trxAlfa2018-11-17 09:32:54 // 24043
Kazes☻2018-11-09 23:14:44 // 24042
Marklar1552018-11-03 15:38:26 // 24041
Erre nem lehet véletlen rátalálni... :P
Kazes☻2018-10-31 20:40:07 // 24040
Nem semmi...! :)))
Zolibácsi2018-10-31 20:33:25 // 24039
én nemrég találtam egy nagyon szép 7-es golfot 2.0tfsi manual váltó. Hááát a tfsi-t azt mondják kerülni kell. nincs nagyon alternativája az alfáknak az én szememben...
Piritu - 1.000.0002018-10-31 20:22:49 // 24038
Az index fórumot olvasgatva rábukkantam az 1,4TSI fórumra.
Egy szavunk se lehet a szarolasz TS miatt :-DD
Egy szavunk se lehet a szarolasz TS miatt :-DD
szállító812018-10-28 22:26:19 // 24037
nem pont "off autó", de szervesen kapcsolódik hozzá:
Az utánfutómhoz keresek néhány alkatrészt és kiegészítőt (tréleresíteni szeretném)! Használt vagy bontott is érdekel, ha jó állapotú, de ha újban van, az sem sértés :-) .
Amire szükségem lenne:
- ALUMÍNIUM felhajtó rámpa / 1 pár. (méret: 240 x 35 x 8cm vagy amiből ez kivágható)
- ALUMÍNIUM kerék vezetők a rakfelületre / 1 pár. (méret: 362 x 40-50 x 5cm vagy amiből ez kivágható)
- 1 db mechanikus csörlő, aminek legalább 1,5t vonó kapacitása van.
- 2 db (acél)felni, 6x13H2, ET7, körosztó ca. 5x138 (ez csak saccolt érték, mert abban a tartományban a körosztó mérőm már nincs skálázva :-) , ilyen, mint a linken: https://www.barlowtrailers.co.uk/Wheel-and-Tyre-195-50R13C-8PR-P0872?fbclid=IwAR0PCCzRmHg4hFiOk0vdCo0Cza0oZ04M3s4Poh14qy6OzS0hjrATWPegvJo
- 2db 195/50 R13C 104/101N méretű kisteher gumi.
Továbbá a képeken látható 1 pár fékdob is érdekelne, amibe a kerékagy csapágy bele van préselve (csapággyal vagy az nélkül is természetesen, új vagy használt is szóba jöhet természetesen).
Az utánfutó IFOR Williams gyártmányú, ha ez segíthet a szükséges alkatrészek beazonosításában.
Ha van valakinek valami a fent felsoroltakból és szeretné árúba bocsájtani, az vagy írjon itt, vagy küldjön mail-t (gergely.lencse@gmail.com) vagy keressen telefonon 30/3 880 395 számon.
Köszönöm előre is!
Üdv.Gergő
Az utánfutómhoz keresek néhány alkatrészt és kiegészítőt (tréleresíteni szeretném)! Használt vagy bontott is érdekel, ha jó állapotú, de ha újban van, az sem sértés :-) .
Amire szükségem lenne:
- ALUMÍNIUM felhajtó rámpa / 1 pár. (méret: 240 x 35 x 8cm vagy amiből ez kivágható)
- ALUMÍNIUM kerék vezetők a rakfelületre / 1 pár. (méret: 362 x 40-50 x 5cm vagy amiből ez kivágható)
- 1 db mechanikus csörlő, aminek legalább 1,5t vonó kapacitása van.
- 2 db (acél)felni, 6x13H2, ET7, körosztó ca. 5x138 (ez csak saccolt érték, mert abban a tartományban a körosztó mérőm már nincs skálázva :-) , ilyen, mint a linken: https://www.barlowtrailers.co.uk/Wheel-and-Tyre-195-50R13C-8PR-P0872?fbclid=IwAR0PCCzRmHg4hFiOk0vdCo0Cza0oZ04M3s4Poh14qy6OzS0hjrATWPegvJo
- 2db 195/50 R13C 104/101N méretű kisteher gumi.
Továbbá a képeken látható 1 pár fékdob is érdekelne, amibe a kerékagy csapágy bele van préselve (csapággyal vagy az nélkül is természetesen, új vagy használt is szóba jöhet természetesen).
Az utánfutó IFOR Williams gyártmányú, ha ez segíthet a szükséges alkatrészek beazonosításában.
Ha van valakinek valami a fent felsoroltakból és szeretné árúba bocsájtani, az vagy írjon itt, vagy küldjön mail-t (gergely.lencse@gmail.com) vagy keressen telefonon 30/3 880 395 számon.
Köszönöm előre is!
Üdv.Gergő
vologya[kendács mester]2018-10-25 21:30:12 // 24036
Szevasztok. Kb. fél év keresgélés után úgy döntöttem, hogy a családi 4x4 -es diesel, egy Nissan Pathfinder (2005-2008 , 2.5 DCi)lesz. Esetleg valakinek tapasztalat ezzel a típussal? Mire kellene nagyon odafigyelni, hogy nehogy benézzem csúnyán? Előre is kösz a válaszokat.
Piritu - 1.000.0002018-10-23 17:08:48 // 24035
Piritu - 1.000.0002018-10-23 17:07:57 // 24034
Marklar1552018-10-19 20:32:50 // 24033
Zsolt1552018-10-17 12:26:49 // 24032
Semmi! Majd rásózzák a dízeleskre. Ennyi.
Kazes☻2018-10-17 08:20:16 // 24031
Kazes☻2018-10-10 19:12:50 // 24030
szállító812018-10-02 22:26:56 // 24029
Elkeltek. Üdv.Gergő
szállító812018-10-02 22:25:15 // 24028
elkeltek. Üdv.Gergő
Kazes☻2018-09-05 22:36:34 // 24027
A Mercedes új szöget ver be a Tesla koporsójába - Mercedes-Benz EQC bemutató
Giulia topicosoknak is! :)
Giulia topicosoknak is! :)
GEORGE2018-08-31 05:03:03 // 24026
Elindulás előtt nekem mindig azaz első, hogy kikapcsolom a start/stop funkciót...... :)
Amúgy szerintem egy nagy f.@szság ez a leállítom, beindítom a motort.
Amúgy szerintem egy nagy f.@szság ez a leállítom, beindítom a motort.
Kazes☻2018-08-24 18:21:49 // 24024
Igen, de biztosan ő mondja meg mire mennyit ad..., szán... : / Tehát valamelyest azért mégis csak kínai. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-24 18:09:57 // 24023
Kínai pénzből, de nem kínai fejlesztés... mondjuk éppen pont Kínában volt szerencsém hozzá. Kicsit csodálkoztam, egy ilyennek már nem sofőrős autó szinten kéne lenni? Tehát jobb hátul max a kényelem, a többi mindegy...
Kazes☻2018-08-24 15:48:46 // 24022
Racevétem... ;)
VV62018-08-24 15:29:07 // 24021
A Volvo egy kínai autó. Mit vártál? :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-24 15:21:09 // 24020
Ha már OFF. Volt szerencsém pár napig egy XC-90-ben utaskodni, jobb hátul a főnök helyen :-) Háát... Nagyon ritkán van alkalmam ilyesmi új autókban ülni, SUV-okban pláne alig. Vegyesek az érzelmek nagyon.
Egyrészt fejtér az van, a belül az összhatás esztétikus, el tudnám fogadni, de nem vagyok totál lehengerelve tőle. A fabetétek nekem bejönnek, az tetszett. A bőrt passzolom, hogy igazi e benne, ülni rajta nem rossz. De:
Hátul az ülőlap rémes. A 159-ben is idétlenül rövid, de legalább feltámaszt combnál és befér a lábfelem az első ülés alá. Itt nem, plusz ez meg még lejt is, 10km után alig vártam, hogy megérkezzünk. Egyszerűen alacsonyan van a szék, vagy magas a padló, de bűn kényelmetlen.
A barna bőrbetéteket barna műanyaggal egészítik ki. Szerintem förtelem. Soha nem raknék elegáns autóba színes műanyagot, mert úgysem ugyanolyan a színe, mint a bőrnek. Legyen fekete (esetleg fehér ha az passzol), úgyis látszik, hogy műanyag.
A kormány varrása döbbenetesen fércmunka. Egy soros, összehányt varrás, nagyon igénytelenül hatott a szinte új autóban. Az ilyen apró részletek egy olasz autóban nagyon más szintű igényességet mutatnak... boldogan nézegettem itthon a kis öregedő autóm hibátlan kétsoros varrásait.
Futómű. Anno olvastam, hogy milyen kényelmes, jó. Egy SUV-tól eleve puha ringatást vártam (nem tudom, nem értek ezekhez a böhömökhöz :-)) Biztos ez a műanyag rugós változat volt, de a fekvőrendőrökön, úthibákon ugyanakkorát ütött, mint egy bármilyen nem suv, nem ennyibe kerülő autó. Semmi extrát nem éreztem, ami miatt a suvsága annyira jó volna.
Érződött rajta, hogy egy drága autó, szépen, finoman működött, de nem éreztem a fényévnyi távolságot a 159-emhez képest. Halk volt, de semmi extra. Durvább döccenőn megrezzent ez-az, amúgy egy masszív összerakott autó, ennyi. Szépen váltott, egy hajszállal észrevétlenebbül mint nekem az Aisin, de fel tudtam ismerni amikor összekuplungolt. A start-stop nekem újdonság. Ültem pár ilyen autóban már persze, de vezetni nem vezettem ilyet. Hát automatával nem is vágynék rá. Kb. agyf.szt kapnék tőle. Engem utasként zavart, hogy leállítgatja, újraindítja.
Ami kéne belőle, az a parkszenzorok normális hangú pittyegése :-D Az olyan emberbarát.
Egyrészt fejtér az van, a belül az összhatás esztétikus, el tudnám fogadni, de nem vagyok totál lehengerelve tőle. A fabetétek nekem bejönnek, az tetszett. A bőrt passzolom, hogy igazi e benne, ülni rajta nem rossz. De:
Hátul az ülőlap rémes. A 159-ben is idétlenül rövid, de legalább feltámaszt combnál és befér a lábfelem az első ülés alá. Itt nem, plusz ez meg még lejt is, 10km után alig vártam, hogy megérkezzünk. Egyszerűen alacsonyan van a szék, vagy magas a padló, de bűn kényelmetlen.
A barna bőrbetéteket barna műanyaggal egészítik ki. Szerintem förtelem. Soha nem raknék elegáns autóba színes műanyagot, mert úgysem ugyanolyan a színe, mint a bőrnek. Legyen fekete (esetleg fehér ha az passzol), úgyis látszik, hogy műanyag.
A kormány varrása döbbenetesen fércmunka. Egy soros, összehányt varrás, nagyon igénytelenül hatott a szinte új autóban. Az ilyen apró részletek egy olasz autóban nagyon más szintű igényességet mutatnak... boldogan nézegettem itthon a kis öregedő autóm hibátlan kétsoros varrásait.
Futómű. Anno olvastam, hogy milyen kényelmes, jó. Egy SUV-tól eleve puha ringatást vártam (nem tudom, nem értek ezekhez a böhömökhöz :-)) Biztos ez a műanyag rugós változat volt, de a fekvőrendőrökön, úthibákon ugyanakkorát ütött, mint egy bármilyen nem suv, nem ennyibe kerülő autó. Semmi extrát nem éreztem, ami miatt a suvsága annyira jó volna.
Érződött rajta, hogy egy drága autó, szépen, finoman működött, de nem éreztem a fényévnyi távolságot a 159-emhez képest. Halk volt, de semmi extra. Durvább döccenőn megrezzent ez-az, amúgy egy masszív összerakott autó, ennyi. Szépen váltott, egy hajszállal észrevétlenebbül mint nekem az Aisin, de fel tudtam ismerni amikor összekuplungolt. A start-stop nekem újdonság. Ültem pár ilyen autóban már persze, de vezetni nem vezettem ilyet. Hát automatával nem is vágynék rá. Kb. agyf.szt kapnék tőle. Engem utasként zavart, hogy leállítgatja, újraindítja.
Ami kéne belőle, az a parkszenzorok normális hangú pittyegése :-D Az olyan emberbarát.
Kazes☻2018-08-24 15:17:21 // 24019
Ok, nyomjuk...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-24 14:54:35 // 24018
Nem rossz. Egy ideje gondolkozok ezen. A villanyautózás nagy üzlet lesz hamar. A retró autózás már az. Egy új villanyautó a legtöbb felhasználónak feleslegesen drága és stílustalan. Agyaltam azon, hogy egy retro autó villanyosító céget kellene létrehozni. Akár az ügyfél meglévő autójával, akár egy kinézett típussal.
Kelle egy frankó csapat hozzá. Egy jó kasznis (még akár tudok is), 2-3 fejlesztő mérnök (egynek én is jó leszek :-)), és egy autószerelő.
A villanyautózás annyira banálisan egyszerű, hogy 1-2 év alatt tökéletesen bele lehet tanulni a technikájába, fel lehet kutatni a beszerzési forrásokat. Kínából kb. bármit hozok hozzá, bármennyit. A dolgok a CAN buszos bonyolultabb autóknál kezdenek gondolkodósabbak lenni egy átalakításnál, de ezek is házi szinten kezelhetők. Nyilván időigényesebb. Egy jól összeválogatott hajtáslánc rengeteg féle autóba passzolhat. Ha van még egy jó kezű designer is kéznél (csak belsőépítészem van, de hátha megteszi :-D) máris hasonló produktumokat lehet előállítani, mint ez a Moszkvics. Szerintem állat :-) És napi rohangáláshoz kb tökéletes, plusz stílus kimaxolva :-)
Kelle egy frankó csapat hozzá. Egy jó kasznis (még akár tudok is), 2-3 fejlesztő mérnök (egynek én is jó leszek :-)), és egy autószerelő.
A villanyautózás annyira banálisan egyszerű, hogy 1-2 év alatt tökéletesen bele lehet tanulni a technikájába, fel lehet kutatni a beszerzési forrásokat. Kínából kb. bármit hozok hozzá, bármennyit. A dolgok a CAN buszos bonyolultabb autóknál kezdenek gondolkodósabbak lenni egy átalakításnál, de ezek is házi szinten kezelhetők. Nyilván időigényesebb. Egy jól összeválogatott hajtáslánc rengeteg féle autóba passzolhat. Ha van még egy jó kezű designer is kéznél (csak belsőépítészem van, de hátha megteszi :-D) máris hasonló produktumokat lehet előállítani, mint ez a Moszkvics. Szerintem állat :-) És napi rohangáláshoz kb tökéletes, plusz stílus kimaxolva :-)
Kazes☻2018-08-24 14:19:39 // 24017
Mik vannak...! :-o
GTVili2018-08-20 14:50:04 // 24016
Bullshit.....a Koenigsegg már évek óta megcsinálta a Freevalve-t.....
Marklar1552018-08-20 13:07:47 // 24015
Majd, ha a léptető motorok össze akadnak :D
Marklar1552018-08-20 13:06:29 // 24014
VV62018-08-14 20:44:43 // 24013
a wankelben se...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-14 19:31:30 // 24012
akkor ez csak a második :)))))
Piritu - 1.000.0002018-08-14 19:20:10 // 24011
A Trabiban se volt :-DD
Kazes☻2018-08-14 19:18:18 // 24010
szállító812018-08-09 07:00:36 // 24009
Sziasztok, remélem az alábbi post elfér itt (on topicba nem nagyon szerettem volna betenni):
a képeken látható FK sárga lengéscsillapító szett eladó. Mind a négy hibátlan állapotban, kb. egy szezont volt az autóban, az autó eladása előtt ki lettek szerelve.
Nekünk 3 ajtós Golf 3 GTD alatt voltak, tehát elvileg mindegyik 3 ajtós Golf 3 -hoz passzolnia kellene.
Érdeklődni nálam, még több infó és kép a linkre kattintva érhető el.
GOLF 3 FK sárga gátló szett eladó.
Üdv.Gergő
a képeken látható FK sárga lengéscsillapító szett eladó. Mind a négy hibátlan állapotban, kb. egy szezont volt az autóban, az autó eladása előtt ki lettek szerelve.
Nekünk 3 ajtós Golf 3 GTD alatt voltak, tehát elvileg mindegyik 3 ajtós Golf 3 -hoz passzolnia kellene.
Érdeklődni nálam, még több infó és kép a linkre kattintva érhető el.
GOLF 3 FK sárga gátló szett eladó.
Üdv.Gergő
Buksi2018-07-11 15:22:42 // 24008
Megnéztem a videót, én egyáltalán nem sajnálom a kis csávót! Elég beteg hangja volt már a motornak jóval a füst előtt is!
Kazes☻2018-07-11 11:47:18 // 24007
Kazes☻2018-06-21 00:28:25 // 24006
Rolee462018-06-18 23:41:36 // 24005
De szomorú vagyok,dehogy csak vicceltem😃.
Igazából az igazi csalókat kéne jól megbüntetni,mert ez a bünti ki fog hatni rengeteg ártatlan dolgozóra is😔.
Igazából az igazi csalókat kéne jól megbüntetni,mert ez a bünti ki fog hatni rengeteg ártatlan dolgozóra is😔.
Kazes☻2018-06-18 14:46:56 // 24003
Minden nap kéne...! :D
Kazes☻2018-06-18 00:40:44 // 24001
Haddel2018-06-15 14:17:46 // 24000
VV62018-06-15 13:56:36 // 23999
Néztem ma egy bmw e36 320i kupét 600-ért - és ez még olcsó volt - és komolyan mondom, nem értem, mi kerül ezeken ennyibe??? Jó, a sorhatos motort értem, de azon kívül egy pusztulat volt az egész kívül-belül. Ha egy akármilyen Alfa így nézne ki, 100e-t se adnának érte, ez meg 600?!
Jud!t2018-06-11 20:47:38 // 23998
Szia! S80-assal nem nagyon van tapasztalatom (néhányszor vezettem apósét, ez 2.0D) Viszont sokáig V50-esem volt, 5 éve pedig C30-asom van. A motor mindkettőben ugyanolyan 1.6D. Komolyabb probléma egyikkel sem volt eddig, pedig régebben heti átlag 500 kmt ment mindkettő. Mondjuk após kb csak városban használja, de nála se volt eddig semmi gáz. Szóval én maximálisan elégedett vagyok, abszolút megbízható autónak tartom a Volvot. Ami viszont jó tanács, hogy semmisképp ne 1.6-os motorral vedd, mert iszonyat lomha. Ezt a generációs részt nem igazán értem, de ha esetleg van még kérdésed, írj nyugodtan.
Kazes☻2018-05-18 17:32:00 // 23997
azaz veszélyes hulladék...
Kazes☻2018-05-18 17:31:34 // 23996
De az is érdekes, hogy milyen lehet a veszélyes anyag kezelés, ha hat nap után újra gyullad... :-o
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-18 17:20:33 // 23995
És ezen nagyon csodálkoznak? Vajon a repülők rakterébe miért nem lehet a poggyászban Li-Ion akksit feladni? Pár emberélet árán biztos előbb utóbb megoldódik. Addig én kormolok inkább és még a matek is jobban jön ki...
Kazes☻2018-05-18 16:38:35 // 23994
Halálra égnek az utasok a Teslákban, nagy baj lehet az akkukkal
Hűha, ez nem valami jó...
Hűha, ez nem valami jó...