A Giulia következő generációja már teljesen elektromos lesz

2022-04-05  Alfa Amore
Jean-Philippe Imparato, az Alfa Romeo vezérigazgatója egy interjúban arról beszélt, hogy a Giulia következő generációja már biztosan teljesen elektromos modell lesz.
Hírek >> 2022  

Az Alfa Romeo jelenleg a Tonale bevezetésével van elfoglalva, de ennek kapcsán Jean-Philippe Imparato vezérigazgató gyakorlatilag folyamatosan interjúkat ad a szaksajtónak. A gyártó már bejelentett tervei között szerepel a várhatóan 2024-ben érkező Brennero, amely egy a Tonalénál kisebb crossover, de már azt is közölték, hogy 2026-ban vagy 2027-ben érkezhet egy Stelvionál nagyobb SUV, ami teljesen elektromos lesz.

Jean-Philippe Imparato a Stellantis pomiglianói gyárában az Automotive News Europe-nak azt nyilatkozta, hogy a Giulia is megmarad majd az SUV-k mellett, de a jövőbeli utódja már teljesen elektromos lesz.

A Giulia 2023-as modellfrissítését már az utcán tesztelik - várhatóan mátrix LED-es első fényszórókkal, belül pedig teljesen megújuló kijelzőkkel -, de ez még biztosan belsőégésű motorokkal érkezik. Ez a modellváltozat még néhány évig biztosan a piacon marad majd.

Az Alfa Romeo korábban már bejelentette, hogy 2027-től csak teljesen elektromos modelleket gyárt majd, a Stellantis pedig most készíti elő a különböző méretű, már az elektromos modelleket befogadni tudó platformjait, nem nehéz kikövetkeztetni, hogy legkésőbb 2027-re megszülethet a Giulia új, teljesen elektromos utódja.

Jean-Philippe Imparatót a Giulietta esetleg utódjáról is kérdezték, de ezzel kapcsolatban azt mondta, hogy gyakorlatilag a Tonale veszi át a helyét... A Giuliette ugyanis egy kifejezetten Európának készülő modell volt, a Tonale viszont már a globális piacra készült.

Korábban Imperato azt nyilatkozta, hogy vannak terveik arra, hogy sportautókat is gyártsanak a jövőben, de úgy tűnik, hogy ezek most a háttérbe szorulnak, mivel tudják, hogy az SUV-kkel több pénzt lehet keresni, mint a rétegmodellekkel.

A vezérigazgató arról is beszélt, hogy a Tonale bevezetése után az a céljuk, hogy évente több mint 100 ezer autót adjanak el, ez reményeik szerint már 2023-ban bekövetkezhet. Ezzel gyakorlatilag megduplázhatnák a 2021-es eredményüket, amikor világszerinte 52 ezer Alfa Romeót értékesítettek.

Az Alfa Romeo SUV-okról és az eladási tervekről is beszélgettünk a Backstage legújabb adásában. Kommentelj minket a YouTube-on!

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

RomeoOne2025-06-18 12:51:04 // 39368
De itt már bejön az emberi tényező... Mert ha egy csapágy kapott a motorban, vagy megreccsent a hűtő de nem látszik nyoma, nem fogják kicserélni, de majd valakinek elfossa magát..

Na ezt mondom, hogy ha szakszerviz csináljra biztosítás terhére, akkor nem valószínű, hogy elsunyiskodja, sőt keresni fogja, hogy mit cserélhet még, mert neki az plusz pénz a biztosítónak meg így is, úgy is fizetnie kell. Persze minden, meg mindennek az ellenkezője is lehetséges. De egy nagyösszegű kár a carvertical-on simán jelenthet egy szakszerű helyreállítást egy nem olyan nagy sérülésből is. Ha gyári alkatrészeiből raknál össze egy autót, túlzás nélkül 10x annyiba kerülne.

A Q-n a front splitter pl. 2,2M+Áfa... És azért az könnyen megsérül. Tegyük fel, benézel valamit, és 5-10 km/h körül belemész a kocsi bal elejével egy oszlopba. Törik a splitter, törik a lámpa, törik az első lökös. Esetleg még a zárhíd előtti dolgokat is cserélni kell. Nem tudom mekkora sebességtől nyílik a légzsák, de lehet az is az arcodba durran.
A kocsin valójában semmi nem sérült, amit ne lehetne pár csavar kilazításával cserélni, de a javítása szakszervizben cascora simán valahol 6-7M.

Tehát érdemes megnézni, meg kikérdezni a tulajt, hogy itt akkor mi is volt. Lehet le van neki dokumentálva az egész.
tirex2025-06-18 12:30:30 // 39367
Volt a hahun egy bordó qv 19.5milla körül… carvertical szerint elöl 10 milla kár utána kétszer 20milla a jobb majd a baloldalon…kiváncsiságból meg akartam nézni de levették…
Néztem egy pirosat is, az nagyon betyár volt, látszik hogy összehajigálták de szó szerint
tirex2025-06-18 12:11:13 // 39366
Bocs, közben rájöttem melyik az…200ezer km felett van benne, de nem írja ki mert ember nem hívná…nekem már a 100ezer km is határeset, 50-60ezer km lenne az igazi de nem nagyon van 20 milla alatt…