A csapat az Alfa Romeo Challenge futam mellett nevezett az azzal felváltva elrajtoltatott Special Touringcar Trophy-ra (STT) is.
A 155-ös Alfával még tanulóidőben futó csapat valószínűleg önmaga is meglepődött, amikor kitűnő pilótájuk, Németh András kiemelkedő köröket futva maga mögé utasította csaknem az egész ARC mezőnyét.
Így a közel 30 autós mezőnyben Németh András a kvalifikáció során a 6. helyet szerezte meg. Ez nagyon jó eredmény, főleg ha beleszámítjuk azt, hogy a verseny valószínűleg legkisebb költségvetésű csapata, több éves használt gumikkal volt kénytelen rajthoz állni.
A sikeren felbuzdulva a vasárnapi futamra beszereztek egy garnitúra új gumit, mert érezte a csapat, hogy van mit keresni az ARC mezőnyében.
Eljött a vasárnap, a verseny ideje. A GT Corse csapata tisztában volt vele, hogy az STT futamán nem sok esélyük van egy 2000 köbcentis autóval. Abban a mezőnyben olyan autókkal kell birkózni, mint biturbós Porschék, a turbós 75-ös Alfák, turbós BMW-k, Le Mans-i autók, és különböző GT autók. Ezért úgy döntött Borbandi Zsolt a csapat technikai igazgatója és Németh András, hogy az STT futamokat tesztelésre használják. A kétszer 17 körös verseny a mindkét futamán néhány kör megtétele után kiálltak a versenyből, mert az autóval spórolni kellett az ARC futamára. Azért azt mindenképen érdemes megjegyezni, hogy a néhány kör alatt a középmezőnyben tudott autózni András.
Eljött a várva várt ARC versenyfutama. A 6. helyről való rajtolás után az volt a kérdés, hogy Németh András tud-e élni a verseny előtti olaszországi kiruccanás alkalmával, a Magneti Marelli által beállított motor erejével, és az új gumik adta tapadással? Tudott!
A GTV, 75, 155, Giulia GTAm, 147 GTA és 156 Superturismo autókat felvonultató mezőnyben András a 2. helyre kormányozta a sárga-fekete 155-öst.
Alfa Romeo Challenge eredmények:
1. helyezett: Michiel Smits (Alfa Romeo 156 Pro 7 Superturismo)
2. helyezett: Németh András (Alfa Romeo 155 Superturismo)
3. helyezett: Arthur Tjon (Alfa Romeo 147 GTA)
Kapcsolódó fórum:
Motorsport (WTCC, stb.)