Új QV-k és 4C Spider Genfben

2014-02-27  Tedi
Felfrissített Giulietta és MiTo QV-vel, valamint a pletykák szerint a 4C Spider koncepcióautóval vág neki az Alfa Romeo a 2014-es Genfi Autókiállításnak.
Hírek >> 2014  

Az Alfa Romeo tájékoztatása szerint a Giulietta QV is megkapja a 4C 240 lóerős, 1750 köbcentis turbómotorját, valamint TCT-váltóját, emellett kicsit átszabják az első lökhárítót és légbeömlőt, valamint nagyobb kipufogóvégeket aggatnak a modellre. Az Alfa Romeo elkészít egy 500 darabos "Launch Edition" szériát is, amelyet különleges, megnéziumszürke fényezéssel látnak el. A beltérbe új műszerek és új kormány kerül.

A MiTo esetében a QV verziót a 170 lóerős 1.4-es MultiAir motor mozgatja majd, emllett megváltozik a hátsó lökhárító, a külső tükörház, a légbeömlő, az első lámpák kerete, az ajtókilincsek és a belső műszerek is, és ez a modell is rendelhető lesz a magnéziumszürke fényezéssel.

A modellek piaci bevezetése májusban várható.

Az autoblog.it információi szerint a két QV mellett az Alfa egy másik finomságot, a 4C Spider koncepcióját is bemutathatja, ezeket a híreket a gyártó egyelőre nem kommentálta.

A Genfi Autókiállítás jövő hét kedden kezdődik a sajtónapokkal, az eseményekről természetesen mi is beszámolunk majd. A közönség március 6-tól látogathatja meg a kiállítást a repülőtér melletti pavilonvárosban.

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Attis2025-10-16 14:45:02 // 6857
Szia! Nekem 1.4 multiair van 105LE (tahát sima szívó).
Július közepén vettem Németországban szintén a feleségemnek. :) (2011-es 115ezer km-rel).
-A hátsó kerékcsapágyak biztos, hogy gyenge pontot jelentenek ezt több helyen is olvastam. Mire hazaértem vele és itthon intéztem a rendszámot, addigra nekem is megadta magát a bal hátsó. Öröm az ürömben, hogy viszonylag egyszerűen cserélhető akár otthoni körülmények között is.
-Több helyen olvastam, hogy az első lengéscsillapító toronycsapágyai is időnként cserérre szorulnak, erről még nem tudok nyilatkozni.
- A csomagtérátvezetőben a kábel(ek) szakadása is típushibának mondható, akár csak a 159-esben.
- első lámpabúrák mattulása.
- külföldi fórumokon olvastam, hogy a kormány perselye kiszárad(hat) egy idő után és akkor alacsony sebességnél, ha tekered a kormányt akkor "nyikorgó" hangot ad. Ezt azóta én is felfedeztem, egyenlőre még nem találtam megoldást rá. (Azon kívül, hogy szereljem/szereltessem ki és vigyem el kormánymű felújításra).

Nekem hirtelen ennyi jutott eszembe.

Ezek elég bagatel dolgok, ezektől függetlenül sem bántam meg, hogy megvettük az autót. Szerintem jól lehet vele közlekedni, el is lehet férni benne és még a csomagtartója is egész használható, ha pedig ledöntöd a hátsó üléssort akkor tényleg rengeteg minden belefér.
Kazes☻2025-10-15 16:43:55 // 6856
Én a motorhoz tudok annyit hozzászólni, hogy remek... nálunk 95 lóval egy Stiloban munkálkodik, remekül... igaz nem egy telivér ménes, de nem is arra való. :)
szana82025-10-14 14:00:24 // 6855
Sziasztok,

Gondolkodunk a feleségemnek egy Mito vásárlásán. Mivel leginkább városban lenne használva, így a legkisebb 1.4 szívó amit nézegetünk. A keret kb 1.5 millió. Találtam a hahun párat ami ebbe az összegbe belefér és talán nem a lelakott kategória. A kérdésem az lenne, hogy mire érdemes ezeknél figyelni vásárláskor? Van e valami típus hibája? Vezérlés csere periódus? Annak a költsége stb. Minden tanács érdekelne.
Előre is köszönöm.