2.5 amaz... benzinszűrő bóbiskolásaink... centír csendélet csere defekt direktszűrő díszléc dob emelő feszítőgörgő főtengely gyáriszűrő gyújtókábel hidraulikus injektor k24/26 kálvária kipufogó klímaszíj koni kormánymű kuplung leömlők mester mindenféle motor nyomás össtevezetése rezzenetlen rögzítése sport szabályzó turbo turbó turbónyomás üzemanyag üzemanyagszűrő v6 váltógomb
>> Tuning és extraAlfa 155 2.0 V6 turbo // 2012-05-17
Valszeg egy Garrett K24/26-os feltöltőt legózunk össze. Mivel ez nagyobb, mint a gyári turbó, az egész leömlőt újra kell csinálni. A gyári leömlő áramlástanilag nagyon rossz. A kipufogógáz kijön a hengerből, és szétnéz, hogy most neki merre kéne mennie...:) Szóval osztunk szorzunk, és egy jól átgondolt leömlőt faragunk, amitől azt várjuk, hogy sokkal alacsonyabb fordulatról és sokkal intenzívebben érjük el a maximális töltőnyomást.




Online tag
1
Vendég1
663
Fórum
Friss topicok
- Filmek
- Giulia
- Forma-1
- A Stellantis menedzsmen...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Hevesi huszárok
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10