Az új főtengely berakása óta szokatlanul erőtlen az autó.
Hosszas nyomozás után beigazolódott a legrosszabb: a "kedves" bontós bácsi egy 2.5-ös főtengelyt adott el nekem 3.0 néven...
Nem gondoltuk sem én, sem a szerelő haverok, hogy ezzel megvezetnek. A lökethossz mérésével egyértelműen bebizonyosodott a főtengely 2.5-ös mivolta.
Igen dühös vagyok. Ezen a héten megkapjuk az "igazi" 3.0-ás tengelyt. A beszereléshez természetesen a motort mindenképpen ki kell vennünk újra. Ez nem egy rövid mulatság. Így egyelőre bizonytalan időpontban újra főtengely csere.
Alig várom, hogy újra a régi erejében tapasztalhassam a 3.0 V6 nyomatékát. Benzin árak ide, benzin árak oda, ha végre összeáll a motor, egy laza kis esti kocsikázást mindenképpen megengedek majd magamnak.
2.5 amaz... benzinszűrő bóbiskolásaink... centír csendélet csere defekt direktszűrő díszléc dob emelő feszítőgörgő főtengely gyáriszűrő gyújtókábel hidraulikus injektor k24/26 kálvária kipufogó klímaszíj koni kormánymű kuplung leömlők mester mindenféle motor nyomás össtevezetése rezzenetlen rögzítése sport szabályzó turbo turbó turbónyomás üzemanyag üzemanyagszűrő v6 váltógomb
>> SzervizAlfa 75 3.0 V6 America // 2008-05-12