztäsra úgy döntöttem a 7,5 még belefér, nagyrészt pályán lesz használva M.o.-N.o viszonylatban ott sztem nem lesz túl rossz a fogyi, meg hideg idöben munkäbajärni napi 2x9 km-t de ez inkäbb országút igy nem hinném hogy ott olyan túl sokat enne.
városban ahol dugó is jellemzö nem igen járok.

még egy kérdés, jellemzö ezeknél is ha hideg éghajlatú országba szállitott a vas, hogy van benne Webasto kieg fütés? (nem älló!)
166oknäl ez volt a helyzet, enyémben nincs mert olasz, de pl cimbi oszträkjäban van.

a vas amúgy 2006 decemberi szóval még a betegesebb korszakból származik, kormánymü, AGR, hengerfej hajszálrepedés és szivosor sztorin már túlvan, így talán nem kell sok meglepire számitsak a jövöre nézve. vagy van vmi amire még figyelnem kell? bölcsö rohadásrol olvastam még itt-ott, ez mennyire jellemzö és gäz? a 166oson is vöröslik itt-ott de semmi vész pedig ez öregebb
Piritu - 1.000.0002013-09-26 19:52:20 // 33
Ha kiég amint lehet cserélem.
A 90-es OFF-os éveimben jártam úgy, hogy a maradék egy is kiégett éjjel. Volt meglepetés. Még egyszer nem akarom átélni.
GTPeti2013-09-05 21:18:13 // 32
(Kieg.: Az első mondatom puszta feltételezés az olajok eltarthatóságából kiindulva.)
GTPeti2013-08-12 21:42:41 // 31
Kieg.: Csak, hogy kontrázzak. A 2.0 JTS motorknál az az alkatrész (vagy nem az, csak hasonló helyen lévő), amiben nálad a műa. csavarok voltak... az kompletten műanyag. Két részből van összeragasztva. Azt mondanom sem kell, hogy alatta a leömlő található.
(Na ezt az alkatrészt szeretném én fémből legyártatni.)
GTPeti2013-04-20 22:54:00 // 30
Kieg. az első mondatot ne nézd. A hangsúly azon van, hogy ha rákeresel, hova megy a szűkítő, pontosan oda megy a vaktömítés.
droberto2013-02-16 20:21:11 // 29
Osztom, a Cartársak véleményét. Kieg: Ha nem ráz és fizikailag sem sérült akkor 1-2 szezon simán benne van még. Az öt év is badarság a Michelin mérnöke szerint. Egyedül a felúszásra kell csak figyelned.
GTPeti2013-02-16 19:13:46 // 28
Kieg.: A nehezebb ügy, úgy értendő, hogy nem elektronikailag nagyobb kihívás (sőt...), hanem az ablakfelhúásra valószínűleg gyakrabban van igény, így olyan modult lehet is kapni. Bár talán a tükörhöz is van.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-14 21:19:43 // 27
a tompikát sosem jelzi ha kiég :)
GTPeti2013-02-07 23:40:46 // 26
(Kieg, tudom, hogy más motor a kettő.)
GTPeti2012-12-08 14:13:09 // 25
Én sem értem. Az enyémben ugye bőr van. Télen beülök, és fél perc alatt átmelegítettem az ülést. Pedig még csak vastag nadrágot sem viselek. :)
(Tegnap a cégtulaj fia vitt haza a lízingelt 6-os Golfján. Laza a srác, 0 fokban egy szál ingben közlekedik. :)
(Kieg.: Mo-n elképzelhetetlen lenne, hogy egy 120+ fős cég tulajának a fia - aki pár éven belül átveszi az irányítást - Golffal járjon...)
Shadin2012-11-17 11:53:36 // 24
Abba rendesen belenyúltam. 2002. 04. havi volt belül felvarrt kívül nem. Az alkatrészeknek semmi közük nem volt az ePer-hez, azt rakták bele ami éppen a polcon volt. Jó, lehet, hogy kicsit túlzok, mert alapvetően nem volt sok baja. Termosztát, ablakemelő, kieg. fűtés amit soha nem tudtunk működésre bírni, EGR szarakodott állandóan. Ami miatt ráköltöttem még fél autó árát az nem az ő hibája volt. A főtengely bégén lévő szíjkerék el volt fordulva bk. fél foggal, ami a vezérműnél már egy teljes fognak számított, amitől az autó cudar jól ment, de télen nem lehetett beindítani.
GTPeti2012-11-17 11:44:41 // 23
Hibrid 159 (JTD)=az akkupack a kieg. fűtéseket táplálja, hogy még aznap bemelegedjen a motor
:)
droberto2012-11-17 11:27:17 // 22
Így van, én sem "csak" termosztátra gyanakodnék.
Kieg fűtés: :)))
Csabi2012-11-11 11:48:01 // 21
Na megnéztem , és rosszul emlékeztem, nekem is hiányzik a középső vezeték, de amint kiderült az nem a fűtéshez kapcsolódik hanem az automata váltóhoz....



Érdekes a MES is, két kieg fűtést ír nálam, az egyik nincs, a másik pedig kikapcsolt.

Nem tudtam bekapcsolni, mindig azt írta ki, h "nem állnak fenn a feltételek a futtatáshoz" sajna ezt a képernyőt már nem mentettem...
Próbáltam menet közben is bekapcsolásra bírni, de lehet "ilyen melegben" 12°C-nál nem kapcsol be autban...
Csabi2012-11-10 22:45:04 // 20
"Azt gondolom, hogy lennie kell valami vízforralónak is. Hogy miért? A kezelési kézikönyve miatt, mely azt írja, hogy: "hűtőfolyadék előmelegítő", tehát motor, és nem utastér, és "csak Diesel változatoknál", hisz annak van szüksége melegítésre, mert kevés a veszteséghője."

Ha a kieg.utastér fűtés részben bemelegíti az utasteret, akkor annyival kevesebb hőt fog "elvenni" a hűtővízből, ergo melegíti a motort közvetve.
Nekem van kieg fűtésem, ha igaz lenne amit mondasz akkor "vízforraló" nak is kellene lennie ami a használati szerint szintén 900W, 1800W-ot a 150A-os generátor "nehezen" bírna el a többi alap fogyasztó mellett...na szóval xar az a kezelési könyv :)
GTPeti2012-09-13 23:11:27 // 19
Kieg.: Az enyém pl. levett előlap mellett is full standby-ba megy, tehát emiatt mégsem kell a lent leírt mod., kaphat a gyújtásbemeneten is állandó pluszt. (Az előlapmechanika kímélése végett persze mégis jobb úgy.)
.......................2012-09-07 12:08:42 // 18
"télen egyáltalán nincs, ami izzítással való összefüggést eléggé kizárja... Szóval érdekes, rejtélyeaz izzítási idö hömérsékletfüggö

magyarul ha nyáron 3* izzítasz,és úgy OK
akkor mégiscsak ott abaj,hogy kevés a motornak a nyári izzítás
télen alapból tovább izzít

én azt vettem észre ,ha sokat megyek autópályán ,és szépek kiég
utána nem csinálja

szerintem az égéstérben lerakódott és nem elégett korom az oka
(a diesel nem városba való)
Tibcsi1662012-08-30 21:03:40 // 17
Ez az izzó bizony a végét járja. Szerintem hamarosan kiég. Nem villog néha?
Nyugodtan ki lehet cserélni.
Lehet normális elöregedés is, de lehet trafó hiba is. Hány óra van benne kb. ??
GTPeti2012-08-29 23:07:25 // 16
Kieg.: Elromolhat az elektronika, zárlatos lehet az első és a második trafó is. Bár ez a "nem minidig gyújt be" inkább a két trafó valamelyikénél lehet (elöregszik a szigetelés és átüt).
GTPeti2012-08-29 23:02:44 // 15
Amit mi trafónak nevezünk az általában két részből áll. Van egy elektronika, egy beépített "előtrafóval" és az izzó végén a sapka az is sokszor egy trafó, ami az igazi nagyfeszültséget hozza létre. Az elektronika csak az "előtrafó" által gyártott feszültséget tudja mérni, így csak ezt tudod lekérdezni FES-sel.

Hogy az izzó áramfelvétele lekérdezhető... ebben nem vagyok biztos. (Ebből lehetne következtetni az állapotára.) Meg kéne nézni a FES-sel, hogy miket kínál fel.

Kieg.: Én anno azért vettem meg a FES teljes verzióját, mert a xenonokat az ingyenes csak megtalálja... de nem kérdezhető le vele gyak. semmi.
direttore2012-08-29 12:21:21 // 14
köszi a választ!

De ha valami kiég akkor kiég, nem? Tudom gázzal megy. De ha szar akkor a visszakapcsolásnál miért villan fel eés ég egy darabig.
GTPeti2012-05-14 21:01:51 // 13
Kieg.: Képzeld mekkorát fogsz majd élvezkedni a Giu 3.0 JTDm-mel. Majd. Egyszer. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.