8,9 milliótól indul az Alfa Giulia itthon

2016-06-03  Tedi
8,9 millió forinttól már elérhető az Alfa Romeo Giulia Magyarországon, ezért a pénzért egy 136 lóerős dízeles modellt kaphatunk.
Hírek >> 2016  

Az elmúlt hónapokban futó szavazásunkon a többség jól tippelt, ők 8-10 millió közé tették a Giulia alapárát. Az autó 8.950.000 forintért már elérhető, és már rendelhető is a magyarországi Alfa Romeo szalonokban.

A Fiat Chrysler Automobiles tájékoztatása szerint ezért a pénzért egyebek mellett hatsebességes manuális váltót, 6,5 colos  színes központi TFT-kijelzőt, bőrborítású kormányt, 16 colos alufelniket, tempomatot, kétzónás légkondit, fény- és esőérzékelőt és sávtartó automatikát kapunk. A másik alap Giulia a 150 lóerős változat, amely szintén 6 sebességes manuális váltóval 9,2 millió forinttól lesz kapható.

 

A Super felszereltségű Giuliák 9,7 millió forinttól indulnak, ennyibe kerül a 150 lóerős dízellel az Alfa manuális váltóval, az automatáért 10,4 milliót, a 180 lóerős manuálisért 10,2 milliót, míg az automatáért 10,9 milliót kell fizetni. A Super felszereltségi szinthez jár még bőülés, kétszínű műszerfalbetét, 17 colos alufelnik és dupla kipufogó is.

 

A Quadrifoglio változatért az Alfa itthon 22,9 millió forintot kér, ebbe viszont már alapból megkapjuk a 19-es felniket, adaptív bi-xenon fényszórókat, bőr, vagy alcantara üléseket, bőr középkonzolt, első és hátsó parkolósegédet, tolatókamerát, okoskulcsot, aktív felfüggesztést, futóműszabályozást és a nyomatékvektorálós rendszert is.

 

A sportcsomag 425-500 ezer forintba, a business csomag 470 ezer forintba, a business plus csomag pedig 650 ezer forintba kerül. A listán a legdurvább tétel a QV-hez rendelhető kerámia féktárcsa, amely 2,4 milliót kóstál. Vigasztaljon mindenkit a tudat, hogy a konkurenciánál is hasonló árakon kapni ezt a kiegészítőt.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 14:32:18 // 37965
Akkor ezekszerint normális XD Hogy villog e bármi, fogalmam sincs egyik autónál sem. A Chili az pörög mint a bolond, simán hagyja kanyarban is a tapadásvesztést is nagy gázzal, aztán elég csak lelépni a gázról és dobja a seggét. Forog pörgő kerekekkel 5-6e-ig, simán, és vidáman, mintha ez így teljesen normális dolog lenne. Szóval prakitukan ASR not present XD
Nyilván rwd-nél más a rizikó, azért sokkal könnyebb eldobni. A Giulia az nem tud kipörögni különösebben.
RomeoOne2024-12-02 13:56:38 // 37964
A Bravo villogtatja az ESP-t, ha pörög a kerék, de beavatkozás annyira nem érződik, csak villog a sebességmérőben a piktogram.
Lehet a Giulia is, de annak nem merek a műszerfalára nézni, ha már tapadáshatár közeli állapotban van, az nem bocsátja meg a bámészkodást akció közben :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-02 13:01:06 // 37963
Amúgy a Giuliettánál nem kéne a kipörgésgátlónak dolgozni? Hogy lehet az, hogy hármasban pörgő kerékkel gyorsít masodperceken keresztül, miközben lelkesen csúszkál az orra jobbra-balra? 😄 Az esp-t már éreztem dolgozni pár éve hóban, de a kipörgésgátló az valahogy mintha nem lenne. Kanyarban orrtolást is kiharcoltam nála, ott is egyértelműen beavatkozott ív külső első keréken fékkel, ropogott is a talpam alatt. Ha viszont gázzal veszít tapadást, szarik rája.. Mondjuk nem baj 😁