Km óra állás: 156839
Olaj utántöltés 3 dl
Km óra állása: 155162km
Olajszint maxtól: +7mm
Km óra állása: 155010
TMK végrehajtása megtörtént:
- Vezérműszíj csere,
- Kisegítő berendezéseket meghajtó szíjjak cseréje,
- olaj, olajszűrő csere
- levegő szűrő csere
- gyertyák cseréje
- futómű ellenőrzése OK
- Fékrendszer ellenőrzése OK
- Kormány rendszer ellenőrzése OK
Szelepek kicsit alapjáraton csattogtak és mint az előző feljegyzéseimben írtam, figyeltem az olajfogyasztást (a kipufogó füst kicsit sem kékes árnyalatú, nincsenek olajcseppek a garázsban és a kiegyenlítőben sincs egy cseppnyi olaj a folyadék tetején)... kértem a tömítések, simeringek, szelephézag ellenőrzését. A szervíz saját olajat (osztrák) használ, esküsznek rá a saját autóikba is ezt használják, hát legyen... kértem 10W40 olajat, de 5W 30 at töltöttek bele.
AZOMBAN! A szelepek alapjárati kis csattogása megszűnt és mielőtt az olajfogyás lehetséges helyét keresnénk tovább, mert állítólag a simeringek rendben... kíváncsi leszek, hogy ezzel az olajjal, milyen mértékű lesz...
Olajszint (tútöltve) maxtól 8 mm
Kmóra állás: 154752
Fél liter motorolaj utántöltés után: a felső nívótól 15 mm-re
Km óra állás:154525km
Motorolaj feltöltöttsége: felső nívótól 20 mm-re
Ellenőriztem a kerékcsavarokat, a 20 db-ból egy elforgott, nem lehetett lehúzni. A menet el volt rajta nyalva. Ezért pótlás helyett beruháztam kerékőrre.
Km óra állás: 153796
Nívó teljes hossza min-max között 36 mm. kb 1 liter külömbség
- motor oil: 13 mm-re a felső nívótól.
Km óra állás: 153683
- Víz ok
- Szervo oil ok
- fék oil ok
- Motor oli 13 mm-re a felső nívótól
Szükséges:
- Jobb fényszóró
- jobb műa. takaró
- bal ülés javítás
- motorháztető javítás
- fényezés
- felni karbantartás
- nyári gumi klt.