Tagok >> [k i z z o] >> Blog
Kis postai késedelem után megérkeztek az új gyűrűk is: CP Pistons CPN3347 A másik alternatíva Cosworth lett volna, de nagyon soká jött volna meg.
Az új motorhoz egy olajhűtő is rendszerbe kerül. A rendszer részei:
- termosztátos adapter
- páncélozott hidraulika csövek a hozzá tartozó csatlakozásokkal
- Racimex olajhűtő (PN 50054) - a vizes intercooler alatt pont elfért
Még azt kell kitalálni,hogy olajcserekor a hűtőből és a csövekből is hogyan kerüljön ki az olaj.
Elkészült egy teljes futómű, minden eleme szemcse szórva, horganyozva + lefestve. Az első alsó lengőkarok kivételével mindenhová poly szilentek kerültek. (Powerflex, Performatek + saját gyártás a stabilizátorokhoz, mindenhol KO33 perselyekkel.) Most már a dőlést is lehet elöl rendesen állítani.
H hajtókarok + ARP2000 csavarok fognak dolgozni az új motorban.
Végeztem az M90 konzollal és a kompresszor felső lezárója is elkészült az összeszereléshez. Lassan készen áll egy motoros próbára. (Még a hajtást, szíjfeszítést kell elkészítenem, az már remélhetőleg gyorsabban megy, mint a hegesztés, polírozás.)
Készen áll összeszerelésre a 2.8mm -el rövidebb, letisztított blokk.
Elkészült egy új rudazat a váltóhoz. IKO LHSA 8 és LHSA 10 gömbfejekből építettem fel az új rudazatot, mivel a gyári alkatrészek már nem beszerezhetőek. Kapott egy IKO PHS 6EC -t is, valamint mindenhová új perselyeket. A rudazat első fele is felújítódott. A teljes rudazat holtjátéka szinte nulla, nagyon pontos és feszes lett a váltó.
Az M45-höz használt 190mm -es tárcsától kicsit bepörgött volna az M90...
Nekiálltam az M90 -nek a konzolt készíteni, + a motortérben helyet keresni neki:)
A mai naptól teljesen szekvenciális a befecskendezés és DIS a gyújtás. Tesztelés, paraméterezés még hátra van.