Leleplezték a Milanót

2009-07-05  Tedi
Elérkezett az ideje, előkerültek az első valódi képek a valódi Milanoról! A motorlistát sem felejtették el.
Hírek >> 2009  

Az Italiaspeed szellőztette meg a cassinói gyárban készült képeket, úgy tűnik elérkezettnek látták az időt arra, hogy egy szűk kör után mindenki szemügyre vehesse a 147-es utódját.

A képeken tényleg a Milano látható, információk szerint előszérás darabokról van szó. Ezen a képen például hiányzik a ködfényszóró a két szélső ál-levegőbeömlőből, amúgy minden további részlet stimmel.

Igen, jól látható, tényleg elbújt a hátsó kilincs és a formája is megváltozott némileg. Pozitívum, hogy nem fukarkodtak a króm díszítéssel.

Ez a legszebb része az autónak (szerintünk). Ettől a hátsó lámpától tartottak nagyon az Alfa-rajongók, nekünk, amikor láttuk, elnyerte tetszésünket. Ezen képen látható az az ív is, amely nagyon erősen meghatározza a hátsó traktust.

Innen talán mégelőnyösebb formáját mutatja a hátsója. A csiga alakú ledsor a szélsó lámpatestből, középről indul ki, elkezd kifelé ívelni, majd a lámpa tetején fut egyenesen. Kimondottan jót tett az összhatásnak, hogy szimmetrikusak a lámpák. Ezen a modellen csak egy kipufogó van, kétoldalival mégmorcosabb.

Ez pedig már számunkra is újdonság, ottjártunkkor az autó belsejét eltakarták, az egyik tervező azt mondta, még nem véglegesítették. Mi azonban más forrásokból úgy értesültünk: a 8C belsejére fog hasonlítani a beltér. Nos, némileg igaza is lett a mi hírforrásunknak, bár azért tettek róla, hogy túl sok részlet ne derüljön ki és elmosták a fotót. De az alapvető formák jól látszanak és nagyon tetszetős darabnak tűnik a műszeregység.

Ha valahol, akkor a középkonzolon nagyonis kiütközik a rokonság a 8C-vel, a billenőkapcsolók szinte ugyanazok, mint a szupersport autóban, és a klíma szabályzói sem térnek el nagyon. Ami kicsit "kilóg" az a zenegép és a légbeömlők. mintha keverték volna a Bravót és a Deltát, de valami mást alkottak.

Ami a motorokat illeti, kicsit kibővült a lista az első pletykákhoz képest. Új tudjuk, hogy az alap az 1.4-es T-Jet lesz 135 lóerővel, ezt követi a szintén 1.4-es 165 lóerős változat. A legerősebbek az 1.8-as T-Jetek lesznek, alap verzióban 235 (öt lóerővel több, mint a MiTo GTA-ban), illetve várható egy dupla turbós 1.8-as is, ami 265 lóerőt fog teljesíteni. Természetesen mindegyik motort az új MultiAir technológiával is felvértezték.

A dízelfronton is lesz miből szemezgetni, 1.6-os és 2 literes motorok állnak majd rendelkezésre. Előbbi 120, utóbbi 170, vagy twin stage turbóval 220 lóerős lesz.

Eltérő sajtóinformációk vannak arról, hogy hol és mikor mutatják be a Milanót hivatalosan, mi úgy tudjuk, hogy a genfi autókállításon lesz. ezért némileg korán jöttek ezek a fotók, több, mint fél év van még a mustráig, nem lehet tudni, hogy addig mivel ütik el az időt úgy, hogy beszéljenek az autóról...

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi