Jellemzők: 105Le => kb.140Le
Kanári étvágy, nyomatékkal.
No, azért eszeget, ha lépegetek vele.
Extrák: Xenon, Momo alufelnik 17" 225/45x17 Michelin Pilot Sport 2 gumival, chip-tuning, rendesen körbe fóliázva és hivatalos matrica rendszám. Tartalékban van még 2db.
Persze az alfás alapot nem sorolom végig.
Egyéb: Mindig ugrásra kész.
2006-08-26. Olaj-,szűrőcsere (összes),
hosszbordás szíj is lecserélve; 105000 km (Robi jóvoltából)
2006-09-22. Kézifékbovden csere by Szamosi 106000km.
2007-03-26. Hosszbordás szíj és görgők cserélve + ABS jobb oldali jeladó szintén; 117000km =>Nagy köszönet Robinak!!!
2007-05-04. Pajzscsere (Ronnie design)
2007-05-23. Rallye szilentek kerültek a régi szarok helyére. Izzítógyertya 1.hengernél cserélve (Bosch) by Piri mester 119000km Teljes diagnosztika => nem találtunk hibát. :-)))
2007-10-28. Műszaki vizsga rendben
2008-03-17. Olajcsere 123000km
2008-04-29. Teljes futómű átvízsgálás, kutyacsont csere, féktárcsák (mind a 4db) cseréje, hátul vadonat újak, elől Ronnie nagy 2,5-re tervezett hűtött tárcsái, szinte újszerű állapotban. Nem nyúlik nagyobb fékezésre sem. :-)))
IC cső lecserélve rozsdamentesre, mert a régi gumi a könyöknél kirepedt, elöregedett. Mindezt Piri mesternél.
2008-10-21. ZK rendben
2009-01-08. Kapott új aksit, mert a régi kukás lett, reggel be sem indította a gépet. Izzítógyertya 4.hengernél csere és az olaj is természetesen. 140000km