Hogy mire fel ez az egyébként pejoratívnak számító jelző: mert sunyi, átverős dög. Nem működik a képeken, még a saját magunk által készítetteken sem. Nem jön át sem az arány, sem a vonalak, sem az összhatás, nagyjából semmi. Nagyjából mint az összes többi Alfánál. Nagyjából ennyi.
De azért akadt némi érdekesség: sikerült szemügyre venni a kulcsot, amelyet egy a scudetto formájához hasonló ezüst színű betét ural, és helyet kapott rajta egy Alfa Romeo felirat is.
A beltér sajnos egyelőre feltáratlan marad. Bár az ablakon be lehetett fényképezni, és néha nyitva is volt az egyik fehér Giulia, fotózni szigorúan tilos volt. Vagy nem véglegesítették a formatervet, vagy minőségi problémák állnak a háttérben, ami nem lenne meglepő egy elsőszériás darabtól.
Első ránézésre a Ghiblinél kisebb a Giulia, de, hogy valami kevésbé közhelyeset is mondjunk, előfordulhat, hogy a 159-nél sem nagyobb, amit sokan azzal vádoltak, hogy szűk. Ezt mondjuk a beltér elrendezésével még lehet alakítani, de a csomagtér mérete már kevésbé függ ilyen tényezőktől. Kíváncsian várjuk a méretét.
Vélhetően QV-specifikus dolog, de hátul csak két ülés van, középre az esküdt ellenségeinket ültethetjük. Érdekes lesz látni, hogy ezt a kihívást hogyan oldják majd meg a tervezők a többi modellben, hiszen a kardánalagutat - szerencsére - nem lehet kivenni.
Az ívek, fény-árnyékvonalak, a karosszéria domborulatai a fehér karosszérián sokkal jobban átjönnek, bár a természetes és műfény keverékénél a rosso competizione fényezésű darab is tudott érdekes lenni.
Az autóról készült galériánkat Facebook-oldalunkon találjátok!