Fórum >> Egyebek >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!

GTPeti2009-03-23 19:45:34 // 3880
Az baromira hihetetlen, hogy pl. a Közlekedési Múzeumnak ne telljen egy üres hangár bérlésére vhol az országban. Nem megy? Vagy közömbösség? Vagy mindkettő?
Taxi33™2009-03-23 19:40:56 // 3879
A Februári Veterán Autó Motorban van egy kép a velünk pusztuló történelem rovatban,hogy találtak egy N26-os buszt Miskolc környékén. Valaha szerszámos kamrának használták, de hátha valaki megmenti még. A képet nézve eléggé romos és hiányos darab ez is. :o(
GTPeti2009-03-23 19:40:19 // 3878
Idióta barmok. És ilyen inkompetens állatok vannak mindenfelé vezető döntéshozó pozícióban...
Zsolt1552009-03-23 19:27:16 // 3877
Vagy akár kérés nélkül is.



A BKV Gyömrői úti üres telephelyén álltak, de annak eladása kapcsán a területet kitakarították, és a szeméttel együtt kidobták a régi buszokat is.
"... A BKV szép csendben megszabadult jó néhány muzeális értékű busztól, olyanoktól is, melyekből már nincs több fellelhető példány, így örökre elvesztek. ..."



Például egy 1936-os gyártású Mávag N26/36 csőrös buszt is szétvágtak. A háború pusztításait túlélte, de a BKV 2006-os telephely eladása végleg megpecsételte a sorsát. A Mávag csőrös az utolsó példány volt az országban.


:-((((
GTPeti2009-03-23 11:53:14 // 3876
A képeket elnézve tényleg mi vagyunk az EU ügyeletes hülyéi... Amink van, kérésre azt is elpusztítjuk.
GTPeti2009-03-23 11:16:56 // 3875
Eladó Csepel.
Zsolt1552009-03-23 07:28:17 // 3874
Aztán majd pár év múlva mindenki sírni fog, hogy nem, vagy alig maradt belőlük.
ystuc2009-03-21 17:03:56 // 3873
Csak részben figyeltem oda, mert más dolgunk volt. Nekem a PSZH-k nem jelentettek semmit, mert nem használtam, nem volt hozzájuk közöm. Persze felesleges pénzkidobásnak tartottam ezt a műveletet, mert ha a több száz egyéb katonai cucc a különböző inkurrencia raktárakban álldogálhat, akkor ezek is elfértek volna.
Taxi33™2009-03-21 17:03:01 // 3872
Itt még ép bőrrel!
Taxi33™2009-03-21 17:01:17 // 3871
Szörnyű volt?
ystuc2009-03-21 17:00:48 // 3870
Jé, ezt láttam élőben. :-)
Taxi33™2009-03-21 16:59:26 // 3869
Na vajon ezekből is mennyi maradhatott még? Biztosan nem sok 2004.10.18. PSZH megsemmisítés Gödöllőn

Október végén személyesen láthattuk, hogyan semmisítik meg az olykor szebb időket megélt D-944 PSZH-kat. A Gödöllői Currusban nemzetközi fegyverzet ellenőrök jelenlétében vágták négy részbe a magyar járműipar korai remekműveit. A maradékot kohóba szállították és az acélgyártás során hasznosították. Megrázó képek következnek...
Zsolt1552009-03-19 17:16:01 // 3868
Az általad leírtak miatt én is csalódott voltam. :-((( A jelenlegi állandó kiállítást valóban akkor állíthatták össze.
pettinke2009-03-19 09:28:56 // 3867
háááát, én megnéztem, meg kell mondjam, egy cseppet csalódtam.
összevissz 9 autó van (amik egyébként tényleg gyönyörűek, mármint, a maguk módján), mindezt 1500 Ft belépőért + 1000 Ft fotójegyért, egy félhomályos teremben, merthogy nem kapcsolják fel az összes pilácsot gondolom takarékosságilag. egyáltalán, a Közlekedési Múzeumban valahogy megrekedt az idő a '80-as években :-((

azért itt van nehány kép
Zsolt1552009-03-16 21:20:24 // 3866
A Közlekedési Múzemban még április elejéig megtekinthetőek a "keleti" autó csodák.

Inter156 (il mascalzone)2009-03-11 20:03:24 // 3865
Ez nagyon tetszik,főleg svédül:)))))
Edyboy2009-03-11 16:14:17 // 3864
Boldog békeidők :)
Edyboy2009-03-11 16:04:03 // 3863
Köszi :)
Zsolt1552009-03-11 07:34:27 // 3861
A régi szép idők! :-)))
Kazes☻2009-03-10 00:07:14 // 3860
Ügyes voltál, nyertél egy tranzisztoros zsebrádiót. :)))
Edyboy2009-03-09 23:48:07 // 3859
Edyboy2009-03-09 23:36:50 // 3858
Edyboy2009-03-09 23:18:12 // 3857
Edyboy2009-03-09 22:55:03 // 3856
Miért nem kell villamos a Rákóczi úton?

Oktatófilm :)
GT Ɨ|ѯ2009-03-09 16:13:18 // 3854
és milyen jól jártak a vevők...:-)
ystuc2009-03-08 18:18:42 // 3853
Elég sok M-zárolt cucc végezte a különböző inkurencia raktárakban. Több helyen is voltam, elég sok eszközt adtunk át. Pl Mezőfalva, Kalocsa, Marcali, stb... Konkrétan az ÁPV Rt értékesíti elvileg őket, de hogy végül mi lesz velük, azt a fene tudja. Régebben magánember is vehetett belőlük, de ez a lehetőség megszűnt. Szerintem lassan az enyészeté lesznek, ami szar ügy. Voltak olyan eszközök is, amikben max 100 km volt.
Kau2009-03-08 17:01:35 // 3852
Érdekes látni ugyanazt a helyszínt régen és ma.
Kau2009-03-08 17:00:20 // 3851
Érdekes, hogy mikor megszűnt a katonaság Rétságon (ott voltam katona), mennyi új állapotban lévő M-zárolt Csepel volt. Vajon mi lett azokkal? Szerintem nem volt bennük 5000km.
Inter156 (il mascalzone)2009-03-08 16:57:16 // 3850
Ja és a ragadós pille cukor??Az se kis pályás:)))
Inter156 (il mascalzone)2009-03-08 16:55:28 // 3849
Hát abból én is elszívtam egy pár dobozzal:)) De hogy ez most honnan került elő? Rejtély :)
Kazes☻2009-03-07 22:01:39 // 3848
Húúú, de jó, cigirágóóó a kedvencem volt. :)))
Inter156 (il mascalzone)2009-03-07 19:20:01 // 3847
Régi nyalánkságok,amiket már most is kapni:))))
ystuc2009-03-07 09:13:42 // 3846
566-ost én is vezettem. Csak nem ponyvás, hanem darus kivitelben. Masszív egy dög, és viszonylag jó volt hajtani, bár a hátramenetbe kapcsolás erőt kívánt. :-)

Ő volt az:
TDI752009-03-07 00:35:43 // 3845
Azért kár hogy bezárták a Csepelt. Nagyon jó ötleteik voltak. Pl a 413-as tipusjelű motorból létezett diesel és benzines kivitel. Az érdekesség viszont az volt benne, hogy a dieselből viszonylag könnyen benzinest tudtak csinálni, és fordítva is igaz volt. Csupán néhány alkatrészt kellett cserélni. Viszont hogy a diesel magas kompresszióját hogyan csökkentették le hogy benzines legyen azt nem tudom. Pedig a diesel kompresszióval benzint sűríteni az a tuti öngyulladás receptje (amit ugye szeretünk benzin üzemnél elkerülni). Állítólag a hengerekhez és a hengerfejekhez nem nyúltak, valamint az átalakításhoz nem kellett nagyon megbontani a motort. Ja mégvalami első ránézésre kiköpött VM diesel . Különálló hengerfejek, alul vezérelt felül szelepelt fogaskerékvezérlésű motor, könnyűfém dugattyú, nedves hüvely, fogaskerék olajszivattyú... STB Tisztára mint a régi TD Alfák. Csak azt ne feledjük hogy a 413-as motor születésekor 1950-et írtunk. Vagyis egy kicsit nagyságrendekkel meghaladta a korát.
Edyboy2009-03-06 10:52:24 // 3844
Ugyanaz,sín nélkül :(
Zsolt1552009-03-06 05:27:54 // 3843
Zugliget,

Zsolt1552009-03-06 05:11:49 // 3842
A Gellér téri kép az nagyon jó! :-)))
Zsolt1552009-03-06 05:05:17 // 3841
Csepel 350,



Csepel 800,



Csepel 566,



Csepel 588.

Edyboy2009-03-06 02:03:40 // 3840
Budapest anno :)))
TDI752009-03-05 23:03:05 // 3839

Csepel 344 D


És még egy 344 D
Attie2009-03-04 21:53:24 // 3838
Ez odabasz :))
Villanydömper :DDD
rfree2009-03-04 21:50:43 // 3837
Üdv. Mindenkinek. Egy kis infó ha tehetitek szerezzétek be a RETRÓ BALATON, RETRÓ BUDAPEST 1-2 filmet.(60-70 évekböl minden.) igazán remek filmek.
GT Ɨ|ѯ2009-03-03 16:54:51 // 3836
ez nagyon komoly...:-)
Zsolt1552009-03-02 20:57:55 // 3835
Vagy legalább is oda tervezték. Azért kiváncsi lettem volna, hogy hogyan ürítették, és rakták meg.
Zsolt1552009-03-02 20:55:56 // 3834
Az! :-))) Szibériában, bányákban használták, ahol a hideg miatt a belsőégésű motoroknak bizonytalan volt az üzeme.
GTPeti2009-03-02 20:51:59 // 3833
Végigdöngetne egy ilyen a Baross utcán. :)))
ystuc2009-03-02 20:51:00 // 3832
Ez meg mi a tököm? Trolitefu?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak