"Múltkor már leírtam: Olaszországban 3-szorosát adnák el a Giuliából, ha lenne SW!" ebben azért nem vagyok biztos, pont azt olvastam, hogy épp Olaszországban esett legnagyobbat a kombik részesedése egész Ny-EU-t tekintve.
A Passat és Insignia kombit ne írd le, mert az Alfa azokkal van egy ligában, árban és prsztizsben is, sajnos :(
Liquid2020-01-26 21:14:08 // 24293
Liquid2020-01-26 21:10:28 // 24292
A 159 magyarországi másodeladásaihoz, azért azt tegyük hozzá, hogy alig volt belőle berlina, vagyis a többség azért többség mert 159-et akart venni, de gyakorlatilag csak feketében/ezüstben és sw-ként jutott hozzá. Ez annyira így van, hogy én is majdnem sw-t vettem, pedig addig nem tudtam ezt elképzelni. Az már egy másik tészta, hogy akkoriban, mikor ezek újak voltak nagy volt a kombi divat. Viszont ez eltolódott a suvok, meg a crossoverek felé. Biztosan többet tudtak volna eladni, ha van SW is, de a fene se tudja mennyivel... A számokat akkor tudták volna jelentősen növelni, ha olcsóbban is megvehető, akár egy kisebb Stelvio pl.
Giuntini2020-01-26 20:59:51 // 24291
Ebben igazad van, se sw-t, se sedant. Sportkocsit!
Komolyra fordítva a szót! Én is ritkán használom ki a nagyobb csomagtartót, de nekem jobban tetszik formailag legalábbis már az 56-nál is, de az 59-nél a csúcs!
Persze, egy Passat kombi, egy Insignia vagy sokan mások más ligában játszanak! Aki teherhordót akat, ezek közül választ. Az Alfa az Audi és a BMW ligájában játszik.
Az Alfa óriásit tévedett! Ha például megcsinálták volna a Giulia SW-t akkor mindenkit kielégítenek és nincs a vita!
Múltkor már leírtam: Olaszországban 3-szorosát adnák el a Giuliából, ha lenne SW! Audiból és BMW-ből még mindig 2/3-ad az SW-k részesedése. Nem vesznek el semmit a SUV-ból. Ezek számok, a valóság!
Komolyra fordítva a szót! Én is ritkán használom ki a nagyobb csomagtartót, de nekem jobban tetszik formailag legalábbis már az 56-nál is, de az 59-nél a csúcs!
Persze, egy Passat kombi, egy Insignia vagy sokan mások más ligában játszanak! Aki teherhordót akat, ezek közül választ. Az Alfa az Audi és a BMW ligájában játszik.
Az Alfa óriásit tévedett! Ha például megcsinálták volna a Giulia SW-t akkor mindenkit kielégítenek és nincs a vita!
Múltkor már leírtam: Olaszországban 3-szorosát adnák el a Giuliából, ha lenne SW! Audiból és BMW-ből még mindig 2/3-ad az SW-k részesedése. Nem vesznek el semmit a SUV-ból. Ezek számok, a valóság!
droberto2020-01-26 20:53:38 // 24290
Kérdezhetek valamit?
Tudsz konkrétumokat mondani az autópiacról, autóeladásokról?
Vagy, csak hogy fejezzem be, mert neked van igazad?
Úgy látom nem ismersz engem.
Tudsz konkrétumokat mondani az autópiacról, autóeladásokról?
Vagy, csak hogy fejezzem be, mert neked van igazad?
Úgy látom nem ismersz engem.
droberto2020-01-26 20:41:41 // 24289
Nézzétek meg Giuliából az elmúlt négy évben nem adtak el annyit mint a 159 legjobb évében.
Pedig előbbi egy jobb autó. Szégyen a marketing és szomorú, hogy relatíve kis költségből nem akartak SW-t.
Godoljatok bele, Jürgen véletlenül elkap egy TV reklámot vasárnap, majg hétfőn bemegy egy Berlini Alfa kereskedésbe, hogy tetszik neki a Giulia venne egyet a cége nevére. Kérdi hogy milyen karosszéria változatokban kapható? Mondja neki a dealer, hogy csak Sedan.
Erre ő összehúzza a szemöldökét... jó akkor maradok a BMV-nél. Nincs választék, ez a nagy baj.
Sokkal jobban kellet volna, mint a tervezett Sprint. Ha nincs darabszám sose fog megtérülni az 5mrd €. És nem is fog, nem kell hozzá közgazdásznak lenni.
Szomorú és egyben dühös vagyok.
Az SW-séget meg leírom, mert kevesen tudják szerintem, hogy a 159-nél a is a kombi alig tért el a berlinától. Nem volt egy klasszik putonnyos igás hosszú túlnyúlással más alvázzal.
Ua. az alváz, ugyanaz a hossz, talán még a löki is ua. volt. A tető volt más, az oszlopok, meg az ajtókeret és természetesen a hátsó ajtó, meg a belső kárpitozás. Illetve kissé az elektronika. Nem hiszem, hogy ne ért volna néhány száz ezer eurót, hogy minimum duplázzák az eladásokat. Még ezzel a szar marketinggel is.
Pedig előbbi egy jobb autó. Szégyen a marketing és szomorú, hogy relatíve kis költségből nem akartak SW-t.
Godoljatok bele, Jürgen véletlenül elkap egy TV reklámot vasárnap, majg hétfőn bemegy egy Berlini Alfa kereskedésbe, hogy tetszik neki a Giulia venne egyet a cége nevére. Kérdi hogy milyen karosszéria változatokban kapható? Mondja neki a dealer, hogy csak Sedan.
Erre ő összehúzza a szemöldökét... jó akkor maradok a BMV-nél. Nincs választék, ez a nagy baj.
Sokkal jobban kellet volna, mint a tervezett Sprint. Ha nincs darabszám sose fog megtérülni az 5mrd €. És nem is fog, nem kell hozzá közgazdásznak lenni.
Szomorú és egyben dühös vagyok.
Az SW-séget meg leírom, mert kevesen tudják szerintem, hogy a 159-nél a is a kombi alig tért el a berlinától. Nem volt egy klasszik putonnyos igás hosszú túlnyúlással más alvázzal.
Ua. az alváz, ugyanaz a hossz, talán még a löki is ua. volt. A tető volt más, az oszlopok, meg az ajtókeret és természetesen a hátsó ajtó, meg a belső kárpitozás. Illetve kissé az elektronika. Nem hiszem, hogy ne ért volna néhány száz ezer eurót, hogy minimum duplázzák az eladásokat. Még ezzel a szar marketinggel is.
Piritu - 1.000.0002020-01-26 20:39:11 // 24288
Tulajdonképpen min vitatkoztok? :-DD
Kazes☻2020-01-26 20:39:06 // 24287
Megelőztél... ez jutott nekem is eszembe! :DDD
Kazes☻2020-01-26 20:38:35 // 24286
Reklám az kell... mindenféle... meg olyan hozzáállás az eladóktól/szalonoktól... stb.
Ehhez van egy kis sztorim... mi szerint egyszer jelentkeztem gépjármű értékesítőnek olasz, elsősorban Alfa vonalon... az a válasz jött vissza, hogy nem vagyok se elég szép, se nőci... én meg azt hittem, hogy a verdákhoz kell némileg érteni, nem csak szépen mosolyogni! :D
Ehhez van egy kis sztorim... mi szerint egyszer jelentkeztem gépjármű értékesítőnek olasz, elsősorban Alfa vonalon... az a válasz jött vissza, hogy nem vagyok se elég szép, se nőci... én meg azt hittem, hogy a verdákhoz kell némileg érteni, nem csak szépen mosolyogni! :D
Piritu - 1.000.0002020-01-26 20:37:07 // 24285
Kazes☻2020-01-26 20:31:56 // 24284
Szerintem elvesztél a sok betű között... egyáltalán nem ezt írtam, közvetítettem, sugalltam... érdekes, hogy Warbi meg rögtön levette... hmm... :D
Most akkor ki az aki nem befogadó?
Most akkor ki az aki nem befogadó?
Kazes☻2020-01-26 20:30:12 // 24283
Nyugodtan rugózzál... csak ne akarj mindenkit rugóztatni... érted?!
„a többség kombi párti és a D szegmensben mindig is a kombi fogyott jobban. Főleg az Alfánál.” - ez gondolom leginkább az '59-re érvényesíted, merthogy neked az van. Vagy esetleg régebben is így volt?
Én nem adnék semmilyen javaslatot neked... voltak itt már előtted is nagy Alfa fanok, vagy akár kevésbé azok, akik (jó/rossz) példát mutatnak, mutathatnak neked... csak most egy valamilyen offfosból fognak visszaköszönni! ;)
„a többség kombi párti és a D szegmensben mindig is a kombi fogyott jobban. Főleg az Alfánál.” - ez gondolom leginkább az '59-re érvényesíted, merthogy neked az van. Vagy esetleg régebben is így volt?
Én nem adnék semmilyen javaslatot neked... voltak itt már előtted is nagy Alfa fanok, vagy akár kevésbé azok, akik (jó/rossz) példát mutatnak, mutathatnak neked... csak most egy valamilyen offfosból fognak visszaköszönni! ;)
droberto2020-01-26 20:16:14 // 24282
Kell a reklám is, de válszték is kell.
A 159-ből is a vásárlók 2/3-a SW-t vett. Különböző okokból.
Személy szerint nekem jobban tetszik az SW. Az előbb leírtam miért.
A 159-ből is a vásárlók 2/3-a SW-t vett. Különböző okokból.
Személy szerint nekem jobban tetszik az SW. Az előbb leírtam miért.
droberto2020-01-26 20:12:18 // 24281
Már bocs Gyuri, de ott megvédtem, egy véleményt. Miszerint is 2,4 JTD-nek traktorhangja van alapjáraton. Te meg jöttél, hogy nem is, meg amúgy milyen jól szól (amit kb senki se vitat) egy négyhengereshez képest. Egy konkrét dologról volt szó. De tudod mit ezt sokkal inkább szubjektív, mint az, hogy a 159 alapvetően orral vagy fenékkel fordul.
Kazes meg... Elmondtam a véleményemet, Kazes meg leoltott nagy lendülettel, hogy hagyjam már ezt az SW-zés, ez senkit nem érdekel. Mindenki hülye aki SW-vel jár, még a barátja is.
Most akkor ki az aki nem befogadó?
Kazes meg... Elmondtam a véleményemet, Kazes meg leoltott nagy lendülettel, hogy hagyjam már ezt az SW-zés, ez senkit nem érdekel. Mindenki hülye aki SW-vel jár, még a barátja is.
Most akkor ki az aki nem befogadó?
Liquid2020-01-26 20:12:02 // 24280
Amúgy meg az eladások se azon múlnak hogy kombi vagy nem kombi, hanem azon hogy van-e reklám és milyen jelvény van az orrán, egy BMW-t, akkor is eladnának, ha csak 3 kereke volna.
Liquid2020-01-26 20:10:23 // 24279
Tegye fel a kezét az aki az ovodában kombit rajzolt. Na?....:D Ennyi.
Én speciel nagyon fanyalogva vennék kombit, nevezzék SW-nek vagy bárminek, mert nem szép, és az év 365 napjából kb. 360-nál tökre nincs rá szükség. Igen lehet vele jól cuccolni, de mikor pakoltad tele utoljára? :)
Én speciel nagyon fanyalogva vennék kombit, nevezzék SW-nek vagy bárminek, mert nem szép, és az év 365 napjából kb. 360-nál tökre nincs rá szükség. Igen lehet vele jól cuccolni, de mikor pakoltad tele utoljára? :)
droberto2020-01-26 20:03:03 // 24278
Meg ha már a puttonynál tartunk, akkor a 146 sokkal inkább puttonyos 145, mint a 159-nél SW. Gondolj csak bele a Giulietta is milyen hülyén nézne ki lépcsősháttal. Pont olyan hülyén, mint az 1er. Nekem még a D katis Giulia meg a 3er is túl kicsi a klasszik berlina formához. A 166, a 5er, vagy az E Classe az már kiadja rendesaen a lépcsős hátú klasszikus autóformát. Legalábbis nekem.
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-26 20:00:24 // 24277
Gondolod? A te szemszögedet próbálod itt is, odaát is általánosan igaznak elfogadtatni, bizonyítani, szubjektív dolgokat akár. És nem vagy vele egyedül, sarkos, fekete-fehér igen - nem topic. Más véleménye nem lehet igaz, és kígyózik a bizonyítás kényszer a végtelenbe. Pedig elég csak elfogadni, hogy más mást érez, hall, gondol.. De olyan ott még nem nagyon volt. Úgyhogy tényleg mindegy is..
droberto2020-01-26 19:21:54 // 24276
"Tyű... most már értem, hogy miért mennek olyan viták az '59 topicban... hosszan, hosszan, már rég nem is az eredeti kérdés körül, vagy környékén... se." - Szoktál olvasni is vagy a tüzet akarod szítani? Mert ha előbbi akkor tudhatnád, hogy nem szokásom csapongani és össze vissza fecsegni-locsogni. Odaát az előbb is egyetlen egy kijelentés megalapozottságát próbáltam alátámasztani. Úgy látom sikertekenül. Mindegy is.
"Az viszont fura, hogy azért mert pl. neked ez a legoptimálisabb, akkor már ki is jelented, hogy mindenhol mindenkinek ez a legoptimálisabb az egész országban Európában, vagy akár az egész világon. Sajnos nem. Vannak aktív életet élő családok, emberek kombi, ill. SW nélkül is, képzeld csak el." - Itt megint a visszaolvasást javaslom. Többséget írtam, nem országot, nem a világot. Viszont sajnos statisztikát nem tudok mutatni, de ettől még a többség kombi párti és a D szegmensben mindig is a kombi fogyott jobban. Főleg az Alfánál.
Az alfánál a kombiság sosem volt puttony cipelés. Ezt múltkor már kifejtettem. Ha érdekel visszaolvasod a Giulia topicban.
De mindegy is. Nem kell meggyőzzük egymást. Viszont ha megengeded én tovább rugóznék rajta, mert nekem fáj. És nem csak nekem, a többségnek is, akik még nem pártolatak át a számomra még autótlanabb magas súlypontú, nehéz SUV-okhoz. Nem kell együttérzned, elég ha elfogadod. :)
"Ezen viszont SZVSZ nem múlhat, hogy az ember akar-e alfázni, vagy legalább Alfa tulaj lenni, vagy nem." - Várom a javaslatod, hogy akkor mibe tudnék átülni?
"Az viszont fura, hogy azért mert pl. neked ez a legoptimálisabb, akkor már ki is jelented, hogy mindenhol mindenkinek ez a legoptimálisabb az egész országban Európában, vagy akár az egész világon. Sajnos nem. Vannak aktív életet élő családok, emberek kombi, ill. SW nélkül is, képzeld csak el." - Itt megint a visszaolvasást javaslom. Többséget írtam, nem országot, nem a világot. Viszont sajnos statisztikát nem tudok mutatni, de ettől még a többség kombi párti és a D szegmensben mindig is a kombi fogyott jobban. Főleg az Alfánál.
Az alfánál a kombiság sosem volt puttony cipelés. Ezt múltkor már kifejtettem. Ha érdekel visszaolvasod a Giulia topicban.
De mindegy is. Nem kell meggyőzzük egymást. Viszont ha megengeded én tovább rugóznék rajta, mert nekem fáj. És nem csak nekem, a többségnek is, akik még nem pártolatak át a számomra még autótlanabb magas súlypontú, nehéz SUV-okhoz. Nem kell együttérzned, elég ha elfogadod. :)
"Ezen viszont SZVSZ nem múlhat, hogy az ember akar-e alfázni, vagy legalább Alfa tulaj lenni, vagy nem." - Várom a javaslatod, hogy akkor mibe tudnék átülni?
Kazes☻2020-01-26 18:59:20 // 24275
Tyű... most már értem, hogy miért mennek olyan viták az '59 topicban... hosszan, hosszan, már rég nem is az eredeti kérdés körül, vagy környékén... se.
Nem azt írtam, hogy nem lehet más márkánál olvasgatni, hanem, hogy „Ilyesmihez nem kell más márkánál” - gondolok itt az írásra, a stílusára és az ömlengésére. Mindezektől még nyugodtan lehet jó arc... nem ismerem. Nem is kritizáltam.
Ezzel még mindig nem értek egyet. De ez az én bajom. Az viszont fura, hogy azért mert pl. neked ez a legoptimálisabb, akkor már ki is jelented, hogy mindenhol mindenkinek ez a legoptimálisabb az egész országban Európában, vagy akár az egész világon. Sajnos nem. Vannak aktív életet élő családok, emberek kombi, ill. SW nélkül is, képzeld csak el.
Nekem nincs rá szükségem most. De mindenkinek szüksége lehet néha... évente 1x, 2x... de azért nem cipelek egy plusz puttonyt. És ezért nincsenek előrébb a cimbik se... legtöbbnek ráadásul kupi is van benne... nyaraláskor meg azt is telepakolják tetőig... ő dolguk.
Igen, ahogy mondod „nagyon sok ember egy kupéval vagy kabrióval is le tud élni egy életet. Másoknak meg jogsija sincs és tömegközlekednek.
Mások az igények.” Ezzel egyetértek.
Egyébként meg erre ezt írtam: „4 ajtósom viszont volt annál több, meg mostanság az 5 ajtós”, ami lehet, hogy közelebb áll hozzá, de mégsem SW... sőt, jobb annál! Autó formájú marad vele a gépjármű! :D
Én ebben nem bízom... meg egyelőre nem is érdekel, vagy érint... persze ettől még lehet és ha lesz, akkor meg majd mivel fogtok jönni... vagy épp a másik tábor, akik passatozták az '59 SW-t is?! ;)
Ezen viszont SZVSZ nem múlhat, hogy az ember akar-e alfázni, vagy legalább Alfa tulaj lenni, vagy nem.
Még mindig kellene az a párhuzamos dimenzió! :)
Nem azt írtam, hogy nem lehet más márkánál olvasgatni, hanem, hogy „Ilyesmihez nem kell más márkánál” - gondolok itt az írásra, a stílusára és az ömlengésére. Mindezektől még nyugodtan lehet jó arc... nem ismerem. Nem is kritizáltam.
Ezzel még mindig nem értek egyet. De ez az én bajom. Az viszont fura, hogy azért mert pl. neked ez a legoptimálisabb, akkor már ki is jelented, hogy mindenhol mindenkinek ez a legoptimálisabb az egész országban Európában, vagy akár az egész világon. Sajnos nem. Vannak aktív életet élő családok, emberek kombi, ill. SW nélkül is, képzeld csak el.
Nekem nincs rá szükségem most. De mindenkinek szüksége lehet néha... évente 1x, 2x... de azért nem cipelek egy plusz puttonyt. És ezért nincsenek előrébb a cimbik se... legtöbbnek ráadásul kupi is van benne... nyaraláskor meg azt is telepakolják tetőig... ő dolguk.
Igen, ahogy mondod „nagyon sok ember egy kupéval vagy kabrióval is le tud élni egy életet. Másoknak meg jogsija sincs és tömegközlekednek.
Mások az igények.” Ezzel egyetértek.
Egyébként meg erre ezt írtam: „4 ajtósom viszont volt annál több, meg mostanság az 5 ajtós”, ami lehet, hogy közelebb áll hozzá, de mégsem SW... sőt, jobb annál! Autó formájú marad vele a gépjármű! :D
Én ebben nem bízom... meg egyelőre nem is érdekel, vagy érint... persze ettől még lehet és ha lesz, akkor meg majd mivel fogtok jönni... vagy épp a másik tábor, akik passatozták az '59 SW-t is?! ;)
Ezen viszont SZVSZ nem múlhat, hogy az ember akar-e alfázni, vagy legalább Alfa tulaj lenni, vagy nem.
Még mindig kellene az a párhuzamos dimenzió! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-26 18:45:52 // 24274
csak Alfában volt SW-m tulajdonképpen mikor a gyerekek kicsik voltak előtte sem volt, meg utána sem és nem is vágyom rá, nem költözködöm állandóan :)))
Giuntini2020-01-26 18:35:37 // 24273
Ez így van! Az SW kategória a legoptimálisabb választá! Nem is értem, hogy miért favorizálja mindenki a Suv-ot. A formatervezők fantáziája sokkal inkább kiélhető egy SW tervezésénél, mint kevés kivételtől eltekintve a SUV-nál.
Mintha az autóipar az embereket az igazi utazásokról akarná lebeszélni. Az elektromos autók és egyebek. Egy nagy dízelmotoros SW igazi utazóautó, magy nyaralásokhoz. Gyerekkorom nagy utazásai a Wartburggal, Svájc, NSZK, Olaszország, a hágókon, ezek igazi kalandok voltak. Az autók egyre kényelmesebbek, takarékosabbak, és ezt teszik tönkre.
Mintha az autóipar az embereket az igazi utazásokról akarná lebeszélni. Az elektromos autók és egyebek. Egy nagy dízelmotoros SW igazi utazóautó, magy nyaralásokhoz. Gyerekkorom nagy utazásai a Wartburggal, Svájc, NSZK, Olaszország, a hágókon, ezek igazi kalandok voltak. Az autók egyre kényelmesebbek, takarékosabbak, és ezt teszik tönkre.
szelod92020-01-26 17:50:42 // 24272
Sziasztok!
Lancia Delta (2011) 1.6 Dízel 120 paci, automata
Valakinek van tapasztalata ezzel a modellel? Leginkább a váltó érdekelne, mert a neten nem találtam sok mindent. Elméletileg egy robotizált kézi váltó (Selectronic). Mennyire vállalhatóak ezek?
Lancia Delta (2011) 1.6 Dízel 120 paci, automata
Valakinek van tapasztalata ezzel a modellel? Leginkább a váltó érdekelne, mert a neten nem találtam sok mindent. Elméletileg egy robotizált kézi váltó (Selectronic). Mennyire vállalhatóak ezek?
droberto2020-01-26 17:38:00 // 24271
Miért ne lehetne más márkáknál olvasgatni. Egyébként meg a Várkonyit követem és nem a BMW-t. Jó arc, érti az autózást. Ha meg már itt tartunk ezt a részét a BMW jobban csinálja.
Hogy miért rugózunk rajta? Azért mert egy dízel kombi a lehető legoptimálisabb az aktív életet élőknek és a családoknak. Ezzel tudsz sok holmit vinni, ez a praktikus. A motor miatt meg erős és takarékos. Ezt pontosan tudja a Várkonyi is, ha követed tapasztalhatod.
Az, hogy neked nincs szükséged rá az csupán annyit mutat, hogy mások vagyunk. A többség ettől függetlenül kombi párti. Európa jobbik oldalán legalábbis mindenképp.
Mi az hogy nincsenek előrébb az SW-s barátaid?!?
Mi nagyon sok holmit be tudunk pakolni az SW-be. Kétszer-háromszor annyit mint egy Berlinába. Sőt nagyon sok Berlinánál még az üléstámlát se lehet ledönteni. (Anno az 59-nél 80k volt a felára). Viszont nagyon sok ember egy kupéval vagy kabrióval is le tud élni egy életet. Másoknak meg jogsija sincs és tömegközlekednek.
Mások az igények.
De a többség kombit akar, főleg a D szegmensben. (Legújabban meg SUV-ot)
Ezért kell rugózni rajta.
Végezz közvéleménykutatást bárhol.
Ha megnézed a korábbi piaci statisztikákat és körülményeket, illetve a mai igényeket tökéletessen léthatod, hogy a SW Giulia évi +20-30k-es eladást generélt volna. Na ezért kellet volna lehajonlia az Alfának.
Egyébként meg neked se négy ajtósod van, nem is értem miről beszélsz? A 146 szinte telibe hozza az SW praktikusságát. :)
Titkon még mindig bízom, hogy elindítják az SW gyártást - a PSA fúziót követően -, mert siralmasok a Giu eladásai. Nekem meg lehet hogy így nem lesz több Alfám, mert a hobbi autót egyenlőre nem tehetem meg.
Hogy miért rugózunk rajta? Azért mert egy dízel kombi a lehető legoptimálisabb az aktív életet élőknek és a családoknak. Ezzel tudsz sok holmit vinni, ez a praktikus. A motor miatt meg erős és takarékos. Ezt pontosan tudja a Várkonyi is, ha követed tapasztalhatod.
Az, hogy neked nincs szükséged rá az csupán annyit mutat, hogy mások vagyunk. A többség ettől függetlenül kombi párti. Európa jobbik oldalán legalábbis mindenképp.
Mi az hogy nincsenek előrébb az SW-s barátaid?!?
Mi nagyon sok holmit be tudunk pakolni az SW-be. Kétszer-háromszor annyit mint egy Berlinába. Sőt nagyon sok Berlinánál még az üléstámlát se lehet ledönteni. (Anno az 59-nél 80k volt a felára). Viszont nagyon sok ember egy kupéval vagy kabrióval is le tud élni egy életet. Másoknak meg jogsija sincs és tömegközlekednek.
Mások az igények.
De a többség kombit akar, főleg a D szegmensben. (Legújabban meg SUV-ot)
Ezért kell rugózni rajta.
Végezz közvéleménykutatást bárhol.
Ha megnézed a korábbi piaci statisztikákat és körülményeket, illetve a mai igényeket tökéletessen léthatod, hogy a SW Giulia évi +20-30k-es eladást generélt volna. Na ezért kellet volna lehajonlia az Alfának.
Egyébként meg neked se négy ajtósod van, nem is értem miről beszélsz? A 146 szinte telibe hozza az SW praktikusságát. :)
Titkon még mindig bízom, hogy elindítják az SW gyártást - a PSA fúziót követően -, mert siralmasok a Giu eladásai. Nekem meg lehet hogy így nem lesz több Alfám, mert a hobbi autót egyenlőre nem tehetem meg.
Kazes☻2020-01-26 15:59:06 // 24270
Miért beszélne belőle a bánat?! Inkább valami más...
Ilyesmihez nem kell más márkánál olvasgatni, elég ha pl. Vályi kezd beszélni az Alfákról, vagy Csikós! :)
Ezt a kombizást meg én speciel nem értem... és fölöslegesnek érzem az ezen való rugózást. Először és utoljára a Trabim volt kombi... az ismeretségi körömben is van kombi, már Alfa, de szvsz nincsenek előrébb... 4 ajtósom viszont volt annál több, meg mostanság az 5 ajtós... minddel megvoltam, az esetlegesen felmerülő problémákat megoldottam és biztosan nem vagyok ezzel egyedül. Azt meg, hogy mi és hogyan alakult volna másként, ha lenne Giulia SW, csak egy párhuzamos dimenzióban tudnánk vizsgálni, ahol van SW... ha lehetne. :)
Ilyesmihez nem kell más márkánál olvasgatni, elég ha pl. Vályi kezd beszélni az Alfákról, vagy Csikós! :)
Ezt a kombizást meg én speciel nem értem... és fölöslegesnek érzem az ezen való rugózást. Először és utoljára a Trabim volt kombi... az ismeretségi körömben is van kombi, már Alfa, de szvsz nincsenek előrébb... 4 ajtósom viszont volt annál több, meg mostanság az 5 ajtós... minddel megvoltam, az esetlegesen felmerülő problémákat megoldottam és biztosan nem vagyok ezzel egyedül. Azt meg, hogy mi és hogyan alakult volna másként, ha lenne Giulia SW, csak egy párhuzamos dimenzióban tudnánk vizsgálni, ahol van SW... ha lehetne. :)
droberto2020-01-26 12:44:54 // 24269
Link
Tudom, hogy a bánat is beszél belőle, de milyen igaza van. Az Alfás szívem meg mennyire vérzik már, hogy az emberek irracionális módon a SUV-okhoz pártoltak át, és az Alfa nem csinált a Giuliából SW-t. ;(
Ha csináltak volna kombit, minimum a duplája vagy kétszerese lenne az eladási darabszám. És nem-nem menne a Stelvio rovására. Sokkal többrétűnek kéne lennie a kínálatnak, meg persze kellenének a reklámok úgy indulnának meg az eladások.
Mert hát a mostaniak... igen gyalázatosak.
Sokkal sokkal rosszabbak mint a 159-nél illetve flotta szinten annak idején. Pedig azt kudarcanak tartotta a szürke pulcsis. És akkor még válság is volt. ;(
Nézelődjetek...
Márkaszintű:
159:
Giulia:
Stelvio:
Piritu - 1.000.0002020-01-25 08:40:22 // 24268
A Takata buli nagyon nem uj keletű. Mar jo par eve ismertek a gondok vele es jo par millio autoval volt visszahjvas. Ennyit a japan minosegrol...
Kazes☻2020-01-25 00:05:34 // 24267
Kazes☻2020-01-22 16:33:54 // 24266
Kazes☻2020-01-21 16:54:52 // 24265
Kazes☻2020-01-17 12:13:14 // 24264
Marklar1552020-01-16 23:38:52 // 24263
Ezt itt nem tudtuk meg :)
szállító812020-01-11 12:51:47 // 24262
Sziasztok,
Lehet nem a legalkalmasabb topicban kérdezem, de hátha elfér itt.
Tegnap sajnálatos módon lenullázták egy időre a feleségem autóját. A házunk előtt parkolt, full szabályosan, de sajnos kanyar külső íven lakunk, így egy nagy csattra lett a szobából figyelmes és sajnos a mi autónkat találta el egy kisodródó Suzuki.
A sztori röviden ennyi, nagyot kapott az autó, de még lábon (beindítás nélkül) be tudtuk tolni a garázsba. A bal eleje sérült markánsan, illetve a bal hátulja, ahogy ismét bele pördült a vétkes autós.
Ahogy én hazaértem és a rendőri helyszínelés befejeződött, utána azonnal áramtalanítottam az autót (emlékeim szerint a pozitív az gyors csatlakozós, így nem volt nehéz), hogy a kormányzárat oldani tudjam az nélkül, hogy félnem kellene a légzsák kinyílásától.
Ma viszont meló után szeretném beindítani, hogy lássam, indul -e még vagy ilyesmi. Ha ismét áram alá helyezem és beindítom, kell tartanom a légzsákok kinyílásától? Vagy az már ilyen formán nem léphet működésbe? Mivel gondolom ennek is a váznyúlvány környékén van valahol a légzsák jeladója, az meg bal oldalon sanszos, hogy sérülhetett, ezért reális veszélynek érzem (mint laikus).
Megbontani meg nem szeretném az autót a kárszemléig, hogy meg tudjak erről egyértelműen győződni.
Szerintetek így utólag beindíthatom vagy inkább ne erőltessem? Ha nyílni akar, akkor még inkább gondolom a kárszemle előtt nyíljon... nyilván persze a legjobb lenne, ha nem tenné.
Az autó, ha ez számít valamit, egy Peugeot 206 SW, 2003 -as, 1,4 benzin.
Segítségeteket és tanácsotokat ennek kapcsán előre is köszönöm!
Üdv.Gergő
Lehet nem a legalkalmasabb topicban kérdezem, de hátha elfér itt.
Tegnap sajnálatos módon lenullázták egy időre a feleségem autóját. A házunk előtt parkolt, full szabályosan, de sajnos kanyar külső íven lakunk, így egy nagy csattra lett a szobából figyelmes és sajnos a mi autónkat találta el egy kisodródó Suzuki.
A sztori röviden ennyi, nagyot kapott az autó, de még lábon (beindítás nélkül) be tudtuk tolni a garázsba. A bal eleje sérült markánsan, illetve a bal hátulja, ahogy ismét bele pördült a vétkes autós.
Ahogy én hazaértem és a rendőri helyszínelés befejeződött, utána azonnal áramtalanítottam az autót (emlékeim szerint a pozitív az gyors csatlakozós, így nem volt nehéz), hogy a kormányzárat oldani tudjam az nélkül, hogy félnem kellene a légzsák kinyílásától.
Ma viszont meló után szeretném beindítani, hogy lássam, indul -e még vagy ilyesmi. Ha ismét áram alá helyezem és beindítom, kell tartanom a légzsákok kinyílásától? Vagy az már ilyen formán nem léphet működésbe? Mivel gondolom ennek is a váznyúlvány környékén van valahol a légzsák jeladója, az meg bal oldalon sanszos, hogy sérülhetett, ezért reális veszélynek érzem (mint laikus).
Megbontani meg nem szeretném az autót a kárszemléig, hogy meg tudjak erről egyértelműen győződni.
Szerintetek így utólag beindíthatom vagy inkább ne erőltessem? Ha nyílni akar, akkor még inkább gondolom a kárszemle előtt nyíljon... nyilván persze a legjobb lenne, ha nem tenné.
Az autó, ha ez számít valamit, egy Peugeot 206 SW, 2003 -as, 1,4 benzin.
Segítségeteket és tanácsotokat ennek kapcsán előre is köszönöm!
Üdv.Gergő
Stef2019-12-30 19:34:50 // 24261
A 73km/h nagyon silány eredmény ebben a tesztben! Ezt még az én OFF-osom is simán vitte 79-el! :)
RomeoOne2019-12-30 15:19:41 // 24260
Szenvedett a VW Passat kombi a jávorszarvas teszten
Nemhiába, a fosvágen csak fosvágen, nem egy futóművel is rendelkező olasz :)
Nemhiába, a fosvágen csak fosvágen, nem egy futóművel is rendelkező olasz :)
tirex2019-12-22 23:04:22 // 24259
Talán csak üresben hagyta és elgurult,a kis patkánynak meg annyi köze volt az egészhez mint nekem.
Kazes☻2019-12-22 16:46:17 // 24258
Kazes☻2019-12-08 20:12:29 // 24257
Kazes☻2019-11-27 09:02:39 // 24256
Na, ezt hogy'...?! Csajénak a zsebében a kulcs, a kutyus rátenyerelt a START gombra, oszt az automata verda meg elindult... vagy mi?! :-o
Kitolatott a benzinkútról egy csivava, átment az autópályán – videó
Kitolatott a benzinkútról egy csivava, átment az autópályán – videó
Kazes☻2019-11-13 23:14:17 // 24255
Kazes☻2019-11-11 12:23:49 // 24254
Kazes☻2019-11-09 20:31:39 // 24252
Marklar1552019-11-04 12:06:16 // 24251
Nekem a Brera segge se tetszik. ;)
Kazes☻2019-10-27 12:59:23 // 24250
Egy korábbi bömösös próbálkozás...
BMW Goggomobil TS 250
:)
BMW Goggomobil TS 250
:)
Kazes☻2019-10-17 20:41:15 // 24249
Haddel2019-10-13 19:12:27 // 24248
Kazes☻2019-09-29 16:51:58 // 24246
Hoppácska...
Csúcs-Mercedes oldtimer - 46 km-rel. Igen, annyival:-o
Csúcs-Mercedes oldtimer - 46 km-rel. Igen, annyival:-o
Kazes☻2019-09-26 22:35:59 // 24245
Liquid2019-09-26 21:44:16 // 24244
ennyit a villanyautózásról :D