Blog
Egy ideje már érdekes hangok jöttek az ablak felhúzásánál, majd végül már csak kézi rásegítéssel tudtam felhúzni az ablakot, így megérett a cserére az ablakemelő szerkezet. Polcar gyártó termékét választottam, képek alapján ez hasonlított legjobban a gyárira, és valóban jól illeszkedett minden rész Tovább »
Kb. 30000-et belecsavartam a váltóolajba, így megint cserélem. Váltóolajnál ismét az inkább az olcsóbb kategóriás olajat (ami specifikációban megfelelő), de sűrűbben cserélgetve taktikát választom, eddig bevált. Tovább »
A kerékjáratokon kívül még a tank körül is volt 1-2 felületi rozsdafolt, amit szerettem volna lekezelni mielőtt súlyosbodik (A kerékjárathoz hasonlóan itt is gyárilag nincs rücsizve a karosszéria, csak alapozva.) Mivel a tanktól nem lehetne hozzáférni drótkoronggal, ezért a tankot leszereltem (szere Tovább »
Az utolsó pillanatban szerencsére otthon kiszúrtam, hogy az egyik hátsó gátlóról a rugótányér félig le van szakadva. Megrendeltem az új pár Kayaba gátlót bele. Egyúttal cseréltem a toronyszilenteket is, mivel szét volt rohadva a gumiban lévő fém (mint mindenkinek). Illetve a kerékjáratban volt már 1 Tovább »
Az utolsó gyári első lengőkart is cseréltem 16 év után az autóban. Szintén TRW-t kapott. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 Sportwagon 1.9 JTDM 16V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:Nero Carbonio (fekete)
- Jellemzők:
1.9 JTDm 16V, facelift - Extrák:
Tempomat, bőr belső, ESP, ASR, ABS, esőszenzor, Blue & me, multikormány, sötétített üvegek, tolatóradar stb.
Fotóalbum
1
617