LaFerrari technológiával érkezhet a Giulia Coupé

2018-04-05  Tedi
A LaFerrariban is használt energia-visszanyerő rendszerrel toldanák meg a Giulia Coupét, amely így 650 lóerős lehet.
Hírek >> 2018  

 A brit Aurocar saját forrásaira hivatkozva azt írta, hogy a Giulia Coupé változata a megkülönböztethetőség kedvéért a szedánhoz képest némileg módosított orrot, hosszabb ajtókat és más tetővonalat kap majd, a lényeg azonban nem is ez, hanem a technika, amit a gépház alá gyömöszkölnek.

A brit lap úgy tudja, hogy a Velocéban használt 280 lóerős 2 literes benzinest, illetve a Ferrari-származék, 2,9 literes V6 biturbót egy energia-visszanyerő rendszerrel egészítenék ki. A Ferrari saját bevallása szerint ez a rendszer fejlettebb annál, mint amit az F1-es autóikban használnak. A plusz erőforrásnak köszönhetően a 2 literes benzines a főtengelyen mérve 346, a V6-os pedig 660 lóerőt adhat le.

Az Autocar úgy tudja, hogy a coupét Sprint néven fogják bemutatni az év végén és 2019 első felében már a boltokba is kerül, a Hi-Kers néven emlegetett hibrid technológiával felszerelt változatnak elég borosos, nagyjából 20 millió forintos ára lehet. A németeken már ezzel is túltesznek, de az Alfa úgy hírlik, hogy még egy frontvonalat nyitna és négyajtós coupét is szeretné gyártani a Giuliából.

Grafika: Autocar

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2024-12-21 23:43:17 // 38028
Ezek műalkotások, ínyenc masinák. Mondjam én is? :-) Egy dolog hogy élmény használni, élmény vele közlekedni. Az igazán különleges az az, hogy belőled mit hoz ki. Olyan mint egy profi tánctanár. Hiába botladozol még, néha a lábára lépsz, egyszerűen nem hagyja hogy megtörjön a tánc. A harmonikus szép mozgást ő tudja, de addig addig pörget, forgat, hogy minden nap ráérzel valami új dologra. Finoman, óvatosan, kitartóan bármire megtanít.
Hol gondoltam én azt pár éve, hogy esp on mellett meglesz az a pillanat, hogy a jól elkapott powerslide közepén elengedem a kormányt. Nyílván nem terveztem el, ösztönös volt. A tánc figura közben szépen levette a kezem a válláról. És a szokásos harmóniával megmutatta így is a mozdulatot. Egy eszméletlen jó pár tizedmásodpercet okozott vele, mert jó érzés úgy engedni egyenesbe, hogy csak látom magam előtt a kormányt visszapörögni. És hogy hány eszméletlen jó tizedmásodpercet, másodpercet okozott már, azt összeszámolni sem tudom. Amit tudok, hogy ennek az autónak így 200 lovasan is igen nehéz lesz a végére érni. Mert a nüansznyi finomságokat tanítja, és a programja utolsó bitjét is élménymorzsává alakítja. :-)
SD2024-12-21 20:05:03 // 38027
Ezt pedig ne:D

Amikor igen hallod a gépet hogy mondja még még de te tudod hogy ez most nem az a nap amikor ezt kéne csinálni!! :D csúcsforgalom, sötét, takony az úton!!!

De azért felrakod manuálban 5000-re majd padló, a szalagkorlát mellett, felhajtó, kamion sor a másik oldaon….

És bazzdmeg majdnem egy lukkal arrébb ment a bré:D
De az az istennő egy hirtelen farriszálással simán a helyérerakta amit baromira elcsesztem volna:P

Egy kis fékszaggal tudatta hogy nem volt ingyen, de legalább én nem lettem fékcsíkos ahogy beforgat sztaniolgurigaként a kamion a korlátral:P

És emellett pedig be is soroltunk és ahogy tapadást talált ment mint ha misem történt volna!!

Igen ezt aki nem ismeri annak fogalma sincs miről marad le!
Ja és harmadszor tankoltam augusztus óta!
SD2024-12-21 19:58:20 // 38026
Halesz !! Alma+C tessék menteni :D
Így is van:D