Két verzió közül lehet választani, az egyik ezüst, fekete, arany, vagy fehér színű 18 colos felnikre húzott 215/40-es gumikat, Eibach ProKit keményített, 30/25 (elöl/hátul) mm-es ültetőrugó szettet, valamint egy Ragazzon hátsó dobot tartalmaz, 2x80 mm-es, vagy 115x70-es végcsővel.
A másik verzió alkotóelemei az ezüst, fekete, vagy fehér színű, 19 colos kerekek 215/35-ös gumikkal, Eibach ProStreetS csavaros futómű, illetve ugyanaz a Ragazzon kipufogó, mint az előző verziónál.
Opcióként rendelhető komplett kipufogórendszer leömlővel, sport katalizátorral, Ragazzon kipufogóvégek, illetve a beltérbe különböző színű bőrből készült új kormánykereket, vagy igazi szénszálas váltógombot rendelhetünk.
De itt még nincs vége a listának, a honlap igéretei szerint hamarosan rendelhetünk új, átprogramozott ECU-t is, valamint Ragazzon TopLine kipuffokat is.
A dolognak egy szépséghibája van, hogy árakat egyelőre nem adtak meg.
Az Alfisti.net megjegyzi továbbá, hogy a MiTo-t ültetőrugókkal maximum 35 mm-rel lehet ültetni, ennél nagyobb ültetésnél ugyanis már a kormányzás állításuk szerint borzalmasan rossz lesz. Amit ajánlanak: komplett futóművet meg kell babrálni 35 mm-nél nagyobb ültetéshez.