Minderről Sergio Marchionne, a Fiat vezérigazgatója beszélt Las Vegasban, az amerikai értékesítőknek szervezett agytágításon. Az általa elmondattak szerint a Giulia és a 4C elsődleges erőforrása az új fejlesztésű 1.8 literes TBi motor, de egy V6-os motor is szóba jöhet. Ez viszont nem a Chrsyler Pentastarján alapulna, hanem a Ferrarival közösen fejlesztenék ki - mondta Marchionne. Korábbi pletykák szerint a 3.2 literes V6-ost turbónak és a nélkül is használnák. Azok a 4C modellek, amik ezt a motort kapják a 6C nevet viselnék.
A Giuliával kapcsolatban - amelynek véglegesített formatervét megmutatták a kereskedőknek - tovább erősödött az a pletyka, hogy hátsókerék-meghajtású lesz a modell, ugyanakkor a 9 sebességes automata váltó - amelyet egyes változatokba szerelnének - az AutoEdizione lap szerint csak elsőkerekes autókhoz párosítható.
A 6C elnevezés nem lenne újdonság az Alfa történelémében, 1925 és 1954 között azokat az utcai és versenyautókat illették ezzel a névvel, amelyekben soros 6 hengeres motor dolgozott. A legismertebb típus a 6C 2500 volt.