A QV jelzéssel a lassan kiöregedő 147-est és GT-t kívánja a gyár az új verzióval mégkívánatosabbá tenni. Szükség is van rá, hiszen egyes pletykák szerint a 149-es bevezetése tovább csúszik.
Mind a 147-es, mint a GT esetében 170 lóerős JTDM motorokkal kínálják majd a lóherés modelleket, amikhez természetesen jár a Q2-es önzáró diffi is. Az erősebb erőforrásnak hála a gyorsulás lecsökkent 8 másodpercre, a végsebesség pedig felugrott 215 km/h-ra.
A beltérben is lesznek változások; alap lesz az alumínium váltógomb, pedálok, illetve rendelni lehet hozzá az Alfa Unica listán szereplő összes kütyüt. Apró, de annál jelentősebb változás egy plusz "Sport" feliratú gomb elhelyezése, mellyel a gázreakciót lehet javítani, csak úgy, mint a 147-es Ducati Corse verziójánál.
Kívülről a lóhere megjelenésén túl a fekete tető, az ültetett futómű, a 18-as kerekek, a króm kipufogóvég, a piros féknyergek vagy a sötétített ablakok fogják megkülönböztetni a többi modelltől a QV-ket.
Áráról egyelőre nincs információnk, de a felszereltségi listát nézve nem a QV modellek lesznek a legolcsóbbak.