Mutasd

>> Szerviz2010-07-30

2010.07.28 Összeállt a kép együtt minden. A gyermek felsírt. Az alapjárati problémámat sikerült orvosolni. Van egy kicsi gumigyűrű amivel lehet szabályozni az alapjáratot. Na nekem pont az hiányzott a rendszerből, mivel balf@sz módon jól eltettem, hogy tutira meglegyen. Hát jól elraktam. Annyira, hogy már nem is tudom hogy hova :-) A lakatos munkát azt hagyjuk. Ezt a munkát amit csináltak valami hányadékhoz tudnám csak hasonlítani. Na már mindegy a lényeg hogy van rajta új küszöb és tanksapkanyílás. Egy-két dologra viszont jó volt ez a kis tortúra. Kapott új féket és fékcsövet hátra, kicseréltem a benzinszűrőt és csöveket. kipucoltam a belső kárpitokat, és kapott szép tetőkárpitot. Elkészült a tető merevítése,és remélhetőleg nem fog annyira beázni a kocsi mint eddig.

 
>> Szerviz2010-06-28

Gondoltam, hamár a lakatosnál van a bódé, akkor egy kicsit foglalkozok a fűtésbox témával is. A szöveg majd később, most a képek.

 
>> Szerviz2010-05-10

2010.05.09
Elkezdtem szétborítani a vasat, mivel megy a karosszériáshoz. Kipakoltam bentről mindent: ülések, kárpitok, műanyagok... hát meg kell mondjam eléggé gázosan néz így ki. Rosszabbra számítottam, de szerencsére annyira nem gázos. Bár van benne rohadás bőven, de csak felületi korrózió. Leszámítva azt az 1-2 lukat. Viszont azzal a sok felületi rohadással még nem tudom hogy mit fogok csinálni, meri mindegyik egy ki**szott illesztésnél van, szal nem igazán lehet hozzáférni, hogy fémtisztára lepucizzam. Ezen még agyalni kell. A kábelkötegek néhol szétvágva, szigetelő szalagozva... stb A kezét kéne levágni annak a szakinak aki ezt csinálta. Legalább vett volna zsugorcsövet. NEEM textil alapú szigetelő szalaggal oldott meg sok mindent. A forrasztást vagy a csatlakozókat nem is ismeri. Hát szép. Asszem lesz vele dolgom dögivel. ja és még ezen javítanivalókat tetéztem azzal, hogy én barom módjára elejtettem a Panasonic CD táramat. Persze betonra... meg is adta magát. Valami deformáció lehet, mert így még a lemezeket sem adja ki, cserébe közli hogy CD Error. Na szóval így állok. Majd ha van időm tolok fel képeket is.

 
>> Szerviz2010-04-14

Azért nem 1.0 a cím, mert azt már elkövettem tavaj nyáron, amikor kiürítettem a hátsó kipufogódobot. Annyira szét volt rohadva belülről az egész, hogy menet közben jó 1 másfél centis rozsdás darabok potyogtak ki a kipuffantó kijáratából. Miutá kiürítettem egy ideig jó volt aztán kezdődtek az anyagfáradásból adódó törések repedések.

Kezdődik a faragás. Lerohadt a kipuffanóm. Tavaj nyár óta kb havonta-kéthavonta kellett hegesztenem a hátsó dobot. Meguntam tegyünk föl valamit. Lássuk mi van itthon...
Ehune az eredmények. 4 óra elteltével. Ma pont 15 napja, hogy ez a dob fent van és meglehetősen tetszik a hangja. Talán egy icipicivel hangosabb, de sokkal mélyebb és valahogy ércesebb lett. 3000 fölött nagyon szépen duruzsol. Asszem a képeken látható is a méretbeli difi.