Jellemzők: 141 diesel paci, kicsit furi még egy benzineshez képest.
Hihetetlen, hogy milyen nyomatékos ez a motor. Pillanatok alatt elérjük a 180-at, a többit meg majd nyáron, mert most már sajnos téli gumi van... Nekem egy kicsit szokatlan a szűk fordulatszám tartomány (2000-4000), bár 3000-nél már 160-nál tartunk. (természetesen mindezt Németországban próbálva :) )
Viszont nagyon kényelmes vele az autózás szinte sohasem kell visszaváltogatni. Na ezt most már visszavonom:), mivel tényleg nem kell visszaváltani, de ha haladni is akarok, akkor célszerű 2500 felett tartani a fordulatot...
Extrák: - bőrkormány
- tempomat
- dupla digit klíma
- alufelni
- Alfatex kárpit
- fed. komp
- meg a kedvenc felnim, most pihenőben
- egy nagyadag jóérzés mindig amikor beleülök
Egyéb: 2006.12.31 EGéR szelep es környéke tisztogatása.
2007.01.04 Akkucsere elővigyázatosságból, gondolván hideg lesz
2007.01.13 Olajcsere, már Selenia WR. Mintha minden olajozottabban menne, bár lehet hogy csak képzelem :)
2007.02.19 Matrica rendszám "felszerelése". Meg a pléhtábla lyukainak eltüntetése.
2007.04.10 Nyári kerék csere, végre megnézhettem hol a vége, hát 210-el egyenlőre megelégedtem :)
2007.09.11 Lassan elérjük az 50ezret, vszeg vezérműszíj csere. S készülünk a télre....
2007.12. Megtörtént a vezérműszíj, bordásszíj, meg mindenféle ott található alkatrész cseréje, olajcsere meg a szokásos tisztogatások (koromtalanítás :) )
2008.01.15. Kicsit bizonytalaln volt a hátulja, ezért hátsó lengéscsillapító csere (Monroe), most olyan mintha sinen menne :)
2008.06. Lecseréltem a gummákat,a régiek nem voltak kopottak, csak megöregedtek és megkeményedtek. Good Year NCT-5. Egyenlőre nagyon elégedett vagyok :)
2008.08.18. Elértük a 60 ezer km-et. Kicseréltem az összes szűrőt (levegő, olaj, gázolaj, pollen) és az olajakat. Természetesen szokásos EGR kormolás. Plussz fékbetét és olaj csere.