![]() | ![]() |
Nem is tudom mióta nem írtam már ide semmit mivel kopp, kopp, kopp teljesen jól teszi a dolgát azötvenkilenc :) Lassan 150e km felé kanyarodunk és semmi negatívum mióta euró 3 lett belőle, az átlag fogyi most már csak 7,1L igaz kisebb is forgalom, ami idegesít az esőszenzor ha lesz rá idő akkor megy Tovább »
Eljött az idő hogy megszüntessem az Euro 4-es szabványt mivel ez okozta a rángatást. A DPF kb 60%-a el volt tömődve ezért lekerült és átfúrtuk a programból meg ki lett írva az EGR szeleppel egyetemben. A program optimalizálva lett így nincs 2mp-es gázreakció, cserébe 1700-tól húz letiltásig egyenlet Tovább »
Nincs hogy egy éve lett cserélve a jobb felső lengőkarom téves diagnózis miatt és el kezdett nyöszörögni. TRW a kicsike a szilenteken semmi sem látszik vissza lesz rakva ami benne volt csak normális megoldással... Tovább »
Mivel lassan itt a tavasz és több faszál mint fűszál ezért 5-6-ban ismét jelentkezett a néhai rángatózás, mivel a szívósor pár hónapja ki lett pucolva és semmi deformálódás nem látszott a szívósor lapátkáin ezért arra nem is gyanakodtam pedig a kis hamis euró 4-es szívósor jól átbszott ezért a motor Tovább »
Olajcsere történt az összes szűrővel s most nem a gyár által előírt ha nem Japán 5w30-as olaj került a vasba mivel most vettem csak észre hogy a gyári nem tudja a C3-as (korom megkötés) szabványt :((( Arra volt még idő hogy ki lett cserélve az első betét is ATE-ra ma már teszteltem is a pályán nagyo Tovább »