Akkor ez mi? :D
2,0 16V T ;)
Marklar1552019-06-16 20:57:19 // 2498
zgi5212019-06-16 19:13:23 // 2497
a GP 1.2 szivo ami nem javasolt az tenyleg csigakocsi.
az 1.4 szivo teljesen elheto a GP sulyahoz.
Mondom, ha lett volna uj grande azt veszunk ujra.
Igy is hosszu eletutja volt sztem a 10 plusz eves gyartasanak.
A joautok on van egy impott 999 turbos meg kell nezni ha vkit erdekel
asszem bordo.
az 1.4 szivo teljesen elheto a GP sulyahoz.
Mondom, ha lett volna uj grande azt veszunk ujra.
Igy is hosszu eletutja volt sztem a 10 plusz eves gyartasanak.
A joautok on van egy impott 999 turbos meg kell nezni ha vkit erdekel
asszem bordo.
RomeoOne2019-06-16 19:06:00 // 2496
Akkor, ha aktuális lesz lehet kereslek (jövő év eleje), ha foglalkozol majd ilyesmivel :) Ahogy nézelődtem, itthon 1.4T-jet Linea nem sok van. Szívóból mondjuk akad kínálat...
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-16 18:54:55 // 2495
Csak annyira nyomatékosan írtad, azt hittem oka van :-)
Ez szerintem egyéni preferencia, én városban sem bírnék meglenni kellő nyomaték nélkül. A TD valahogy 200Nm körül lehet, nekem kell ennyi városba is. Legalább :-) Egyszer volt Skodám 1.4 szívó, köszi soha többet kategória. :-)
Ez szerintem egyéni preferencia, én városban sem bírnék meglenni kellő nyomaték nélkül. A TD valahogy 200Nm körül lehet, nekem kell ennyi városba is. Legalább :-) Egyszer volt Skodám 1.4 szívó, köszi soha többet kategória. :-)
zgi5212019-06-16 18:22:57 // 2494
ahogy írtam semmilyen negatív tapasztalatom nem volt, még izzót sem cseréltem.
egyszerűen a 6 seb. 210Nm nem a kisvárosi tötyörgős rövidtávra való -sztem.
nem állítom, hogy nem használható v. bármi baja lesz, ahogy látod ma már nincs is lehetőség újként szinte csak a kisturbósokra.
én egyébként csereautóként használtam új Tipót -sajnálom hogy török dizájn lett-
, a kategóriában inkább venném, mint skodát vagy opelt alár vw-t. :) ,,és a kombit persze :)
egyszerűen a 6 seb. 210Nm nem a kisvárosi tötyörgős rövidtávra való -sztem.
nem állítom, hogy nem használható v. bármi baja lesz, ahogy látod ma már nincs is lehetőség újként szinte csak a kisturbósokra.
én egyébként csereautóként használtam új Tipót -sajnálom hogy török dizájn lett-
, a kategóriában inkább venném, mint skodát vagy opelt alár vw-t. :) ,,és a kombit persze :)
zgi5212019-06-16 18:18:34 // 2493
nem akartalak elbizonytalanítani, szíved joga a döntés. egyszerűen nem a pár kilométeres és ez alatt többszöri beindításra való motor a T-jet -szvsz. Káoszfalván is a borzasztóan sajnáltam vele a dugózást.
lehet félrérthető voltam, a nejemé Grande Punto volt az 1.4 szívó motorral.
lehet mi akurátusan tudunk vigyázni télen-nyáron a turbó melegítésre-hűtésre, de aszonykáéktól sztem ez nem elvárható.
mivel nem volt más alternatíva egyébként ezres ecoboost-ba ültünk át, de a két motor ég-és föld. a T-Jet nekem továbbra is országút-autópálya a kisturbó v. szívó inkább városi.
lehet félrérthető voltam, a nejemé Grande Punto volt az 1.4 szívó motorral.
lehet mi akurátusan tudunk vigyázni télen-nyáron a turbó melegítésre-hűtésre, de aszonykáéktól sztem ez nem elvárható.
mivel nem volt más alternatíva egyébként ezres ecoboost-ba ültünk át, de a két motor ég-és föld. a T-Jet nekem továbbra is országút-autópálya a kisturbó v. szívó inkább városi.
Forsberg2019-06-16 15:43:18 // 2492
Nekünk évek óta van egy 1.4 tjet Bravo, szinte csak rövid távokra van használva, de csak a kopó alkatrész ami kell neki.
Annak idején próbáltuk a szívót, de azt még a feleségem is gyengének találta.
Annak idején próbáltuk a szívót, de azt még a feleségem is gyengének találta.
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-16 15:27:37 // 2491
Miért NEM? Műszakilag semmi nem indokolja. Volt negatív tapasztalatod? A motor szívócső befecskendezéses, nem hajlamos kokszolódásra. A turbó fix geometriás (mint a benzinesek általában), nem hajlamos semmilyen meghibásodásra. Az egyik legjobb "mindenes" motor, és azzal már normálisan lehet közlekedni is ( a 120 lovas elég).
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-16 13:08:34 // 2490
Soha nem kerestek még turbó nálam 1.4t-hez...
RomeoOne2019-06-16 12:01:56 // 2489
Na, most elbizonytalanítottál :D Napi használatra kéne, sokszor rövidtávokra. Már kezdtem meggyőzni magam a T-jetről, de akkor most mégsem tudom :D
zgi5212019-06-16 09:46:35 // 2488
nekem mind2 autóhoz volt szerencsém és tényleg szerncsém! újkoruktól voltak nálunk, ennyire hibamentes és megbízható autóink még nem voltak. pedig volt német (prémium is), japán tucat is -van mihez hasonlítanom.
én 5 évig használtam a 120 lovas T-jet Bravót, sztem gyakorlatilag mindenre elég. én rövid távra NEM venném, NEM erre való. pont ezért vettük a nejemnek a szívó 1.4 8V-t, napi pár km, télen -nyáron szépen muzsikált 9 évet. ha lett volna új GP arra cseréljük be. :-)
mindkét autó kizárólag éves szervízeken járt, semmi probléma nem volt velük.
(akksi, gumi, olaj, szűrők, fékbetétek cseréje történt)
mind2 autót 1-2 napon belül megvették a kereskedésből, ahol leadtuk őket beszámításra.
ui:
a GP előtt a PII 1.2 16V-t használta a nejem, a 82 pacisat, na az hihetetlen jó kis motor volt, sajnos abból nem hiszem hogy megkímélt , szép állapotú felbukkana még. :-( annak egy hibája volt, a kormányszervó, de garancia után (végig márkaszervizseként) szavatosságban cserélték.
én 5 évig használtam a 120 lovas T-jet Bravót, sztem gyakorlatilag mindenre elég. én rövid távra NEM venném, NEM erre való. pont ezért vettük a nejemnek a szívó 1.4 8V-t, napi pár km, télen -nyáron szépen muzsikált 9 évet. ha lett volna új GP arra cseréljük be. :-)
mindkét autó kizárólag éves szervízeken járt, semmi probléma nem volt velük.
(akksi, gumi, olaj, szűrők, fékbetétek cseréje történt)
mind2 autót 1-2 napon belül megvették a kereskedésből, ahol leadtuk őket beszámításra.
ui:
a GP előtt a PII 1.2 16V-t használta a nejem, a 82 pacisat, na az hihetetlen jó kis motor volt, sajnos abból nem hiszem hogy megkímélt , szép állapotú felbukkana még. :-( annak egy hibája volt, a kormányszervó, de garancia után (végig márkaszervizseként) szavatosságban cserélték.
GTVili2019-06-15 22:16:04 // 2487
Én a céggel vetettem Tipo-t.....1.4....T-jet.....;-)
VV62019-06-15 16:00:55 // 2486
'98-ban vettem Tipo 1,6 GT-t... a 90 lovast....azt hittem, egy Ferrari :)
Marklar1552019-06-15 15:54:42 // 2485
Ismerős vett új Tipót. 1,4 szívót. Harmat gyenge
Kazes☻2019-06-13 17:11:09 // 2484
Persze, ha nincs cibálás után rögtön leállítva... vagy hidegen egyből nyektetve... bírja! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-06-13 17:05:29 // 2483
A turbótól felesleges félni. Egy prémiumnál lehet normális, hogy elromlik, de amúgy nem jellemző. :-DD Az 1.9 jtd csilliárd km-t futott le gyári turbóval, soha semmi jele nem volt, hogy baja volna, 300e km fölött is szépen tudta a gyári nyomást, nem ette az olajat, hangja sem volt.. A TD 23 évesen gyári turbóval szaladgál napi szinten csak városban (nyolcadik éve), és köszöni jól van. T-Jetet vennék én is erre (120 pacist), nagyon jó konstrukció!
Kazes☻2019-06-13 15:36:38 // 2482
Attól meg minek fosol... Csöri ad 3 - 4 hétre időpontot és viszed... há' nem?! ;)
RomeoOne2019-06-13 15:34:13 // 2481
Csak kicsit fosnék ,hogy a turbó meddig bírná, ha vennék egy 10 év körüli példányt.
Zolibácsi2019-06-13 15:07:56 // 2480
1.4 t-jet a turbós benzines 120 lovas. Ugyan olyan jók mint a szívó társai. Viszont meg tudsz előzni egy kamiont biztonságosan. 85 lovas puntom pont arra elég amit te le írtál, aztán ki kell mennem az M0-ra már kevés. Persze ez is megy 160-t ha kell de 120 felett másokat forog és sokat is eszik.
Városi átlag télen 10 liter, most nyáron 8. Városon kívül 6 körül.
Városi átlag télen 10 liter, most nyáron 8. Városon kívül 6 körül.
RomeoOne2019-06-13 14:34:03 // 2479
Köszi, az még nem tűnik vészesnek. Akkor nézelődök ebben az irányban.
RomeoOne2019-06-13 14:32:48 // 2478
Városi szaladgálós, ovijárat, munkahely (5 km), erre nem akarok dízelt. Egy szögegyszerű szívóbenzin pont elég.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-06-13 14:18:31 // 2477
rugók törnek és csak gyári... amúgy jók no problem
Zolibácsi2019-06-13 13:53:24 // 2476
Azoknak a motor oknak nem sok gondjuk van. De jobban jársz egy 1.4 t-jettel.
RomeoOne2019-06-13 12:55:25 // 2475
Fiat Linea 1.4 8v-ről (benzines) van valami "muszáj tudni" info? Tervezek valami félig off-osat szaladgálósnak és ez egész megtetszett. Persze ha valami komoly konstrukciós hibával rendelkezik, akkor inkább nem (olyasmire gondolok, mint a Mito/Giuliettákban bedöglő Multiair modul, ami van akinél évi cserét, kb. 300k-t jelent)
RomeoOne2019-05-30 10:42:11 // 2474
Na meg is jött:
A kis Ferrariból lett az ezer lóerős szuperautó
A kis Ferrariból lett az ezer lóerős szuperautó
Rolee462019-05-29 00:47:29 // 2473
Mekkora pancser😏
RomeoOne2019-05-28 21:47:30 // 2472
Napokon belül itt az új 1000 lóerős Ferrari
Ez az összeállítás így elérheti az 1000 lóerőt, és állítólag az összes Teslát lenyomja majd gyorsulásban: 2 másodperc alatti értéről hallani 100 km/h-ig.
Vissza lesznek most már a villanyosok csicskítva :DDD
Ez az összeállítás így elérheti az 1000 lóerőt, és állítólag az összes Teslát lenyomja majd gyorsulásban: 2 másodperc alatti értéről hallani 100 km/h-ig.
Vissza lesznek most már a villanyosok csicskítva :DDD
RomeoOne2019-05-25 17:40:39 // 2469
RomeoOne2019-05-10 21:39:21 // 2468
Kazes☻2019-04-27 18:56:12 // 2467
RomeoOne2019-04-13 16:58:54 // 2466
Visszatér a Ferrari Testarossa?
A forrás szerint tovább szabadulnak a lóerők a Ferrarinál, az új Testarossa 1000 lóerős is lehet. A Ferrari jelenlegi kínálatának legerősebb darabja a 800 lóerős 812 Superfast modell. Ha hihetünk az olaszok ígéreteinek, a V12-es szívómotor marad mindenféle hibrid hajtás nélkül.
Te jó ég, mit művelnek ezek a srácok??? 1000 lóerő egy szívómotorból hibrid nélkül? Ezekhez képest a SpaceX mérnökei lelkes amatőrök :DDD
A forrás szerint tovább szabadulnak a lóerők a Ferrarinál, az új Testarossa 1000 lóerős is lehet. A Ferrari jelenlegi kínálatának legerősebb darabja a 800 lóerős 812 Superfast modell. Ha hihetünk az olaszok ígéreteinek, a V12-es szívómotor marad mindenféle hibrid hajtás nélkül.
Te jó ég, mit művelnek ezek a srácok??? 1000 lóerő egy szívómotorból hibrid nélkül? Ezekhez képest a SpaceX mérnökei lelkes amatőrök :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-08 14:31:57 // 2465
:-DD Honnan ismerős nekem az eltörő fehér műanyag? Nagyon rokonok a 159-cel.
RomeoOne2019-04-08 11:54:07 // 2464
Kis ínyencség Gyurinak :D
Maserati Quattroporte ablakemelő javítás
Maserati Quattroporte ablakemelő javítás
Marklar1552019-04-07 16:39:49 // 2463
Pihentbe is jó... :D
RomeoOne2019-04-06 09:35:15 // 2462
VKG231!!! (156+75)2019-04-02 09:29:11 // 2461
A kerekítés szabályai alapján 50-től felfelé megy a dolog. Asszem negyedikben tanultuk, de lehet, hogy korábban.
Egyébként mókás mert a holy manual a 155 V6-ot 2.4-nek hívja, amit sehol soha senki nem hívott 2.4-nek :)))
Egyébként mókás mert a holy manual a 155 V6-ot 2.4-nek hívja, amit sehol soha senki nem hívott 2.4-nek :)))
VKG231!!! (156+75)2019-04-02 09:27:45 // 2460
Nálam a 2.1 már 3.0, sőt ami 1-nél több az 100 :D
Zolibácsi2019-04-01 23:26:43 // 2459
Messze áll tőlem a kötekedés, csak érteni szeretném. Ha a boltban 2401 forintot kell fizetned, akkor te 2500-t adsz?
Sehol nem hívják a fiat 2.4 es motorját 2.5 nek.
Sehol nem hívják a fiat 2.4 es motorját 2.5 nek.
RomeoOne2019-04-01 22:30:29 // 2458
Azért, ha figyelitek: 15 db injektor van rajta :D
VV62019-04-01 22:18:50 // 2457
http://www.drdb.eu/pbc.asp?cls=8
Gyengébb dragster-osztályokban is simán nyerne!
Gyengébb dragster-osztályokban is simán nyerne!
WarbiRunner (Gyuri)2019-04-01 22:17:22 // 2456
A papír az papír. Egyszer már játszottam, belefáradtam :-) Nem véletlenül lesz egy agyonépített 1.6-os Wareszból egy adagolós dízel :-) Még ha Alfa is.
VV62019-04-01 22:07:49 // 2455
gratulálok; nálam a 2401-től már 2,5-nek számít.
Zolibácsi2019-04-01 21:59:07 // 2454
csak 2,4 -s a kerekítés miatt 2 446 cm³
VV62019-04-01 21:47:41 // 2453
Őrület, az biztos. Először azt hittem, összkerekes. Az mondjuk nem kizárt, hogy a 2,5-ös 20v motor van turbózva.
RomeoOne2019-04-01 21:43:11 // 2452
8.5 sec alatt futja a 0-300 km/h-t. Nem tudnék ilyet mondani hirtelen. Talán egy Bugatti vagy Koenigsegg, ilyen spéci tapadós pályán spéci gumikon.
Kazes☻2019-04-01 21:42:10 // 2451
Nem ártott volna, az biztos! :)
RomeoOne2019-04-01 21:39:22 // 2450
Én nem féltem Warbit, tehetséges, nemzetközi businessman :D
VV62019-04-01 21:39:03 // 2449
Hát nem tudom...én mentem párszor 20v turbókkal és soha nem éreztem, hogy "na ez kéne". A sima 20v szívónál mindig éreztem, de a turbósnál soha.
Azért FWD létére döbbenetesen elrajtolt a vidin.
Azért FWD létére döbbenetesen elrajtolt a vidin.