Blog
Az idei szervizkor a szokásos olajak és szűrők cseréje mellett néhány más dolog is ki lett cserélve... Mindenképp le akartam cserélni a féktárcsákat (amikkel még az autót vettem), mert nagyon csúnyák voltak már a 19-es felni mögött. Ami dizájnra tetszett, az a Brembo Xtra tárcsa (ezek első tárcsák, Tovább »
A motor tetején az injektor csatlakozóknál van egy pici cső (résolaj cső a neve), ami kissé megrepedezett és szivárgott belőle a gázolaj. Nyilván pár cseppről beszélünk, de ki kellett cserélni mihamarabb ezt a csövet, mert az utastérben érződött a gázolaj szag, bekapcsolt ventilátoroknál. Vettem is Tovább »
Az év elejei hengerfej csere után, ahogy jött a jobb idő azt tapasztaltam, hogy autópáya tempónál elkezd túlmelegedni a hűtővíz (150 fölött elkezdett 90 fok fölé kúszni a hőmérséklet mutató). Emiatt visszavittem a kocsit a szervizbe, ahol hamar meg is állapították, hogy valami miatt nem kering a Tovább »
A hátsó embléma kezdett nagyon rossz állapotba kerülni, így Elaforg-éktól vettem új, gyári emblémát. Mivel a kocsin a hátsó embléma már a facelift-es, nyomógombos verzió, így kicsit jobban kell vigyázni a régi embléma leszedésével, de sima ügy ez is. Sok blog van erről a témáról, nagyon nem is rész Tovább »
Nem igazán tetszett elől az össze-vissza görbülő rendszámtábla keret, így leszereltem és egy jó minőségű, kültéri, kétoldali ragasztóval rögzítettem vissza magát a rendszámot. Sokkal szebb lett az autó :) Többen mondták itt a fórumon, hogy ne féljek a ragasztótól, soha nem fog leválni (a lényeg, hog Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 sedan (2.4 JTDM)
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:sötétkék
- Jellemzők:
Distinctive felszereltség
2.4 JTDM (200 lóerő)
automata váltó
19-es Prodrive felnik