8,9 milliótól indul az Alfa Giulia itthon

2016-06-03  Tedi
8,9 millió forinttól már elérhető az Alfa Romeo Giulia Magyarországon, ezért a pénzért egy 136 lóerős dízeles modellt kaphatunk.
Hírek >> 2016  

Az elmúlt hónapokban futó szavazásunkon a többség jól tippelt, ők 8-10 millió közé tették a Giulia alapárát. Az autó 8.950.000 forintért már elérhető, és már rendelhető is a magyarországi Alfa Romeo szalonokban.

A Fiat Chrysler Automobiles tájékoztatása szerint ezért a pénzért egyebek mellett hatsebességes manuális váltót, 6,5 colos  színes központi TFT-kijelzőt, bőrborítású kormányt, 16 colos alufelniket, tempomatot, kétzónás légkondit, fény- és esőérzékelőt és sávtartó automatikát kapunk. A másik alap Giulia a 150 lóerős változat, amely szintén 6 sebességes manuális váltóval 9,2 millió forinttól lesz kapható.

 

A Super felszereltségű Giuliák 9,7 millió forinttól indulnak, ennyibe kerül a 150 lóerős dízellel az Alfa manuális váltóval, az automatáért 10,4 milliót, a 180 lóerős manuálisért 10,2 milliót, míg az automatáért 10,9 milliót kell fizetni. A Super felszereltségi szinthez jár még bőülés, kétszínű műszerfalbetét, 17 colos alufelnik és dupla kipufogó is.

 

A Quadrifoglio változatért az Alfa itthon 22,9 millió forintot kér, ebbe viszont már alapból megkapjuk a 19-es felniket, adaptív bi-xenon fényszórókat, bőr, vagy alcantara üléseket, bőr középkonzolt, első és hátsó parkolósegédet, tolatókamerát, okoskulcsot, aktív felfüggesztést, futóműszabályozást és a nyomatékvektorálós rendszert is.

 

A sportcsomag 425-500 ezer forintba, a business csomag 470 ezer forintba, a business plus csomag pedig 650 ezer forintba kerül. A listán a legdurvább tétel a QV-hez rendelhető kerámia féktárcsa, amely 2,4 milliót kóstál. Vigasztaljon mindenkit a tudat, hogy a konkurenciánál is hasonló árakon kapni ezt a kiegészítőt.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2024-04-16 10:54:43 // 35268
Szerintem teljes pályára levenni nem lenne értelme csak veszélyt tesz hozzá.
Ha van olyan feladat ami ellenőrzött körülményeket biztosít, és van hely hova esni akkor szerintem mindenkinek ki kéne próbálnia.

Az ilyen körpálya jellegű a legjobb erre mert meg lehet indítani az autó farát és lehet érezni hogy megy el, és mit kell tenni az jó volt:) De egy kanyarba beesni seggel előre azt nem érzem funnak:D
SD2024-04-16 10:51:28 // 35267
Ha vizes inkább lemerném, mert akkor nem lesz akkora sebesség:D
RomeoOne2024-04-16 10:02:10 // 35266
Remélem nem, mert R-ben akarom tolni végig. Te le mered venni majd az akksi sarut ? :D