2.5 amaz... benzinszűrő bóbiskolásaink... centír csendélet csere defekt direktszűrő díszléc dob emelő feszítőgörgő főtengely gyáriszűrő gyújtókábel hidraulikus injektor k24/26 kálvária kipufogó klímaszíj koni kormánymű kuplung leömlők mester mindenféle motor nyomás össtevezetése rezzenetlen rögzítése sport szabályzó turbo turbó turbónyomás üzemanyag üzemanyagszűrő v6 váltógomb
>> Tuning és extraAlfa 155 2.0 V6 turbo // 2012-05-17
Valszeg egy Garrett K24/26-os feltöltőt legózunk össze. Mivel ez nagyobb, mint a gyári turbó, az egész leömlőt újra kell csinálni. A gyári leömlő áramlástanilag nagyon rossz. A kipufogógáz kijön a hengerből, és szétnéz, hogy most neki merre kéne mennie...:) Szóval osztunk szorzunk, és egy jól átgondolt leömlőt faragunk, amitől azt várjuk, hogy sokkal alacsonyabb fordulatról és sokkal intenzívebben érjük el a maximális töltőnyomást.



