Backstage 72 - Milyen lesz a teljesen elektromos Giulia?

2021-11-20  Alfa Amore
Milyen lesz a teljesen elektromos Giulia? Visszatérhet az Alfa Spider? A Tonale után a Brennero jön? Ezekről a kérdésekről beszélgetünk a Backstage legújabb, 72. adásában.
Hírek >> 2021  

Körtvélyes Tivadar (Tedi) és Halápi Zsolt (Halesz) őszintén beszélget az Alfa Romeóról és az autózás világáról. 

Témáink:
- A Tonale után jön a Brennero
- Elektromos Alf Spider érkezhet
- Milyen lesz az elektromos Giulia?
- Kínai pilóta az Alfa Romeónál

Ha tetszett ez a videó, támogass minket, hogy még jobb tartalmat tudjunk készíteni: https://www.patreon.com/alfaamore​​​
 
Köszönjük támogatóinknak: Bajtay Attila, Csuzás Kornél, Gara Zoltán, Guba Ádám, Huber Máté, Kolák Richárd, Kovács Bence, Kubiczaz, Leitl Norbert, Mezriczky Marcell, Szőke Attila, Vári Kristóf
 
Ha csak a hangunkra vagy kiváncsi, hallgass minket podcastként. Adásaink elérhetőek a Spotify-on is!
 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

B3WiN2025-12-24 12:06:19 // 40834
Akkor ez nem is hangzik olyan vészesnek, ha az 1.4 Kia-t 80-ért csinálták.
WarbiRunner (Gyuri)2025-12-23 21:42:16 // 40833
Ja és rwd Porschék is használják a brake torque vectoring-ot hardveres LSD helyett.
Nagyon szeretnék infót róla, hogy a Giulia milyen mértékben használja ezt a megoldást, de sehol semmi konkrét infó. Érzésre továbbra is azt mondom, hogy D-ben agresszívabb eLSD működik. Hogy N-ben csak a gázreakció gyengébb, vagy a fék beavatkozás is, nem tudom.
Hogy Race-be varázsolva milyen, szintén nem tudom. Hogy évjáratok közt van e különbség, azt sem tudom :-) Nekem amit D-ben csinál, nagyon tetszik, és nem baj hogy néha megment 😅
WarbiRunner (Gyuri)2025-12-23 21:23:26 // 40832
Az Alpine a110 alap verziója is open diff pl.