Tagok >> Bálesz >> 146 1.6 16V TwinSpark

146 1.6 16V TwinSpark - főkép

Blog

2009-08-21
most mi van?...

Rég látogattam már az Amoréra és most megtettem úgy, hogy blogolok is egyett. Mióta nem jártam itt történt pár dolog. Ami legjobban ide tartozik az, hogy egy balos kanyarban Eplénynél az autó az árokba csúszott és egy fának ütközve teljesen összetört. Jó és szép autó volt épp teljesen négy kerekére Tovább »

2008-07-30
Mostansag

Bratislavaba is kiköltöztetett az autó. Itt most a helyi Alfa Romeo szervízben helyreteszik az elektronikai gondját a vasnak. Hétvégén lemostam és kitakarítottam... Bitang gyönyörű ez az autó. Ennek ellenére túl jó nekem... Eladó. Rengeteget mentem vele. Mostanában igaziból hétvégi használatra van f Tovább »

2008-01-21
Megint szerviz...

2008. január 21. Ma délelőtt Várpalotán hagytam a vasat Csöriéknél. Minden ami nem fasza kiméletlen javításra lesz fogva! Tovább »

2008-01-08
Kalandozások!

2007. november 30-án éjjel szüleimhez mentem Budapestről Bárdudvarnokra. Tamásiban toltunk egy pizzát Péter utitársammal Poczynál! Aztán kalandosra fordult az utunk. Domóvár után egy jobbos kanyarnál enyhe köd a levegőben, lefagyva az úton és kész is az árokba csúszás receptje. Bevágódtunk az árokb Tovább »

2007-10-08
Kész a vas!

2007. október 6-án délelőtt átvettem a gépet. Szinte új a motor benne. Cserélve: - vezérműszíj - görgökkel - vízpumpa - olaj - olaj- és levegő szűrő - lambdaszonda Rendbe lett rakva: A hengerfejből gyakorlatilag az öntvényt hagyták meg, a többi holmit, mindent kicseréltek benne és újra be Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:146 1.6 16V TwinSpark
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1999
  • Színe:Rosso Proteo Met.
  • Jellemzők:
    Sohasem lehet úgy hozzá állni, hogy ismerem, mert mindig mutat valami újat. Érdekessége, hogy megy, de rendesen, ettől függetlenűl kedvező a fogyasztása is (7,1-9,5) és csak a Bosch elektronikai cuccok krepálnak be benne illetve kopó alkatrészek voltak cserélve...
    Hálás autó és nem okozott csalódást. Belsőre négy főnek kellően tágas. Külsőre cak annyit, hogy különben miért is választottam volna?!

    Néha megtör az elektronikai "szarakodásaival", aztán helyrehoz mindent egyszerűnek nem mondható tetteivel! (egyszerűnek nem mondható tetteiről olvass a blogomban ill. balesetek és szerelőműhely topikokban)
  • Extrák:
    Tulajdonképpen gyári felszereltséggű volt a gép és ezen nem is változtattam, így is jó volt! Mutassatok még egy 1.6-os motort amiben 120 ló döngeti a karámot és nem szívbajosak a lovak!

    Elnyűhetetlen futómű, makrancos elektronika...

    Képes árkon-bokron elvinni oda (szó szerint), ahova épp megyek! ;)) ANÉLKÜL, hogy egetrengető baja esne (bővebben kapirgálj a balesetek topikban).

    !!!A MÁRKÁHOZ TARTOZÓ LELKES ÉS SEGÍTŐKÉSZ TÁRSASÁG!!!

    Az autót karbantartó szerelők (utóbbi időben egész sűrűn szükség van rájuk :( ):

    LÖNCI Bt. - Kaposújlak - minden mechanikai probléma javítása.

    CSÖRGŐ Autószervíz - Várpalota - úgy néz ki, hogy elektronikai problémák megszüntetése.

    És még Bratislavaban is javították egy márka szervízben.
  • Egyéb:
    A harmadik tulajdonosa voltam.

    2006 tavaszán, de lehet nyáron volt egy alsó kuplung munkahenger csere.

    Azontúl eddig csak a kötelző olaj, olajszűrő és légszűrő csere. ( 10.000 km-ként)
    ( 2. olajcsere "locsogós" nyomott hagyott a Willy aknájában, ez utón is bocsánat, de ő csinálta ;) tényleg )

    2006. 10. 21. kígyózva, küszöb felirítozva, amores rendszám keretezve.

    2006. 12. 01. LMM, lambdaszonda, bordás szíj és egy görgő feszítővel együtt cserélve Pirinél! Megy az autó, mint a franc!

    2007. tél vége felkerültek a nyári felnik ezzel együtt futómű generál, váltó olaj csöpögés nincs többé! Az autó rendbe van rakva (Kaposújlakon a Lönci Bt-nél).

    Valamennyi olajcsere és ami ezzel jár.

    2007. május műszaki vizsga megvan ezzel együtt új gyertyák, és egy kis karbantartás.

    2007. július az autó a változás útjára lépett: miután letört az 1-es a 146 feliratból leszedtem a többit is, vagány. És még mindig megy és nem ázik be! ;)

    2007. augusztus 06. az ördögi nap! Reggel munkába menet szétszaladt a ménes. Lefogazta a vezérműszíjat. (javítás alatt, részletek a blogban)

    2007. október 06. "lábraállítva" egy elektronikai hiba kivételével minden orvosolva

    2007. november 30. sajnos a jeges út miatt árkon-bokron keresztül kívánt hazavinni a gép. Jobb hátsó lengőkar csere érett lett tőle... (így legalább sor került a nyári felnik cseréjére, ezért az egyért megérte eddig...)

Fotóalbum