Fórum >> Egyebek >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!

Edyboy2009-03-09 23:48:07 // 3859
Edyboy2009-03-09 23:36:50 // 3858
Edyboy2009-03-09 23:18:12 // 3857
Edyboy2009-03-09 22:55:03 // 3856
Miért nem kell villamos a Rákóczi úton?

Oktatófilm :)
GT Ɨ|ѯ2009-03-09 16:13:18 // 3854
és milyen jól jártak a vevők...:-)
ystuc2009-03-08 18:18:42 // 3853
Elég sok M-zárolt cucc végezte a különböző inkurencia raktárakban. Több helyen is voltam, elég sok eszközt adtunk át. Pl Mezőfalva, Kalocsa, Marcali, stb... Konkrétan az ÁPV Rt értékesíti elvileg őket, de hogy végül mi lesz velük, azt a fene tudja. Régebben magánember is vehetett belőlük, de ez a lehetőség megszűnt. Szerintem lassan az enyészeté lesznek, ami szar ügy. Voltak olyan eszközök is, amikben max 100 km volt.
Kau2009-03-08 17:01:35 // 3852
Érdekes látni ugyanazt a helyszínt régen és ma.
Kau2009-03-08 17:00:20 // 3851
Érdekes, hogy mikor megszűnt a katonaság Rétságon (ott voltam katona), mennyi új állapotban lévő M-zárolt Csepel volt. Vajon mi lett azokkal? Szerintem nem volt bennük 5000km.
Inter156 (il mascalzone)2009-03-08 16:57:16 // 3850
Ja és a ragadós pille cukor??Az se kis pályás:)))
Inter156 (il mascalzone)2009-03-08 16:55:28 // 3849
Hát abból én is elszívtam egy pár dobozzal:)) De hogy ez most honnan került elő? Rejtély :)
Kazes☻2009-03-07 22:01:39 // 3848
Húúú, de jó, cigirágóóó a kedvencem volt. :)))
Inter156 (il mascalzone)2009-03-07 19:20:01 // 3847
Régi nyalánkságok,amiket már most is kapni:))))
ystuc2009-03-07 09:13:42 // 3846
566-ost én is vezettem. Csak nem ponyvás, hanem darus kivitelben. Masszív egy dög, és viszonylag jó volt hajtani, bár a hátramenetbe kapcsolás erőt kívánt. :-)

Ő volt az:
TDI752009-03-07 00:35:43 // 3845
Azért kár hogy bezárták a Csepelt. Nagyon jó ötleteik voltak. Pl a 413-as tipusjelű motorból létezett diesel és benzines kivitel. Az érdekesség viszont az volt benne, hogy a dieselből viszonylag könnyen benzinest tudtak csinálni, és fordítva is igaz volt. Csupán néhány alkatrészt kellett cserélni. Viszont hogy a diesel magas kompresszióját hogyan csökkentették le hogy benzines legyen azt nem tudom. Pedig a diesel kompresszióval benzint sűríteni az a tuti öngyulladás receptje (amit ugye szeretünk benzin üzemnél elkerülni). Állítólag a hengerekhez és a hengerfejekhez nem nyúltak, valamint az átalakításhoz nem kellett nagyon megbontani a motort. Ja mégvalami első ránézésre kiköpött VM diesel . Különálló hengerfejek, alul vezérelt felül szelepelt fogaskerékvezérlésű motor, könnyűfém dugattyú, nedves hüvely, fogaskerék olajszivattyú... STB Tisztára mint a régi TD Alfák. Csak azt ne feledjük hogy a 413-as motor születésekor 1950-et írtunk. Vagyis egy kicsit nagyságrendekkel meghaladta a korát.
Edyboy2009-03-06 10:52:24 // 3844
Ugyanaz,sín nélkül :(
Zsolt1552009-03-06 05:27:54 // 3843
Zugliget,

Zsolt1552009-03-06 05:11:49 // 3842
A Gellér téri kép az nagyon jó! :-)))
Zsolt1552009-03-06 05:05:17 // 3841
Csepel 350,



Csepel 800,



Csepel 566,



Csepel 588.

Edyboy2009-03-06 02:03:40 // 3840
Budapest anno :)))
TDI752009-03-05 23:03:05 // 3839

Csepel 344 D


És még egy 344 D
Attie2009-03-04 21:53:24 // 3838
Ez odabasz :))
Villanydömper :DDD
rfree2009-03-04 21:50:43 // 3837
Üdv. Mindenkinek. Egy kis infó ha tehetitek szerezzétek be a RETRÓ BALATON, RETRÓ BUDAPEST 1-2 filmet.(60-70 évekböl minden.) igazán remek filmek.
GT Ɨ|ѯ2009-03-03 16:54:51 // 3836
ez nagyon komoly...:-)
Zsolt1552009-03-02 20:57:55 // 3835
Vagy legalább is oda tervezték. Azért kiváncsi lettem volna, hogy hogyan ürítették, és rakták meg.
Zsolt1552009-03-02 20:55:56 // 3834
Az! :-))) Szibériában, bányákban használták, ahol a hideg miatt a belsőégésű motoroknak bizonytalan volt az üzeme.
GTPeti2009-03-02 20:51:59 // 3833
Végigdöngetne egy ilyen a Baross utcán. :)))
ystuc2009-03-02 20:51:00 // 3832
Ez meg mi a tököm? Trolitefu?
Edyboy2009-03-02 19:02:47 // 3830
GT Ɨ|ѯ2009-02-26 19:41:05 // 3829
a filmról olvadt 1 kicsi mindig:-)
de tényleg,az illatának is feelingje volt...
AlfaZsolti2009-02-26 17:22:03 // 3828
Egy kis csemege
GTPeti2009-02-24 15:03:52 // 3827
Szerintem ez Akai.
(Clarion nem lehet, mert nem gyártott szobai hifit. Én legalábbis így tudom.)
GTPeti2009-02-24 14:49:04 // 3826
Én még az izzóraégett por (?) szagára is emlékszem. Vagy az a filmtől volt? Mindenesetre volt egy spec. szaga ennek a vetítőnek (bekapcsolt állapotában). :)
De lehet, hogy a kalapácslakk engedte szabadjára észtereit a hő hatására? :)
Mulder2009-02-24 12:10:52 // 3824
Mai napig az egyik legjobb film:)
GT Ɨ|ѯ2009-02-24 12:04:01 // 3823
a diavetítőm pont ugyanez a szín volt:-)
kapeka (Nagyvad)2009-02-23 23:58:43 // 3822
Biztos hogy nem Akai, inkább talán Clarion, elővettem egy ilyen sárga dobozt (legó van benne...), de nem igazán olvasható.
Edyboy2009-02-23 23:30:52 // 3821
Edyboy2009-02-23 23:17:46 // 3820
Edyboy2009-02-23 23:00:27 // 3819
Gábor802009-02-22 19:05:47 // 3818
Egy kis nosztalgia:

-régi édességekből:





-és más egyéb használati dolgokból:

GT Ɨ|ѯ2009-02-20 09:47:02 // 3817
Mléxem:pestig 1 kaland volt:-)))
megállt minden bokornál és Q..va hideg volt benne:-))
Szendehelynél meg töf-töf 20-al...
csocsi2009-02-19 22:05:56 // 3816
A középiskolában ilyennel vittek bennünket szüretelni.
Zsolt1552009-02-19 18:45:19 // 3815
A Nyugati (Marx) téri végállomás.



GTPeti2009-02-19 18:00:22 // 3814
Egy kis infó a Fakarusz előtt álló Skodáról.
GTPeti2009-02-19 17:36:17 // 3813
Jó kép. :)
Andy2009-02-19 17:29:10 // 3812
De milyen jó is volt. Rengeteget utaztunk ilyennel úttörő táborban. A fotó meg a Deák téren készült, amikor a 47-49 villamos még tovább ment egészen a Nyugati (régi nevén Marx) térig.
Tom122009-02-19 17:22:25 // 3811
Ilyen volt az "iskolabuszunk" aztán mikor lecserélték, még jó darabig "kibelezve" állt az iskola melletti telken a gazban...
Edyboy2009-02-19 17:17:42 // 3810
Nem kevésszer :))
Micsoda élmény volt :))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak