Mutasd

>> Szerviz2012-03-25

Eljött az ideje egy újabb olajcserének.Tehát ismét kapott a gép finom friss Castrol Edge olajat.Természetesen cseréltük az olajszűrőt a levegőszűrőt a pollenszűrőt és a gázolajszűrőt is.
Ezen kívül a fékolaj is kicserélésre került,valamint kivettük a hátsó ülés ülőlapját,hogy hozzá férjünk az alatta lévő üzemanyagtank tápszivattyújához.Kivettük a tápszivattyút és belenéztünk a tankba is.Minderre azért volt szükség,mert feltételeztem,hogy a közel öt év üzem után már gyűlött piszok a tankban és a tápszivattyú szűrőjében.Kellemes meglepetés volt,hogy alig találtunk koszt az említett helyeken.Persze kitisztítottuk a szűrőt,ha már kiszereltük és a tank aljából is kiszivattuk a koszt.
A kormánymű két végén lévő gumiharmónikákat is lehúztuk és megzsíroztuk a fogaslécet.Így az esetlegesen bekerülő vízet talán távoltartja a fém részektől és így megelőzhető a rozsdásodás és ezáltal a kormánymű meghibásodása.
Ami még orvosolandó probléma volt a már említett elsőgumik rendellenes kopása .Az összetartás gyári értéken volt,mint azt a műszeres vizsgálat mutatta.Viszont az első kerekek terpesztése jóval nagyobb a gyári értéknél.Ezen viszont nem lehet állítani.Valószínüleg ez okozza a problémát.Agyaltam a dolgon és arra jutottam,hogy egy kicsivel nagyobb kerékösszetartást kellene állítani és ez kompenzálhatja a túl nagy terpesztést.Így mindkét oldalon állítottunk egy kicsit az összetartáson.Persze közel sem biztos,hogy helyt álló az eszmefuttatásom de egy próbát megér.Most nem tudok mást tenni,mint folyamatosan figyelem az első gumik kopását.Ha szerencsém van,megszűnik a probléma.......
Km. ó. állás:95.241