Tagok >> DennisBeru >> 146 1.6 TS SE >> Blog
- Típus:146 1.6 TS SE
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Piros (Rosso 130 B/B)
Komplett vezérlés csere, görgő, és hosszbordás szíj, meg vízpumpa. Fagyálló. Teljesen át lett nézettve műszakilag. Veloce szervíz. 191.720 km-nél.
Megérett a termosztát csere, állandóan nyitva volt, szerelés után láttam is miért. Gumi tömítés tönkrement belül. 2 csavar fogja, meg a pár tömlő és csati, nem vészes a csere, utána fagyálló vissza, és járatni fűtésen.
B oszloptól hátra műbizonylatos Llumar fólia a lehető legsötétebb, készülünk a találkozóra :) Meg Valentin-nap
Első lámpa biztosíték csere, szivargyújtó biztosíték csere, izzó csere, hátsó ablak fűtés relé csere.
Első extra :) Szerettem volna szép igényes zenét,karácsonyra befektettem egy két cuccra, így a projekt beindult. Két első ajtó beszigetelve (bitumenes lemezek az ajtóba és belülről aluminium lapos szigetelés a réseket eltakarni). Új magnó (mechanika nélküli Kenwood KMM BT304) új első szett ( JL Audio JLC1-650) és egy mélyláda (Alpine SWE 815). Nekem ez tökéletes (kívülről alig hallani, belül meg koncert).
Kopogó hang jelezte ideje erre is kitérni. Bal oldali belső féltengely volt a hibás. Kapott egy tisztítást, zsírt és új védő gumikat mindkét oldal, természetesen váltó olaj cserével.
Sajnos nem csak az akkumulátor volt gyenge, a generátor is,munka után szomorúan vártam a "bikázást". Kimértük, nem töltött eléggé és a szíj is oda volt kissé, plussz a csapágynak is hangja volt.
Néha kihagyott egy henger (érezhető volt) durrogott, rezgett a kipufogó. Szervízben kicserélték a 8 gyertyát, kár hogy nem csináltam róluk képet... Volt ami el volt már égve, és a hézagok is túl szélesek lettek. Mintha új lenne a motor a csere után ;)
Gyenge minőségű régi akkut lecseréltem, egy új Bosch S3-ra (teljesen lefulladt a régi, így nem értem rá Exide-ot rendelni.) Kíváncsi leszek meddig bírja.