Sergio Marchionne a napokban váltotta le Sergio Craverót az Alfa éléről, ám hivatalos indoklást nem közöltek. Wester - aki jelenleg is a Maserati és az Abarth első embere - komoly feladatot kapott: a konszernen belül át kell pozícionálni az Alfát és a Maseratival, illetve az Abarth-tal együtt kell kezelni. Ez jelentkezik egyrészt fejlesztési, másrészt marketing oldalról is, de részleteket egyelőre nem közöltek.
A hivatalos tájékoztatás szerint az "átminősítésre" azért kerül sor, hogy a három márka a közös értékeket - a sportosságot, a teljesítményt - jobban ki tudja hangsúlyozni.
A Fiat konszern a részleteket áprilisban mutatja be, egy új, 2010 és 2014 közötti üzleti tervben. Ebben választ kell adni arra is, hogy mi lesz a 166-os, a GT, illetve a 159 utódja.
Sergio Cravero alig egy évig irányította az Alfát, 2009. január 14-én nevezték ki, miután az addigi vezető, Luca de Meo a VW-csoporthoz távozott. Cravero nevéhez túl sok dolog nem fűződik; bár a neve alatt mutatták be, elődjének köszönheti a MiTo GTA prototípust, illetve a 8C és 8C Spider modelleket.