GTPeti2011-12-11 21:35:24 // 475
Nokiás dobozzal. :))
Piritu - 1.000.0002011-12-11 21:26:47 // 474
Mondjuk kíváncsi lennék, hogy egy ilyen egyedi építésű gépet hogyan legalizálnának nálunk.
GTPeti2011-12-11 21:24:49 // 473
Ti is elfoglaljátok magatokat. :)
Az ET-kamionhoz: A tervezője vajon mit tol?
Az ET-kamionhoz: A tervezője vajon mit tol?
Csosznorbert2011-12-11 21:21:38 // 472
Ez valami nagyon fura szerzet. :))) Meg is ijednék ha szembejönne az úton. :P
Pityukoma2011-12-11 21:02:36 // 471
Valamelyik csóró bank készíttetett 10db-ot belőle. Reklám céllal járják az EU útjait. A DAF XF105. 510Le műszaki alapjaira épült.
Piritu - 1.000.0002011-12-11 20:33:12 // 470
ezzel ET jött? :-O
Pityukoma2011-12-11 20:02:02 // 469
Pityukoma2011-12-11 20:00:29 // 468
Pityukoma2011-12-11 19:58:57 // 467
Pityukoma2011-12-11 19:54:09 // 466
Don Gombóc2011-11-06 20:30:33 // 464
Jó képek. Voltam ott. :-)
A harmadik képen a fehér F89 az nagy emlék, azzal voltam kétfősben Kuvaitban. Beszarás milyen kicsi hoki fülke. Bár fiatalabb is voltam majdnem 30 évvel. :-)
A harmadik képen a fehér F89 az nagy emlék, azzal voltam kétfősben Kuvaitban. Beszarás milyen kicsi hoki fülke. Bár fiatalabb is voltam majdnem 30 évvel. :-)
Don Gombóc2011-11-06 20:26:25 // 463
Sem az első sem a második szériás FH-val nem dicsekednék. Az volt az első közös nyomócsöves dízel haszonjárműben, de sajnos még az első 7 évben sem nőtte ki magát. Ez volt a műhelyből ki és be kategóriájú autó ami a javítási csúcsot tartotta. A common rail csak egy dolog, de a légrugózási rendszere egy rakat szar volt. Nem beszélve arról hogy egy nagy széria gyárilag szelepfészek hibás volt, ami több mint száz autót érintett, úgy hogy volt azokkal baj elég. Amúgy kényelmes meg minden, és ott sem hagyott az út szélén ( engem) de csücskös ami sok kis hiba volt vele.
Mózes2011-11-06 20:23:23 // 461
Nem semmi képek... :)
Megyek vár Itália,jó gurit mindenkinek
Megyek vár Itália,jó gurit mindenkinek
Gerion2011-11-06 19:54:43 // 460
Mózes2011-11-06 18:28:16 // 458
Azért ez szép volt nem?
:))))
:))))
Qtya752011-11-06 18:17:01 // 457
Jobb későn, mint soha! :-DD
Mózes2011-11-06 18:08:36 // 456
Breki a kolegáknak!
Nem vagyok rá büszke,de most találtam meg ezt a topic-ot.
Olaszba járok 6 éve,jelenleg gabonás,buricskás. :)
Hatóság,balesetmentes jó gurit mindenkinek
Nem vagyok rá büszke,de most találtam meg ezt a topic-ot.
Olaszba járok 6 éve,jelenleg gabonás,buricskás. :)
Hatóság,balesetmentes jó gurit mindenkinek
Qtya752011-11-05 23:26:49 // 455
Jah, az útszéli szervízt el lehet felejteni ezeknél a verdáknál!
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2011-11-01 12:33:11 // 454
Az újabbakat főként azért szidják, mert bonyolultak, mint a rosseb. AdBlue, EGR, EDC, EBS, satöbbi, plusz a hozzájuk tartozó rengeteg vezérlőegység, meg a kilométernyi kábelkötegek. A tulajdonosok nagy része meg még mindig azt hiszi, hogy ugyanúgy lehet ezekkel is bánni, mint a fekvőlámpás FH12-essel meg a 3-as szériásokkal: Hajtani ezerrel, aztán amikor megnyekken, akkor az út szélén kicserélni rajta egy filléres utángyártott alkatrészt aztán gyí.
De persze nem így van, a szakszerű karbantartás hiánya miatt olykor-olykor szétborul a modern technika, aztán akkor jönnek a szöveggel, hogy ezek az új vasak már szart sem érnek. :)
De persze nem így van, a szakszerű karbantartás hiánya miatt olykor-olykor szétborul a modern technika, aztán akkor jönnek a szöveggel, hogy ezek az új vasak már szart sem érnek. :)
Qtya752011-10-30 23:21:50 // 453
Nem tudom, én még a jó öreg 143.-al dolgoztam, azzal még semmi baj nem volt, sem az első szériás FH 12 Volvoval. Az újabbakról nem tudok mit mondani mert már nem űzöm az ipart, de szívesen kipróbálnám az új Scaniat és a Volvot is! :-)))
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2011-10-30 20:07:16 // 452
Na ja, nálunk is rengeteg pilóta fordul meg, aki azt mondja, hogy a világ minden pénzéért nem ülne át a Scaniáról másra, de az újabbakat legalább ugyanennyien szidják is. Egy jó kis 143-as, vagy a 4-esek közül a korai, adagolós gépek azok azért még most is bírják, pedig a nagy részük kapott kilométert a pofájába rendesen, karbantartást meg csak elvétve...
Qtya752011-10-29 15:51:05 // 451
Hát jó pár évig sofőrködtem, vezettem sok féle nagyvasat, de ha kamion akkor nálam csak a svédek jöhetnek számításba!
Kazes☻2011-10-29 12:56:40 // 450
Hehe! Ja, bár mit lehet azt tudni,ugye?! :)))
Xixo2011-10-29 02:28:35 // 449
Pedig ezek még nem is a Verdákon felnőtt tervezők kreálmányai... :)
Kazes☻2011-10-28 23:12:42 // 448
Egyik? A legjobb! Viszont újabban elég fura pofákat rajzolgatnak 'néki'. :)
GTPeti2011-10-28 21:06:28 // 447
Hát ja. Ha nő lenne azt mondaánk, "érdekes arcú". :)
Ettől még az egyik legjobb furgon. (A németeknél is elég népszerű. A UPS is használ ilyeneket.)
Ettől még az egyik legjobb furgon. (A németeknél is elég népszerű. A UPS is használ ilyeneket.)
Kazes☻2011-10-28 20:59:45 // 446
De 'Már itthon is rendelhető az Iveco Daily Electric' változat is, halleluja. :)
Kazes☻2011-10-25 22:47:22 // 445
Há' én nem tudom, de szerintem az Iveco az utóbbi időkben egyre rusnyább. : /
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2011-09-01 23:24:32 // 444
Ungarische mentalitat...
Ha már ők nem haladnak, ne haladjon más sem. Amerre én napi szinten járok, ott van egy olyan szakasz, ahol a két sáv szűkül egy sávra. Egy normális országban normális emberek ezt a bonyolult feladatot megoldják a cippzár-elv alkalmazásával, itt meg...
Már tényleg kezd a faszom tele lenni az önkéntes igazságosztókkal (buszos, személyautós, kamionos egyaránt), akik a belső sávba beállva direkt feltartják a forgalmat, hogy ne tudjon haladni a sor ott sem. Veszek a teszkóban egy gazdaságos fejszét és a következő ilyennek integrálom a szélvédőjébe okosan-igényesen.
Ha már ők nem haladnak, ne haladjon más sem. Amerre én napi szinten járok, ott van egy olyan szakasz, ahol a két sáv szűkül egy sávra. Egy normális országban normális emberek ezt a bonyolult feladatot megoldják a cippzár-elv alkalmazásával, itt meg...
Már tényleg kezd a faszom tele lenni az önkéntes igazságosztókkal (buszos, személyautós, kamionos egyaránt), akik a belső sávba beállva direkt feltartják a forgalmat, hogy ne tudjon haladni a sor ott sem. Veszek a teszkóban egy gazdaságos fejszét és a következő ilyennek integrálom a szélvédőjébe okosan-igényesen.
EngineCoffeeTables2011-08-31 21:26:49 // 443
Úgy látszik most annyira nem igyekszik megvédeni a mundér becsületét egy kamionos se:)))
EngineCoffeeTables2011-08-30 22:57:23 // 442
Valaki segítsen megérteni az alábbi esetet:
Ma este az M0-son torlodás volt az M1töl Szeged irányába valamelyik felüljáró vagy híd diletáció javítása miatt. Sajnos ha az M6ról jössz Buda felé, kb 2km hosszon az M0-án kell átmenni a régi 6-osra és azon menni a központ felé. Az első hogy amikor felértem mindkét sávban nagyon lassan araszoltak a kamionok, ugye elvileg a nulláson nem előzhetnének a kamionok tehát nem közlekedhetnének a belső sávban. Pláne a felhajtás után következő útjavítás miatti szűkűletben....
De ha ez sem volt elég akkor azt már árulja el nekem valamelyik mélyen tisztelt kamion sofőr hogy miért akadályozta a javítás után minden kamion a 2 sáv együttes használatát és álltak be középre????????? Hiába villogott az előttem haladni próbáló autó nem volt hajlandó egyetlen kamion se félre húzodni a bal oldali sávba????? Mivel én a torlódást kíváltó útjavítás előtt jóval lejöttem a pályáról így csak megköszönni tudom annak a 30-40 kamionnak hogy 25 perc alatt haladhattam 2km-t ezen sofőrők idiótasága miatt!!!!
Ma este az M0-son torlodás volt az M1töl Szeged irányába valamelyik felüljáró vagy híd diletáció javítása miatt. Sajnos ha az M6ról jössz Buda felé, kb 2km hosszon az M0-án kell átmenni a régi 6-osra és azon menni a központ felé. Az első hogy amikor felértem mindkét sávban nagyon lassan araszoltak a kamionok, ugye elvileg a nulláson nem előzhetnének a kamionok tehát nem közlekedhetnének a belső sávban. Pláne a felhajtás után következő útjavítás miatti szűkűletben....
De ha ez sem volt elég akkor azt már árulja el nekem valamelyik mélyen tisztelt kamion sofőr hogy miért akadályozta a javítás után minden kamion a 2 sáv együttes használatát és álltak be középre????????? Hiába villogott az előttem haladni próbáló autó nem volt hajlandó egyetlen kamion se félre húzodni a bal oldali sávba????? Mivel én a torlódást kíváltó útjavítás előtt jóval lejöttem a pályáról így csak megköszönni tudom annak a 30-40 kamionnak hogy 25 perc alatt haladhattam 2km-t ezen sofőrők idiótasága miatt!!!!
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2011-06-22 22:33:05 // 441
Az úthálózatnak már így is mindegy. Ezt a félpót+tandem kombót a pilóták is imádni fogják, főleg ha mondjuk egy szűkebb telephelyen kell majd manőverezni velük.
Kazes☻2011-06-18 16:56:33 // 440
Mit lehet tudni. Nálunk még nincs engedélyezve, de nem sokára biztos lesz, mert a lengyeleknél pl. már mennek. Vajon a csodás úthálózatunk hogyan alakul majd tovább?! :)
GTPeti2011-06-17 21:26:03 // 439
Remélem, hogy az előzés gondolata majd fel sem merül bennük...
Kazes☻2011-06-17 20:59:07 // 438
Jönnek...
GTPeti2011-06-12 16:26:32 // 437
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2011-06-10 22:55:12 // 436
Sikítva menekülne a belső sávból mindenki, asszem. :) Bár egy sima nyergessel is lehet csúnya meglepetéseket okozni, ha pót nélkül mész. Mint például ezzel az R-szériással. :)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2011-06-10 22:40:54 // 435
Ez a KAMA3-on is már csak a fülke a régi. 310 lovas Cummins mocival meg 12 sebességes ZF váltóval szerelik ezeket is. Persze azért szívesen kipróbálnám ezt is. :)
sty2011-06-10 22:13:15 // 434
sty2011-06-10 22:11:06 // 433
Ha már billencs nekem eddig még csak ezekhez volt szerencsém
sty2011-06-10 21:27:05 // 431
Hát ezt én is szívesen megkergetném,ne félj az autópályán nem villognának le előzéskor
GTPeti2011-06-10 21:25:28 // 430
Persze. Ez még mindig ugyanaz a kabin, csak az eleje más. Még jó, hogy nem tettek egy nehézsúlyú dömper elejére könnycsepp alakú lámpát, vagy cicaszemet. :))))
Kazes☻2011-06-10 21:22:18 // 429
Igen, de azért ezen sem gondolkodtak sokat, bár így is jó. Nem kell mindig kaviár! :)))
GTPeti2011-06-10 21:17:55 // 428
Ez jó gép lehet! Tudtommal a régi narancssárgák is jók. (Elvégre belőlük még sok szaladgál Mo útjain.)
Kazes☻2011-06-10 21:16:17 // 427
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2011-04-28 22:35:15 // 426
Hátha valaki még nem olvasta.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/04/24/slickek_1200_loero_5100_newtonmeter._kiprobaltuk/
Mesterien megírt cikk.
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/04/24/slickek_1200_loero_5100_newtonmeter._kiprobaltuk/
Mesterien megírt cikk.