Ilyen lett a Giulia GTAm

2021-05-15  Alfa Amore
Baloccóban, az Alfa Romeo tesztpályáján mutatták be a Giulia GTA és GTAm szériaváltozatait. Az olasz trikolór színeiben pompázó három autót a versenypályán és közúton is megjáratták.
Hírek >> 2021  

Nézzük meg együtt, mit tudnak az Alfa jelenleg legkomolyabb és egyben legdrágább csúcsmodelljei!

 

Az Alfa Amore videós hírek rovata.

Témáink:
- Ilyen lett a Giulia GTA és GTAm változata.
- Videónkból az is kiderül, hogy eddig hány darabot adtak el Magyarországon
- Carlos Tavares tervei

Ha tetszett ez a videó, támogass minket, hogy még jobb tartalmat tudjunk készíteni: https://www.patreon.com/alfaamore

​​​ Köszönjük támogatóinknak: Bajtay Attila, Csurzás Kornél, Gara Zoltán, Kolák Richárd, Kovács Bence, Kubczaz, Leitl Norbert, Mezriczky Marcell, Szőke Attila, Vári Kristóf

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-08-03 07:14:01 // 39766
Én úgy próbálom megközelíteni hogy mi mozgathatja azokat akik ezeket az autókat készítik. Milyen döntések, milyen motivációk.

Adott a lelkes mérnökcsapat, akik bolondulásig alfa fanok.
Nyilván van egy pénzügyi csapat aki próbálja a keretet tartani.

Ez a kettő már ellenérdekelt.. mert nem használhatod azt az alkotóelemet, vagy olcsóbb zárat kell oda tenni stb.

De közben késélre menő viták mennek mitől alfa az alfa, és ezt szerintem sikerült megtartani.

Ami a problémákat okozza hogy ma már.. de 30 éve is kevés egy lelkes csapat aki megtervez egy jó autót…
Mert harc megy az euro centekért.. szószerint mert akár csak 100 ezer autónál már tétel egy relé ára stb.

Közben a beszállítók minöségellenörzése, a munkaerö ellenörzése, az aktuális vezetőség stb.


Összességében ha mernek 5 év garanciát adni egy olyan autóra amit lehet hogy versenypályán fognak használni.. azért elmomd valamit .

Sajnos mivel nem hozta a típus az eladási számolat gondolom az aftersales oktatások költségét megvágták.. ígyazáltalános szerelői tudásra lehet alapozni.

És itt jón a kérdés illetve ago d hogy megint beleesik abba a márka amiről mindig is szólt.
Hogy azok a példányok adják az alfa szerelmesek autóimak gerincét amelyek valamilyen szerencsénép fogva. az első 5-10 évben nem lettek, kiflibehajtva, (itt már egy kózepes kocc is elég a GTK-hoz) amelyek nem lettel elégtelen karbantartással, hozzá nemértéssel tónkretéve. Amelyiket a tulaj nem rúgta szét..

Összességében nem állunk rosszul:
- vannak már 8 éves autók, mennek
- a technika üzembiztos, biztonságos
- a bódé bírja, a belső nem pusztul
- minden adottegy future classic-hoz:)

- ami ellene szól: rétegautó, sok elektronika, csak gyári alkatrész..

De majd alakul-ez, addig szépen vigyázza meg mindenki az autóját, használja, óvja:)
PBali2025-08-02 20:43:57 // 39765
Szia Halesz! Esetleg jó Backstage téma lehetne, ha már ilyen sokat lehet róla beszélni. Persze nem a legvidámabb, de mindenképp tanulságos.✌🏻
Halesz2025-07-31 23:50:49 // 39764
Talán @Halesz nek több kapcsolata van megemlíteni esetleg, hogy jobban figyeljenek oda.

Olyan sokrétű és összetett ez a probléma, hogy oldalakat lehetne róla írni, beszélgetni. Sokan tudnak róla, és látják mi a gond, de olyan sok szereplőn múlik....