Mutasd

>> Esemény2009-03-06

Talán a sok kilométernek , talán a mostanában túlzottan sportos vezetésnek köszönhetően a mai napon beteljesült egy rémálmom...
A városban "haladva" hirtelen erőtlen és szabálytalanul járó motorra lettem figyelmes. Majd ezután koromfekete füst a kipufogóból, és periódikusan csattogó hang jött a motor felől.....váááááá nem megy csak 3 henger... :-(((((
Kímélő üzemmódban, szinte alapjáraton irány Hari mester !!!
Gyors porlasztócsúcs csere, de semmi változás :-(((
Az első gyors diagnózis: dugótörés vagy hasonló a 2. hengerben...

Most várom a pontos kórismét és elmélkedem, hogy hogyan tovább........


Az egész pénteki nap Gattazzo feltámasztására lett szentelve és büszkén jelenthetem,hogy újra dobog a sportos dízel szíve!!!
Szerencsére ellátták gyárilag 1-2 típushibával , viszont most ennek köszönheti, hogy újra ketyeghet a szíve és nyomhatja a füstpamacsokat a vetélytársak orra alá :-)))
A 2. henger szelephimbáit leszorító csavarja "lazult meg",hogy hogyan nem tudom... :-))
A lényeg, hogy újra száguld !!! Köszi Hari !!!!!!!!!!!!!
A nap egyetlen negatívumaként fény derült a turbóm használtsági fokára.......nagyon el van kopva szegény, de sebaj..keresünk másikat..... :-))))) Esetleg nagyobbat a KKK 16 -nál.... ? :-)