LaFerrari technológiával érkezhet a Giulia Coupé

2018-04-05  Tedi
A LaFerrariban is használt energia-visszanyerő rendszerrel toldanák meg a Giulia Coupét, amely így 650 lóerős lehet.
Hírek >> 2018  

 A brit Aurocar saját forrásaira hivatkozva azt írta, hogy a Giulia Coupé változata a megkülönböztethetőség kedvéért a szedánhoz képest némileg módosított orrot, hosszabb ajtókat és más tetővonalat kap majd, a lényeg azonban nem is ez, hanem a technika, amit a gépház alá gyömöszkölnek.

A brit lap úgy tudja, hogy a Velocéban használt 280 lóerős 2 literes benzinest, illetve a Ferrari-származék, 2,9 literes V6 biturbót egy energia-visszanyerő rendszerrel egészítenék ki. A Ferrari saját bevallása szerint ez a rendszer fejlettebb annál, mint amit az F1-es autóikban használnak. A plusz erőforrásnak köszönhetően a 2 literes benzines a főtengelyen mérve 346, a V6-os pedig 660 lóerőt adhat le.

Az Autocar úgy tudja, hogy a coupét Sprint néven fogják bemutatni az év végén és 2019 első felében már a boltokba is kerül, a Hi-Kers néven emlegetett hibrid technológiával felszerelt változatnak elég borosos, nagyjából 20 millió forintos ára lehet. A németeken már ezzel is túltesznek, de az Alfa úgy hírlik, hogy még egy frontvonalat nyitna és négyajtós coupét is szeretné gyártani a Giuliából.

Grafika: Autocar

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-05-12 07:02:59 // 39142
Nekem most jelzett be hogy egy egységnyivel a max alatt van.
Most 10ezernèl járok szervíz óta tehát aktuális :)
Talán tavaly nyáron kért még 2-3 decit az olasz nyárban tetőbox stb:))
Így akkor nekem olyan 0,5l / 10k
Morfiusz Cédula2025-05-10 17:40:57 // 39141
Azt jó tudni. Eddig inkább olyanok hozzászólásait olvastam, akiknek nem kellett utána tölteni. Valamennyit nekem is fogyott két olajcsere között még az eset előtt, de kb teliről lement fél közelébe.
Köszi!
Morfiusz Cédula2025-05-10 17:39:27 // 39140
Igen, én is észrevettem, hogy nem mindig konzisztens amit mutat. Ezért is töltöttem először óvatosan csak pár decit bele.
A 159-ben állandóan bennem volt a para a lehetséges hengerfej repedés miatt (2.4 jtd) , úgyhogy ott állandóan nézegettem a motorház alá. A Giuliánál meg csak akkor nyitottam ki, ha nagy ritkán ablakmosót kellett bele rakni. Meg nem fordult a fejelmben, hogy ilyen baja lehet 70 ezernél.