8,9 milliótól indul az Alfa Giulia itthon

2016-06-03  Tedi
8,9 millió forinttól már elérhető az Alfa Romeo Giulia Magyarországon, ezért a pénzért egy 136 lóerős dízeles modellt kaphatunk.
Hírek >> 2016  

Az elmúlt hónapokban futó szavazásunkon a többség jól tippelt, ők 8-10 millió közé tették a Giulia alapárát. Az autó 8.950.000 forintért már elérhető, és már rendelhető is a magyarországi Alfa Romeo szalonokban.

A Fiat Chrysler Automobiles tájékoztatása szerint ezért a pénzért egyebek mellett hatsebességes manuális váltót, 6,5 colos  színes központi TFT-kijelzőt, bőrborítású kormányt, 16 colos alufelniket, tempomatot, kétzónás légkondit, fény- és esőérzékelőt és sávtartó automatikát kapunk. A másik alap Giulia a 150 lóerős változat, amely szintén 6 sebességes manuális váltóval 9,2 millió forinttól lesz kapható.

 

A Super felszereltségű Giuliák 9,7 millió forinttól indulnak, ennyibe kerül a 150 lóerős dízellel az Alfa manuális váltóval, az automatáért 10,4 milliót, a 180 lóerős manuálisért 10,2 milliót, míg az automatáért 10,9 milliót kell fizetni. A Super felszereltségi szinthez jár még bőülés, kétszínű műszerfalbetét, 17 colos alufelnik és dupla kipufogó is.

 

A Quadrifoglio változatért az Alfa itthon 22,9 millió forintot kér, ebbe viszont már alapból megkapjuk a 19-es felniket, adaptív bi-xenon fényszórókat, bőr, vagy alcantara üléseket, bőr középkonzolt, első és hátsó parkolósegédet, tolatókamerát, okoskulcsot, aktív felfüggesztést, futóműszabályozást és a nyomatékvektorálós rendszert is.

 

A sportcsomag 425-500 ezer forintba, a business csomag 470 ezer forintba, a business plus csomag pedig 650 ezer forintba kerül. A listán a legdurvább tétel a QV-hez rendelhető kerámia féktárcsa, amely 2,4 milliót kóstál. Vigasztaljon mindenkit a tudat, hogy a konkurenciánál is hasonló árakon kapni ezt a kiegészítőt.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-04-22 11:43:40 // 38985
Igen, kb a hegytetőig az a szakasz az igazán különleges rész autózás szempontból. Amúgy ide a Bihar hegység van viszonylag közel, Nagyvárad, Belényes felé hamar el lehet érni a hegyeket. A Pádis fennsík is arra van, de igazából Belényes után egyből balra meg lehet támadni a hegyet. Kb 2 óra alatt oda lehet érni Debrecenből. Már kinéztem, hogy fel a Jadolina vízeséshez, aztán Jádremetéig fel a hegyre. Ott jobbra még fel a hegyen, és át az 1-es útra, ahonnan vissza lehet jönni Nagyváradra sima jó aszfalton, vagy balra mégegyszer átmászni a hegyen a Pádis fennsík felé. Vagy ugyanez fordítva. Vicces, hogy ezeken az utakon még eddig csak családdal és 146-tal, vagy Giuliettával voltam.
De majd egyszer nekiállok felfedezni ezt a részt, hogy hol vannak jó utak, szép helyek.
RomeoOne2025-04-22 11:02:01 // 38984
A nagylaki határátkelő sztem terheltebb volt ilyen szempontból. Mondjuk, ha én is közelebb laknék a keleti határhoz, akkor kevesebbet agyalnék rajta, de az út 40%-a így a határig eljutás az Alföldön keresztül :D
Meg igazából az a 25 km-es szakasz az igazán érdekes, ami Obarsia és Ranca között van. Az út többi része semmi olyasmit nem tud, mint amit bárhol máshol - jóval közelebb is - találni. Akkor inkább egy jó felvidéki túra :D
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-22 09:19:40 // 38983
Mi korán mentünk, 10 perc alatt átértünk, inkább hazafelé volt gond a határ (45p). Tervben csak a Pádis túra van, és az sem Alfával, de bármi lehet még idén. Nagy élmény volt, biztos megyek még oda.