Autó adatlap

  • Típus:155 2.0 8V
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1992
  • Színe:kék
  • Jellemzők:
    1992-es, 2.0-es 8 szelepes láncos Twin Spark motor.
  • Extrák:
    Alufelni, faberakás, fakormány, faváltó gomb, 4 elektromos ablak, motoros ülések, ülésfűtés, automata klíma, centrálzár, riasztó, hátsó ablakfűtés, hátsó sötétítő roló, könyöklő elöl-hátul, ködlámpa, első lámpa motorosan állítható.
  • Egyéb:
    Meg van az új vas, de kezdjük az elejéről. 2007 decemberében karácsony előtt egy héttel valakik jó szemmel megfújták a frissen vizsgázott hibátlan kis 33-asomat. Már felraktam rá a zsír új téligumi szettet, kicseréltettem rajta ezt azt a vizsgára, elvégre a kocsinak is jött a karácsony. Pénzem szépen el is ment ajándékokra meg a kocsira, így el kellett kezdeni gyűjtögetni. Az elvárások hamar megfogalmazódtak, négy alternatíva volt. Sprint, ugyanolyan 33-as, vagy csíklámpás P4, vagy egy 155-ös klímával.

    A 155-ös az elején nem tetszett annyira, barátkoznom kellett a formavilágával, de azért szorgalmasan nézegettem őket. Furcsa ambivalens érzésem volt a 155-el kapcsolatban. Egyszer tetszett, máskor meg nem. Aztán rájöttem, hogy amelyiknek fent van a segge, és szemből terpeszt mint disznó a jégen, azok kurva jól néznek ki. Azok tetszettek. Szép a tartásuk, elegáns, sportos, erőt sugárzó. De amelyik „vízszintben” van, az borzasztó. Szerintem. Azért a klíma is sokat dobott a modell megítélésén.

    Mivel megfelelő 33-ast és sprintet nem találtam, egyre inkább a 155 fronton teljesedett ki a csata. Aztán megláttam egy hirdetésben. Ott állt, szép felniken, hátul légterelő, faberakás, fakormány (Victor), elektromos ülés, elektromos ablak elől-hátul, motoros tükrök, riasztó, automata klíma, nem dohányzó, ködlámpa, 2.0-es motor 8V-s, láncos motor. Fent a segg, lent az orr, földet túr, szemből terpeszt mint disznó, jóárasítva. Fel is tettem magamban a kérdést. Minőség nevetséges áron? Gyanús. Azért elmentem megnézni, egy vonatjegyet még megér alapon. Ha csak a fele igaz, már lehet hogy jó.
    Nem rozsdásodik, nem rohad sehol. Szép a belső tér, bár a műanyagok azért már zörögnek.
    Ami a kocsit illeti. Ha összehasonlítom a boxerrel, akkor a boxer rugalmasabb, de azért ez is szépen szedi a tappancsait. A 142 paci már elég dinamikusan mozgatja a kasznit. Nagyjából ennyi.

Fotóalbum