8,9 milliótól indul az Alfa Giulia itthon

2016-06-03  Tedi
8,9 millió forinttól már elérhető az Alfa Romeo Giulia Magyarországon, ezért a pénzért egy 136 lóerős dízeles modellt kaphatunk.
Hírek >> 2016  

Az elmúlt hónapokban futó szavazásunkon a többség jól tippelt, ők 8-10 millió közé tették a Giulia alapárát. Az autó 8.950.000 forintért már elérhető, és már rendelhető is a magyarországi Alfa Romeo szalonokban.

A Fiat Chrysler Automobiles tájékoztatása szerint ezért a pénzért egyebek mellett hatsebességes manuális váltót, 6,5 colos  színes központi TFT-kijelzőt, bőrborítású kormányt, 16 colos alufelniket, tempomatot, kétzónás légkondit, fény- és esőérzékelőt és sávtartó automatikát kapunk. A másik alap Giulia a 150 lóerős változat, amely szintén 6 sebességes manuális váltóval 9,2 millió forinttól lesz kapható.

 

A Super felszereltségű Giuliák 9,7 millió forinttól indulnak, ennyibe kerül a 150 lóerős dízellel az Alfa manuális váltóval, az automatáért 10,4 milliót, a 180 lóerős manuálisért 10,2 milliót, míg az automatáért 10,9 milliót kell fizetni. A Super felszereltségi szinthez jár még bőülés, kétszínű műszerfalbetét, 17 colos alufelnik és dupla kipufogó is.

 

A Quadrifoglio változatért az Alfa itthon 22,9 millió forintot kér, ebbe viszont már alapból megkapjuk a 19-es felniket, adaptív bi-xenon fényszórókat, bőr, vagy alcantara üléseket, bőr középkonzolt, első és hátsó parkolósegédet, tolatókamerát, okoskulcsot, aktív felfüggesztést, futóműszabályozást és a nyomatékvektorálós rendszert is.

 

A sportcsomag 425-500 ezer forintba, a business csomag 470 ezer forintba, a business plus csomag pedig 650 ezer forintba kerül. A listán a legdurvább tétel a QV-hez rendelhető kerámia féktárcsa, amely 2,4 milliót kóstál. Vigasztaljon mindenkit a tudat, hogy a konkurenciánál is hasonló árakon kapni ezt a kiegészítőt.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-02-11 22:26:38 // 38450
Ha "arányosan a sebességeddel" sodródsz, olyankor a kormányszög határon belül van. A kerék sebesség különbségre sose tilt, hanem összefékezi.. És ezt megcsinálja neked tempón is, kanyarban is. Vizes úton 100 fölötti tempón is simán elrak oldalra.
Az autó alap reakciója viszonylag azonnal a kerék összefékezés.
A fékrendszer haladás közben eLSD és ESC program közt váltogat. Közé van betéve a motorvezérlő nyomaték elvétele (tehát ezt nem a fékrendszer csinálja). Amit de szívesen kiírnék, és akkor lenne tökéletes.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-11 22:06:43 // 38449
Ennél szerintem egyszerűbb, kormányszöget és fordulatszámot néz. Ha nem vagy elég gyors a kormánnyal, vagy kb 2500 fölé forgatod csúszás közben, akkor elveszi a gázt. Érdemes megpróbálni pumpálni a gázt kicsit.
Ha az esc/esp lép be, akkor már valójában eldobtad. Azonnal észrevehető, mert áll egy kerék, és kellemetlenül radíroz oldalra.
SD2025-02-11 21:06:55 // 38448
nekem eddig az a tapasztalat ha túl tolod akkor bekockul ha kicsit játékosan bele bele mozgatod azt hagyja, egyszerűen van egy limit ahol úgy érzi nem vagy ura a gépnek és tilt, de addig enged.. és igazából közlekedési szituációban ez elég is..

és az autó súlyával meg nem tud mit kezdeni ha viszi akkor viszi, de onnan meg csak a padka, korlát, fa, árok fog meg.. azt meg csak ésszel és ilyenkor meg ha van hely és jól belevágod a kanyarba 10 ből 9-szer be is tilt:D

de néhaz azért vitzes.. nagy kerék sebesség különbségre tilt, ha arányosan a sebességeddel sodródsz arra nem