Satti2009-01-04 16:35:30 // 3609
A Niva az amilyen egyszerű, olyan nagyszerű, elmegy mindenhol és nagyon igénytelen.
GT Ɨ|ѯ2009-01-04 16:30:28 // 3608


ystuc2009-01-04 16:15:36 // 3607
Ja, és amúgy a BTR-60-as is diesel volt. :-)
ystuc2009-01-04 16:14:25 // 3606
A Magyar Honvédségnek ilyenje nem volt. Amire te gondolsz, az a BTR 80, ami ma is teljesít szolgálatot.

És ezekben Kamaz V8-as van. :-)

És ezekben Kamaz V8-as van. :-)
Taxi33™2009-01-04 16:08:37 // 3605
Katonaságnál volt ilyen BTR-60-as.Szintén benzines 6 hengeres Zil motor volt benne 2db !
Taxi33™2009-01-04 15:54:55 // 3603
Naná! Mi más! De voltak belőle az át épített DiZil-ek!
GT Ɨ|ѯ2009-01-04 15:52:04 // 3602
benzinesben...:-))))
TSiga ( I am the TSIG)2009-01-04 15:24:50 // 3601
Kedves cartárs!
Nem, nem a házak segítettek. Nem is a fagylaltos kocsi.
Pesti lévén a kátyúk a legjobb kiindulópontok. Még mindíg megvannak.
Nem, nem a házak segítettek. Nem is a fagylaltos kocsi.
Pesti lévén a kátyúk a legjobb kiindulópontok. Még mindíg megvannak.
Taxi33™2009-01-04 15:23:50 // 3600

Zsolt1552009-01-04 15:16:19 // 3599
Szépen talpra állították. :-)))
ystuc2009-01-04 15:15:12 // 3598
Na, ez szép lett. Bár a hátsó lámpái szerintem nem ilyenek voltak gyárilag.
Taxi33™2009-01-04 15:09:22 // 3597

GT Ɨ|ѯ2009-01-04 14:02:49 // 3596

Merevlemez 1956-ból 5Mb kapacitással... ilyenből 500 gigásat! :)
Zsolt1552009-01-04 07:46:31 // 3595
A Fosbinók is szoktak 60 felett menni a körúton.
Zsolt1552009-01-04 07:45:11 // 3594
Jó könyvet választottál. :-))) Kerestem tegnap, de hiánycik. :-(((
kando.2009-01-03 01:38:48 // 3593
Apropó, 14-es: a hármas-Tátra is egy csoda jármű, akkora ereje van, hogy egy normális pályán simán kigyorsítható 90 fölé is :)))
(Mértek már be emberkét az Árpád hídon a yardok valami 80 körüli tempóval az 1-es vonalán :D :P )
(Mértek már be emberkét az Árpád hídon a yardok valami 80 körüli tempóval az 1-es vonalán :D :P )
kando.2009-01-03 01:36:29 // 3592
Eredetileg a metró is talán csak idáig jött volna..
Én valami metróépítésről szóló könyvben olvastam ezt :) Meg a korabeli terveket, hogy nézzenek ki az állomások. Hát, szerencse, hogy nem az 50's években épült meg, mert akkor kb. olyan lenne minden, mint a győri állomás meg annak a folyosója (azt is ugyanaz az állami építőipari vállalat csinálta, akik az akkori metrót kezdték :) ).
Azt már nem tudom, hogy pénzhiány vagy más okból nem ment el a HÉV, de több értelme volna, főleg, hogy évtizedekig megvolt a rámpa is, csak betemetve, na meg még ma is ki lehetne építeni a hévet arra, akár csak azon az egy nyomorult vágányon is :))
Mennyivel kisebb tömeg lenne az Örs téren is az aluljáróban...
Sőt, eredetileg az Astoria se lett volna, csak mivel akkoriban adták át az Erzsébet hidat és megépült alá az aluljáró, tettek oda is egy állomást végül.
Bár egyszer körbejárnám, mert lehetnek ott még érdekes dolgok :))) Mármint az alagútrendszerben...
(Igaz, a 3-as vonalán Káposztásmegyeren még megvan az új járműtelep területe is, szokásos beton ,,metrókerítéssel'', sőt még a megálló neve is Járműtelep, ahol most a 14-es vili jár -- metróvágányokon...)
Én valami metróépítésről szóló könyvben olvastam ezt :) Meg a korabeli terveket, hogy nézzenek ki az állomások. Hát, szerencse, hogy nem az 50's években épült meg, mert akkor kb. olyan lenne minden, mint a győri állomás meg annak a folyosója (azt is ugyanaz az állami építőipari vállalat csinálta, akik az akkori metrót kezdték :) ).
Azt már nem tudom, hogy pénzhiány vagy más okból nem ment el a HÉV, de több értelme volna, főleg, hogy évtizedekig megvolt a rámpa is, csak betemetve, na meg még ma is ki lehetne építeni a hévet arra, akár csak azon az egy nyomorult vágányon is :))
Mennyivel kisebb tömeg lenne az Örs téren is az aluljáróban...
Sőt, eredetileg az Astoria se lett volna, csak mivel akkoriban adták át az Erzsébet hidat és megépült alá az aluljáró, tettek oda is egy állomást végül.
Bár egyszer körbejárnám, mert lehetnek ott még érdekes dolgok :))) Mármint az alagútrendszerben...
(Igaz, a 3-as vonalán Káposztásmegyeren még megvan az új járműtelep területe is, szokásos beton ,,metrókerítéssel'', sőt még a megálló neve is Járműtelep, ahol most a 14-es vili jár -- metróvágányokon...)
Zsolt1552009-01-03 01:17:54 // 3591
A Népstadion úti metró megálló úgy lett tervezve, és kialakítva, hogy a Gödöllői HÉV az Örstől a földalatt közlekedve ér be ebbe a megállóba, és az utasoknak csak át kell sétálniuk a peronon az egyik kocsiból a másikba.
Aztán a pénzhiány miatt a Metró ment el az Örsig.
Aztán a pénzhiány miatt a Metró ment el az Örsig.
kando.2009-01-03 01:08:23 // 3590
A kupolás épületek voltak eredetileg a Népstadion állomás (metró) épületei, de aztán valami miatt nem tetszett valakiknek és lebontották, amikor újra nekiálltak befejezni a metrót.
A hév nyomvonala ma is kivehető, a ,,százlábú'' híd ugyanis két félből van (mikor a Kerepesin áthaladunk a keleti vágányai felett), az egyik háromsávos út (ami befelé megy) ugyanis kicsit magasabban van, ez a töltés, amin a végényok haladtak és a híd másik felén mentek anno az autók mindkét irányba.
Azért anno nem szűkölködtek a híd méretével, mert ma simán elfér rajta egy 2x3 forgalmi sávos út járdával, világítással.. (bezzeg a lágymányosi híd, egy 2x4-5 sávos belvárosi autópályá(nak építet)t szűkit le két nyomorult sávra...)
A hév nyomvonala ma is kivehető, a ,,százlábú'' híd ugyanis két félből van (mikor a Kerepesin áthaladunk a keleti vágányai felett), az egyik háromsávos út (ami befelé megy) ugyanis kicsit magasabban van, ez a töltés, amin a végényok haladtak és a híd másik felén mentek anno az autók mindkét irányba.
Azért anno nem szűkölködtek a híd méretével, mert ma simán elfér rajta egy 2x3 forgalmi sávos út járdával, világítással.. (bezzeg a lágymányosi híd, egy 2x4-5 sávos belvárosi autópályá(nak építet)t szűkit le két nyomorult sávra...)
Zsolt1552009-01-03 01:08:12 // 3589
BKV végállomás van a helyén. :-)))
Zsolt1552009-01-03 01:03:05 // 3588
Zsolt1552009-01-03 00:59:55 // 3587
kando.2009-01-02 22:46:59 // 3586
Jah.. aztán arra is ráaszfaltozott a kedves és jóságos Gábor bácsi :)
Egyébként a másik sínpár a mostani bokrok helyén ment kb, vagyis amit most látsz vágány, az a külső volt, a belsőt (amin a képen a szerelvény áll) bontották el.
Én is azért ennyire öreg még nem vagyok, hogy láttam volna :P , csak olvasgattam utána na meg van 1-2 lelkes nosztalgikus BKV-s ismerősöm ;-)
(Anno járt hév a Rákosi út egy szakaszán is, mikor még Szentmihályra járt ilyen zöld szerelvény, ráadásul az jobboldali szabályok szerint járt, nem úgy, mint ez :) )
Egyébként a másik sínpár a mostani bokrok helyén ment kb, vagyis amit most látsz vágány, az a külső volt, a belsőt (amin a képen a szerelvény áll) bontották el.
Én is azért ennyire öreg még nem vagyok, hogy láttam volna :P , csak olvasgattam utána na meg van 1-2 lelkes nosztalgikus BKV-s ismerősöm ;-)
(Anno járt hév a Rákosi út egy szakaszán is, mikor még Szentmihályra járt ilyen zöld szerelvény, ráadásul az jobboldali szabályok szerint járt, nem úgy, mint ez :) )
Vikking 3112009-01-02 22:36:55 // 3585
Tök jó :))) Én már fiatal vagyok ehhez :D Csak a sínt látom, meg azt, hogy néha ott jár a metrópótló :D
kando.2009-01-02 22:28:01 // 3584
A Keletiig, jobban mondva a Keletihez kd addig, ahol most a kínai étterem van (ott a 13-as vágány környékén).
Megált a Fehér útnál, Törökőrnél (ahol most a sínek lemennek az autószalon felé), a Ruggyantagyárnál (ma Michelin-Taurus).
(Lehet, hogy akkor is megállt már a Pillangó utcánál is, meg a Főtaxinál is, nem tudom. Vágánykapcsolata volt a gumigyárhoz is, meg a taxivállalathoz is)
Megált a Fehér útnál, Törökőrnél (ahol most a sínek lemennek az autószalon felé), a Ruggyantagyárnál (ma Michelin-Taurus).
(Lehet, hogy akkor is megállt már a Pillangó utcánál is, meg a Főtaxinál is, nem tudom. Vágánykapcsolata volt a gumigyárhoz is, meg a taxivállalathoz is)
Vikking 3112009-01-02 22:20:29 // 3583
MEddig ment a hév akkor? :)))
kando.2009-01-02 22:19:55 // 3582
Igazából max tippelni tudok, hogy talán a házak segítettek :)
(ha csak nem Bagaméri fagyiskocsija :P :)) )
(ha csak nem Bagaméri fagyiskocsija :P :)) )
TSiga ( I am the TSIG)2009-01-02 22:08:24 // 3581
Tudod-e, hogy honnan ismertem fel?? Találd ki!
TSiga ( I am the TSIG)2009-01-02 22:06:52 // 3580
yesssss !!!!!
Nyertem hangszórót???
Nyertem hangszórót???
kando.2009-01-02 22:05:17 // 3579
Igen, igen, amikor még csak megállóhely volt és nem (vég)állomás (akkor még lehet, hogy Eörs-nek is írták :))) vagy csak simán Fehér út-nak)
TSiga ( I am the TSIG)2009-01-02 21:52:28 // 3578
Örs Vezér tere. A kép a belváros felénéz.
Legalább is asszem...
Legalább is asszem...
Zsolt1552009-01-02 21:50:08 // 3577
A Marótinál minőségi könyvek vannak, de nem olcsók! Ezt a könyvet a Libriben láttam.
kando.2009-01-02 21:04:46 // 3576
Marótinál ez a könyv ?
Eddig nem találom..
Eddig nem találom..
Zsolt1552009-01-02 19:50:34 // 3575
Nézz körül a Maróti kiadónál, és máris nem lesz annyira drága. Nem is tudtam erről a könyvről, de holnap megnézem a Libriben. :-)))
GTPeti2009-01-02 10:53:38 // 3574
Nekem, pl.
Köszi a képeket! Biztosítás, biztonság. :)
ladatrabantdaciaskoda kék-fehér csao felirattal, megvan? :)
Köszi a képeket! Biztosítás, biztonság. :)
ladatrabantdaciaskoda kék-fehér csao felirattal, megvan? :)
Kazes☻2009-01-02 10:23:48 // 3573
Az sincs kizárva. :)))
kando.2009-01-02 10:16:57 // 3572
A Kerepsei stimmel, de a keresztező utcát inkább a Nagy Lajosra tippelném :)
Ráadásul ez a HÉV jön (vagyis kifelé halad)
Ráadásul ez a HÉV jön (vagyis kifelé halad)
Kazes☻2009-01-02 10:12:44 // 3571
Bp. , Kerepesi út? :) Kb. Pillangó út környéke.
kando.2009-01-02 10:03:16 // 3570
Karira meg akartam venni a Közlekedik a főváros c. könyvet, de még nem is nagyon tudtam belenézni, egyáltalán mi van benne, meg nem is olcsó.. Talán ha januárban leárazzák :))
kando.2009-01-02 10:01:40 // 3569
Pedig a háttér (a jobbra látható házak) kb. ma is így néznek ki :)
Tommi2009-01-02 01:55:28 // 3567
Hát... nekem ennyiből nem szűkült le a kör :)))
kando.2009-01-02 00:55:09 // 3566
kesa2009-01-01 23:25:44 // 3565
Én igen :D! Csak nem engedtek fényképezni :P. Melóügyben jártam ott, és szűk egy óra alatt végigrohantunk a gyár jó részén. Egyébként én nem ebben az egységben voltam, van egy teljesen új telephely, néhány kilométerrel távolabb, külterületen, nem benn a városban.
Tom122009-01-01 23:14:56 // 3564
Ááá, nem saját volt...:-))
GT Ɨ|ѯ2009-01-01 15:58:05 // 3563

kando.2009-01-01 15:17:20 // 3562
Jaa, főleg a legelső.. :)
De egy időben a Délinél a metró mozgólépcsőnél a hírdetőtáblák mögött is voltak ilyen ,,retró'' szivárványrajz, meg mindenféle fiúk-lányok rajzai.. Ezeket nem tudom hova tenni, amolyan önreklám a rendszernek vagy mi ? :) (volt)
De egy időben a Délinél a metró mozgólépcsőnél a hírdetőtáblák mögött is voltak ilyen ,,retró'' szivárványrajz, meg mindenféle fiúk-lányok rajzai.. Ezeket nem tudom hova tenni, amolyan önreklám a rendszernek vagy mi ? :) (volt)
Tommi2009-01-01 15:08:02 // 3561
Ezt én is láttam már többször és le akartam fotózni, de mindig elfelejtettem... :) Nagyon komoly :)))
(amúgy hello, Tommi vagyok :PPP)
(amúgy hello, Tommi vagyok :PPP)
kando.2009-01-01 15:01:16 // 3560
Fura, hogy mi is gyártottunk kamiont anno... :) (igaz, Steyr vagy ,,stájer'' vagy mi a szösz gépeket se nagyon látni már, bár nem tudom, azokat ki gyártotta, osztrákok vagy valami ba(ti)káni állam...)
Erről jutott eszembe, látta valaki a Kenguru c. filmet ? :))
Erről jutott eszembe, látta valaki a Kenguru c. filmet ? :))