Backstage 98 - Elengedi a Quadrifoglio modelleket az Alfa?

2024-03-06  Alfa Amore
Az Alfa Romeo Elengedi a Quadrifoglio modelleket Észak-Amerikában. Erről is beszélgetünk a Backstage 98. adásában.
Hírek >> 2024  

Körtvélyes Tivadar (Tedi) és Halápi Zsolt (Halesz) őszintén beszélget az Alfa Romeóról és az autózás világáról.

Témáink:

- Bemutatták a Lancia Ypsilont
- Ilyen lesz az Alfa Romeo Milano belseje
- Magyarországon is tesztelik a Milanót!
- A Genfi Autószalon és a Renault 5-ös
- Nem lesz már 10 millió forint alatt Alfa Romeo?
- A Fiat 600-as ára és mennyibe kerül majd a Milano?
- Elengedi a Quadrifoglio modelleket az Alfa (Amerikában)
- Kedvenc autóink a használtautó piacról 

Az új főcímdalunk teljes hosszúságánban: Mtraxx feat. Gődér Milán - High Speed 

Ha tetszett ez a videó, támogass minket, hogy még jobb tartalmat tudjunk készíteni: https://www.patreon.com/alfaamore

Köszönjük támogatóinknak: Bajtay Attila (Bati), Csurzás Kornél (Süti159), Gara Zoltán (Welectronic), Kolák Richárd (kolak96), Kovács Zoltán (HaNGyA), Kubiczaz (zigi521),  Leitli Norbert ("Dottore"), Sólymos Dávid (SD), Storch Balazs (Zadia), Szőke Attila (psychoati), Vaszi Szabolcs

Ha csak a hangunkra vagy kíváncsi, hallgasd az adást podcastként! Megtalálod a Spotify-on is!    

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-04-16 15:57:20 // 38961
Az Eurocompulsion flash cucca tudja ezt a funkciót!
SD2025-04-16 15:09:40 // 38960
elvileg van a squadra-nak valami logger OBD stick, de ja gondolom csak a sarulevételt szimulálja
WarbiRunner (Gyuri)2025-04-16 14:41:40 // 38959
Hááá' de nem XD Ha érzéssel rúgod el, akkor csak gázt vesz el. Ha ész nélkül, akkor pánik fékez. Az esc fékkel pont akkor avatkozik be, amikor már túltoltad.
Ez nagyon nem a gázon állásról szól. Nem sperr, e-diff. Alapelvében más. A sperrnél érzésem szerint (a működését figyelembe véve) sokkal nagyobb gázzal, de veszélytelenebbül csúsztatod meg. Ott lehet, és kell is padlózni, és mehet a rajzolgatás. Az e-diff viszont a kipörgő kereket tapadásig fékezi, ami automatikusan és azonnal átküldi a túloldalra a nyomatékot. Tehát nincs ezerrel kipörgő kerék, és fokozatosan kiegyenlítődő nyomaték a két oldal között, hanem kvázi azonnal, nyomatékból egyszerre fordul el a két hátsó kerék. Ha ezt padlógázzal műveled, elszáll a picsába XDDD Röveden szólva.
Szoktunk kijárni villanygokartozni, nekem arra hasonlít legjobban ez az e-diff agresszió :-) Nagyon nagyon modulálni kell, és a tapadás határt jól kell megtippelni. A sperr ebben jobb, nem ilyen kihegyezett móka, nem kell ennyire a tapadáshatárt megtalálni szárazon, vízen, télivel, nyárival.
Pont ezért lenne tökéletes ha csak TC off lenne. Sokkal több mókafaktor maradna, és ha nagyon elméred a tapadás határt, és túl nagy gázzal túl nagyot lendül, akkor fogná meg az esc.