A brit Aurocar saját forrásaira hivatkozva azt írta, hogy a Giulia Coupé változata a megkülönböztethetőség kedvéért a szedánhoz képest némileg módosított orrot, hosszabb ajtókat és más tetővonalat kap majd, a lényeg azonban nem is ez, hanem a technika, amit a gépház alá gyömöszkölnek.
A brit lap úgy tudja, hogy a Velocéban használt 280 lóerős 2 literes benzinest, illetve a Ferrari-származék, 2,9 literes V6 biturbót egy energia-visszanyerő rendszerrel egészítenék ki. A Ferrari saját bevallása szerint ez a rendszer fejlettebb annál, mint amit az F1-es autóikban használnak. A plusz erőforrásnak köszönhetően a 2 literes benzines a főtengelyen mérve 346, a V6-os pedig 660 lóerőt adhat le.
Az Autocar úgy tudja, hogy a coupét Sprint néven fogják bemutatni az év végén és 2019 első felében már a boltokba is kerül, a Hi-Kers néven emlegetett hibrid technológiával felszerelt változatnak elég borosos, nagyjából 20 millió forintos ára lehet. A németeken már ezzel is túltesznek, de az Alfa úgy hírlik, hogy még egy frontvonalat nyitna és négyajtós coupét is szeretné gyártani a Giuliából.
Grafika: Autocar