Satti2006-12-09 17:49:09 // 2094
Mondjuk pont a Ferrarival ilyen gond nincsen,mert főleg az amerikai piacon,jelentősek az eladások,az extra sportkocsik közűl ebből adnak el az egyik legtöbbet,sajnos már nem emlékszem hol,de volt a Forma1-el kapcsolatban egy műsor,ahol ez is szóba kerűlt,és ott beszélték,hogy a Ferrari eladásokkal nincs gond,termel nyereséget,csak annak a nyereségnek a nagy részét viszi el az F1 program.
Rumi2006-12-09 17:45:16 // 2093
ha már ferrari, én Testarossa és F40 párti vagyok. újabb gép nem is kéne
illetve Lambo Countach a második generáció
ha már álomautókról beszélünk
Poló2006-12-09 17:44:32 // 2092
Lamboba nálunk készül V10-es motorblokk. Nem mi szereljük, csak a blokk megmunkálása történik nálunk.
Rumi2006-12-09 17:43:40 // 2091
de középmotoros, hátsőkerekes, alacsonysúlypontú boxermotoros. tehát a vezetési élmény feltehteőleg odab@sz
Poló2006-12-09 17:42:45 // 2090
Ahhoz képest, hogy 71-es, a műszerfala elég modernnek néz ki, mintha finom anyagból lenne.
Rumi2006-12-09 17:42:32 // 2089
ez így van. de ha irreálisan magas árat fizettetnek meg egy autóért. akkor az valóban csak egy nagyon szűk réteg fogja vásárolni, és nem térül meg a fejlesztésre fordított pénz. ellentétben egy luxs ruhagyárnál, ahol a 250K-s farmernadrág "kifejlelsztésére" nem költöttek milliárdokat.
a Porschénak is van luxus autója (GT, 911 Turbo), amugy ugyanugy 2-3százezer dollár környékén mozog, ez kell ahhoz hogy fenn maradjon a presztizs, és kell a Kayman, a Boxster, meg a Cayenne, hogy nyereséges legyen a cég.
egy önálló csak luxus autókat gyártó cég nem tud nyereséges lenni szerintem. csak ha fejlesztéseinek kötségét visszaosztja "populárisabb" modelljeire.
lásd a Lamboba sok VW-s cucc van, de okosan nem a külsőségek, ezért megmarad a presztizs, de olcsobb a gyártás, így ugyanannyiért el tudja adni a Murciélagot, mint a Maranellot, csak sokkal többet nyer rajta.
nézd meg a Bugattit. hiába kerül 1mimllióba. mégis buknak minden eladott autóval!
Satti2006-12-09 17:40:46 // 2088
Poló2006-12-09 17:36:37 // 2087
Na megnéztem, 2,5-ös és 204 lovas.
Satti2006-12-09 17:34:29 // 2086
Modjuk a "gyenge" boxster is 250 lovas,ami annak a kis kaszninak bőven elég,de azért egy komolyabb sportkocsihoz nem hasonlítható.
Ez olyan,mint ahogy annak idején a később legendássá vált,népszerű Ferrari Dino-ra,az öreg Enzo,nem engedte rárakni előre az ágaskodó lovas emblémát,mert mint mondta,a Ferrari 6 hengeres motorral komolytalan szerinte,mivel ami számított,abban 12 hengeres moci volt,meg van is.A fekete ló helyén,mindegyikben eredetilg,ugyanolyan sáűrga alapon,csak annyi van,hogy "Dino".
Poló2006-12-09 17:28:58 // 2085
Asszem régebben (kb 8 éve) 10 millió körül lehetett venni egy Boxstert. Talán gyenge 2.6-os motorja volt.
Satti2006-12-09 17:23:24 // 2084
A magas ár miatt,megőrzi a márka az exkluzivítását sztem,hogy nézne ki,ha akárki járhatna ilyen autókkal.A Porsche is egy komoly márkát képvisel,de vannak olyan típusai,amelyek elérhetőbbek a nagy többség számára,talán ezért nincs is olyan varázsuk,mint egy Astonnak,Ferrarinak,vagy Lambonak.
Satti2006-12-09 17:19:45 // 2083
Bocsi,helyesen :Maranello.
Rumi2006-12-09 17:19:35 // 2082
mert talán a nagyoknak irreálisan magas az ára?!
a porsche pl rekordnyereséggel zárta a tavalyi évet. és már tavaly előtt is 3000Euros netto prémiumot osztott minden dolgozójának.
tehát meg lehet élni egy viszonyleg szűk réteg igényeit kielégítő termk gyártásából / adásából is
lásd egyéb luxus termékek (nem mindegyik divatcég vagy óragyár megy csődbe :) )
Satti2006-12-09 17:18:54 // 2081
Viszont láttam korábban,a másik angol autós műsort,amelyben egy hosszú tesztnek vetettek alá,egy 575 Maranallot,és csak csupa jót mondtak róla.
Nem azt mondom,hogy az Aston nem jó,de semmiféleképpen nem jobb,mint egy Ferrari,kicsit másabb,de összességében véve,ha azt meglátod az utcán,nem hoz ki az emberből olyan érzéseket,mint a Ferrari.
zolee1452006-12-09 17:14:07 // 2080
Még annyit, hogy ugye a Ferrari is a Fiat csoport tagja, egyszerűen az ilyen luxusmárkák nem nagyon élnek meg önállóan. Nem kell ezen csodálkozni, a Daewoo meg a Suzuki tarol, a nagyok meg haldoklanak, ez van.
zolee1452006-12-09 17:10:28 // 2079
"a Ferrarihoz képest sehol sincsenek."
Gondolom csak a kinézetről beszélsz, mert nem hiszem hogy huzamosabb ideig használtad volna bármelyiket is. Az meg hogy az angol autógyártás a csőd szélén van, vagy benne az nem véletlen. Egy angol munkásnak kicsit nagyobb a bérigénye mint egy koreainak, a világpiac viszont ezt leszarja.
Azért nem hinném hogy egy Aston Martin sokkal rosszabb lenne egy Ferrarinál, inkább azt mondom, hogy mindkettő a kategória csúcsa, csak ízlés kérdése, bár aki ilyet vesz annak gyanítom a másik is ott áll a garázsában.
Satti2006-12-09 17:04:29 // 2078
Csak az az érdekes,hogy már mindegyik bezárhatott volna,ha egy másik nagy konszern nem veszi át a csőd szélén álló brit autógyártó cégeket,mint ahogy a Rolls és Bentley a VW csoporté,a Jaguár a Fordé,és így tovább.
Nem mondom,egy Aston DB9 szép autó,de ha választani kellene az,vagy egy vanquish,és egy 575 Maranello között,nem is kérdés,hogy melyiket választanám,a Ferrarihoz képest sehol sincsenek.
martin-i2006-12-09 16:53:58 // 2077
Marklar1552006-12-09 16:45:46 // 2076
Remélem a kolégád nem olvassa a fórumot. Lefikázod az autóját aztán ne csodálkozz, ha várhatsz a bambuszra... ;)
kando.2006-12-09 11:58:49 // 2075
Múltor ültem egy majdnem-kolléga totjájában (hazavitt, túlóráztunk s éppen nem volt buszom, stb..) na szóval, ez is vmi új szerkezet, nincs is ,,normális'' műszerfala, hanem középen van minden mérőke, de valami nyagyítóval van a sofőr feje felé világítva/vetíteva a sebesség meg pár adat még..
Áááá, hát nem tudom, ezt hogy lehet megszokni...???
Igaz, én a J1-ről láttam, nem tudom, vezetve milyen de szvsz naongáz, hogy a műszerfal egy 2x2 cm-en van és brutál nagyítókkal van felvetíte kvázi-műszerfalra...
Régen a Hunor számológép volt ilyen, iciri-piciri piros kijelzővel és minden digit fölött egy brutál nagyító, így a 3 mm-es számokl kb 5-7 mm-esnek hatottak...
:)))
lac1462006-12-09 11:46:59 // 2074
a műsorból az is kiderül, hogy az Aston Martin jobb mint a Ferrari...ezek a brittek! :)
lac1462006-12-09 11:41:38 // 2073
most megy az ötödik sebesség a viasaton...a britt kocsikról (vagyis az ott gyártott egyéb márkákról) van szó...hát verik rendesen a mellüket az "autógyártásukra" oly büszke angolok...:)))
Rumi2006-12-05 10:24:31 // 2072
éljenek az orosz csodavasak :))
az a középső piros, azzal a hatalmas szárnynyal még egész jól néz ki.
a többi kicsit izlésficamos hajlamra vall
Rumi2006-12-05 10:22:10 // 2071
valószinű hogy még egy kicsit többe van :pp
zolee1452006-12-05 09:18:28 // 2070
" Az eleje brutál, bár nem értem a ködlámpák melletti lyukak funkcióját"
Ott kapja az első fék a levegőt.
Zsolt1552006-12-05 06:06:18 // 2069
Zsolt1552006-12-05 06:00:00 // 2068
A főnököm vett a GTS Vectrára eredeti 19"-os IMSHER felnit Michlein gumival, és a garnitúra ára 1 millió volt. Valószínű, hogy ennek a kerekei is hasonló árban lehetnek.
Poló2006-12-05 00:36:55 // 2067
Lehet, hogy ott a ködlámpák melletti jukak (:D) mögött van egy-egy intercooler. Vagy esetleg a fékek kapnak onnan hideg levegőt.
A nyáron Győrben láttam kétszer is ugyanazon az útvonalon egy 6-os Cabriót. Fiatal gyerek ott menőzött vele.
Halesz2006-12-05 00:33:53 // 2066
Nekem a hátulja kicsit sok.... Az eleje brutál, bár nem értem a ködlámpák melletti lyukak funkcióját :) A 6-os amúgy nekem is tetszik :) Múltkor egy ilyen 6-osból bámulták meg a GT-met :D cserébe én is megbámultam a 6-ost :)
Poló2006-12-05 00:31:25 // 2065
Z-s rendszám arra utal, hogy viszik ki az országból. Csak nem az ukránok vagy a románok? :-O
Rumi2006-12-05 00:19:02 // 2064
ez is nagyon off
de én ebben is el tudnám viselni a bömös müszerfalát
bocs a minőségért, telóval fotóztam
alapjáraton is megaüberbrutál hangja van
kicsit morcos lett előlről, a rendszám ezt is elcsúfitaná
bazz, 285-30as ZR20as Pirelli P Zero
vajh mennyi lehet egy ilyen echte könnyűfém+gumma kombó?
és hogy kinek köszönhető mindez
hány db futhat ebből az utakon? 2-3 példány
bocs az offért, de engem megszédített (főleg a hangja)
persze attól még nem egy 8C, mégha az ára valszeg fölötte is van
de én ebben is el tudnám viselni a bömös müszerfalát
bocs a minőségért, telóval fotóztam
alapjáraton is megaüberbrutál hangja van
kicsit morcos lett előlről, a rendszám ezt is elcsúfitaná
bazz, 285-30as ZR20as Pirelli P Zero
vajh mennyi lehet egy ilyen echte könnyűfém+gumma kombó?
és hogy kinek köszönhető mindez
hány db futhat ebből az utakon? 2-3 példány
bocs az offért, de engem megszédített (főleg a hangja)
persze attól még nem egy 8C, mégha az ára valszeg fölötte is van
Charlie 1662006-12-03 19:45:16 // 2063
Asszem annakidején a Stallone Cobra c filmjéban is hasonló elejű verda vót. Azóta nem jöttem rá hogy mi az , és arra vadáészok ezerrel.
Halesz2006-12-03 19:43:32 // 2062
Nagyon brutál, nekem is tetszene :) Lehetne vele büntetni asszem :D
Charlie 1662006-12-03 19:39:34 // 2061
GEORGE2006-11-29 22:57:41 // 2059
Ezek nem tudják jó dolgukban mivel üssék agyon az idejüket....
Marklar1552006-11-29 22:53:44 // 2058
Ennek mi értelme?
lac1462006-11-29 19:18:04 // 2057
meg szükségeltetik egy kis türelem is hozzá! :)
Zsolt1552006-11-29 19:11:01 // 2056
Xixo2006-11-29 00:16:53 // 2055
Xixo2006-11-29 00:16:10 // 2054
Maserati MC12 Versione Corse
"Motorterében a Ferrari FXX 755 lóerős, V12-es motorját találjuk, mely 6,4 másodperc alatt gyorsítja 200 km/óra sebességre a Maserati csúcsmodelljét......" :-))))))))
Marklar1552006-11-25 18:49:40 // 2053
Bakker. Az ilyeneket nagyon bírom. Még ha épített is lenne... Meg ha japó is.Van 2,0 Lancia motoros UNO turbó is 250Le ;))) Csak ügye azt az erőt át is kell tudni adni... ;)))
Seriff2006-11-25 15:35:00 // 2052
Ferke2006-11-23 10:37:06 // 2051
Az utolsó mondat helyesen:
Mindegy, így is még csak most jöttek fel az Alfa multijet szintjére, gondolom elég nagy volt a kihívás!:)))
Ferke2006-11-23 10:35:53 // 2050
Tééleg, most látom: "335d-vé tehát csak egy további turbóval válhatott az autó"
Na ennyire nemnormálisak jürgenék, Szerintük teljesen logikus, hogy ha egy 330-asra turbot rakunk, az 335-ös lesz. Nem is értem, mit nem értek én ezen, ert ha az 1.9-esemre rakok még1 turbót, akkor az már bizony 2.4-es lesz!:)
Mindegy, így is most jöttek fel az Alfa multijet szintjére, ondolom elég nagy volt a kihívás!:)))
zolee1452006-11-22 22:55:12 // 2049
jah, már jópár éve elkurvultak Jürgenék, a típusjelzésből már nem mindig lehet megállapítani hogy mekkora moci van benne. Az az egy tuti, hogyha sok rajtuk az M-betű akkor max 1,8-as moci van benne:)))
Ferke2006-11-22 22:21:31 // 2047
Azért már korábban megszületett a 3.0 jtdM, ami nem 3,5-ös, és mégis ugyanenyni LE, és Nm!:Ö
Ghiotte novità da Fiat Powertrain
Ferke2006-11-22 22:19:19 // 2046
Várható volt, hogy megpróbálják űberelni az olaszokat!:))