Fórum >> Egyebek >> 2 keréken is szép az élet

Kriszo2010-12-23 15:11:00 // 7795
Öcsém tavasszal adta el az övét..Gyönyörű ilyen ajszínű volt megvolt hozzá minden, doboz stb.asszem ő is 150ér adta el.
Speed2010-12-23 15:08:13 // 7794
Rájöttem hogy - 24 fok környékén már nem olyan szép az élet 2 keréken. :) De sajnos sok helyen nem takarítják el a havat, és kocsival lehetetlen odajutni. 3 óra után már nem éreztem az ujjaimat.
GT Ɨ|ѯ2010-12-20 08:55:42 // 7793
Hibátlan:-)))
Kazes☻2010-12-19 16:25:50 // 7792
Húha, ilyen ruciban és tűsarkúban kell majd a fiúknak versenyezni? Nem irigylem őket. :)
Kovi2010-12-19 16:07:29 // 7791


:-))
Satti2010-12-19 12:48:16 // 7790
Ez most komoly? :-)) Nebassz! :-))
Kovi2010-12-19 12:32:59 // 7789


Ez nagyon kemény lesz!:-)
Inter156 (il mascalzone)2010-12-16 18:49:43 // 7788
Nem kispályás:))))
Kazes☻2010-12-16 16:25:32 // 7787
És talán még neki is jobban esne, mi?! :)
mesa2010-12-16 16:22:48 // 7786
Talma a sok szopás után nyalhatna is :)
Szigorúan Paris személyes megbeszélése esetén!
Satti2010-12-15 09:15:21 // 7785
Hasonló cikk, de a Paris Hilton South Park epizód videóval kiegészítve! :-)klikk
imi1562010-12-13 21:08:54 // 7783
Keni neki,de konkrétan:-)))!
Innen már nem kell túl sok a bukfenchez:P!
Belga2010-12-13 20:27:45 // 7782
Lorenzo keni az Abarthnak:

Speed2010-12-12 17:20:18 // 7781
Ez sem kétkerék, de ez már kicsit nagyobb mint a másik. Pénteken hozták meg, egyenlőre csak kipróbáltam, mert a rendszám csak Kedden jön.

http://www.youtube.com/watch?v=kEs-uChDxuw
Belga2010-12-11 10:04:14 // 7780
Mike.2010-12-01 17:44:16 // 7779
Remélem Talmának sikerül ezt megoldani menedzser nélkül is. Sajna a jó helyek már elfogytak, a legtöbb csapatnál már aláírt szerződések vannak. Nincs könnyű helyzetben. Így az évad végén is szurkolhatunk Talmának a jó helyért. :-)
Kovi2010-12-01 17:40:39 // 7778
Kéne egy bukótt lovas kép is!:-DDD:-(((
Blade2010-12-01 17:32:44 // 7777
Hát ez nem igaz baz...
Belga2010-12-01 17:24:44 // 7776
Fasza
Satti2010-12-01 17:08:28 // 7775
Nincs csapat, bajban van Talmácsi klikk
Blade2010-12-01 15:42:58 // 7774
Nem Ducati AMG Marlboro Team lesz a hivatalos neve a csapatnak?
mesa2010-12-01 14:16:59 // 7773
Amiért a Yamahát FIAT-nak! :)
Kovi2010-11-30 21:09:56 // 7772
Nagyon egyszerü!!!!!:PÉNZ!!:-))
Kovi2010-11-30 21:09:19 // 7771
Ezt át dobtam egy motoros fórumra.
Van neki fóganatja megy a hülyeség!:-))
Vikking 3112010-11-30 19:39:50 // 7770
Sziasztok! Ha valaki ad arra ésszerű magyarázatot, hogy miért hívják a gyári Ducati csapatot jövőre Mercedes - Ducatinak, az kap egy sört. Egyszerűen elképesztő... (GP-ről beszélek...)
GT Ɨ|ѯ2010-11-28 18:37:26 // 7769
R.I.P....

tragikus
pityke2010-11-27 22:36:56 // 7768
ez durva : (
Kazes☻2010-11-27 22:33:40 // 7767
Belga2010-11-18 00:23:29 // 7765
Talma jovo evi, Banderas altal szponzoralt paripaja. :)

Belga2010-11-17 23:00:01 // 7764
Az interju masodik resze...

A J&J szerzodest meg Stefano intezte teljes egeszeben...
mesa2010-11-17 15:53:39 // 7763
Örülök én is a hírnek.
Remélem idén már pariban is tud lenni saját csapattársával, és a dobogós helyekért meccselnek!
Mike.2010-11-16 21:59:28 // 7762
Örülök a hírnek! Remélem nem csak egy fellángolás ez és kitartanak az év végéig a pozitív hozzáállással! :-))
GT Ɨ|ѯ2010-11-16 21:54:33 // 7761
Nnna végre:-))


( Bár Stefano-t örökre választotta...)
Kovi2010-11-16 21:20:59 // 7760
Ez az hajrá hajrá!!Gyia Gyia!!:-))
Belga2010-11-16 21:06:35 // 7759
Talmácsi Gábor megállapodott a Jack and Jones istállóval, így a magyar pilóta a gyorsaságimotoros-vb Moto2-es kategóriájában szereplő csapatnál folytatja pályafutását. Az ismert spanyol filmszínész, Antonio Banderas érdekeltségébe tartozó istállótól az MTI-hez eljuttatott keddi közlemény szerint a 29 esztendős motoros társa az amerikai Kenny Noyes lesz. "Nagy megtiszteltetés számomra a csapat felkérése és örülök, hogy a Jack and Jones alakulatnál folytathatom pályafutásom, melynek egyik tulajdonosa a neves színész, Antonio Banderas" - fogalmazott Talmácsi. A csapat számos vázgyártó cég közül a Sutert választotta a következő szezonra versenyzőinek, akiknek egyúttal a legjobb gyári csomagot vásárolták.

"Szerintem a Suter az egyik legjobb választás, mert technikailag az egyik legfelkészültebb gyár és további fejlesztések is várhatók. Az ellenfelek is kemény munkában lesznek a télen, ezért az ideihez hasonlóan szoros versenyekre kell készülni. Első találkozásom a motorral és a csapattal nagyon pozitív volt, már most beszéltünk a téli felkészülésről, ahol szeretném a legjobb formámat elérni a 2011-es évre. A csapat lehetőséget biztosít Barcelonában a mentális és fizikai felkészülésre, ami nagyon fontos számomra. A következő hetekben szeretnék pihenni és újult erővel megkezdeni a felkészülést" - tette hozzá Talmácsi.

"Nagyon örülök, hogy megállapodtunk Gáborral a következő szezonra" - mondta Dani Devahive csapatfőnök. "Az ő munkája igencsak fontos részét képezi cégünk 2011-es sportstratégiájának. Két versenyzővel készülünk az eljövendő megmérettetésre: Kenny Noyesszal, aki négyütemű motorok tekintetében hatalmas tapasztalattal rendelkezik, és Talmácsi Gáborral, aki több címmel és győzelemmel bizonyította tehetségét eddigi GP-karrierje alatt. Egy arany 2007-ben, két bronz 2005-ben és 2008-ban, és akkor a kilenc futamgyőzelemről még nem is beszéltünk..."

"Teljesen biztos vagyok abban, hogy ezzel a két fiúval jó eséllyel megyünk harcba a 2011-es bajnokságért! A 2010-es első Moto2-es idény tapasztalatai után százszázalékosan azon leszünk, hogy logisztikai és személyzeti fejlesztésekkel is a kitűzött sportcélokra koncentráljunk. Ráadásul a Suterrel is rendkívüli megegyezést kötöttünk. Hétfőn Gábor és Kenny is a motorban rejlő remek lehetőségekről nyilatkozott az első teszt után. Ez mindenképp motiváló az egész csapat számára!"

Talmácsi a múlt héten jelentette be, hogy új csapathoz szerződik, és egyúttal szakít menedzserével, Stefano Favaróval. A magyar pilóta 2007-ben világbajnok volt a 125 kcm-esek között, míg az idén a Moto2-ben a hatodik lett a Speed Up csapattal.

Forrás: MTI
Belga2010-11-16 18:19:24 // 7757
Belga2010-11-15 16:43:18 // 7756
mesa2010-11-15 14:31:51 // 7755
Ebből úgy jön le, nem kell szponzorpénz a csapatnak, de nem is kap fizetést.
Ergo ha maga szed össze annyi pénzt, amennyi az utazásokra meg szállásra kell, akkor mehet a csapathoz
GT Ɨ|ѯ2010-11-15 05:58:52 // 7754
Na végre valami jó hír!..:-)
Kazes☻2010-11-14 23:39:01 // 7753
Nagyon helyes! Remélem minden rendben lesz és szép szerepléseket, sikereket fogunk látni-hallani Talmáról. :)
Belga2010-11-13 17:28:10 // 7751
Lássuk meg! :)
Belga2010-11-13 17:27:35 // 7750
6710 hsz :)
de még nem 100%
Kovi2010-11-12 08:29:18 // 7749
Nem tudom hogy mi volt mig el nem hangzik addig csak találgatunk!!
Amikor a menegmentje volt akkor persze hogy jókat ir róla!
Én ismerem személyesen a Gábor unokatestvérét és a Gábort is de vele nehéz tartani a kapcsolatot meg nem is zaklatnám!

Az unoka tesó már réges régen emlegeti hogy nem jó hatással van Gáborra!
El kellenne válniuk!!
Most majd meg lássuk!
Mike.2010-11-12 07:16:41 // 7748
Talma a Banderas csapatnál lesz jövőre!!
Nem tudom milyen feltételekkel, de remélem végre megkap minden segítséget, hogy újra villantson valamit a tudásából! :-)
Belga2010-11-11 20:16:33 // 7747
Valamikor 2002-ben....idézet Talmácsi Gábor Életem 200 felett című könyvéből

"... Stefivel hármasban találkoztunk egy Dózsa György úti irodában. Bemutatkoztunk egymásnak, elkezdtünk beszélgetni, aztán elővettük a szerződést és Stefano kezdte sorolni, mely pontokban tartja rossznak azt.

Állítólag a tekintettem egyre inkább elkomorult, aztán hosszabb idő után egyszer csak bevallottam hogy én ezt a szerződést már aláírtam. Nem kellett mondaniuk, tudtam magamtól is, hogy egy kicsit elhamarkodtam. Lesújtó érzés volt, nagyon magam alatt voltam. Utólag azt mondom, a szerződés aláírása részemről az egyik legrosszabb lépés volt akkoriban, mert úgy kötöttük meg, hogy a csapat nem volt korrekt, kihasznált.

Stefi mondta, hogy ha már így alakult, megpróbál nekem tovább segíteni. Akkor még szó sem volt arról, hogy ő legyen a menedzserem, csak mint tolmács és mint üzlethez, marketinghez értő szakember megpróbál a szerződésből alkudni, helyrehozni, amit lehetett. Felhívta a csapatot, hogy ő a tanácsadóm és megbeszélt velük egy találkozót. Kimentünk az aláírt szerződésről tárgyalni a Racing Service-hez, azaz akkor már hivatalosan is az Italjet gyári csapathoz és kiharcolt olyanokat, amiket egyébként már nem lehetett volna. Ezek közé tartozott, hogy legyen nagyobb felületünk a motoron, ha már ennyit fizetünk, és még néhány feltételt, ezeket teljesítette is a csapat.

Stefi közölte, hogy így már tudna szponzorokat hozni, szerződjünk le egymással öt évre, akkor befizeti az első részletet. Ebbe örömmel belementem, semmi problémám nem volt vele. Megkötöttük a szerződést plusz három év opcióval, ezzel megkapta Stefano sz összes jogot velem kapcsolatban a sportra, a kommunikációra a marketingre, mindenre. Akkor ez nagyon jól jött, mert előtte a olyan hosszúnak tűnt az az idő, amikor kilátástalan volt a helyzetem. De, mint általában mindig, jelentkezett újból egy nagy teher, egy nagy nyomás, hogy öt évre elköteleztem magam egy olyan embernek, akit nem is ismerek igazán. Ráadásul gyári csapattal megyek a vb-n, amit szintén nagy felelősségnek éreztem. Stefano kemény ember, legalábbis akkor túl keménynek éreztem, és nem értettem pontosan, hogyan is alakul a mi kapcsolatunk. Kicsit tartottam az ügytől. Nem tőle, hanem az egész helyzettől, ami körülöttem kialakult. Most már mosolygok rajta és azt mondom jó döntés volt. Annyira így gondoltam, hogy néhány hónappal ezelőtt, amikor az ötéves szerződésünk lejárt, további három évre megújítottuk. Amikor Stefi tolla odaért a lejárat dátumához, akkor kivettem a kezéből és odaírtam, hogy végtelen. Láttam, hogy nagyon jól esett neki, egészen elérzékenyült, és megköszönte a bizalmat."
Belga2010-11-11 20:14:10 // 7746
A MOL tudjuk miert tavozott...nem erdemes ide keverni.

Az hogy Stefi es Talma miert valtak el egyenlore talalgatas targya, de ennek az idezetnek a fenyeben azert valami gyanus:

stefanomanager írta (Talma forum, kb 2 hete):
"Szoval mar tobb mint egy hete egy nagy projektrol dolgozok amit nem csak Gabor erenti hanem az egesz magyar motorsport.......gyorsassagy, krossz, enduro, stb stb mert nagyon sok versenyzok szenvednek azzal hogy nem tudjak versenyezni a penz hiany miatt es senki nem segit.......most hosszu lenne itt reszletesen magyarazni minden de higgyetek el hogy a komolyan vesznk a dolog mint en gondolok akkor nagyon nagy dolog fogunk alkotni......"

Azt rebesgetik, hogy Talma igy kaphatott motort jovo evre, de Stefi ott marad a hatterben, mint segito.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak